Kummallista näinkin on käynyt
Suuttuisitko jos kaivattusi olisi ihastunut veljeesi tai sisareen?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en ymmärrä miksi pitäisi suuttuu jos kyseessä on aikuiset niin kaipa ne on varmoja tunteista tai haluista.
- Anonyymi
Olisin erittäin kummastunut jos niin kävisi, mutta enhän mä hänelle siitä suuttua voisi. Mun sisko on ihana, eikä tunteilleen mitään voi. Olisin myös ehkä vähän pahoillani hänen puolestaan. Siskoni yrittäminen kun on tuhoon tuomittu yritys.
- Anonyymi
Kuinka niin tuhoon tuomittu yritys?? Onko hän kovin vaikeasti tavoiteltava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin tuhoon tuomittu yritys?? Onko hän kovin vaikeasti tavoiteltava
Hän on erittäin varattu. Lisäksi hänellä on täysin erilainen miesmaku kuin minulla.
- Anonyymi
Mä olin kerran iltaa viettämässä mun kaivatun kanssa ja sitten otettiin hiukan enemmän kuppiin ja oli hauskaa kaikin puolin, mutta jossain vaiheessa iltaa huomasin oman kullan sammuneen ja jatkoin hänen broidin kanssa vielä juomista jotai leffaa katsellessa ja sitten mä vaan jotenkin niin olin kännissä rentoutunut ja en pahemmin ajatellut oman käytökseni olevan hiukan enemmän häiritsevä kun kysyin että voisikohan hän mitenkään pientä korvausta vastaan vähän hieroa mun hartioita jotka ovat todella jumissa niin hän sanoin että tietysti voin eikä tarvitse mitään maksaa ja hän hieroi todella hyvin ja rentouduin täysin jolloin mä myös nojauduin häneen niin että tunsin hänen stondiksen ja minulla alkoi tietysti tekemään mieli seksiä ja jotenkin me vaan ajauduttiin siihen tilanteeseen mutta onneks oma kulta ei tiennyt mitään kun nukkui sikeästi ja ei jääty kiinni ja kumpikaan ei edes ottanut puheeksi tota sen jälkeen mutta myöhemmin kun niitä illan viettoja tuli useita niin me myös ajauduttiin niihin tilanteisiin jolloin se muodostui meille tavaksi ja kun ei kukaan edes epäillyt mitää eikä oltu koskaan jääty kiinni niin emme myöskään osattu olla niin varovaisia ja oletettiin myös että ne muut ovat niin kännissä ettei ne mitään herää tai edes tajua tilannetta mutta kävinkin niin että me oltiin sen verran kännissä ettei edes huomattu kuinka kovin sänky natisi ja silloin kesken kaiken mun kulta tuli täydessä raivossa huoneeseen ja veti minut voimalla siitä hänen veljen päältä pois ja minä vähän säikähdin että hän saattaa jopa olla väkivaltainen kun oli vielä humalassa jolloin menin nopeasti toiseen suuntaan kohti vessaan ja hän tuli hetken päästä sinne ja sanoi että nyt olen rauhoittunut voitko avata oven että jutellaan hetki kyseisestä tilanteesta ja mä avasin oven ja hän tuli sinne mun kanssa ja sanoi että todella törkeä temppu oli etten olis ikänä voinut uskoa että petät minua mun broidin kanssa ja lopun voi jokainen arvata kuinka kävi
- Anonyymi
No kuinka kävi? 3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuinka kävi? 3
Tässä kohtaa jokainen voisi pohtii kuinka itse toimisi vastaavassa tilanteessa
- Anonyymi
No toivottavasti tuo petetty kaivattu osaa pitää puolensa ja pistää nuo maksamaan teostaan. Hyi, kaikkea sitä kuuleekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768