Mulla on pieni onkelma ...
Haluaisin otsiksen, mutta en ole yhtään varma sopisiko se. Pystyisikö kukaan kertomaan pienen analyysin avulla sopisiko se?
- Mulla on kapea, komionmuotoinen pää.
- Melko pitkät hiukset, jonkun verran yli olkapäiden.
- Neliskulmaiset silmälasit [ kehyksettömät ]
- normaalin korkuinen otsa.
- Melko ohuet hiukset.
Otsatukka. Kyllä/ei ?
5
934
Vastaukset
- ammattilainen
Joo kyllä sulle luultavasti sopii,koska sulla on ohuehkot hiukset,ni se otsis sopii siinä tapaukses erinomaisesti.
Silmälasit ok,samoin kolmionmuotoinen pää.
Joten leikkaa vaa otsatukka!!!- Keiµkainen
Nii sitten vielä semmoinen kysymys, että millainen otsatukka näyttäisi hyvältä ?
Semmoinen "ylikasvaneen " näköinen, lyhyt, siisti ja suora, sotkuinen ja eripituisia hiuksia ..? - miraq
Keiµkainen kirjoitti:
Nii sitten vielä semmoinen kysymys, että millainen otsatukka näyttäisi hyvältä ?
Semmoinen "ylikasvaneen " näköinen, lyhyt, siisti ja suora, sotkuinen ja eripituisia hiuksia ..?Mulla on etuhiukset ja kampaaja leikkasi sen rikotun näköiseksi ja hieman vinoon, että sen voi kammata sivulle tai sitten ihan tuohon eteen.
Kannattaa kampaajalta kysyä minkälainen sopisi ja pyytää vaikka ensin leikkaamaan ihan ohuesti ne etuhiukset, ite yritän kasvattaa just pois osaa kun leikattiin hirmu paksuksi ensin eikä sit ollutkaan niin hyvän näköinen.
- Hellu
Kyl ehottomaste kannattaa hankkia ottatukka mul on kans ja jos on näppyi otas ni ottatukka piilottaa ne hyvin
- Amelie
Mullon ollu "yhtä välivuotta" lukuunottamatta otsatukka ja olen huomannu että hyväkuntoinen ihoni rasvottui tosi paljon otsasta, mullon paksuhko tukka ja edellinen otsatukka oli leikattu niin et oli tosi paksu ja kolmionmallinen (ylhäätä katsottuna siis). eli mulla kyllä huonosi otsan alue, mutta nyt kun olin vuoden ilman otsista, kasvatin sen meinaan pois niin leikkautin sittenkin viime viikolla itsellenni otsatukan, taas!sE ON KYLLÄ NIIN MUKAVA, KEHYSTÄÄ KIVASTI PIENIÄ KASVOJANI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398