Varatun miehen outo toiminta salasuhteessa

Anonyymi

Olen salasuhteessa varattuun mieheen, itsekin olen varattu. Olen tosi ihastunut mieheen ja uskoin että hänkin minuun. Kun aloimme enemmän tapailemaan sovittiin treffiprofiilien poistosta ja niin teimmekin. Joku aika sitten miehen profiili oli ilmestynyt takaisin, uteliaana kirjauduin toisellekin palstalle ja sieltähän se löytyi. En tiedä mitä teen, harmittaa tosi paljon..ja välillä oikein vituttaa kun olen nähnyt että on käynyt katsomaan onko profiilissa viestejä. Onko tuo jonkinlaista pettämistä minua kohtaan, onko mulla oikeutta olla mustis hänestä. En tiedä mitä teen, yrittäisinkö saada hänet minusta mustasukkaiseksi ja miten. Auttakaa..ehdottaa.. me ollaan vähän päälle 5 kymppisiä..

16

1628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tyypillinen mies. Haluaa useita. Todennäköisesti kotonakin saa kelposeksiä.

      • Anonyymi

        Lumpuille lumppuja. Sitä saa mitä tilaa. Miksi oot yllättynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumpuille lumppuja. Sitä saa mitä tilaa. Miksi oot yllättynyt?

        Minä en ole yllättynyt. En harrasta moisia suhteita.


    • Anonyymi

      Ap sä menetit arvos siinä kohtaa kun suostuit tuohon peliin. Kysyt vielä että saatko olla mustasukkainen? tai että onko "sinua" kohtaan pettämistä.

      Oikeesti?

      Jotenkin tajuaisi nämä kysymykset jos kyseessä olis joku teinien säätö mutta että aikuinen ihminen.

      • Anonyymi

        Nyt sitten vaan kaikki kuvittelemaan ja huvittelemaan, että tässähän on naapurin ansa ja tauno, ikä täsmää ym


    • Anonyymi

      Historiallisen keppoisesti kirjoitettu provonarratiivi helle permanni.

    • Anonyymi

      Voiko tyhmempää olla? Eipä muuta.

    • Anonyymi

      Mulla melkein ihan sama tilanne. Mieli tekis laittaa joku uusi profiili itselle ja alkaa viestitellä että mikäköhän tässä on on homman nimi. Kuitenkin pidän miehestä todella paljon, mutta hän ei sitten taidakkaan pitää minusta tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Kerran pettää aina pettää.

      • Anonyymi

        Ei se niin mene!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niin mene!

        kyllä useimmiten menee mut ei ehkä aina
        mulla kokemusta vaan että menee saat vaan tietää vuosien päästä


    • Anonyymi

      Aiheesta ja suhteen luonteesta voi jutella. Oletko tehnyt selväksi, että voisit jopa olla suhteessa miehen kanssa? Ehkä mies ajattelee sinusta, että katselet muita?

    • Anonyymi

      Sinähän petät itsekin. Lopeta se,mene puolisosi luo kokonaan sitoutuneena jatkamaan elämääsi hänen kanssaan. Sillä mitään oikeuksia sinulla ei ole varattuun ihmiseen. On hupsuuden huippu vaatia huorintekijänä uskollisuutta toiselta huorintekijältä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä, että haluaa puolison olevan uskollinen hänelle samoin rakastajan. Ei se niin kyllä mene yleensä tuollaisissa touhuissa.


    • Anonyymi

      Viisikymppiset pettämisen makuun päässet miehet haluavat panna niin montaa naista kuin vielä ehtivät. Napeilla tai ilman.

    • Saahan sitä olla mustasukkainen, se on aivan normaali tunnereaktio. Se, että tunnet mustasukkaisuutta, kertoo siitä, että tunnet huomattavasti enemmän tuota miestä kohtaan, kuin vain ihastusta tai sivusuhteen kiihkoa.

      Kannattaisi varmaan puhua asiasta tuon miehen kanssa, päivittää tilanteenne, niin että molemmat ovat samalla sivulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe