Hellou.
Mulla on puoleen selkään asti ylettyvät hiukset mallia Ragnar Lothbrok undercut. Aina se on ponnarilla ja melkein aina myös letitettynä. Alkaa olemaan jo ihan kivasti pituutta (saa toki kasvaa vielä lisää) joten aloin tuumaamaan, että onko olemassa järkevää tapaa kääntää suunta ylöspäin? Millä englanninkielisillä termeillä sitä kutsutaan? Joskus jossain ranskanletti-tutoriaalissa nainen pyöräytti suunnan ylöspäin ja sai tungettua latvat letityksen alle ja sitoi sen ponnarilla. Kutsui sitä muistaakseni termeillä "clubbing the end"??
Vaikka mulla paksu tukka onkin ja hius on kuin hevosen jouhi niin siltikin letti on kuin rotan häntä ku yli puolet hiuksista on leikattu tyngäksi. Piiskaan saisi paksuutta ku kääntäisi suunnan. Eli tässäkin asiassa "ei se pituus vaan paksuus" on se joka merkkaa ;) jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Kertokaahan jos on olemassa joku letin sidontatyyli jota voi jatkaa puolesta välistä sitomaan takas ylöspäin. Itse en nyt muuta keksi kuin että taittaa letin ja sitoo sitten vaan parilla ponnarilla yhteen.
Pitkän letin takaisin ylöspäin solmiminen?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472