Varatun miehen outo toiminta salasuhteessa

Anonyymi

Olen salasuhteessa varattuun mieheen, itsekin olen varattu. Olen tosi ihastunut mieheen ja uskoin että hänkin minuun. Kun aloimme enemmän tapailemaan sovittiin treffiprofiilien poistosta ja niin teimmekin. Joku aika sitten miehen profiili oli ilmestynyt takaisin, uteliaana kirjauduin toisellekin palstalle ja sieltähän se löytyi. En tiedä mitä teen, harmittaa tosi paljon..ja välillä oikein vituttaa kun olen nähnyt että on käynyt katsomaan onko profiilissa viestejä. Onko tuo jonkinlaista pettämistä minua kohtaan, onko mulla oikeutta olla mustis hänestä. En tiedä mitä teen, yrittäisinkö saada hänet minusta mustasukkaiseksi ja miten. Auttakaa..ehdottaa.. me ollaan vähän päälle 5 kymppisiä..

16

1752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tyypillinen mies. Haluaa useita. Todennäköisesti kotonakin saa kelposeksiä.

• Anonyymi

Lumpuille lumppuja. Sitä saa mitä tilaa. Miksi oot yllättynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumpuille lumppuja. Sitä saa mitä tilaa. Miksi oot yllättynyt?

Minä en ole yllättynyt. En harrasta moisia suhteita.

• Anonyymi

Ap sä menetit arvos siinä kohtaa kun suostuit tuohon peliin. Kysyt vielä että saatko olla mustasukkainen? tai että onko "sinua" kohtaan pettämistä.

Oikeesti?

Jotenkin tajuaisi nämä kysymykset jos kyseessä olis joku teinien säätö mutta että aikuinen ihminen.

• Anonyymi

Nyt sitten vaan kaikki kuvittelemaan ja huvittelemaan, että tässähän on naapurin ansa ja tauno, ikä täsmää ym

• Anonyymi

Historiallisen keppoisesti kirjoitettu provonarratiivi helle permanni.

• Anonyymi

Voiko tyhmempää olla? Eipä muuta.

• Anonyymi

Mulla melkein ihan sama tilanne. Mieli tekis laittaa joku uusi profiili itselle ja alkaa viestitellä että mikäköhän tässä on on homman nimi. Kuitenkin pidän miehestä todella paljon, mutta hän ei sitten taidakkaan pitää minusta tarpeeksi.

• Anonyymi

Kerran pettää aina pettää.

• Anonyymi

Ei se niin mene!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se niin mene!

kyllä useimmiten menee mut ei ehkä aina
        mulla kokemusta vaan että menee saat vaan tietää vuosien päästä

• Anonyymi

Aiheesta ja suhteen luonteesta voi jutella. Oletko tehnyt selväksi, että voisit jopa olla suhteessa miehen kanssa? Ehkä mies ajattelee sinusta, että katselet muita?

• Anonyymi

Sinähän petät itsekin. Lopeta se,mene puolisosi luo kokonaan sitoutuneena jatkamaan elämääsi hänen kanssaan. Sillä mitään oikeuksia sinulla ei ole varattuun ihmiseen. On hupsuuden huippu vaatia huorintekijänä uskollisuutta toiselta huorintekijältä.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että haluaa puolison olevan uskollinen hänelle samoin rakastajan. Ei se niin kyllä mene yleensä tuollaisissa touhuissa.

• Anonyymi

Viisikymppiset pettämisen makuun päässet miehet haluavat panna niin montaa naista kuin vielä ehtivät. Napeilla tai ilman.

• Saahan sitä olla mustasukkainen, se on aivan normaali tunnereaktio. Se, että tunnet mustasukkaisuutta, kertoo siitä, että tunnet huomattavasti enemmän tuota miestä kohtaan, kuin vain ihastusta tai sivusuhteen kiihkoa.

Kannattaisi varmaan puhua asiasta tuon miehen kanssa, päivittää tilanteenne, niin että molemmat ovat samalla sivulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe