Kissani on useampia miehiä siistimpi

Eli coolimpi. Se siivoaa jopa koiran kakat. ( lue peittelee ne)
Kysyttävää?

36

58

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävin Kouvolassa. Siellä oli epäsiistejä kissoja. Oli tehnyt tarpeensa talon seinustalle hietamaahan, mutta jättänyt peittämättä. Oli aika kapea se lumeton rantu siinä talon vieressä. Olisko käpälien kastumista pelännyt?

      • " kissoja".. hö.


      • Frouva kirjoitti:

        " kissoja".. hö.

        No joo, yleistin yksittäistapauksen perusteella.
        Vähän epäsiisti vaikutelma jäänyt koko paikasta ihmisineen päivineen, että todennäköisesti se vaikutti.

        Pahoitteluni, kouvolalaiset.


      • Thymallus kirjoitti:

        No joo, yleistin yksittäistapauksen perusteella.
        Vähän epäsiisti vaikutelma jäänyt koko paikasta ihmisineen päivineen, että todennäköisesti se vaikutti.

        Pahoitteluni, kouvolalaiset.

        Mistäs tiesit että se oli kissa?


      • Frouva kirjoitti:

        Mistäs tiesit että se oli kissa?

        Jäljistä ja läjästä. Oli siinä vieressä peiteltyjä läjiäkin.


    • Kissat kusevat ja paskovat hiekkalaatikoihin ja sitten lapset saavat tauteja ja loisia. Elä siis päästä kissaasi ilman valvontaa ulos. Vaikkakin kissoja rakastankin.

      • Karhut, sudet, linnut ja lukuisat muut lajit paskovat ja kuseskelevat metsiin ja metsään tutustumista suositellaan.'

        Sienestämisestä ja marjastamisesta puhumattakaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Karhut, sudet, linnut ja lukuisat muut lajit paskovat ja kuseskelevat metsiin ja metsään tutustumista suositellaan.'

        Sienestämisestä ja marjastamisesta puhumattakaan.

        Sinne metsään ne hukkuvat laajalle alueelle. Kissat sen sijaan ovat opetettu kusemaan ja paskomaan hiekkalaatikkoon, joten tätä mallia ne toteuttavat ulkona ollessaankin. Sitten kun kaikki kulmakunnan kissat kusevat ja paskovat siihen parin neliön alueelle, johon lapset laitetaan leikkimään, nämä väkisin altistuvat kissan kuselle ja paskalle. Tuskin itsekään huviksesi pyörit kadun varsilla olevissa eritteissä ja jätöksissä.


      • Omalla aidatulla pihalla se vain on.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinne metsään ne hukkuvat laajalle alueelle. Kissat sen sijaan ovat opetettu kusemaan ja paskomaan hiekkalaatikkoon, joten tätä mallia ne toteuttavat ulkona ollessaankin. Sitten kun kaikki kulmakunnan kissat kusevat ja paskovat siihen parin neliön alueelle, johon lapset laitetaan leikkimään, nämä väkisin altistuvat kissan kuselle ja paskalle. Tuskin itsekään huviksesi pyörit kadun varsilla olevissa eritteissä ja jätöksissä.

        Kissoja ei ole tarvinnut opettaa. Ne ovat opetelleet sen ihan itse.

        Ja vastuullisten ihmisten aikuisten on myös peitettävä hiekkalaatikot ettei niihin kerry mitään asiattomuuksia. Kuten rikkinäisiä pulloja, huumeruiskuja, tupakantumppeja jne.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kissoja ei ole tarvinnut opettaa. Ne ovat opetelleet sen ihan itse.

        Ja vastuullisten ihmisten aikuisten on myös peitettävä hiekkalaatikot ettei niihin kerry mitään asiattomuuksia. Kuten rikkinäisiä pulloja, huumeruiskuja, tupakantumppeja jne.

        Itsekin tiedät, ettei tuollaisia objekteja hiekkalaatikoista löydy. Ainoastaan kissan kusta ja paskaa. Kissan omistajat ovat vain laiskoja, eivätkä välitä lapsista ja omasta kissastaan. Hyvällä todennäköisyydellä ne jäävät auton alle tai joutuvat jonkun kissoihin kyllästyneen kaltoinkohtelemaksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kissoja ei ole tarvinnut opettaa. Ne ovat opetelleet sen ihan itse.

        Ja vastuullisten ihmisten aikuisten on myös peitettävä hiekkalaatikot ettei niihin kerry mitään asiattomuuksia. Kuten rikkinäisiä pulloja, huumeruiskuja, tupakantumppeja jne.

        Silloin alussa, kun tää kisu tänne tuli, niin oli kylppärin ovi unohtunu kiinni.. Kisu löysi uuden vessan semmosesta isosta kukkaruukusta.. Tai ei ehtiny tehdä tarpeitaan kun kuulin ropinan..


      • Palstakamu kirjoitti:

        Itsekin tiedät, ettei tuollaisia objekteja hiekkalaatikoista löydy. Ainoastaan kissan kusta ja paskaa. Kissan omistajat ovat vain laiskoja, eivätkä välitä lapsista ja omasta kissastaan. Hyvällä todennäköisyydellä ne jäävät auton alle tai joutuvat jonkun kissoihin kyllästyneen kaltoinkohtelemaksi.

        Kaikki leikkikentät ovat täynnä rikkoontuneita pulloja ja tölkkejä. Huumeruiskuista puhumattakaan. Ne on niitä aikuisten omia kullanmurusia, jotka ovat päästäneet puistoon vapaasti leikkimään.

        On kissanomistajia ja kissanomistajia. Kiinnipitovelvollisuus ei ilmeisesti koske kaikkia.

        Joten jäkätijäk heille vaan. Ei kaikille kissanomistajille. Eikä kaikille vanhemmillekaan.


      • Frouva kirjoitti:

        Silloin alussa, kun tää kisu tänne tuli, niin oli kylppärin ovi unohtunu kiinni.. Kisu löysi uuden vessan semmosesta isosta kukkaruukusta.. Tai ei ehtiny tehdä tarpeitaan kun kuulin ropinan..

        Mulla oli pieni kissanpentu Lapinmatkalla. Tuli pieni pulma kun kissanhiekka pääsi loppumaan, eikä kissa suostunut tekemään tienvarteen tai nurtsille tarpeitaan. Mutta sitten tuli löydettyä joku talvihiekkakasa. Siitä vaan laatikkoon ainesta. Mutta se vietävän loota haisi telttaillessa niin että kaikki irvisteli kissaa myöten sille hajulle.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mulla oli pieni kissanpentu Lapinmatkalla. Tuli pieni pulma kun kissanhiekka pääsi loppumaan, eikä kissa suostunut tekemään tienvarteen tai nurtsille tarpeitaan. Mutta sitten tuli löydettyä joku talvihiekkakasa. Siitä vaan laatikkoon ainesta. Mutta se vietävän loota haisi telttaillessa niin että kaikki irvisteli kissaa myöten sille hajulle.

        Kyllähän tääkin hiekkarannalle pissii.. ( siis ei yleiselle, kun ei semmoseen viedä) . Ja siististi sitten peittelee jälkensä. Koira taas joskus sutii vähän sinnepäin, kun muka yrittää peitellä...Soon tarkkaa puuhaa.. En sano mitään ihmisten kuseksimisista..😬


      • Frouva kirjoitti:

        Kyllähän tääkin hiekkarannalle pissii.. ( siis ei yleiselle, kun ei semmoseen viedä) . Ja siististi sitten peittelee jälkensä. Koira taas joskus sutii vähän sinnepäin, kun muka yrittää peitellä...Soon tarkkaa puuhaa.. En sano mitään ihmisten kuseksimisista..😬

        Millainen syöjä se on? Lenteleeko kupista muruset ympäriinsä?

        Ja missä mieluiten nukkuu?


      • elisakettu kirjoitti:

        Kaikki leikkikentät ovat täynnä rikkoontuneita pulloja ja tölkkejä. Huumeruiskuista puhumattakaan. Ne on niitä aikuisten omia kullanmurusia, jotka ovat päästäneet puistoon vapaasti leikkimään.

        On kissanomistajia ja kissanomistajia. Kiinnipitovelvollisuus ei ilmeisesti koske kaikkia.

        Joten jäkätijäk heille vaan. Ei kaikille kissanomistajille. Eikä kaikille vanhemmillekaan.

        Suurin osa leikkipuistoista on siistissä kunnossa, eikä kuvailemaasi toimintaa niissä tapahdu. Ehkä jotkut slummit ovat asia erikseen.


      • elisakettu kirjoitti:

        Millainen syöjä se on? Lenteleeko kupista muruset ympäriinsä?

        Ja missä mieluiten nukkuu?

        No kyllä välillä, mutta se syö nekin.. märkäruoka menee nätisti.
        Nukkuu? Ensin se yritti nukkua jalkopäässä, mutta mä potkin sitä unissani ja itekin heräsin siihen..😬 Nykyään nukkuu koiran vanhassa semmosessa jättikokoisessa " aamutossussa" Kertooko tää jotain jostakin?


