Miksi Sofia ei hehkuta instassa Dubaihin lähtöä?

Anonyymi

Ihmeen hiljaa siitä huolimatta, että tällä viikolla lähtee Dubaihin.

50

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei sen tarvi kun sinä joka aamu sitä hehkutat.

• Anonyymi

"Dubaihin tammikuussa, kun on vähän väljempää", Sofia kirjoitti Instagramin Stories-osioon.

• Anonyymi

Sofia ei halua, että seven saa tietää ja seuraa perässä ottamassa kuvia.

• Anonyymi

Kyllä Sofia muistaa itse ottaa kuvia ,ei se siitä kiinni ole,vaan ihan jostain muusta.😭

• Anonyymi

Mitä hehkuttamista tuossa on. Itsekkään en hehkuta vaikka juuri lensin Mexico City-Helsinki-Delhi lennot. Kävin myös Shanghaissa aiemmin. Ensi viikolla on taas pitkiä matkoja.

• Anonyymi

Ei kehtaa jos on duunimatka? Käy hankkimassa vähän käteistä elämiseen.

• Anonyymi

Duuni matka🤣😲voi hyvänen aika,kun sais edes jollain lailla asiansa kuntoon ,eikä höpsis jatkuvasti olematonta.surkuhupaisa koko naikkonen.😭😫🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duuni matka🤣😲voi hyvänen aika,kun sais edes jollain lailla asiansa kuntoon ,eikä höpsis jatkuvasti olematonta.surkuhupaisa koko naikkonen.😭😫🤣

Turhis julkut käy työmatkoilla Dubaissa. Opettavat sheikkien pojille, kahdeskeskistä yhdessä oloa lakanoiden välissä. Länsimaiset pissikset kelpaa harjoitteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhis julkut käy työmatkoilla Dubaissa. Opettavat sheikkien pojille, kahdeskeskistä yhdessä oloa lakanoiden välissä. Länsimaiset pissikset kelpaa harjoitteluun.

Nimen omaan olen kuullut,että nuoret ja miksei vanhemmatkin miehet harjoittelee ,näillä länsimaisilla kevyt kenkäisillä naisilla.

• Anonyymi

No ehkä siksi, kun hallitus tiukensi matkustusrajoituksia.. Enää ei hupimatkoille lähdetä tai siis palata sieltä suomeen, joten jää matkat tekemättä. Tietäisit, jos seuraisit muutakin kuin instaa..

• Anonyymi

Ha Haa, tää parihan on noudattanut karanteeni sääntöjä.Nyt on pätevät syyt, jos eivät lähde peruisivatko toisen kerran muuten matkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha Haa, tää parihan on noudattanut karanteeni sääntöjä.Nyt on pätevät syyt, jos eivät lähde peruisivatko toisen kerran muuten matkansa.

Mitä nauramista siinä on jos noudattaa sääntöjä? Paskamyrskyhän siitä nousisi jos he sittenkin lähtisivät reissuun. Mitä sinulle muuten kuuluu heidän matkansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nauramista siinä on jos noudattaa sääntöjä? Paskamyrskyhän siitä nousisi jos he sittenkin lähtisivät reissuun. Mitä sinulle muuten kuuluu heidän matkansa?

Jos totta puhutaan ,niin eivät ole noudattaneet karanteeni sääntöjä.

• Jos se oikeesti oli Sofian sanoin työmatka ja se nyt sitten tyssäsi Nikon jäätyä nalkkiin. Tai sitten rakastavaiset eivät vaan uskalla jostain syystä lähteä. Tai sitten ei ole rahaa ja kaverit ei enää vippaa.

• Anonyymi

Mitäs jos Railikin lopettaisi jossittelut. Tämä on juorupalsta.

• Anonyymi

Puhut aivan asiaa Raili, kyllä joku näistä syistä on varmasti totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut aivan asiaa Raili, kyllä joku näistä syistä on varmasti totta.

Se ainakin on totta, että jostakin syystä eivät lähde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ainakin on totta, että jostakin syystä eivät lähde.

Onko Sofia tilivelvollinen Railille tai muille palstalaisille tekemisistään? Ihmisten suunnitelmat monesti muuttuvat. Varsinkin näinä aikoina, kun hallitus linjaa uusia koronaohjeita viikottain. Minun mielestä näyttää hyvää esimerkkiä, kun ei lähde matkustamaan nyt, kun pitäisi välttää kaikkea turhaa matkustamista ja jopa työmatkoja. Näitä vastuuttomia huonon esimerkin näyttäjiä on jo ihan tarpeeksi. Hirveää oli katsoa Martinan ja Ranta-ahon holtitonta riekkumista Dubaissa, kun muut yrittää täällä suosituksia noudattaa, ettei tauti leviäisi. Ottaisivat oppia Sofiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Sofia tilivelvollinen Railille tai muille palstalaisille tekemisistään? Ihmisten suunnitelmat monesti muuttuvat. Varsinkin näinä aikoina, kun hallitus linjaa uusia koronaohjeita viikottain. Minun mielestä näyttää hyvää esimerkkiä, kun ei lähde matkustamaan nyt, kun pitäisi välttää kaikkea turhaa matkustamista ja jopa työmatkoja. Näitä vastuuttomia huonon esimerkin näyttäjiä on jo ihan tarpeeksi. Hirveää oli katsoa Martinan ja Ranta-ahon holtitonta riekkumista Dubaissa, kun muut yrittää täällä suosituksia noudattaa, ettei tauti leviäisi. Ottaisivat oppia Sofiasta.

