Nyt pitkä odotus on palkittu. Shakiran uusi sinkku La Tortura on täällä =)
mms://a1052.v33195.c3319.g.vm.akamaistream.net/7/1052/3319/v001/mtvnilastor.download.akamai.com/8621/mtvla/bands/s/shakira/la_tortura.wma
Aivan mahtava biisi. Soundit ovat mahtavat. Kesä tulee mieleen :):)
Shakira - La Tortura
10
1853
Vastaukset
- Dave_From_Sheffield
Pitääkin hommata. Shakira on suosikki naislaulajani...
- black...rose
Mietinkin tässä että millon tulee siltä uutta musaa.. Ei nyt ehkä ihan mun tyyppistä mutta kivaa ja harmitonta bilemusaa, ja Objection (Tango) on kyllä mahdottoman hyvä biisi :) Pitääpä tsekasta uus levy ja sinkkukin.
- chica
aah ihan tarttuva rytmi! mä diggan!
- Janita
No oon kuunnellu La Torturaa tässä osoitteessa: www.latin-love.org/shakira
Kuuntele La Tortura siellä. Kiitos kuuluu Nikelle! :) - Jussi
Kyseinen video löytyy Winampin mediakirjaston videolistalta. Tuskin uskaltavat näyttää levyraadissa.
- pies_descalzos
Mahtava idea tehda biisi jossa laulaa seka Shakira etta Alejandro Sanz, molemmilta odotettiin uutta tuotantoa (Sanzilta tuli kokoelma, mutta sita uutta materiaalia..) Oikein mukava biisi, ja kylla tata on kiva kuunnella rannalla caipirinha-lasi kadessa ;)
- Niiskuneiti
Levyraadissa oli se musiikkivideo... Ei siitä sen
enempää, mut se kappale on älyttömän hyvä! Alan
heti heilumaa ku se rytmi on niin mahtava! :)- Janina
ihan mahtava
- Janina
Missä La Tortura musavideo on miltä sivuilta sen voi kattoa ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113858
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh60847Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834- 137785
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48726