Nyt pitkä odotus on palkittu. Shakiran uusi sinkku La Tortura on täällä =)
mms://a1052.v33195.c3319.g.vm.akamaistream.net/7/1052/3319/v001/mtvnilastor.download.akamai.com/8621/mtvla/bands/s/shakira/la_tortura.wma
Aivan mahtava biisi. Soundit ovat mahtavat. Kesä tulee mieleen :):)
Shakira - La Tortura
10
1805
Vastaukset
- Dave_From_Sheffield
Pitääkin hommata. Shakira on suosikki naislaulajani...
- black...rose
Mietinkin tässä että millon tulee siltä uutta musaa.. Ei nyt ehkä ihan mun tyyppistä mutta kivaa ja harmitonta bilemusaa, ja Objection (Tango) on kyllä mahdottoman hyvä biisi :) Pitääpä tsekasta uus levy ja sinkkukin.
- chica
aah ihan tarttuva rytmi! mä diggan!
- Janita
No oon kuunnellu La Torturaa tässä osoitteessa: www.latin-love.org/shakira
Kuuntele La Tortura siellä. Kiitos kuuluu Nikelle! :) - Jussi
Kyseinen video löytyy Winampin mediakirjaston videolistalta. Tuskin uskaltavat näyttää levyraadissa.
- pies_descalzos
Mahtava idea tehda biisi jossa laulaa seka Shakira etta Alejandro Sanz, molemmilta odotettiin uutta tuotantoa (Sanzilta tuli kokoelma, mutta sita uutta materiaalia..) Oikein mukava biisi, ja kylla tata on kiva kuunnella rannalla caipirinha-lasi kadessa ;)
- Niiskuneiti
Levyraadissa oli se musiikkivideo... Ei siitä sen
enempää, mut se kappale on älyttömän hyvä! Alan
heti heilumaa ku se rytmi on niin mahtava! :)- Janina
ihan mahtava
- Janina
Missä La Tortura musavideo on miltä sivuilta sen voi kattoa ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185