Mulla on pieni onkelma ...
Haluaisin otsiksen, mutta en ole yhtään varma sopisiko se. Pystyisikö kukaan kertomaan pienen analyysin avulla sopisiko se?
- Mulla on kapea, komionmuotoinen pää.
- Melko pitkät hiukset, jonkun verran yli olkapäiden.
- Neliskulmaiset silmälasit [ kehyksettömät ]
- normaalin korkuinen otsa.
- Melko ohuet hiukset.
Otsatukka. Kyllä/ei ?
5
937
Vastaukset
- ammattilainen
Joo kyllä sulle luultavasti sopii,koska sulla on ohuehkot hiukset,ni se otsis sopii siinä tapaukses erinomaisesti.
Silmälasit ok,samoin kolmionmuotoinen pää.
Joten leikkaa vaa otsatukka!!!- Keiµkainen
Nii sitten vielä semmoinen kysymys, että millainen otsatukka näyttäisi hyvältä ?
Semmoinen "ylikasvaneen " näköinen, lyhyt, siisti ja suora, sotkuinen ja eripituisia hiuksia ..? - miraq
Keiµkainen kirjoitti:
Nii sitten vielä semmoinen kysymys, että millainen otsatukka näyttäisi hyvältä ?
Semmoinen "ylikasvaneen " näköinen, lyhyt, siisti ja suora, sotkuinen ja eripituisia hiuksia ..?Mulla on etuhiukset ja kampaaja leikkasi sen rikotun näköiseksi ja hieman vinoon, että sen voi kammata sivulle tai sitten ihan tuohon eteen.
Kannattaa kampaajalta kysyä minkälainen sopisi ja pyytää vaikka ensin leikkaamaan ihan ohuesti ne etuhiukset, ite yritän kasvattaa just pois osaa kun leikattiin hirmu paksuksi ensin eikä sit ollutkaan niin hyvän näköinen.
- Hellu
Kyl ehottomaste kannattaa hankkia ottatukka mul on kans ja jos on näppyi otas ni ottatukka piilottaa ne hyvin
- Amelie
Mullon ollu "yhtä välivuotta" lukuunottamatta otsatukka ja olen huomannu että hyväkuntoinen ihoni rasvottui tosi paljon otsasta, mullon paksuhko tukka ja edellinen otsatukka oli leikattu niin et oli tosi paksu ja kolmionmallinen (ylhäätä katsottuna siis). eli mulla kyllä huonosi otsan alue, mutta nyt kun olin vuoden ilman otsista, kasvatin sen meinaan pois niin leikkautin sittenkin viime viikolla itsellenni otsatukan, taas!sE ON KYLLÄ NIIN MUKAVA, KEHYSTÄÄ KIVASTI PIENIÄ KASVOJANI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862