Älä valehtele, Martina ei riehunut Dubaissa.
        Mikä tarve sulla on valehdella ja vääristellä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikeasti, älä viitsi työllaista "ylilällyä" höpinään pitää. Saat noilla tökeröillä puolustuspuheilla suotta "leimahduksen aikaan" ja pas*a lentää. En toki tiedä, onko se tarkoituksesi, vai oletko vielä niin nuori ja haluat kovasti Sofiaa kannatella, joka toki ok, mutta tyyli ei tuota tulosta. 🦊🦊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikeasti, älä viitsi työllaista "ylilällyä" höpinään pitää. Saat noilla tökeröillä puolustuspuheilla suotta "leimahduksen aikaan" ja pas*a lentää. En toki tiedä, onko se tarkoituksesi, vai oletko vielä niin nuori ja haluat kovasti Sofiaa kannatella, joka toki ok, mutta tyyli ei tuota tulosta. 🦊🦊

... Siis tuollaista.... 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Hei oikeesti nyt! Sofia lähtisi, kuin leppäkeihäs ulkomaille lomailemaan, jos vaan jotain hyvin vakavaa syytä ei olisi estämässä lähtöä. Sofia ja Stefan kissan viikset välittää mistään koronasta. Eihän ne tottele edes Suomen omia suosituksia mm. kaupoissa käydessään. Ilman maskeja viiletetään ja eletään, kuin elopellossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele, Martina ei riehunut Dubaissa.
        Mikä tarve sulla on valehdella ja vääristellä asioita.

Mä en ainakaan ole nähnyt kuvia siitä, että Martina olisi riehunut Dubaissa. Nikohan siellä kyllä pisti tuulemaan.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Hei oikeesti nyt! Sofia lähtisi, kuin leppäkeihäs ulkomaille lomailemaan, jos vaan jotain hyvin vakavaa syytä ei olisi estämässä lähtöä. Sofia ja Stefan kissan viikset välittää mistään koronasta. Eihän ne tottele edes Suomen omia suosituksia mm. kaupoissa käydessään. Ilman maskeja viiletetään ja eletään, kuin elopellossa.

No ei sen tarvi olla muuta kuin matkustuskielto,jos odottaa sakkotuomioonsa.
        Ja ei kannata verrata siihen miten niko pääsi matkustamaan,vasikoimalla luultavasti pääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranta-ahon käytös oli riekkumista. Juurikin holtitonta suurieleistä ja suuriäänistä esiintymistä. Mutta piti sitten, ilkeä ihminen kun olet, väittää valheellisesti että Martinakin olisi tehnyt Dubaissa samaa. Joka taholla pyrit mustamaalaamaan Martinaa. Luin tuossa erään henkilön blogeja vuodelta 2007, tai lehtiuutisia mitä niistä oli kirjoitettu, ja tosiaan, jo siellä eräs henkilö kirjoitteli aivan avoimissa blogeissaan tuontyylisiä juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveää katsoa? Joko olet toipunut? Osanotot, kyllä se siitä...

• Anonyymi

Niin, Martinahan laittaa viikkoja ennen tiedotuksen , kun lähtee. Ettei jää keltään huomaamatta.
      Sofia fiksumpi tässäkin asiassa.

• Anonyymi

Onkos se fiksua et lähtee reisuun ja sit peruutan monen otteeseen.On hyvä asia, kun ilmoittaa ajoissa ja myös et se toteutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos se fiksua et lähtee reisuun ja sit peruutan monen otteeseen.On hyvä asia, kun ilmoittaa ajoissa ja myös et se toteutuu.

Etkö sinä kuuntele uutisia ja uusia ohjeita. Haloo!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjeet olleet samanlaiset jo vuoden verran!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina pystyy ilmoittaa ajoissa, koska on rahaa lähteä matkalle.Sofil eri asia, koska Stefan sanoo lähdetäänkö vai ei ja koska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina pystyy ilmoittaa ajoissa, koska on rahaa lähteä matkalle.Sofil eri asia, koska Stefan sanoo lähdetäänkö vai ei ja koska.

Sofia hehkutti Dubaihin lähtöä joulukuussa mutta kun paljastui, että Stefu on persaukinen niin matka tyssäsi siihen. Sofialla ei ole omaa rahaa edes junalippuun niin kun on kertonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia hehkutti Dubaihin lähtöä joulukuussa mutta kun paljastui, että Stefu on persaukinen niin matka tyssäsi siihen. Sofialla ei ole omaa rahaa edes junalippuun niin kun on kertonut.

Matkustaahan saa jos pysyy sitte karanteenissa,sitähän ei ole kielletty,mutta nyt on muut asiat kyseessä ,olisko rahapula vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkustaahan saa jos pysyy sitte karanteenissa,sitähän ei ole kielletty,mutta nyt on muut asiat kyseessä ,olisko rahapula vai mitä?

Katiska...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä on tärkeää, että mennään eikä meinata. Johan siinä normi palstalaisen nuppi menee sekaisin jos ei voi luottaa julkkisten matkasuunnitelmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä on tärkeää, että mennään eikä meinata. Johan siinä normi palstalaisen nuppi menee sekaisin jos ei voi luottaa julkkisten matkasuunnitelmiin.

Saa epäluotettavan maineen kun puhuu yhtä ja tekee toista. Noin on Sohvalle käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa epäluotettavan maineen kun puhuu yhtä ja tekee toista. Noin on Sohvalle käynyt.

Sulla ei koskaan suunnitelmat ole muuttuneet. Lähdet idolisi Martinan tavoin matkalle, vaikka on vahvat suositukset tällä hetkellä ettei matkustettaisi turhaan. Niin tyypillistä itsekkyyttä Martinalta. Minä minä minä, mun mun mun, kaikki muut on pas...aa, vain minä merkitsen jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei koskaan suunnitelmat ole muuttuneet. Lähdet idolisi Martinan tavoin matkalle, vaikka on vahvat suositukset tällä hetkellä ettei matkustettaisi turhaan. Niin tyypillistä itsekkyyttä Martinalta. Minä minä minä, mun mun mun, kaikki muut on pas...aa, vain minä merkitsen jotain.

Taas sama laulu, toistat itseäsi.
        Suositukset on suosituksia, suomesta saa poistua ja suomeen saa palata.
        Kateusko sua kiukuttaa, laita säästöön rahaa, muutamalla kympillä pääset jo tallinnaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😫😲🤣😭👍

• Anonyymi kirjoitti:

Taas sama laulu, toistat itseäsi.
        Suositukset on suosituksia, suomesta saa poistua ja suomeen saa palata.
        Kateusko sua kiukuttaa, laita säästöön rahaa, muutamalla kympillä pääset jo tallinnaan.

Olipas tyhmä kommentti.

• Anonyymi

Onhan siitä useampi viikko, kun Sofia ITSE ilmoitti, että Dupai siirtyy tammikuulle, kun väljempää, eli älä lapsi hyvä nyt sitä Marttaa tähän tyrkytä, se on niin noloa. 😎😎😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan siitä useampi viikko, kun Sofia ITSE ilmoitti, että Dupai siirtyy tammikuulle, kun väljempää, eli älä lapsi hyvä nyt sitä Marttaa tähän tyrkytä, se on niin noloa. 😎😎😎

Vuotta Sohva ei maininnut. Saattaa päästä reissuun jo 2030 jos löytää siihen mennessä uuden elättäjän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ainakaan perustele jotain vain kotimaan kylpylälomaa sillä että koska minä olen niin fiksu ihminen enkä matkusta vaikka nuo vähemmät fiksut matkustavat koko ajan. Minä noudatan kaikkia sääntöjä ja pysyn vain täällä kotimaassa. Samalla saa perusteltua itseäänkin hävettävää pelkkää kotimaista kylpylälomaa ja saa haukkua ja maalittaa niitä, jotka matkustavat. Luulen että nämäkin siveelliset "paita harvinaisesti kurkkuun asti napitettuna" lähtisivät viivana ulkomaille, mutta joku hyöty siitäkin nyt on että saa haukkua muita. Tai "antaa ymmärtää".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuotta Sohva ei maininnut. Saattaa päästä reissuun jo 2030 jos löytää siihen mennessä uuden elättäjän.

Mitä Sofi nyt Dubaissa tekee, kun ei Nikokaan ole enää siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengitä välillä pitkään nenän kautta sisään ja suun kautta ulos. Toista 5 kertaa niin rauhoitut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, olipas purkaus. Tyylistäsi näkee, et olet nuori kommentoija, mutta nyt alat matkia näitä katkeria muikkeleita, jotka toistaa Marttasta samaa omaa mantraa viikosta toiseen "minä, minä, mun, mun". Kommentointi ok, mutta vaikka toisto on hyvä kielenoppimisen kannalta, juorupalstalla se ei toimi. 😂😂

• Anonyymi

Viimeisin Sofian ilmoitus oli että tammi-helmikuun vaihteessa.

• Anonyymi

Tarkoittanee tämän viikon lauantaita jos Finnairilla menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittanee tämän viikon lauantaita jos Finnairilla menee.

Pitää hankkia lauantaille paljon poppareita. Tulee kivaa seurattavaa kun Sohvi lähtee persaukisena lentokentälle 😂

• Anonyymi

Ei se pääse sinne, kun odottaa tuomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe