Cica-care arpilaastari

Minäpäminä

Sattuisko jollain olemaan kokemusta cica-care arpilaastarista? Pystyykö sitä käyttämään useasti ja pesemään? Estääkö se arven kasvua vai miten se toimii?

10

8579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjä

Käytin Cica-Carea kahdenlaisiin arpiin parin kk ajan. Se tehosi kohollaan olevaan arpeen (keloidi?), mutta ei sileisiin arpiin mistä on jäänyt tumma jälki. Kohoarpi vaaleni huomattavasti ja tasaantui. Yhtä palaa pystyin käyttämään noin kuukauden verran. Itselläni se oli kädessä sellaisessa kohdassa että jouduin vähän teippaamaan sitä kiinni että se pysyi kunnolla. Se periaatteessa pysyy ilmankin teippiä.
      Ohjeet käskee pesemään sen miedossa saippuavedessä kaksi kertaa päivässä. Pesun ja kuivauksen jälkeen sen voi laittaa suoraan takaisin.
      Siihen totutellaan pikkuhiljaa, ensin 2 tuntia päivässä, sitten 4, 6, 8 jne..
      Niitä kannattaa ostaa Tallinnasta, yhden hinnalla saa kolme. Nettisivujen kautta löytyy maahantuoja. Niitä ei löytynyt ainakaan viime kesänä apteekeista. Etukäteen pitää ottaa yhteyttä siihen maahatuojaan jos on sinne menossa ja haluaa niitä ostaa.

• kathy-girl

itselläni on kädessä pari pientä keloidia, ne ovat punaisia ja koholla olevia.. ajattelin kokeilla tuota cica-carea..

oletko tyytyväinen lopputulokseen, kuinka nopeasti tuloksia tuli.. 2-3kk vai jouduitko pitämään kauemminkin laastaria..
        vaaleniko arpi huomattavasti.. suositteletko cica-carea?

vastauksista kiitollinen..

• käyttäjä
        kathy-girl kirjoitti:

itselläni on kädessä pari pientä keloidia, ne ovat punaisia ja koholla olevia.. ajattelin kokeilla tuota cica-carea..

oletko tyytyväinen lopputulokseen, kuinka nopeasti tuloksia tuli.. 2-3kk vai jouduitko pitämään kauemminkin laastaria..
        vaaleniko arpi huomattavasti.. suositteletko cica-carea?

vastauksista kiitollinen..

Kyllä siitä apua oli nimenomaan ainoaan keloidi arpeen mitä minulla on. Käytin sitä vajaa 2 kk, ja sen arven se punainen sisusta vaaleni kyllä huomattavasti. Jos olisin jatkanut niin ehkä ne arven reunatkin olisivat vaalenneet.
        Ne laput on aika paksuja, että mitenkään huomaamattomia ne ei ole. Itselläni oli useita lappuja pitkin käsiä, kaikkia en käyttänyt 24h, ehkä tulos olisikin ollut paljon parempi jos olisi koko ajan voinut pitää niitä.
        Minulla on yksi 12x15cm avaamaton paketti jäljellä. Laita meiliä jos haluat ostaa sen. [email protected]

• jan

Niitä kannattaa ostaa Tallinnasta

Siis, mistä Tallinnasta?

• ???

Jeesaako se myöskin arven kutinaan, entäpä "litistyykö", siis pieneneekö arpi hieman..

• tietämätön...

Mitä kautta pystyy tekemään tilauksen cica-care arpilaastarista Viroon apteekkiin?

• tarviin

näitä voi tallinnasta ostaa? apteekkeja oon pyöriny mut mistään ei löydy :(

• ...
        tarviin kirjoitti:

Minäkin haluaisin tietää mistä tuotetta voi tlata viroon!???

• hmmmmmhhhhhh
        tarviin kirjoitti:

ovatpahan kalliita.. saa nähdä ostanko.

• kalliita
        hmmmmmhhhhhh kirjoitti:

ovatpahan kalliita.. saa nähdä ostanko.

Nämä arpituotteet ovat kaikki kalliita. Käytin Mepiformia ja sekin on kallista, mutta yhtä liuskaa voi käyttää toistuvasti ainakin viikon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2063
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1381
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      108
      917
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe