Piikittelevä kaveri

Anonyymi

Mitä tehdä tilanteessa kun pitkäaikainen kaveri on alkanut piikittelemään ja kettuilemaan. Se tuntuu jo vähän häiritsevältä ja pahalta. Haluaisin vältellä hänen seuraansa. En tiedä mistä se voisi johtua, tuntuu että ihan vain olemisella ärsytän häntä ja vähän väliä lentelee piikkiä päin kasvoja ja selän takana myös kun en ole kuulemassa. Tuntuu oudolle koska itse en halua kavereilleni mitään pahaa päinvastoin ja hän tuntuu haluavan minulle.

11

2370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peittää omia huonommuuden tunteitaan

    • Anonyymi

      Sano sille, että moroo

    • Anonyymi

      Noilla kavereilla on itsellään paha olla ei ystäviä haluta loukata. Vitsit pitää pitää vitseinä mutta jos se tuntuu jo ikävälle sano asiasta, ehkä kaverisi ei oikeasti tarkoittanut niillä loukata ei sitäkään tiedä.

    • Anonyymi

      Kysy miksi hän sanoo noin ilkeästi?
      Tee siitä johtopäätokset, haluatko kuulla niitä enää.

    • Anonyymi

      Ei ole normaalia että kaverit haluavat loukata sinua. Löydät parempia

    • Anonyymi

      Mulla kans yks tuttava ollut sellanen ett piikitteli mua yhdestä jutusta, jonka kerroin hänelle luottamuksella, muiden kuullen ka naureskeli sille, nolasi mut pahasti. Myöhemminkin jatkoi kuittailuja ja piikittelyjään asiaan liittyen. Hän myös käski mun tehdä jotain ulkonäölleni, kun kuulema näytän vanhalta. Itse sitten meuhkaa siitä, ett hänellä on oikeus pukeutua ja laittautua niinkuin itse haluaa, muilla ei ole oikeutta tulla sanomaan miten voi pukeutua ja jne... Toisaalta hän on kyllä kautta rantain, rivien välissä antanut mun ymmärtää etten ole ystävä hänelle, joskus somessa viestinyt ett työkamut on hänen ystiksiä...mä en ole töissä samassa paikassa. Yhden kerran mainitsi jotain häikkää olevan töissä, kaikki kamusuhteet oli menossa poikki...ei kai noista viesteistä voi muuta päätellä muuta kuin etten kuulu ystäviin. Yhdessä paikassa käytyämme, hän viestitteli ettei tule käymään siellä, mutt paria siellä olevaa ystävää aikoo tavata jatkossakin...päättelin ett okei, mua ei siis enää halua naamatusten nähdä. Hän ehkä pitää mua yksinkertaisena, vähän vajaalla käyvänä, kuvittelee etten ole tajunnut niitä piikkejään, pitäkööt luulonsa. Kai sekin on jotain kertonut, kun toista ei kiinnosta mun tekemiset ja vointi pätkän vertaa, joskus erehtynyt jotain kertomaan, niin on ruvennut kertomaan samaan syssyyn kuinka on huolissaan siitä ja siitä ystävästään. Kerran erehdyin taas kertomaan omasta pahasta olosta, no, hän siihen ettei nyt jaksa, kun oli mennyt mökille sitä varten ettei tarvi muitten ongelmia kuunnella. Mä olen kyllä kuunnella häntä, kun on ollut ongelmia, miksei pura niitä parisuhdeasioita ystävilleen tai kehuskele heille miten hyvää seksiä on salasuhteessa saanut, eikö kamuilleen vois noita paneskelujaan kertoa vai ajatteleeko ett olen kateellinen kun salassa touhuaa siellä sun täällä. Eikö nuo jutut kuuluis kertoa just sille kaikkein tärkeimmälle ystävälle, eikä jollekin merkityksettömälle tuttavalle, jota ei ole aikoihin nähnyt. Olen saattanut vinoilla hänelle takas yhdessä vaiheessa, onhan vittuilut useamman kerran mulle vaikka ja mistä.

      • Anonyymi

        Kertomasi “ ystävä” on kovin pahasti vinksahtanut. Ehkei korviensa välissä koskaan ole ollutkaan muuta kuin minä , minä itse ja vain

        Olisiko nyt jo viimeistään aika ottaa piiiiiiiitkä hajurako siihen ja vain deletata se kokonaan pois muistipankistasi.


    • tuollainen käytös kaverilta ei kyllä koskaan ole ok. Suosittelisin nostamaan kissan pöydälle ja käymään avointa keskustelua kaverin kanssa siitä miltä tuo käytös sinusta tuntuu. Jos hän tässä kohtaa alkaa syyllistämään sinua tai vähättelee omaa käytöstään kehottaisin miettimään kannattaako tuollaista henkilöä pitää elämässä.

    • Anonyymi

      Upppp

      • Anonyymi

        Pitääkö tästä vetää johtopäätöksiä erääseen suuntaan..


    • Anonyymi

      Tuo ei ole ystävyyttä. 🙋‍♂️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe