Voiko käydä niin että mies

Anonyymi

pettää ja valehtelee siitä vuosikausia vaimolleen. Ja vaimo vaistoaa että jotain petosta on meneillään, mutta ei ole todisteita ja mies vain nauraen valehtelee?

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mistä siitä?

    • Anonyymi

      Mitä tyydytystä miehet saavat valehtelusta?

    • Anonyymi

      Miksi pitää jatkaa valehtelua ja salailua. Miksei mies vaan eroa ja häivy?

      • Anonyymi

        Niin tai kerro totuutta jos sata kertaa on kysytty onko jotain kerrottavaa?


    • Anonyymi

      Noh miehet, vastatkaa nyt. Nyt voitte anonyyminä kertoa rehellisesti?

      • Anonyymi

        Ehkä ei ole pettänytkään. Sulla pitäis olla kunnon todisteet. Syytön on kunnes toisin todistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei ole pettänytkään. Sulla pitäis olla kunnon todisteet. Syytön on kunnes toisin todistetaan.

        Onko vaimon velvollisuus sitten stalkata miestään? Kulkea perässä ja valvoa? No ei ole. Kunnon mies osaa olla rehellinen. Huono mies valehtelee vielä sittenkin vaikka olisi todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei ole pettänytkään. Sulla pitäis olla kunnon todisteet. Syytön on kunnes toisin todistetaan.

        Vaikka olisi todisteet niin mies kieltää kaiken silti.. nainen sen tietää ilman todisteitakin jos on ollut kauan yhdessä. Toimii myös toistepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi todisteet niin mies kieltää kaiken silti.. nainen sen tietää ilman todisteitakin jos on ollut kauan yhdessä. Toimii myös toistepäin.

        Mutta sinulla ei ole todisteita. En minä tiedä pettääkö sinun miehesi vai ei, mutta kannattaa ottaa huomioon myös se mahdollisuus, ettei olekaan pettänyt. Ei kai silloin voi myöntää mitään jos ei olekaan tehnyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinulla ei ole todisteita. En minä tiedä pettääkö sinun miehesi vai ei, mutta kannattaa ottaa huomioon myös se mahdollisuus, ettei olekaan pettänyt. Ei kai silloin voi myöntää mitään jos ei olekaan tehnyt mitään.

        Yleensä epäilyille on syitä. Löytyy tuntemattomalle naiselle kuuluva koru jonka omistaja ei koskaan selviä. Mies alkaa viettää aikaa yömyöhään jossain uudessa harrastuksessa ja kotiutuu iltakymmenen jälkeen silmät kiiluen hymyään pidätellen. Mies muuttuu entistä ilkeämmäksi vaimoaan kohtaan. Joku miehen läheinen vahingossa lipsauttaa suustaan jotain mitä ei pitänyt sanoa jne.


    • Anonyymi

      Oletko itse ollut siinä tilanteessa? Mitä teit? Mitä tekisit?

    • Anonyymi

      Oletko seurannut sivusta / tiennyt että tuntemasi mies pettää vaimoaan? Etkä tehnyt mitään? Ajattelit että on miehen asia kertoa itse? Ja annoit vallan miehelle jatkaa peliään? Vai kerroitko vaimolle ja millaisen vastaanoton sait?

    • Anonyymi

      Vai oliko pettäjämies joku läheisesi, veljesi tai miehesi veli? Ja jätit siksi kertomatta?

    • Anonyymi

      Vastatkaa toki, jutuista päätellen täällä on useita miehiä jotka pettää salassa.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä mikä tulkitaan pettämiseksi.
      Vakituinen salarakas?
      Syrjähypyt tilaisuuden tullen?
      Vierailu ammattiauttajan luona?

      Motiivi? Yhdessä elämisen hankaluus mutta jostakin syystä ei eroa?
      Etsii aviosuhteen ulkopuolelta jotain mitä ei saa kotona?
      Perinteistä penetraatio seksiä > rajuja bdsm-leikkejä tai jotain tuolta väliltä?
      Loppupeleissä ikä tai ulkonäkö eivät ole esteitä vaan pelkästään verukkeita!

    • Anonyymi

      Minulla oli kerran työkaveri jolla oli perhe miehen kanssa, joka kulki 80 km päässä töissä ja asui viikot siellä. Vuosien kuluttua hänelle selvisi, että siellä oli ukolla toinen perhe lapsineen kaikkineen.

    • Anonyymi

      Ei kun mies ilmoittaa heti ensimmäisenä päivänä rehellisesti, että lähtee nussimaan toisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe