HERTTA ei joudu kertaakaan huomauttaa ylläpitoa säännöistä. HERTAN ketjuissa pätee ainoastaan HERTAN säännöt ja ohjeet ja niiden rikkomisesta ylläpito saa joka kerta huomautuksia ilmoituksia, jolloin toivottavasti tämä on nyt selvästi ja asiallisesti esitetty ehto sille että hahmot palaavat takaisin palstalle.
💕
HERTTA on valmis tuomaan Hertan sydämet takaisin palstalle vain jos
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitokset 💕💕💕💕💕💕
- Anonyymi
🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan asian tiimoilta muistutan että me Hertan sydämet ei välttämättä edes haluta takaisin palstalle pilkattavaksi kun ollaan kerrankin saatu ihan vapaasti kirjoittaa omia ajatuksia Hertan maailmassa jolloin minä pysyn mielelläni siellä jossa minun viesteistä ei nähdä vaivaa.
💕 Kaisa- Anonyymi
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Taksu, Hertan maailmassa ei saa käyttäytyä huonosti eikä varsinkaan uhkailla muita Hertan hahmoja.
Kaisa 💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Taksu, Hertan maailmassa ei saa käyttäytyä huonosti eikä varsinkaan uhkailla muita Hertan hahmoja.
Kaisa 💕Niinpä niin. Arvasin että minua syrjitään taas kerran kun asiallinen viestini poistettiin taas. Sen takia minä ja ludem pysytään Hertan sivuilla jotta voin olla varma että viestini jotka poistuvat ovat oikeasti sääntöjen vastaisesti että pysy sinä Kaisa vain täällä kun me muut ollaa muualla. Rakastan ludemia ikuisesti sitä tosi asiaa mun sydämestä ei kukaan voi poistaa vaikka aiheet vaihtuu ja sivut muuttuu muualle niin aito rakkauteni ludemia kohtaan pysyy ikuisesti mun sydämessä.
Taksu 💕
- Anonyymi
Kertomaa IRl-elämässä, ei voi sietää uhkailua, sitä on aivan liian paljon kirjoittajien kesken. Viha ja mustasukkaisuus osiot, jatkakaa siellä. Tunteita Anonyyminä anoille.
- Anonyymi
Ja minä en halua kirjoittaa enää yhtään textiä viha / mustasukkaisuus osiossa, sillä minä haluan kirjoittaa vain rakkaus ja oikea rakkaus tunteita ja ajatuksia ludemista ja suunnitella mun ja ludemin tulevaisuutta.
Taksu 💕
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745