Aihe

Kysyn vielä kerran että asiallinen keskustelu irl kahdestaan vai haluatko että joku muu juttelee

Anonyymi

Sun kanssa jollain muulla tavalla?

10

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita viestiä ihmeessä.

• Anonyymi

Niin mistä pitäisi jutella?

• Anonyymi

Väärä vastaus jolloin minä päätän kuinka me jutellaan enää ei ole mitään mahdollisuutta jutella asiallisesti mun kanssa tätä asiaa. Hetki vielä niin voin sanoa suprice

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä vastaus jolloin minä päätän kuinka me jutellaan enää ei ole mitään mahdollisuutta jutella asiallisesti mun kanssa tätä asiaa. Hetki vielä niin voin sanoa suprice

Sinä se vaan jaksat uhota. Taidat olla läheisyyden ja rakkauden puutteessa. Kunnon kyydit sulle pitäis antaa..

• Anonyymi

Jutellaan vaan irl, jos olet hän. Olet torpannut minut kaksi kertaa jo. Niin se taitaa olla sun vuoro ottaa yhteys.

• Anonyymi

Ok sun anoppilaan laitan siis viestiä niinkö?? Kun jos olet hän niin ainut mihin suostun on laittaa anopille viestiä jospa hän toimii tulkin roolissa. Jos sun anoppi on kiireinen niiden grilli bileiden vuoksi niin voin kyllä kysyä sun veljen tulkaa minun viestit sinulle. Minun kanssani on nykyisin niin vaikea jutella jolloin käytän muita vaihtoehtoja kuten tulkki tai jotain muuta vastaavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok sun anoppilaan laitan siis viestiä niinkö?? Kun jos olet hän niin ainut mihin suostun on laittaa anopille viestiä jospa hän toimii tulkin roolissa. Jos sun anoppi on kiireinen niiden grilli bileiden vuoksi niin voin kyllä kysyä sun veljen tulkaa minun viestit sinulle. Minun kanssani on nykyisin niin vaikea jutella jolloin käytän muita vaihtoehtoja kuten tulkki tai jotain muuta vastaavaa

Ei osunut tällä kertaa.

• Anonyymi

Asiallinen keskustelu kahdestaan on paras. Siitä vaan otat yhteyttä!

• Anonyymi

Otankin yhteyttä mutta en sinulle kuten sanoin että se ei ole enää mahdollista saada jutella mun kanssa. Vaikka ne meidän asiat kyllä selvitetään mutta kuten sanoin että en enää juttele vaan kuuntelen mielelläni sun vastauksia tulkin välityksellä. Tämä leikki päätty tähän.

The end, habby end 👻🙏🏿

Next Next nep

• Anonyymi

Ketää kiinnosta mikkää heimoneuvostot. Mene ite juttelemaan jos on mistä jutella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      20977
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      676
      14896
    3. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      14666
    4. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      622
      8810
    5. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      681
      5530