Pienet annoskoot uudestaan käyttöön,painon jumiminen

Anonyymi

Nyt kun painoni on juminut jo yli kaksi kuukautta täytyy ottaa uudestaan käyttöön tämä entinen hyväksi todettu tapa laihtua,millä LAIHTUU VARMASTI,eli pienet annoskoot.Se tarkoittaa sitä että kaikkia ruokia syödään vain vähän ja 2-3 tunnin välein.
Tämä on TIETYSTI hyvin vastenmielistä kun on tottunut syömään aina PALJON,eikä siihen henkisesti ole valmis,sitä EI pysty aloittamaan aivan hetkessä.Kun kalorit on aikaisemmin ollut monestikkin 3000,4000,5000 ja keskimäärinkin 3500 päivässä.

Pienien annoskokojenkin aikana liikuntaa PITÄÄ harrastaa mahdollisimman paljon,eli hiihtoa tai pyöräilyä vähintään 2 tuntia päivässä muu hyötyliikunta.Liikunta pitää olla oikeaa liikuntaa,eikä esim kuntosalilaitteissa istumista.

Pienet annoskoot tarkoittaa käytännössä sitä,että esim ruokaannos on vain 200g- 300g kun se aikaisemmin on ollut vaikkapa 600g-800g
Pienten annoskokojen ansiosta kalorit jää päivässä n 1800 kaloriin millä laihtuu noin 4-6 kiloa oikeaa läskiä kuukaudessa,riippuen henkilön lähtöpainosta.

36

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikun 4 tuntia vähintään.

    • Anonyymi

      Ruokaannos syökäännös.

    • Anonyymi

      Silloin kun kalorit on alhaalla keho alkaa liikunnan aikana käyttämään kehon omia rasvoja energian lähteenä koska keho ei saa ravintoa tarpeeksi syödystä ruuasta,ja laihtuminen on SIKSI hyvin nopeaa.

      • Anonyymi

        Hiilihydraattia PITÄÄ syödä paljon koska se on polttoaine,aivan kuin autolle bensa.

        ELKÄÄ TULKO TE SOHVAPERUNAT JA MUUT KETOILIJAT KOMMENTOIMAAN TÄHÄN MITÄÄN.Kommentoikaa vain niihin omiin avauksiin.

        Olen syönyt aina PALJON hiilihydraattia,ja tulen syömäänkin.Olen todennut sen ERITTÄIN hyväksi energian lähteeksi laihdutuksen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilihydraattia PITÄÄ syödä paljon koska se on polttoaine,aivan kuin autolle bensa.

        ELKÄÄ TULKO TE SOHVAPERUNAT JA MUUT KETOILIJAT KOMMENTOIMAAN TÄHÄN MITÄÄN.Kommentoikaa vain niihin omiin avauksiin.

        Olen syönyt aina PALJON hiilihydraattia,ja tulen syömäänkin.Olen todennut sen ERITTÄIN hyväksi energian lähteeksi laihdutuksen aikana.

        Oletko ollut labrakokeissa viime aikoina? Minkälaiset sokeri- ja rasva-arvot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilihydraattia PITÄÄ syödä paljon koska se on polttoaine,aivan kuin autolle bensa.

        ELKÄÄ TULKO TE SOHVAPERUNAT JA MUUT KETOILIJAT KOMMENTOIMAAN TÄHÄN MITÄÄN.Kommentoikaa vain niihin omiin avauksiin.

        Olen syönyt aina PALJON hiilihydraattia,ja tulen syömäänkin.Olen todennut sen ERITTÄIN hyväksi energian lähteeksi laihdutuksen aikana.

        Lisää aina pisteen tai pilkun jälkeen välilyönti, katsos näin esimerkkinä...

        Väärin: "Minä syön hiilihydraattia,koska se on tapana.Käyttämäni hiilihydraatin määrä on 75 % päivittäisestä energiatarpeesta.Siitä en tingi."

        Oikein: "Minä syön hiilihydraattia, koska se on terveellistä. Hiilihydraatin optimaalinen määrä on 40 % päivittäisestä energiatarpeesta. Siitä voi myös hieman tinkiä"

        Osaisitko tehdä jatkossa noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää aina pisteen tai pilkun jälkeen välilyönti, katsos näin esimerkkinä...

        Väärin: "Minä syön hiilihydraattia,koska se on tapana.Käyttämäni hiilihydraatin määrä on 75 % päivittäisestä energiatarpeesta.Siitä en tingi."

        Oikein: "Minä syön hiilihydraattia, koska se on terveellistä. Hiilihydraatin optimaalinen määrä on 40 % päivittäisestä energiatarpeesta. Siitä voi myös hieman tinkiä"

        Osaisitko tehdä jatkossa noin?

        Piste puuttui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilihydraattia PITÄÄ syödä paljon koska se on polttoaine,aivan kuin autolle bensa.

        ELKÄÄ TULKO TE SOHVAPERUNAT JA MUUT KETOILIJAT KOMMENTOIMAAN TÄHÄN MITÄÄN.Kommentoikaa vain niihin omiin avauksiin.

        Olen syönyt aina PALJON hiilihydraattia,ja tulen syömäänkin.Olen todennut sen ERITTÄIN hyväksi energian lähteeksi laihdutuksen aikana.

        Hankit itsellesi tyypin 2 diabeteksen tuolla menolla, ja sitten joudutkin vähentämään hiilarit huomattavasti vähäisemmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilihydraattia PITÄÄ syödä paljon koska se on polttoaine,aivan kuin autolle bensa.

        ELKÄÄ TULKO TE SOHVAPERUNAT JA MUUT KETOILIJAT KOMMENTOIMAAN TÄHÄN MITÄÄN.Kommentoikaa vain niihin omiin avauksiin.

        Olen syönyt aina PALJON hiilihydraattia,ja tulen syömäänkin.Olen todennut sen ERITTÄIN hyväksi energian lähteeksi laihdutuksen aikana.

        Oletko mahdollisesti käynyt tutkimuttamassa verensokerisi? Janottaako? Kusettaako? Ei muuten, mutta tuo on tehokas periaate, jolla saa kehitettyä itselleen tyypin 2 diabeteksen ja sitten ei olekaan enää kivaa kun sen saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää aina pisteen tai pilkun jälkeen välilyönti, katsos näin esimerkkinä...

        Väärin: "Minä syön hiilihydraattia,koska se on tapana.Käyttämäni hiilihydraatin määrä on 75 % päivittäisestä energiatarpeesta.Siitä en tingi."

        Oikein: "Minä syön hiilihydraattia, koska se on terveellistä. Hiilihydraatin optimaalinen määrä on 40 % päivittäisestä energiatarpeesta. Siitä voi myös hieman tinkiä"

        Osaisitko tehdä jatkossa noin?

        Eräs palstan vakiovouhkaajista – mahdollisesti juuri sinä – käyttää kilokalorista aina virheellistä lyhennettä ”kCal”. Oikea muoto olisi ”kcal”.

        On myös huomattava, että suomalaisessa kirjoituksessa pitäisi käyttää aina lainausmerkkeinä vinoja lainausmerkkejä, ei suoria. Suomessa ja englannissa on se ero, että suomen kielessä alku- ja loppulainausmerkit ovat samannäköiset.

        Myös ajatusviivan pituuteen tulee kiinnittää huomiota. Suomessa ajatusviiva on lyhyempi kuin englannissa, kuitenkin pitempi kuin tavuviiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilihydraattia PITÄÄ syödä paljon koska se on polttoaine,aivan kuin autolle bensa.

        ELKÄÄ TULKO TE SOHVAPERUNAT JA MUUT KETOILIJAT KOMMENTOIMAAN TÄHÄN MITÄÄN.Kommentoikaa vain niihin omiin avauksiin.

        Olen syönyt aina PALJON hiilihydraattia,ja tulen syömäänkin.Olen todennut sen ERITTÄIN hyväksi energian lähteeksi laihdutuksen aikana.

        Virallisten suositusten mukaan hiilihydraatin osuus pitää olla 60-70 % kokonaiskalorintarpeesta,Olen nyt tullut siihen tulokseen että se saa olla liikuntaa harrastavalla laihduttajalla VÄHINTÄÄN 80%
        Jotta siihen pääsee ON vähennettävä proteenia ja rasvaa Hiilihydraatti 80%proteeni 10% rasva 10% Proteenin osuus olisi noin 60g ja rasva vain 40g

        Proteeni on hyvä ravintoaine,sitä pitää lisätä sitten heti laihtumisen jälkeen noin 100-150 grammaan päivä,silloin kun syödyt kalorit päivässä on keskimäärin noin 3000-3300
        Sitä ei voi laihdutuksen aikana käyttää kovin paljon koska se NOSTAA liikaa kalorimäärtää (kun lisätään hiilihydraattia niin proteenia pitää vähentää)

        Laihdutukseaikainen väsymys ja heikotus yms JOHTUU juuri hiilihydraatin puutteesta (hiilihydraatti on ihmiselle polttoaine,se on aivan sama asia kuin jos autosta loppuu bensa EI autokaan kulje ilman bensaa)

        Hiilihydraatin osuus 1800 kalorin dietissä tulee olla n 200-250g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mahdollisesti käynyt tutkimuttamassa verensokerisi? Janottaako? Kusettaako? Ei muuten, mutta tuo on tehokas periaate, jolla saa kehitettyä itselleen tyypin 2 diabeteksen ja sitten ei olekaan enää kivaa kun sen saat.

        Hiilihydraattia 250g päivässä ON pieni määrä.Nämä jotka ovat hankkineet itsellen sokeritaudin ovat syöneet sitä ainakin 500-700 grammaa päivässä KUN TODELLINEN tarve olisi ollut n 250-350 g ihmisestä riippuen
        Sitä EI siis saa syödä liikaa,eikä liian vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilihydraattia 250g päivässä ON pieni määrä.Nämä jotka ovat hankkineet itsellen sokeritaudin ovat syöneet sitä ainakin 500-700 grammaa päivässä KUN TODELLINEN tarve olisi ollut n 250-350 g ihmisestä riippuen
        Sitä EI siis saa syödä liikaa,eikä liian vähän.

        "Nämä jotka ovat hankkineet itsellen sokeritaudin ovat syöneet sitä ainakin 500-700 grammaa päivässä KUN TODELLINEN tarve olisi ollut n 250-350 g ihmisestä riippuen"

        Jaaha, mistäs tuollainen tieto on peräisin?


    • Anonyymi

      Tämän täytyy olla jonkun mielikuvituksen tuotetta. Eihän tällästä ole oikeasti olemassa.

      • Anonyymi

        Niin, AP eli massiivikalorihöpöttäjä lienee hahmo, ei putoushahmo, vaan helppoheikkihahmo.

        Massiivikalorihöpöttäjän elämäntietäväon on toitottaa massiivisista energiansaantimääristä, joka ainoa päivä, ja monta kertaa päivässä, toitotusta.Näin on on ollut ainakni jo pari vuotta. Toistaminen, jankuttaminen, on keino jolla massat saadaan, ja on aina saatu, hyväksymään aivan järjettömiä seikkoja/väitteitä todeksi.

        Ja he jotka lankeavat massiivikalorihöpöttäjän ansalankoihin ovat sitten helppoa saalista laihdutteluhelppoheikeille, virallistetuille ravitsemusteletapeille, sälöntäöljyn (engl: Olive Oil) trokaajille, y.m.s.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, AP eli massiivikalorihöpöttäjä lienee hahmo, ei putoushahmo, vaan helppoheikkihahmo.

        Massiivikalorihöpöttäjän elämäntietäväon on toitottaa massiivisista energiansaantimääristä, joka ainoa päivä, ja monta kertaa päivässä, toitotusta.Näin on on ollut ainakni jo pari vuotta. Toistaminen, jankuttaminen, on keino jolla massat saadaan, ja on aina saatu, hyväksymään aivan järjettömiä seikkoja/väitteitä todeksi.

        Ja he jotka lankeavat massiivikalorihöpöttäjän ansalankoihin ovat sitten helppoa saalista laihdutteluhelppoheikeille, virallistetuille ravitsemusteletapeille, sälöntäöljyn (engl: Olive Oil) trokaajille, y.m.s.

        Pitää siis syödä HYVIN korkeahiilihydraattista ruokaa,MUTTA vähemmän,ei missään nimessä vähähiilihydraattista niinkuin täällä JOKU yrittää koko ajan valehdella.

        Uskoin itse muutama vuosi sitten niitä VHH ukkojen valheita,ja kunto meni erittäin huonoksi söin esimerkiksi paljon kaalipataa missä ei ole paljon hiilihydraatteja.
        NYT kun olen syönyt PALJON HIILIHYDRAATTEJA olen elämäni parhaassa kunnossa.
        Niillä alkaa VHH ukoilla alkaa pehmenemään aivot,menee elämänilo , tulee tylsäksi ja apaattiseksi


      • Anonyymi

        HIILIHYDRAATTEJA PITÄÄ SYÖDÄ MAHDOLLISIMMAN PALJON EIKÄ MAHDOLLISIMMAN VÄHÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää siis syödä HYVIN korkeahiilihydraattista ruokaa,MUTTA vähemmän,ei missään nimessä vähähiilihydraattista niinkuin täällä JOKU yrittää koko ajan valehdella.

        Uskoin itse muutama vuosi sitten niitä VHH ukkojen valheita,ja kunto meni erittäin huonoksi söin esimerkiksi paljon kaalipataa missä ei ole paljon hiilihydraatteja.
        NYT kun olen syönyt PALJON HIILIHYDRAATTEJA olen elämäni parhaassa kunnossa.
        Niillä alkaa VHH ukoilla alkaa pehmenemään aivot,menee elämänilo , tulee tylsäksi ja apaattiseksi

        "Niillä alkaa VHH ukoilla alkaa pehmenemään aivot,menee elämänilo , tulee tylsäksi ja apaattiseksi"

        No Veijo ainakin pursuaa energiaa ja elämäniloa.


    • Anonyymi

      Laiskan helppo ratkaisu. Minut on muutamaan otteeseen tyrmätty omalla ratkaisullani.
      Muuttaessamme rinnetalosta kerrostaloon olimme jo eläkkeellä.
      Tyrmätty muutos. Vaihtaminen halkaisijaltaan 25% pienempään ruokalautaseen.
      Eipä sitä tule täytetyksi ääriään myöten vaan silmin katsoen totunnaisesti eli 25% niukemmin kuin aikaisemmin.
      Ryhdyin myös käymään puntti- / kuntosalilla 5krt/vko. Yhteensä noin 10 tuntia syketaso koko ajan yli 110.

      Tavoitteeni ei ollut laihtuminen vaan terveyden ja kunnon kohentaminen. Ne ovat toteutuneet ja bonuksena on kehon koostumus muuttunut.

    • Anonyymi

      Elimistö ai pidä näännyttämisestä vaan haluaa ravintoa. Aineenvaihdunna sotkeminen onnistuu oikein hyvin näännyttämällä ja sitte aletaan etsi ymmärtämättömänä ihan omia ratkaisuja.

      hakusana: terveenä ja kylläisenä

      • Anonyymi

        HIILIHYDRAATTEJA PITÄÄ SYÖDÄ PALJON,EIKÄ VÄHÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HIILIHYDRAATTEJA PITÄÄ SYÖDÄ PALJON,EIKÄ VÄHÄN

        Kannattaa kiinnittää huomiota myös hiilihydraattien laatuun: höttöhiilarit pois. Mutta itse en ainakaan kykenee syömään täysjyvää 600:aa grammaa päivässä.

        On myös tieteellistä näyttöä, että hiilihydraatin vaihtaminen monityydyttymättömiin rasvahappoihin vähentää ihmisen rasvaprosenttia ja edistää muutenkin terveyttä. Vaihtokauppa kannattaa tehdä huonoilla hiilihydraateilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kiinnittää huomiota myös hiilihydraattien laatuun: höttöhiilarit pois. Mutta itse en ainakaan kykenee syömään täysjyvää 600:aa grammaa päivässä.

        On myös tieteellistä näyttöä, että hiilihydraatin vaihtaminen monityydyttymättömiin rasvahappoihin vähentää ihmisen rasvaprosenttia ja edistää muutenkin terveyttä. Vaihtokauppa kannattaa tehdä huonoilla hiilihydraateilla.

        Minulla tuleekin suuremmaksi osaksi hiilihydraatit hyvistä lähteistä ja pieni osa nopeista lähteistä.
        KAIKKI MITÄ SYÖN SISÄLTÄÄ PALJON HIILIHYDRAATTIA (kasvikset on vain täytettä ja niistä tulee paljon vitamiinia ja kivennäisaineita)

        Siis ravintosuositustenkin mukaan hiilihydraatti pitää olla 60% niin minulla se on nyt 70-80%

        https://www.leipatiedotus.fi/leipa-ravitsemuksessa/ravitsemussuositukset/energian-ja-ravintoaineiden-saantisuositukset.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tuleekin suuremmaksi osaksi hiilihydraatit hyvistä lähteistä ja pieni osa nopeista lähteistä.
        KAIKKI MITÄ SYÖN SISÄLTÄÄ PALJON HIILIHYDRAATTIA (kasvikset on vain täytettä ja niistä tulee paljon vitamiinia ja kivennäisaineita)

        Siis ravintosuositustenkin mukaan hiilihydraatti pitää olla 60% niin minulla se on nyt 70-80%

        https://www.leipatiedotus.fi/leipa-ravitsemuksessa/ravitsemussuositukset/energian-ja-ravintoaineiden-saantisuositukset.html

        Leivässä on paljon suolaa.

        Syö puuroa, se on täyttävää, eikä siinä ole suolaa, jollet itse lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kiinnittää huomiota myös hiilihydraattien laatuun: höttöhiilarit pois. Mutta itse en ainakaan kykenee syömään täysjyvää 600:aa grammaa päivässä.

        On myös tieteellistä näyttöä, että hiilihydraatin vaihtaminen monityydyttymättömiin rasvahappoihin vähentää ihmisen rasvaprosenttia ja edistää muutenkin terveyttä. Vaihtokauppa kannattaa tehdä huonoilla hiilihydraateilla.

        Pienet annoskoot TARKOITTAA sitä että leipää saa syödä päivässä vain 50g(2 viipaletta) ja korkeintaan 100g JOS korvaa sillä jonkun toisen aterian.

        MUUTEN kaloreita tulee liikaa ja siitä lihoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienet annoskoot TARKOITTAA sitä että leipää saa syödä päivässä vain 50g(2 viipaletta) ja korkeintaan 100g JOS korvaa sillä jonkun toisen aterian.

        MUUTEN kaloreita tulee liikaa ja siitä lihoo.

        minä lopetan nyt reagoimisen näihin mässääjä-huutajan viesteihin, selkeä provo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienet annoskoot TARKOITTAA sitä että leipää saa syödä päivässä vain 50g(2 viipaletta) ja korkeintaan 100g JOS korvaa sillä jonkun toisen aterian.

        MUUTEN kaloreita tulee liikaa ja siitä lihoo.

        Se tarkoittaa sitäkin JOS syöt päivällä jotain ylimääräistä,NIIN sitten ei saa enään illalla syödä yhtään mitään ,MUUTEN ei laihdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tarkoittaa sitäkin JOS syöt päivällä jotain ylimääräistä,NIIN sitten ei saa enään illalla syödä yhtään mitään ,MUUTEN ei laihdu.

        Siis jos kakkua syö 3olme kert. päivässä, EI voi laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä lopetan nyt reagoimisen näihin mässääjä-huutajan viesteihin, selkeä provo

        Onko se mässäilyä jos syö VAIN 1800 kaloria ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos kakkua syö 3olme kert. päivässä, EI voi laihtua.

        Paljonhan sitä täytekakkua kuluu tälläkin dietillä,sehän on vain terveellistä ruokaa vähän käytettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä lopetan nyt reagoimisen näihin mässääjä-huutajan viesteihin, selkeä provo

        Joko on selkeä provo, tai vain on helppoheikin lukkoviesti, bookmarkkiviesti.

        Näiden palstojen dominointiin pyrkivät helppoheikit käyttävät pääasiassa kahta taktiikkaa, yrittäessään tarrautua palstan vallankahvasta kiinni.

        Joko helppoheikit postaavat jonkin pörnolinkin t.m.s. pahellisen linkin, johonkin luokkaa 20 vuotta vanhaan viestiketjuun. Silloin k.o. vanha ketju nousee palstan ykköseksi (siitä huolimatta että sensuurirobotti dellaa helppoheikin päskaviestein), tahi helppoheikki omaksuu/siirtyy jonkin luomaansa tai omaamaansa hahmoon/persoonaan, jonka tapaisesti helppoheikki postaa höpötysviestinsä.

        Kummatkin söntavistit auttavat helppoheikkiä havaisemaan, että palstalle on tullut hänen söntaviestinsä jälkeen, uudempia viestejä. Helppoheikit partioivat useilla sadoilla palstoilla, ja erittäin monilla saitella, joten nuo kummatkin heidän söntaviesti-taktikkansa auttavat heitä suuresti.

        Mimimillään helppoheikki tienaa yhdestä söntaviestistään 0.2 ℄ per katselukerta, mutta jos helpoheikki omaa jotain mainostajien arvostamaa "meriittiä" niin jopa 2 ℄ kertaa per katselukerta. Kun helppoheikki oikein ahkerasti postailee söntäviestejään, päivittäin sadoille palstoille, eri saitella, niin helppoheikin päivittäin tarvitsemat kaksi olutmäyräkoiraa juuri ja juuri kertyvät kokoon, kunhan helppoheikki asioi kaikkein köyhimpää kansanosaa "palvelevan" säilykkeidenjakeluketjun liikehuoneistossa/varastossa.


    • Anonyymi

      Elimistö ai pidä näännyttämisestä vaan haluaa ravintoa. Aineenvaihdunna sotkeminen onnistuu oikein hyvin näännyttämällä ja sitte aletaan etsi ymmärtämättömänä ihan omia ratkaisuja.

      hakusana: terveenä ja kylläisenä

      • Anonyymi

        Siis syömällä PALJON hiilihydraatteja


    • Anonyymi

      Nautitaan ruuasta turhia kiloja pelkäämättä , saa rouskuttaa mielinmäärin herkkuja sen 10kg ylipainon kantaen , vaihtoehtona jatkuva näännytyslinja yhtä tuskaa , onko tosiaan sen arvoista.

      • Anonyymi

        Et ole urheileva laiha 60-kiloinen, vaan 120-kiloinen sohvaperuna. Siis jos totta puhutaan.


    • Anonyymi

      Siinä on vain yksi ongelma.Jos ruoka on hyvää,niin on erittäin vaikea pitää annoskoot pieninä.Ostin kaappiin ruisleipää ja meetvursti makkaraa,eikä se nyt jäänyt siihen kahteen viipaleeseen,sitten kaapissa oli jaffakeksejä ja tuli naposteltua niitäkin.

      Toisaalta ruoka pitäisikin olla mahdollisimman hyvää,mutta miten pystyy hillitsemään itseään niin että ei syö sitä enempää.Se EI aina ole helppoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe