Nyt pitkä odotus on palkittu. Shakiran uusi sinkku La Tortura on täällä =)
mms://a1052.v33195.c3319.g.vm.akamaistream.net/7/1052/3319/v001/mtvnilastor.download.akamai.com/8621/mtvla/bands/s/shakira/la_tortura.wma
Aivan mahtava biisi. Soundit ovat mahtavat. Kesä tulee mieleen :):)
Shakira - La Tortura
10
1781
Vastaukset
- Dave_From_Sheffield
Pitääkin hommata. Shakira on suosikki naislaulajani...
- black...rose
Mietinkin tässä että millon tulee siltä uutta musaa.. Ei nyt ehkä ihan mun tyyppistä mutta kivaa ja harmitonta bilemusaa, ja Objection (Tango) on kyllä mahdottoman hyvä biisi :) Pitääpä tsekasta uus levy ja sinkkukin.
- chica
aah ihan tarttuva rytmi! mä diggan!
- Janita
No oon kuunnellu La Torturaa tässä osoitteessa: www.latin-love.org/shakira
Kuuntele La Tortura siellä. Kiitos kuuluu Nikelle! :) - Jussi
Kyseinen video löytyy Winampin mediakirjaston videolistalta. Tuskin uskaltavat näyttää levyraadissa.
- pies_descalzos
Mahtava idea tehda biisi jossa laulaa seka Shakira etta Alejandro Sanz, molemmilta odotettiin uutta tuotantoa (Sanzilta tuli kokoelma, mutta sita uutta materiaalia..) Oikein mukava biisi, ja kylla tata on kiva kuunnella rannalla caipirinha-lasi kadessa ;)
- Niiskuneiti
Levyraadissa oli se musiikkivideo... Ei siitä sen
enempää, mut se kappale on älyttömän hyvä! Alan
heti heilumaa ku se rytmi on niin mahtava! :)- Janina
ihan mahtava
- Janina
Missä La Tortura musavideo on miltä sivuilta sen voi kattoa ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019