roc

Hansu

ajattelin kaikista kauhukertomuksista huolimatta kokeilla roc- selluliittisuihketta. no olen kuullut myös paljon hyvää.. mutta mistä sitä saa, apteekistakinko vai?? äitini on minittäin virossa käymässä ja ajattelin että siellä voisi hinta olla huokeampi.

4

2430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

Itse ostin Roc:ini Sokokselta. Olen nähnyt sitä myös apteekeissa.
      Ja pari varoituksen sanaa... Ihoni ei todellakaan ole herkkä, mutta kyseisellä tavaralla sain itselleni tajuttomat ihottumat reisiini, tosin vasta kolmen viikon käytön jälkeen. Pahimmat tulivat polvitaipeisiin, jotka sitten olivatkin todella tulipunaiset ja kirvelevät. Paraneminen vei ainakin pari viikkoa ilman lääkärikierrosta. Mieti nyt kuitenkin vielä haluatko tulipunaiset proriasiksen näköiset jalat näin kesän kynnyksellä vai kokeiletko tuotetta vasta syksymmällä.

• En suosittelisi, minäkin sain siitä ihottumaa. Ihottuma tuli neljän viikon käytön jälkeen eikä sen neljän viikon aikana ollut reiden ympärysmitta pienentynyt milliäkään. Sain onneksi rahani takaisin valitettuani ihottumasta.

• sitte
        Merris kirjoitti:

En suosittelisi, minäkin sain siitä ihottumaa. Ihottuma tuli neljän viikon käytön jälkeen eikä sen neljän viikon aikana ollut reiden ympärysmitta pienentynyt milliäkään. Sain onneksi rahani takaisin valitettuani ihottumasta.

Rocin selluliittivoide on paljon luotettavampi kuin muu markkinoilla olevista selluliittituotteista, joka sisältää kofeiinia. Oon käyttänyt sitä 4vkoa ja mitään ihottumia ei oo tullut. Laitan sitä pakaroihin ja reiden sisäpuolelle (en polvitaipeisiin asti!!!) Iho on paljon napakampi ja kimmoisampi kuin ennen käyttöä. Suosittelen! Käytän ite sitä vanhempaa versiota mutta nythän se on uudistunut ja siitä on poistettu se allergiaa aiheuttava ainesosa pois..et jos siitä nyt ei tulis ihottumia (vaik mun mielestä aina kun laittaa polvitaipeisiin rasvaa niin tulee näppyjä/rakkuloita sen takia koska polven taive hikoo esim. lootusasennossa istuessa..eikö?)Ja mitä siihen koon pienentymiseen tulee niin eikös kaikki kosmetiikkatuotteet ole sellaisia että ne on vähän suuntaa antavia.. eli sentit ei lähde sohvalla makaamisella, selluliittivoiteet ei laihduta vaan tukee sitä!

• mätäpaise
        sitte kirjoitti:

Rocin selluliittivoide on paljon luotettavampi kuin muu markkinoilla olevista selluliittituotteista, joka sisältää kofeiinia. Oon käyttänyt sitä 4vkoa ja mitään ihottumia ei oo tullut. Laitan sitä pakaroihin ja reiden sisäpuolelle (en polvitaipeisiin asti!!!) Iho on paljon napakampi ja kimmoisampi kuin ennen käyttöä. Suosittelen! Käytän ite sitä vanhempaa versiota mutta nythän se on uudistunut ja siitä on poistettu se allergiaa aiheuttava ainesosa pois..et jos siitä nyt ei tulis ihottumia (vaik mun mielestä aina kun laittaa polvitaipeisiin rasvaa niin tulee näppyjä/rakkuloita sen takia koska polven taive hikoo esim. lootusasennossa istuessa..eikö?)Ja mitä siihen koon pienentymiseen tulee niin eikös kaikki kosmetiikkatuotteet ole sellaisia että ne on vähän suuntaa antavia.. eli sentit ei lähde sohvalla makaamisella, selluliittivoiteet ei laihduta vaan tukee sitä!

käytin rocia 2vk ja nyt takamukseni on putoamassa irti! istuminenkin on ihottumien takia erittäin inhottavaa. kärsi mielummin selluliitistä kuin rupisesta takalistosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe