Viimeyönä....

Anonyymi

Haluan jakaa tämän tarinan. Olemme avovaimoni kanssa eläneet jo pitkään ja niin kuin varmaan aika monelle muullekin pariskunnalle on käynyt.... seksi harvenee...
Viimeyön aamutunneilla tunsin uneni läpi kuinka avovaimoni tuli aivan kiinni ja nukkuessaan halusi olla lähellä. Aamulla kerroin hänelle, kuinka hyvältä se minusta tuntui... Hän puolestaan kertoi, että oli nähnyt seksiunia. Ja oli kait niiden tuomasta tunteesta tullut minuun kiinni. Keskustelimme asiasta pitkään ja kumpikin halusi rakastella sillä intohimolla mitä suhteemme alun jälkeen emme ole kokeneet. Ihanaa tuntea tälläista "palautumista" monien vuosien jälkeen. Aion tänään viedä hänelle ruusukimpun osoituksena siitä, kuinka onnelliseksi hän minut teki.
Syy, miksi kirjoitin tämän.. on viesti kaikille joilla on suhteessa hieman harmaa sävy, vain arjen asiat ja huolet mielessä. Pienellä teolla toista kohtaan voi olla suuret vaikutukset. Itse ainakin tunnen olevani "uudelleen" rakastunut ja uskon, että näitä läheisyyden hetkiä on tulossa edelleen...

7

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksiunilla on ihmeellinen voima pyyhkiä pölyt aivojen päältä ja viritellä juuri tuollaista. Mahtava juttu👏

    • Anonyymi

      Jaa a, mun muijanikin kertoilee joskus seksi unistaan ja mitä niissä tapahtunut mun kanssa, käytännössä ei vaan halua niitä toteuttaa siinä se ongelma. Rakkautta kyllä on, kovasti muija pussaa ja suukottelee, hyväilee kädellä veitikkaa mutta se yks asia puuttuu. YHDYNNÄT.

    • Anonyymi

      Joo kyllähän sitä olisi nukkua puolisonsa vieressä,mutta kun se vetäytyy toiseen huoneeseen nukkumaan,ja sitten ihmettelee miksei pikaset kiinnosta?Varmaan on toinen mies kierroksessa...olen yrittänyt sanoa että sitä vieraantuu kun toinen nukkuu toisessa huoneessa,eikä kosketa milloinkaa,sitten vain käy kiinni ja pitäisi saada tai herää epäilyt,,,ei vois enää vähempi kiinnostaa,ootan vain sopivaa hetkeä jolloin kerron että parempi kun lähet pois,ei tästä mitään tuu,ollaan kyllästytytty toisiimme,ja haluan elää jatkossa yksin...en vain jaksa elää kuin vanha aviopari,hän käyttäytyy just niinkuin isänsä,huutaa kurkku suorana joka asiasta,makaa sohvalla,ei tee mitään...on kuin passattava pikkulapsi!En kestä enää!!!!

    • Anonyymi

      Jep, ruusuilla parannetaan kaikki.

      Kas kun ei koronaa ole niillä yritetty poistaa.

    • Anonyymi

      Joo, muijanikin näkee seksiunia mutta ei se hänen haluja lisää, sanoo vaan että näki.

    • Anonyymi

      Voi pitää nyt kauheasti toivoa, että minunkin mieheni näkisi ihanan seksiunen Heti olen valmiina

    • Anonyymi

      Voi miten ioinen olen puolestasi. Toivon jatkossakin teille mieleeenpainuvia mukavia yhteisiä hetkiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe