Kuulkas syntiset !!

JUMALAN GALLUPPI !!!!
Tuomitsenko syntiset ja ehkä sinä,, jos olet syntinen ,,
kun sanon teille,>>
kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa. Gal. 5:21
Tähänkin on todella helppo vastata. Tarvitsee laittaa vain . Kyllä tai Ei !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyvä. Tuossa ei mainittu mitään Suomen lakien puitteissa tapahtuvasta seksuaalisesta irstailusta, joten ei muuta kuin menoksi....

• Anonyymi

aloita piispoista.

• Anonyymi

Ei se ole tuomitsemista. Se on vaan kehoitus tekemään parannus jotta saa sen palkinnon.

• Niin munkin mielestä. Varoitus syntiselle etti jatkaa sillä tiellä. Mutta uskovat on sanoneet . Älkää tuomitseko meitä meillä on armo.

• Anonyymi

Pitää elämästä nauttia . Seksi, viina ja mässäily on elämän suolaa jos ei tehdä kenellekkään pahaa.
      Nautitaan nyt elämästä ja seuraavassa elämässä lisää.

• kyllä

• Anonyymi

Muista kuitenkin, että sinäkin olet syntinen.

• Suosittelen. Ota Syntienpoistaja vastaan niin sulla ei ole syntiä enää..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Suosittelen. Ota Syntienpoistaja vastaan niin sulla ei ole syntiä enää..

Ihminen ei muutu synnittömäksi, vaikka Jeesukseen uskova onkin. Loppuun asti tarvitsemme Jeesusta syntien anteeksiantajana ja sovittajana.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ei muutu synnittömäksi, vaikka Jeesukseen uskova onkin. Loppuun asti tarvitsemme Jeesusta syntien anteeksiantajana ja sovittajana.

Et ole tainnut lukea ollenkaan Pyhä Raamattu joka kehoittaa meidät monen monen kerta tulla samanlaiseksi kuin Jeesus.

Ota vastaan Syntienpoistaja !! >>

Tällainen Saarna taas kirjoitin joskus
        >> Joh. 1:29
        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
        >>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
        1. Joh. 3:5
        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
        VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
        Hepr. 9:28
        samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
        HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
        Hepr. 10:4
        Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
        Room. 11:26
        POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>

ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >> 1. Joh. 3:5

Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

Mutta tiedättehän että minä Rakastan teidät !! Mutta tämä ette tiedä että Jeesus Rakastaa teidät niin paljon enemmän että kuoli teidän vuoksii. Että saisi pois otettu teidän synnit eikä ylläpidetty,, vahvistettu ja puolustettu teidän syntielmän jonka haluatte jatkaa millä hinnalla tahansa. Miksi Rakastan teidät ? No siksi >>, sehän on selvä että muuten en istuisi keskellä yöllä ja varhain aamuisin niin usein ja kirjoittaisin iankaikkisen tärkeän asian teille.. JUMALA ON SYNNINPOISTAJA JA ON NYT TULLUT AUTTAMAAN TÄLLÄ VIISIN SUA !! Olette nyt siunattuja koska minä olen siunannut teitä.

• Seuratkaa minua käski Jeesus ,,
      Ristille ja kulje ahtaan porttin läpi minun kanssa ja minussa joka on vertauskuva Ristinkuolemasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7733
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4087
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3650
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      3206
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2752
    6. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      40
      2715
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2684
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2623
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      140
      2588
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2549
    Aihe