Hupparit, kengät

Anonyymi

ja kaikki. Ja hädin tuskin yli seittemänkympin. Vaaka siis. Ei mitään syytä enää elää.

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eikö se ole ihan hyvä naisen paino niin kai normaali naisen paino on 70-100 kg

      • Anonyymi

        Ongelman onkin siinä että olen mies. Helppohan se naisilla on kuin ei tarvitse muutakuin pysyä laihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelman onkin siinä että olen mies. Helppohan se naisilla on kuin ei tarvitse muutakuin pysyä laihana.

        Hyvin oli naisellinen aloitus ja nainen ongelmineen tuli mieleen


    • Anonyymi

      Sopiva paino, jos olet 180cm.

    • Anonyymi

      Aika houkuttavia kaikki uudet ruoat pitää kokeilla ja maistaa kaikkea, mutta minä en liho kyllä, kulutan kaiken mitä syön.

      • Anonyymi

        No sehän se on tässä itsellänikin ongelmana, että juuri en liho! 177 mies siis olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se on tässä itsellänikin ongelmana, että juuri en liho! 177 mies siis olen.

        Näinkä läskiksi on mennyt käsitteet normaalipainosta? Onko läski siis miehellä uusi normaali? Sinun pitäisi painaa 57kg ja vasta sitten sinua voisi sanoa alipainoiseksi ja silloinkin se olisi vain kilosta kiinni ettet olisi normaalipainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkä läskiksi on mennyt käsitteet normaalipainosta? Onko läski siis miehellä uusi normaali? Sinun pitäisi painaa 57kg ja vasta sitten sinua voisi sanoa alipainoiseksi ja silloinkin se olisi vain kilosta kiinni ettet olisi normaalipainoinen.

        79 kg on jo lievä ylipaino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkä läskiksi on mennyt käsitteet normaalipainosta? Onko läski siis miehellä uusi normaali? Sinun pitäisi painaa 57kg ja vasta sitten sinua voisi sanoa alipainoiseksi ja silloinkin se olisi vain kilosta kiinni ettet olisi normaalipainoinen.

        Tulisikin edes sitä läskiä. Helpompihan se olisi sitten lihakseksi muuttaa. Tai edes olisi sitten tavoite laihduttaa. Mikä minun tavoite on nyt? Pysyä samanlaisena alipainoisena vinkuheinänä kun ennenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisikin edes sitä läskiä. Helpompihan se olisi sitten lihakseksi muuttaa. Tai edes olisi sitten tavoite laihduttaa. Mikä minun tavoite on nyt? Pysyä samanlaisena alipainoisena vinkuheinänä kun ennenkin?

        Miten niin alipainoisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisikin edes sitä läskiä. Helpompihan se olisi sitten lihakseksi muuttaa. Tai edes olisi sitten tavoite laihduttaa. Mikä minun tavoite on nyt? Pysyä samanlaisena alipainoisena vinkuheinänä kun ennenkin?

        No ei se läski kyllä lihakseksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisikin edes sitä läskiä. Helpompihan se olisi sitten lihakseksi muuttaa. Tai edes olisi sitten tavoite laihduttaa. Mikä minun tavoite on nyt? Pysyä samanlaisena alipainoisena vinkuheinänä kun ennenkin?

        Kaikkea sitä kuulee. Haluaisit läskiä, että pääsisit laihduttamaan!

        Ota tavoitteeksesi lihasten hankkiminen, mene kuntosalille.


    • Anonyymi

      Nukkuminen laihduttaa kun ei ehdi syömään jos pitää nukkua, mutta oikein rasvaisia liharuokia vaikka hensingin makkaratehtaalta tai atrialta tai muita kun ahmii tonneja päivässä, lihapitoisuus huitelee reippahasti yli 96%.

    • Anonyymi

      Pikkuiseksi välipalaksi aina jotain Fazerin karkkeja ja keksejä aina kun mieleen ajatus vierähtää, mutta tykästyin näihin Fazerin uusiin vihreäkuula-kekseihin, hyviä vihreäkuula-Jaffa, eivät ole niin sokersia kuin alkuperäiset appelsiinit.

      • Anonyymi

        Just 😂
        Pari Buranaa sekä vähän Niveaa, niin elämä hymyilee.. 😅😂😂🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Sensible Sensodyne hammastahnaa purkeista suuhun, tuubeistakin ihan vain mausteeksi.

    • Anonyymi

      No jo on sullakin ongelmat. Lieneekö tämä yleinenkin suomalainen miehinen ajatusharha, kun olette niin läskistyneet. Suomalaisista miehistä kohta 4/5on ylipainosia. Hyh hyh!

      • Anonyymi

        Normaalipainoiset miehet on vähemmistö Suomessa ja nyt nekin haluaa olla läskejä ettei erotu massasta? Sitten valitetaan kun nainen ottaa hoikan mamumiehen.


      • Anonyymi

        Onhan se jo laihuudesta haukutaan koko nuoruus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalipainoiset miehet on vähemmistö Suomessa ja nyt nekin haluaa olla läskejä ettei erotu massasta? Sitten valitetaan kun nainen ottaa hoikan mamumiehen.

        Minä (aloittaja) olenkin homo. Sen jo tuolla aiemmin kirjoitin, mutta viesti poistettiin, koska ilmeisesti homo on haukkumasana. Mutta siis 32 v. neitsyt kaappihomo.


    • Anonyymi

      Syö melli, eli Elli karamelli. Salmiakki-Mix vaikka koko pussillinen kerralla ahmaise.

    • Anonyymi

      Tää sama ulina oli jo joku kuukausi sitten.

      xLiner

    • Anonyymi

      Kun joku puhui seksistä ja kondomeistakin, niin itsellä taitaa olla magic-juttuja, mutta en viitsi käyttää kun niin kalliita, turhaan, paljaalla rahan säästöä.

    • Anonyymi

      Ja naisille sanoisin, että tiedätte itsestänne että tykkäätte hemmottelusta, siitä mitä se on nykynaiselle ja toivotte miesten tämän hyväksyvän ja sitä jopa tarjoavan suhteissa,niin yhtälailla miehetki nauttivat hemmottelusta.

      Heidän tapauksessaan se useinkin on seksiä, esim suihinottoa ja ruuanlaittoa. Kyse ei ole arvomaailmasta eikä alistamisesta vaikka monet sen siksi karkeasti luokittelevat, vaan rakkaan ihmisen hyvänä pitämisestä sillä tavalla mistä hän tykkää.

      Kuten monet, minäkin, hemmottelevat lemmikkejä ja lapsia ne, joilla niitä on. Ei lastakaan tönätä vaahtokylpyyn viinilasin kanssa. Tai koiralle osteta ulkomaanmatkaa, koska itse tykkää vain siitä.

      Olin itse vähän järkyttynyt, kuinka rumasti ja itsekkäästi useimmat palstan naiset kohtasivat jonkun miehen varsin vaatimattomat, tosin hieman liioitellut, seksimieltymykset.

      Onko ihan pakko olla niin niuho? Voisiko jotain parempaa yhdessäoloa seurata, jos ei olisi?

    • Anonyymi

      Kun itse seuraan noita amerikkalaisten elokuvia ja sarjoja... kerrassaan aika joo uusi The Stand, julmia tapahtumia.

      Avaruussarjoissa huvittaa aika ihastuttavan näköinen Janet Kidder, Star Trek - Discovery sarjassa aika söpöt huulet ja vihreä :D

    • Anonyymi

      Näin se on kun ikää tulee....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe