Miten ne pysyy tuolla kaukana ilmassa taivaalla?
Miten kuu ja muut avaruuskappaleet...
10
83
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin uskon voimalla !
- Anonyymi
Tyhjentävä astaus, tuolla kaukana ei ole ilmakehää. On vaan tyhjää, ts. Ei mitään
- Anonyymi
Onhan siellä kuu ja muitakin planeettoja. Miksi ne ei tipu alas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä kuu ja muitakin planeettoja. Miksi ne ei tipu alas?
Minne "alas"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne "alas"?
Kuu ei ole planeetta, vaan kuu. Avaruudessa ei oikeastaan ole käsitteitä ylös tai alas.
Kuu ei pysy paikallaan vaan siihen vaikuttaa voimia, tässä tapuksessa maan vetovoima. Kappale kulkee sinne suuntaan mihin suurin vaikuttava voima osoittaa, eli nyt maata kohti. Jos meillä olisi yksittäinen planeetta avaruudessa, eikä lähelläkään yhtään mitään kappaleita niin tämä planeetta ei liikkuisi, koska ympärillä ei ole mitään voimia mikä sitä liikuttaisi.
- Anonyymi
Vain maapalleros on vetovoimaa, ettei kukaan karkaisi täältä, ennen aikoja?🤫🤫
Mitenkä on sen tuulen kanssa kuussa ja sen ympärillä? Onko tyyntä vai myrskyä?
- Anonyymi
Putoaahan se aurinkokin mereen joka ilta. Onneksi ei sammu kokonaan vaan herää henkiin taas aamulla.
- Anonyymi
Vieläköhän Sputnik on taivaalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741