Anna Kontula on kytännyt meitä. Anna Kantola käyttää apunaan miestä. Kumpikin tekee jotain rikosuutisia. Heillä on ollut pakkomielle tappaa viattomia sivullisia omissa poliittisia, mielipidekamppailuissaan. Me jouduimme tulilinjalle. Anna Kantola on varakas, nytkin tekee rahaa rikosmässäilyllä tapetusta samalla kun itse huvittelee kiusaamalla lasta.
Katsokaa hänen kasvojaan, niissä näkyy tyhmä välinpitämättömyys ja ennen kaikkea rahanahneus. Sairainta on laittaa kiusaaja tuolle paikalle. Entinen koulukiusaaja. Jutuissa näkee asenteen, hän rakentelee rikollisten hehkutusta. Tulos on, että monet nuoret puukottavat. Jutun voi muotoilla monella tavalla.
sanoman sadistisin juttu on laittaa kiusaaja Anna Kantola tekemään hs- jutun kiusatun tappamisesta
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
Anna Kantolassa ärsyttää hänen tyhmyytensä. Tämä on vähän kuin laittaisi alkoholistin yöpymään alkoon. Laitetaan jonkinlaiseen äärimielipiteeseen eksyneen tytön tekemään juttu kiusaamisesta. Hän kuuluu niihin pakkomielteisiin feministeihin jotka eivät sitä ole. Hänen feminisminsä on yhtä pimahtanutta. Hänen kaverinsa isojätkä tulee hätiin, todellinen feministi siis :)
Tämä nainen siis keksi minulle poliittisen puolueen! En tunne. Jonkinlainen pöpi. Joku maalitus tässä täytyy olla takana, mutta meneekö tuo akka läpi siellä?
Nämä siis ovat töissä ja tekevät ns. hyviksille suunnattuja juttuja joihin piilottavat sopivat piiloviestin. Tämä äijä suoraan uhkaili tappamisella yhdessä jutussa. En tiedä oliko kohde minä vai joku muu. No ei ole toistaiseksi tullut tappamaan. Järjettömintä on, että siis koko show on täysin tuulesta temmattu ja vielä ihmisiin joilla ei taatusti ole mitään poliittista kiinnostusta, ei yhtään. Itse olen yhteiskunnallisita asioista kiinnostunut, mutta samantyyliset mielipiteet jonkun muun kanssa eivät tarkoita samaa puoluetta. Jos palstalla on joku muu okei, se ei tarkoita, että tunnen hänet . Tyhmyys on sitä että kykene erottamaan tätä asiaa. - Anonyymi
Nämä samaiset toimittajat sun muuta varmasti käyvät kaikkien poliittisen puolueiden sivuilla, eikö. He kommentoivat, eikö. Mutta kana ei anna muille samaa mahdollisuutta. kanan on sen verran hieno eläin, että hän kyllä suo itselleen kaiken ja on ihan älykäskin itsestään. Feministi ei millään suo toiselle mielipiteen vapautta. Feministin on haettava mies apuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802