Kokemuksesta tiedän, että suku ei todellakaan ole paras!
Herneet vedetään nokkaan milloin mistäkin, joku tehnyt vuosia sitten jotain peruuttamatonta, tai sanoo sitten jostain suvun jäsenestä jollekin totuuksia, niin kuulija, sehän menee kertomaan asioista eteenpäin, vaikka on asiaa tivatessaan luvannut pitää asiat omana tietonaan, saaden sukulaisten välit sellaiseen kuntoon, ettei niitä enää korjata.
Hauskinta tässä koko jutussa on se, ettei tämä juoruileva ole vielä vuosienkaan jälkeen ymmärtänyt, että hän on juuri se pahin tekijä ollut, mutta ei voi mitään.
Pitää vaan toivoa hänellekin hyvää loppuelämää, kaikesta huolimatta.
Kuka niin sanoo, ei pidä paikkaansa
Anonyymi
0
150
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641673Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1501278Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217922- 71857
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 88666
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt197629- 52592