      • Frouva kirjoitti:

        No kyllä välillä, mutta se syö nekin.. märkäruoka menee nätisti.
        Nukkuu? Ensin se yritti nukkua jalkopäässä, mutta mä potkin sitä unissani ja itekin heräsin siihen..😬 Nykyään nukkuu koiran vanhassa semmosessa jättikokoisessa " aamutossussa" Kertooko tää jotain jostakin?

        Mulla on kaikki kissat halunneet nukkua alkuun vieressä, jopa peiton alla. Myöhemmin jossain ihme ahtaissa koloissa. Niinkuin se aamutossukin. Yksi kissa tykkäsi nukkua sellaisessa älyttömän pienessä servettikorissa (kissakin oli pieni, jopa aikuisena, näytti ihan keskitysleirikissalta). Ei tosin kehdannut niitä servettejä enää tarjoilla vieraille.

        Niillä on turvallinen olo. Kun tuntevat ympärillä seinustoja tms. Vaikka välillä retkottavat missä sattuu. Yhden kissan lempihomma oli näytellä kuollutta. Sai silleenkin haluamaansa huomioita. Rapsuta ny.... Tosin ei sitä voinut olla huomaamatta. Oli niin julmetun iso kissa.

        Ja auta armias jos lopetit silittelyn liian aikaisin... jo oli kynnet nahassa kiinni. Tai jos luki jotain niin luettavan päälle tallustelemaan.

        Mua nauratti kun luin kerran jotain sun ketjua kissanpesusta. Tuttua settiä :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Mulla on kaikki kissat halunneet nukkua alkuun vieressä, jopa peiton alla. Myöhemmin jossain ihme ahtaissa koloissa. Niinkuin se aamutossukin. Yksi kissa tykkäsi nukkua sellaisessa älyttömän pienessä servettikorissa (kissakin oli pieni, jopa aikuisena, näytti ihan keskitysleirikissalta). Ei tosin kehdannut niitä servettejä enää tarjoilla vieraille.

        Niillä on turvallinen olo. Kun tuntevat ympärillä seinustoja tms. Vaikka välillä retkottavat missä sattuu. Yhden kissan lempihomma oli näytellä kuollutta. Sai silleenkin haluamaansa huomioita. Rapsuta ny.... Tosin ei sitä voinut olla huomaamatta. Oli niin julmetun iso kissa.

        Ja auta armias jos lopetit silittelyn liian aikaisin... jo oli kynnet nahassa kiinni. Tai jos luki jotain niin luettavan päälle tallustelemaan.

        Mua nauratti kun luin kerran jotain sun ketjua kissanpesusta. Tuttua settiä :-D

        Tää seuraa aina vessaan ja tykkää heittäytyä siinä selälleen kylppärin matolla ja venyttää itseään kuin vieteri... No se tuli meille vasta kun oli vuoden ikäinen, että otti aikansa kunnes meihin tykästyi..


      • Frouva kirjoitti:

        Tää seuraa aina vessaan ja tykkää heittäytyä siinä selälleen kylppärin matolla ja venyttää itseään kuin vieteri... No se tuli meille vasta kun oli vuoden ikäinen, että otti aikansa kunnes meihin tykästyi..

        Mikähän juttu toikin on? Kun seuraavat veskiin? Muistan että jotain tuollaistakin oli. Mutta tuntuu jotenkin hölmölle tuijottaa kissaa pytyllä istuessa. Eihän se kato eikä välitä, mutta inhimillinen se silti on. Ei tosin kommentoikaan.

        Ai kun oliskin kissan selkäranka. Ja muutenkin yhtä notkea.

        Mitä sä muuten touhuat tuossa kuvassa?


      • elisakettu kirjoitti:

        Mikähän juttu toikin on? Kun seuraavat veskiin? Muistan että jotain tuollaistakin oli. Mutta tuntuu jotenkin hölmölle tuijottaa kissaa pytyllä istuessa. Eihän se kato eikä välitä, mutta inhimillinen se silti on. Ei tosin kommentoikaan.

        Ai kun oliskin kissan selkäranka. Ja muutenkin yhtä notkea.

        Mitä sä muuten touhuat tuossa kuvassa?

        Alkuun kyllä häiritsi että Heii haloo, vähän yksityisyyttä kiitos..😄

        Siinä kuvassa on mun edesmennyt koira, joitain sille siinä taidan antaa, vai antaako se mulle tassua..


      • Frouva kirjoitti:

        Alkuun kyllä häiritsi että Heii haloo, vähän yksityisyyttä kiitos..😄

        Siinä kuvassa on mun edesmennyt koira, joitain sille siinä taidan antaa, vai antaako se mulle tassua..

        Juu, tassua antaa mulle.. Selvästikin.. miun kultsipultsi.. 😥😚


      • Frouva kirjoitti:

        Alkuun kyllä häiritsi että Heii haloo, vähän yksityisyyttä kiitos..😄

        Siinä kuvassa on mun edesmennyt koira, joitain sille siinä taidan antaa, vai antaako se mulle tassua..

        No onhan se jotenkin hullua kun kissi napittaa silmiin siinä. Tarkkaavaisena.

        Ai, onko sama koira kun siinä kaupunkikuvassa? Jossain puistossa istut penkillä sen turren kanssa?


      • elisakettu kirjoitti:

        No onhan se jotenkin hullua kun kissi napittaa silmiin siinä. Tarkkaavaisena.

        Ai, onko sama koira kun siinä kaupunkikuvassa? Jossain puistossa istut penkillä sen turren kanssa?

        Juu, on..kai.. Ei kun ei.. öö Siinä tais olla kumpikin koira..🤔


      • Frouva kirjoitti:

        Juu, on..kai.. Ei kun ei.. öö Siinä tais olla kumpikin koira..🤔

        Muistan nyt vaan sen lutusen ruskean. No jossain sen ainakin nähnyt.

        Muisti pettää? Kohta joku on sua ja muakin kiikuttamassa lääkärille :-D


      • Frouva kirjoitti:

        Juu, on..kai.. Ei kun ei.. öö Siinä tais olla kumpikin koira..🤔

        Niin se oli tämä kuva? No tää hauva meillä on edelleen..


    • Anonyymi

      Jos oikeasti tuijotat australialialaisisa mielenvikaisias ukkeleita, kun itse pidän suurilla kiikareilla kuunkin katselusta, aika hauskaakin...

    • Anonyymi

      Hei wuppis-täti. Miksi trollaat taas?

    • Useammasta miehestä tulee kyllä melkoinen sotku.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika ahdasmielistä kirjoittelua. Kerran katsoin ikkunasta, kun naapurin kolli tuli merkkaamaan autoni renkaan.

      Mitä sitten? se rengashan on muutenkin ulkopuolella ja sillä ajetaan kaiken maailman moskan läpi.

      Isääni aikoinaan harmitti, kun laittoi kukkapenkkeihin tuoretta multaa. Naapurin kisuli oikein vaani nurkan takana ja heti, kun isäni meni sisälle, juoksi kukkapenkkiin.

      Aivan innoissaan kaivoi montun, sekä teki tarpeensa sinne. Ei sinänsä olisi haitannut, mutta (aina pitää olla MUTTA) ryökäle kaivoi samalla istutuksien sipulit ja siemenet ylös.

      Tuskin tahallaan, mutta kuitenkin.

      >Simiti<

    • Anonyymi

      Itselläni tuntuu että onko nyt oikein tuo paha viiru, sellaisia oireita vähän ollut, en usko voi olla tavallinen joku influessa.

    • Anonyymi

      "Karhut, sudet, linnut ja lukuisat muut lajit paskovat ja kuseskelevat metsiin ja metsään tutustumista suositellaan.'"
      Kapakasta lähtevät miehet kuseskelee kadulle ja seinille olen nähnyt että näyteikkunaan. Eikä harvinaista ole törmätä anaalikloakinkaan tuotokseen.

      Minun kissani ei koskaan ole pissannut eikä kakannut mihinkään muualle kuin sille varattuun hiekkalaatikkoon. Käy jopa oksentamassa karvapallot mahastaan sinne! Kovaa kyytiä lähtee laatikolle ja siellä kakoo karvapallon ulos.
      Harjaan sitä mutta kun pesee itseään niin aina karvaa irtoaa ja se nielee sen.

    • Anonyymi

      Hyvin koulutettu kissaeläin. Koirat ampuvat viruksia suustaan aina haukkuessaan, kovalla nopeudella lähtee korona aina kun haukahtaa.

    • Anonyymi

      Mielikuvitukseni tekee hyviä uusia ideoita virus-peliin, mitenkäs kuvallisesti soveltaisi jonkun koiran haukkumisenkin niin että se ampuisi viruksia suustaan, itseasiassa tuossa pelissäni voi jo ampua kaikkia kohteita, suustaan ampuu viruksen 3d-ukko eli hahmo joka on itse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe