Onneksi olkoon Martina, yrityksesi kuuluu Suomen Vahvimpiin!

Anonyymi

Yrityksesi on oikeutettu käyttämään Suomen Vahvimmat -sertifikaattia ja -logoa esimerkiksi kotisivuilla, mainonnassa, esitteissä, käyntikorteissa sekä kaikessa sisäisessä ja ulkoisessa markkinoinnissa.

Suomen Vahvimmat –sertifikaatti myönnetään yritykselle, jonka luottoluokitus kuuluu kahteen korkeimpaan luokkaan (AAA tai AA ).

154

2120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomasin saman ja tosi hienoa.

• Anonyymi

Mikä yritys Martinalla on?

• Anonyymi

Mun, sun vai munsunmun

• Anonyymi

????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

????

Ei ole tietoa yrityksestä, joten huudella voi mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun, sun vai munsunmun

On se mun yritys, huikeen mageeta mun yritys, vai oliko se sittenkään mun, no v***u on mun joo mun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva tietää.

• Anonyymi

PTTP Company Oy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pttp company, joten käy vilkaisemassa ja Martinan instassa on myös kuva siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se mun yritys, huikeen mageeta mun yritys, vai oliko se sittenkään mun, no v***u on mun joo mun.

On Martinan oma yritys. 🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaapa koville, voi sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se jännä miten joillain tuntuu olevan kauhean negatiivinen käsitys Martinasta ja luulevat kaiken hänestä tietävänsä. Muistelevat taukoamatta jotain 10 vuotta vanhoja lööppejä. Mutta eivät halua selvittää tämän päivän tilannetta. Eivät tiedä Martinan töistä tai yrityksestä tuon taivaallista, eivätkä edes HALUA tietää. Jankkaavat näitä samoja vanhoja virsiä vaan. Tiedoksenne, saattaa tulla monille yllätyksenä: Jotkut vaan menee elämässään eteenpäin, koittaisitte tekin!

Martina on yrittäjä, hänellä on helvetin menestyvä konsepti. Ihan kuulkaa verotiedoista voi seurata. Älkää tuijottako jotain sata vuotta vanhoja lööppejä ja vääristelkö joka saatanan kommenttia jonka Martina jossain sanoo.

Myönnän, noin 15 v sitten olin myös hyvin skeptinen, pidin aivan roska julkkuna. Mutta kuten sanottu, aika menee eteenpäin, ihmiset kehittyy ja muuttuu. Ja kaikilla on oikeus parantaa tapojaan ja muuttua ihmisenä. Martina on erittäin hyvä esimerkki siitä.

• Anonyymi

Onneksi olkoon Martinalle. Martinan yritys tuottaa Lähes 400.000 vuodessa ja se on iso summa. Mikään ei voi estää Martinaa vaurastumasta. Onneksi meillä on Martina ja muita !artinan tapaisia suunnannäyttäjiä.

• Anonyymi

Näyttää miten kovalla työllä voi pärjätä ja ihan omilla rahoilla elää.

• Anonyymi

Kun näkee miten hyvin Martinan yrityksellä menee niin hänen Stefusta eron jälkeen vaaditut 200.000 € vaikuttaa entistä törkeämmältä.
        Kauan eli Martsu avomiehensä rahoilla ja kuitenkin kehtasi vaatia vielä lisää.
        Sohvat, matot ja muut tillbehöörit hankitaan nykyään ilmaseksi mainostamista vastaan. Aikamoinen tantta tämä Martina....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun näkee miten hyvin Martinan yrityksellä menee niin hänen Stefusta eron jälkeen vaaditut 200.000 € vaikuttaa entistä törkeämmältä.
        Sohvat, matot ja muut tillbehöörit hankitaan nykyään ilmaseksi mainostamista vastaan. Aikamoinen tantta tämä Martina....

Ei sillä ole varaa niitä ostaa, ei niin paljon käteen jää.
        Ja kunhan höppänät joskus huomaavat mistä maksavat, niin tuokin loppuu kuin kananlento.
        Fiksuimmat noista siirtyy oikeiden ammattilaisten oppiin, jos eivät itse osaa syödä ja liikkua ilman avustajia.

• Anonyymi

Oho, onko sulla faktaa väitteesi tueksi?
        Saattaapi käydä kalliiksi jos ihan tuulesta tempaisee tälläisiä väitteitä julkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sen kuuluisan lähipiirin tietoa, mitä ei ole missään muualla koskaan mainittu, kun seiskassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kunhan höppänät joskus huomaavat mistä maksavat, niin tuokin loppuu kuin kananlento.
        Fiksuimmat noista siirtyy oikeiden ammattilaisten oppiin, jos eivät itse osaa syödä ja liikkua ilman avustajia.

Kyllä minä ostan säänöllisesti. En ajatellut lopettaa.

• Anonyymi

Olisiko vähän herjaava kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sohvat" 🤣🤣🤣🤣. En , eikä Martina ottsis vaikka ilmatteeks saisi, never 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tehonnut vaiko ei oppi mennyt perille, jos jatkuvasti täytyy ostaa?
        Enkä täällä "mainostajista" puhunutkaan, vaan fiksuimmista, jotka hoksaa asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bisnesnainen.

• Anonyymi

Vuodessa olisi mennyt 400000 rikki kevyesti, mutta nyt oli 10 kuukautta tilikausi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tehonnut vaiko ei oppi mennyt perille, jos jatkuvasti täytyy ostaa?
        Enkä täällä "mainostajista" puhunutkaan, vaan fiksuimmista, jotka hoksaa asian.

Mukavampi tehdä kun on keskustelu porukka ja en lintsaa silloin mistään. Yksin on helppo jättää jotain tekemättä. Kun ostan valmennuksen, niin motivoi enemmän. Toiseksi on niin monta eri valmennusta ja niitä on mukava vaihdella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä keksikin jotain negaa tästäkin asiasta. Ei kuitenkaan ole sinun tehtäväsi arvioida mikä on oikein ja mikä väärin, kun et tiedä yhtään mitään tämän ex- pariskunnan taloudellisista asioista heidän liittonsa aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Ehdottomasti. Ja mitä enemmän ahkeraa yrittäjää näillä palstoilla panetellaan, sitä varmemmin ostan näitä valmennuksia. Myös lahjaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, onko sulla faktaa väitteesi tueksi?
        Saattaapi käydä kalliiksi jos ihan tuulesta tempaisee tälläisiä väitteitä julkisesti.

Kerrohan miten????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos miettii, miten veloissa se mies on, niin montakohan vuotta Martina ehti sitä elättää?
        Eron jälkeen vasta paljastui, kuinka kuralla Stefun talous on, puhumattakaan sitten muista ongelmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä keksikin jotain negaa tästäkin asiasta. Ei kuitenkaan ole sinun tehtäväsi arvioida mikä on oikein ja mikä väärin, kun et tiedä yhtään mitään tämän ex- pariskunnan taloudellisista asioista heidän liittonsa aikana.

Mikä yksinoikeus sinulla sitten on siihen?Kyllä täällä saa kirjoittaa mielipiteensä Martinasta vaikkei häntä ihaile. Monta vuotta myös Martsun toinen tytär nautti Stefun anteliaisuudesta ja kuitenkin oli ämmä vaatimassa lisää, lisää....kylmä nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roope se täällä kehuu staraansa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos miettii, miten veloissa se mies on, niin montakohan vuotta Martina ehti sitä elättää?
        Eron jälkeen vasta paljastui, kuinka kuralla Stefun talous on, puhumattakaan sitten muista ongelmista.

Kyllä tämä alamäki on alkanut ihan päihteiden käytön takia. Martina sai jotenkin vedettyä viimeiset pari vuotta perässä, mutta väsyi. Kun ero tuli niin lähti homma kokonaan käsistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, höpö kateellinen 😊!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli seiskan juttu se ja katkeran Stefun sanomista. Siihen persaukiseen renttuun ei luottaisi päivääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He olivat avopari ja perhe 9vuotta.Jokainen perhe hoitaa rahansa niinkuin haluavat.Joten ehkä on parempi että lopetat jankkaamisen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä yksinoikeus sinulla sitten on siihen?Kyllä täällä saa kirjoittaa mielipiteensä Martinasta vaikkei häntä ihaile. Monta vuotta myös Martsun toinen tytär nautti Stefun anteliaisuudesta ja kuitenkin oli ämmä vaatimassa lisää, lisää....kylmä nainen!

Milloin Martina vaati ja mitä????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni Stefu kyllä rakasti molempia tyttöjä ja näitä uusioperheitä on Suomi täynnä. Martina kiitti tästä asiasta ero ilmoituksessa, joten mikä ihmeen anteliaisuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roope se täällä kehuu staraansa 🤣

No melkoisesti on Roope sitten muuttunut. Minä olen nainen.

• Anonyymi

Nyt meni kyllä todella juorutädeiltä yöunet, et miten Martinal voi mennä noin hyvin. EI VOI KUN VAAN TOIVOTTAA ONNEA MYÖS JATKOON HÄNELLE.👍

• Anonyymi

En usko, että juorutäditkään yöuniaan menettää moisen takia. Tulos jos on jotain 80000e ja on osakeyhtiö, 1henkilö töissä (olisiko se kuuluisa Roope?), niin palkan maksun jälkeen ei taida itselleen paljon jäädä. Nimittäin jos äitikin ottaa osansa.
        Voi moni juorutäti hankkia hiukan enemmän ihan palkkatyössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että juorutäditkään yöuniaan menettää moisen takia. Tulos jos on jotain 80000e ja on osakeyhtiö, 1henkilö töissä (olisiko se kuuluisa Roope?), niin palkan maksun jälkeen ei taida itselleen paljon jäädä. Nimittäin jos äitikin ottaa osansa.

Tuo 80000 on jäänyt tilille, kun kaikki menot on maksettu 354000 eurosta. Palkat, verot jne. Martina saa myös laittaa paljon menoja yrityksen verotukseen, eli auto jne. Palkkaa on jo nostanut, joten tuo summa on jäänyt tilille kaikkien kulujen jälkeen. Luottoluokitus kertoo, että yritys on hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jää vielä 274000 euroa noihin kuluihin 10 kuukaudessa. Tilikausi on ollut vaan 10 kk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasitko että äiti ja Roope käyttää yrityksen liikevaihdosta niin paljon😂 Liikevaihto 10 kk on 354000 euroa. Kyllä kuluihin menee rahaa, mutta 274000 Roopelle ja äidille on paljon🙈😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasitko että äiti ja Roope käyttää yrityksen liikevaihdosta niin paljon😂 Liikevaihto 10 kk on 354000 euroa. Kyllä kuluihin menee rahaa, mutta 274000 Roopelle ja äidille on paljon🙈😂😂😂😂

Mitähän sun päässä liikkuu, jos 80000e:sta jäisi äidille ja Roopelle joku 274000e???
        Mutta oletkin tuo pieni hymiöiden käyttäjä, helpoin kommunikointitapa noita vaan työntää, kun ei muuta osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sun päässä liikkuu, jos 80000e:sta jäisi äidille ja Roopelle joku 274000e???
        Mutta oletkin tuo pieni hymiöiden käyttäjä, helpoin kommunikointitapa noita vaan työntää, kun ei muuta osaa.

Tuo oli vinoilua edelliselle kommentille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikevaihto 354000 euroa, joten laske siitä 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menetän uskoni suomalaiseen koulutukseen, kun luen tällaisia kommentteja. Toivottavasti olet trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos jättäisit kommentoimatta, kun et näköjään ymmärrä yhtään mitään yrityksen taloushallinnosta !

• Anonyymi kirjoitti:

Onko ihan oikeesti pakko tuoda tietämättömyytensä esille? Ensinnäkin hyvin todennäköistä on, että se yksi työntekijä on Martina itse, eikä mikään Roope.

Martina on tuosta liikevaihdosta nostannut itselleen palkan, maksanut lakisääteiset maksut, maksanut itselleen matkalaskut päivärahoineen, maksanut työvaatekustannuksia, puhelimen, tietotekniikan yms. yms.... . Siis hyvin paljon verovapaata tuloa. Samoin tuosta on vähennetty ihan kaikki firman kulut Yelleineen kaikkineen.

Autosta en tiedä, että onko se Martinan työsuhdeauto, vaiko Martinan henkilökohtainen auto. Jos se on Martinan nimissä, niin Martina toki laskuttaaa ihan hyvät kilometrikorvaukset yritykseltään. Ja jos se on firman nimissä, niin firmahan kaiken autoon liittyvän maksaa. Tosin siinä, jos se auto on firman nimissä niin miinusta on, että sitä ei voi silloin oikein käyttää yksityisajoihin.

Toisekseen tuosta yrityksen tuloksesta on hyvinkin jakokelpoista osinkoa odotettavissa. Josta toki maksetaan verot pääomaverotuksen mukaan. Eli Martina ja olikohan Martinan äiti osakkaana saavat vielä ihan kivan summan jaettavakseen.

Ymmärrätkö nyt, että tuo tulos on se viivan alle jäänyt voitto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menetän uskoni suomalaiseen koulutukseen, kun luen tällaisia kommentteja. Toivottavasti olet trolli.

Ei kaikki menestys ole kiinni koulutuksesta. Minä esim. pärjännyt loistavasti ilman koulutusta ja mukavan omaisuuden tehnyt. En vähättele koulutusta ja tarvitaan myös koulutettuja ihmisiä. En minäkään tiedä kuka perusti Helsingin, enkä tarvitse sitä tietoa rahan tekoon.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Onko ihan oikeesti pakko tuoda tietämättömyytensä esille? Ensinnäkin hyvin todennäköistä on, että se yksi työntekijä on Martina itse, eikä mikään Roope.

Martina on tuosta liikevaihdosta nostannut itselleen palkan, maksanut lakisääteiset maksut, maksanut itselleen matkalaskut päivärahoineen, maksanut työvaatekustannuksia, puhelimen, tietotekniikan yms. yms.... . Siis hyvin paljon verovapaata tuloa. Samoin tuosta on vähennetty ihan kaikki firman kulut Yelleineen kaikkineen.

Autosta en tiedä, että onko se Martinan työsuhdeauto, vaiko Martinan henkilökohtainen auto. Jos se on Martinan nimissä, niin Martina toki laskuttaaa ihan hyvät kilometrikorvaukset yritykseltään. Ja jos se on firman nimissä, niin firmahan kaiken autoon liittyvän maksaa. Tosin siinä, jos se auto on firman nimissä niin miinusta on, että sitä ei voi silloin oikein käyttää yksityisajoihin.

Toisekseen tuosta yrityksen tuloksesta on hyvinkin jakokelpoista osinkoa odotettavissa. Josta toki maksetaan verot pääomaverotuksen mukaan. Eli Martina ja olikohan Martinan äiti osakkaana saavat vielä ihan kivan summan jaettavakseen.

Ymmärrätkö nyt, että tuo tulos on se viivan alle jäänyt voitto?

Hyvä Raili ja nyt pitäisi ymmärtää tämä jokaisen.

• Anonyymi

Martina on tehnyt niin kovan nousun ja nyt on saanut tunnustuksen kovasta työstä.

• Anonyymi

Mitä tunnustusta?
        Muija on ostanut parilla satasellla sertifikaatti tunnuksen Asiakastieto firmalta wuppiduu!!!
        Kouluttamattoman treenarin nettibisnes jatkaa niinkuin tähänkin asti kusettamalla hyväuskoisia faneja —ja maksaahan ne kun ei paremmasta ymmärrä.

• Anonyymi

Samaa tasoa kuin Kone Oy....

• Anonyymi

Ihan varmasti :D, siis jos tarkoitit Kone Oyj...

• Anonyymi

Ei ihme, jos muutosuunitelmat muuttuu.

• Anonyymi

Martina tekee todella paljon töitä, joten joka euro on ansaittu. Mä ihailen tuollaista sisukkuutta.

• Anonyymi

Ihailtavaa, ihan hiljaiseksi pistää, kun hänellä menee nyt hyvin.Olkaamme onnelisia hänen puestaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihailtavaa, ihan hiljaiseksi pistää, kun hänellä menee nyt hyvin.Olkaamme onnelisia hänen puestaankin.

Kaikki kommentit tasoa Martina Aitolehti, joten eiköhän ole samalta koneelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken paskan jälkeen mitä Martinan päälle on tullut, tämä nainen näytti kaikille mistä on tehty. Martina on vahva ja määrätietoinen nainen. Ei voi kun ihailla Martinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi tarkoitin puolestaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken paskan jälkeen mitä Martinan päälle on tullut, tämä nainen näytti kaikille mistä on tehty. Martina on vahva ja määrätietoinen nainen. Ei voi kun ihailla Martinaa.

Kyllä. Hattua nostan.

Ja tämän pystyn kirjoittamaan, vaikka en niin Martinasta ole koskaan pitänytkään.

Huima nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kommentit tasoa Martina Aitolehti, joten eiköhän ole samalta koneelta.

Nyt eri aparaatilta ONNEA MARTSU, olet sisukas muija 😍. Olet hoitanut julkisuuden ihan loistavasti 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Hattua nostan.

Ja tämän pystyn kirjoittamaan, vaikka en niin Martinasta ole koskaan pitänytkään.

Huima nainen.

Samoin. En ole pitänyt Martinasta erityisesti minäkään, tai oikeastaan ollut aika neutraali hänen suhteensa. Mutta menneen vuoden aikana alkanut arvostamaan ahkeruutta ja sitkeyttään. Viime vuosi oli henkisesti vaikea ja silti Martina piti hyvää huolta perheestään ja ylti todella hyvään liikevaihtoon ja tulokseen yrityksellään. Reipas ja rohkea nainen. Myös hyvänä esimerkkinä siitä, että ihminen voi pärjätä kovassakin henkisessä prässissä, kun kykenee kanavoimaan energiansa, ne huonotkin vibat, oikein. Martina on menestyksensä itse ansainnut ja toivon vilpittömästi että se saa jatkoa. Kiva kasvutarina kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi

Hyvä Martina, arvostan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kyllä Martina on todistus siitä ,että narsisti pärjää bisneksessä valitettavan usein.
        Kyynerpäätaktiikka ,häikäilemätön muiden hyväksikäyttö ja täydellinen omantunnon puute edesauttavat pärjäämistä—miten arvostettavaa se on—on sitten toinen juttu.

• Anonyymi

Mites nyt suu pannaan?????

• Anonyymi

Tilikauden tulos 82 000 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilikauden tulos 82 000 euroa.

Niin, mikä on jäänyt tilille kun palkat ja kulut on maksettu. Eli yritys on tuon verran viellä plussalla. Hyvin plussalla 10 kuukauden tilikaudelta.

• Anonyymi

Buahhahhaaa , ei voi muuta kuin nauraa teidän hehkutuksille , ynnä "tiedoille yritystoiminnasta "
      Korttitaloilla on taipumus sortua .

• Anonyymi

Eikö sinusta liikevaihdon kasvu ole hyvä verrattuna edelliseen vuoteen. 2019 143000 euroa ja 2020 10 kk 354000 euroa. 2020 ei ollut edes 12 kk tilikausi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinusta liikevaihdon kasvu ole hyvä verrattuna edelliseen vuoteen. 2019 143000 euroa ja 2020 10 kk 354000 euroa. 2020 ei ollut edes 12 kk tilikausi.

Liikevaihdon kasvu oli 175,8 prosenttia.

• Anonyymi

Mä olen taloushallinnon ammattilainen. Kysy rohkeasti, jos et ymmärtänyt jotain.

• Anonyymi

Höh, tuon sertifikaatin voi ostaa itselle. Se on maksullinen 😂

• Anonyymi

Sertifikaatin voi ostaa, mutta luottoluokitusta ei. Oletko sinä todella noin tyhmä vai esitätkö vain?

• Anonyymi

Suurin osa sertifikasteista on maksullisia. Mutta niitä saavat vain ne, jotka täyttävät niille asetetut vaatimukset.
        Pienenä vinkkinä; edes auttava taustatyö on ihan hyvä veto ennen kuin ryhtyy kommentoimaan asiaa, joka on itselle täysin vierasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa sertifikasteista on maksullisia. Mutta niitä saavat vain ne, jotka täyttävät niille asetetut vaatimukset.
        Pienenä vinkkinä; edes auttava taustatyö on ihan hyvä veto ennen kuin ryhtyy kommentoimaan asiaa, joka on itselle täysin vierasta..

*sertifikaAteista

• Anonyymi

Juurikin näin, ostettu sertifikaatti, googlaamalla Asiakastieto oy / Anssi Järvinen, voi saada tiedon tästä humpuukista , mitä sanoo vastaava ruotsalaisyritys/ PTTP Oy:stä tuskin saisi sertifikaattia ? Mutta voihan sitä tietämättömiä huijata näinkin.

Anssi Järvinen Oy kertoo kaiken jos viitsi vain lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sertifikaatin voi ostaa, mutta luottoluokitusta ei. Oletko sinä todella noin tyhmä vai esitätkö vain?

Tyhmä ja yksinkertainen toi oli!!!

• Anonyymi

Martina näyttää että asiantuntemuksella ja kovalla työllä saa tulosta aikaan.

• Anonyymi

Onnea Martina.
      On mimmillä sisua pyörittää yritystä ja hyvin pyörittääkin.

Mutta tätä palstan nälvimis kommenttejen kirjoittajien älykkyyttä mä vähän epäilen.
      Ei sitä taida olla.
      Huudetaan ja meuhkataan asiasta, vaikka tiedot on tyyliin 0.
      Nämä on ihan pihalla asoista.
      - avoliito, eroraha
      - Yritysten luottiluokitus sertifikaatit
      - yrityksen tulot ja menot ja mitä jää viivan alle
      - rikosrekisteriote

Onneksi nämä älyn jättiläiset mesoo vaan palstalla, eikä esim perusta yrityksiä, olis meinaa konkursseja pilvin pimein.
      Mutta voisi siitä ajasta jonka palstalla viettää, vähän käytää itsensä sivistämiseen, ettei oikeasti tarvis nolata itseään täällä typerilä kommenteilla.

Jonkun suurin huvi on kommentoida joka ketjuu sä et oo äidinkielenopettaja. LOL
      ja joku pilk`nnussija kommentoi kaikista kirjoitusvirjeistä, hei camoon tälläisellä palstalla.

Mutta Martinalle hurjasti Onnea, olet sertifikaatit ansainnut, kovalla työllä!

• Anonyymi

Onhan se todella kovaa työtä, eiköhän suurin osa tästä tuloksesta ole tullut eri tv-ohjelmista, joiden tasoa en nyt ala tässä kommentoimaan, mutta niin ne muutkin, hyvän tuloksen tehneet konkarit, Välimäki, Leppilampi, Pimiä, Hintikka, Veitola ym tekivät aikamoista tulosta juuri tv ohjelmien kautta. Edes Välimäki ei saanut leipätyönsä kautta /ravintola, viivaa plussan puolelle, mutta ne tv hommat, ne vasta tuottoisia ovatkin !!!

• Anonyymi

Terveisin Martina-mimmi!! 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Martina, tuo piinkova businessnainen, muutti Eiranrannasta Saton vuokrakasarmiin Kalasatamaan. Pohjakerros. Nyt rahaa säästöön, niin saa lopultakin ostaa ensiasuntonsa 40v:na! 😊

• Anonyymi

Mitä sitten vaikka muuttikin vuokralle?
        Tiedätkö puolet suomalaisista asuu vuokralla.
        Mikä ikä sun mielestä olisi hyvä ostaa ensiasunto?
        Mä luulen, että Martinalla ei ole mitään ongelmaa saada lainaa pankista, lainallahan ne kaikki muutkin suomalaiset asuntonsa ostaa.
        Kateellisia vain olette Martinalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen, että Martinalla ei ole mitään ongelmaa saada lainaa pankista, lainallahan ne kaikki muutkin suomalaiset asuntonsa ostaa.

Ei olla!!🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei raha ja luxus ja tavaroiden ja voiteitten määrä onnea tuo. En todellakaan ole kateellinen enkä luopuisi omasta taviselämästäni.
        P.S.En ole siiderivalas ja urheilen joka päivä maltillisesti😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tiedän, että yli puolet suomalaisista asuu vuokralla, mutta , että oikein Martina asuu vuokralla, se oli uutta, miten ihmeessä se on mahdollista, rahaa on niin, ettei paskalle taivu, mutta vuokralla vaan asuu ja vielä Kalasatamassa, olisi nyt jäänyt Eiranrantaan, jatkanut Thermanin aloittamaa vuokrasopimusta ???? Tai edes mennyt Tähtärille asumaan siellä todella " huikeen mageita " kämppiä, juuri Martinalle sopivia, joissa walk in closet ym.

• Anonyymi

Onko nää palsta tollukat ihan pihalla kalastamastakin?
      Onkohan nää ikinä käynyt Helsingissä?
      Tollukat ei tiiä, millainen asuinalue Kalastama on, vaan halveksuen puhuvat siitä.
      Mollataan Saton vuokra-asuntoja, vuokrat esim kaksioista alkaen pari tonnia.
      Vuokra-asuminen on hesassa yleistä.
      Mutta eihän nää tollukat sitä tajua, asutaan ite jossain Kouvostoliiton 70-luvulla rakennetussa rapistuvassa sossun maksamassa läävässä ja luullaan, että vuokra-asuminen on kaikkialla samanlaista.
      Voi tollukka parat.

• Anonyymi

Ei Kalasatamaa voi verrata Kaivopuistoon, Ullanlinnaan tai Eiraan, lähinnä samaa tasoa kuin Jätkäsaari, Ruoholahti, jopa Vallilan Konepajan uusi asuinalue on korketasoisempi, kuin Kalasatama, mutta toki Kalasatamassakin on ihan hulppeita asuntoja, mutta tämä SATOn vuokratalo ei niihin kuulu. Parempi tietenkin kuin Kontula.

• Anonyymi

Loistavaa Martina
      Olet saanut Suomen Vahvimmat sertifikaatin

se tarkoittaa että:
      Sertifikaatti on merkki yrityksen positiivisista taloudellisista tunnusluvuista, luottokelpoisuudesta, taustatiedoista ja hyvästä maksukäyttäytymisestä. Suomen Vahvimmat -sertifikaatti kertoo asiakkaille, yhteistyökumppaneille, luotottajille ja muille sidosryhmille, että yhteistyö yrityksen kanssa on kestävällä pohjalla.

Huikea saavus yhden naisen yritykselle!
      Tuohon ei kaikki yritykset pysty.

• Anonyymi

Kyseinen sertifikaatti on ostettu, Asiakastieto Oy tarjoaa sitä kaikille, jopa vasta perustetulle yritykselle , jolla ei vielä mitään tietoa taloudellisista luvuista !!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen sertifikaatti on ostettu, Asiakastieto Oy tarjoaa sitä kaikille, jopa vasta perustetulle yritykselle , jolla ei vielä mitään tietoa taloudellisista luvuista !!!!!!!

Perehdy nyt idiootti asiaan ja tule sitten huutamaan kun sulla on faktat hallussa.

• Anonyymi

Mielestäni Martinan kaltaiset yritteliäät, kauniit, sporttiset, näyttävät ja näkyvät naiset ovat yksinkertaisesti vaan upeita.

• Anonyymi

Martina on osoittanut, että ammattitaitoisella, määrätietoisella ja ahkeralla yrittämisellä voi todella tehdä rutkasti riihikuivaa rahaa.

• Anonyymi

Ihmettelen tätä voukaamista vuokra-asuntoon muuttamisesta. Martina on piinkova bisnesnainen ja osaa laskea sijoitetun pääoman tuoton. Vuokralla asuminen mahdollistaa investoinnit yrityksen kasvattamiseen ja sijoituksiin. Miljonäärit ovat ajan sivu ymmärtäneet taloudelliset lainalaisuudet ja Martina on myös tuossa mielessä mahtavassa vedossa. Arvostelijoiden suut menevät suppuun kun tiedot Martinan sijoituksista jossain kohtaa tulevat julkisuuteen.

• Anonyymi

Näin tulee tapahtuu 👍

• Anonyymi

Binesosaaminen on Martinan kovaa ydintä.

• Anonyymi

Martinalla on sitten hyvä sijoitusneuvoja ! Niin on monella muullakin, ei hän nyt vielä sentään missään top 10 listaan yllä.

• Anonyymi

Eiköhän ne " suuret rahavirrat " ole tulleet eri tv:n roska ohjelmista, joista maksetaan suhteellisen hyvin, siihen nähden mitä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne " suuret rahavirrat " ole tulleet eri tv:n roska ohjelmista, joista maksetaan suhteellisen hyvin, siihen nähden mitä ovat.

Tosi TV tuottaa parhaiten. Hienoa kuitenkin että maksaa firmansa menot nykyään ajallaan eikä päästä maksuja ulosottoon. Sertifikaatti on osoitus siitä. Lähes jokainen firma joka hoitaa maksuvelvoitteensa ajallaan saa sertifikaatin. Sertifikaatti maksaa muutamia satasia kun sen tilaa netistä, harva firma laittaa rahojaan tähän paperiin koska paperilla ei ole mitään merkitystä. Luottotiedot voi halutessaan helposti tarkistaa netin kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi TV tuottaa parhaiten. Hienoa kuitenkin että maksaa firmansa menot nykyään ajallaan eikä päästä maksuja ulosottoon. Sertifikaatti on osoitus siitä. Lähes jokainen firma joka hoitaa maksuvelvoitteensa ajallaan saa sertifikaatin. Sertifikaatti maksaa muutamia satasia kun sen tilaa netistä, harva firma laittaa rahojaan tähän paperiin koska paperilla ei ole mitään merkitystä. Luottotiedot voi halutessaan helposti tarkistaa netin kautta.

Suomen Vahvimmat –sertifikaatti myönnetään yritykselle, jonka luottoluokitus kuuluu kahteen korkeimpaan luokkaan (AAA tai AA ). Suomen Vahvimmat AA –sertifikaatti myönnetään hyvän luottoluokituksen (AA) omaavalle yritykselle.

Miksi sitten kuitenkin todella monet menestyvät yritykset hakevat sertifikaatin vaikka mielestäsi se on turhaa. Hyvin monen yrityksen sivuilta löytyy sertifikaatti.
        Mutta tietenkin sellaista on turha hakea, kun Martinallakin on se.
        Sehän oli sun viestin ydin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko ajattelit tuosta ohjelmasta rahaa? Kymmenessä kuukaudessa liikevaihto 354000 euroa. Jos olet sitä mieltä, että suurin osa on tullut iholla sarjasta, niin olet tosi tyhmä. Sinun mielestä siitä varmaan maksetaan yli 200000 euroa!!! Älä kommentoi asiasta, jos tietämys on nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko ajattelit tuosta ohjelmasta rahaa? Kymmenessä kuukaudessa liikevaihto 354000 euroa. Jos olet sitä mieltä, että suurin osa on tullut iholla sarjasta, niin olet tosi tyhmä. Sinun mielestä siitä varmaan maksetaan yli 200000 euroa!!! Älä kommentoi asiasta, jos tietämys on nolla.

Kun tiedät paremmin niin kerro mistä tuo 354 000 muodostuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Saa sertifikaatin " = OSTAA SERTIFIKAATIN omalle firmalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen roska sarjaa kuin IHOLLA , siitä ei pitäisi maksaa euron euroa, niin ala-arvoista skeidaa koko ohjelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Martinan kovaa ydintä " Haahhhaaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Martinan kovaa ydintä " Haahhhaaaaa

Onpa vähän kolkon kuuloista naurua ♠️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2020 liikevaihto 10 kk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valmennuksista suurin osa ja yhteistyökumppaneilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köynnösosaaminen?

• Anonyymi

Se on aina hyvä kun joku pärjää. Tämä vuosi onkin sitten se tulikoe.

• Anonyymi

Musta kyllä myös Stefun lafkankin pitäis olla soomen vahvimpia yrityksiä ja AAAAAA luokkaa!!johan toi nyt järkikin sanoo että vahva on kun jättää maksut maksamatta niin onhan se kassa kuin Uralin vuoristo😄

• Anonyymi

Martina: mun yritys on yksi Suomen vahvimpia! Ehkä ei nyt sentään yksi Suomen vahvimpia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina: mun yritys on yksi Suomen vahvimpia! Ehkä ei nyt sentään yksi Suomen vahvimpia...

Voiko mikään Martinalle olla muuta, kuin vahvaa, inspiroivaa, kehopositiivista ja tietenkin mun , mun, mun, .... kuinka tyhmä voi ihminen olla !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko mikään Martinalle olla muuta, kuin vahvaa, inspiroivaa, kehopositiivista ja tietenkin mun , mun, mun, .... kuinka tyhmä voi ihminen olla !!!!

Olet vain kateellinen Martinalla kun hän on niin osaava, asiantunteva, fiksu ja tarmokas. Lisäksi Martina on yksi maamme kauneimmista naisista ellei jopa kaunein. Martinalla on myös hyvä tyylitaju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vain kateellinen Martinalla kun hän on niin osaava, asiantunteva, fiksu ja tarmokas. Lisäksi Martina on yksi maamme kauneimmista naisista ellei jopa kaunein. Martinalla on myös hyvä tyylitaju.

Päivän paras vitsi :D Huvittavaa lukea näitä lööpereitä. Saat sertifikaatin!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voisi Martinalle olla kateellinen, ei se että some yritys pysyy pinnalla, keinolla millä hyvänsä, kaikesta on rahastettu erolla, lapsilla, olemattomalla miljonääri miehellä, osallistumalla täysin roska ohjelmiin, mutta täytyyhän se ymmärtää, ei hänen lahjoilla muunlaiseen työhön pysty. Mutta kateellinen en työstä työstä enkä tuloksesta voi olla.
        Itsellä on myös yritys, joka työllistää ulkopuolisia, joten jonkinlaista katetta on tälle kommentoinnille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sattuuko ihan helvetistä? Kerro mihin kateus sattuu erityisesti😎😎😎😎😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voisi Martinalle olla kateellinen, ei se että some yritys pysyy pinnalla, keinolla millä hyvänsä, kaikesta on rahastettu erolla, lapsilla, olemattomalla miljonääri miehellä, osallistumalla täysin roska ohjelmiin, mutta täytyyhän se ymmärtää, ei hänen lahjoilla muunlaiseen työhön pysty. Mutta kateellinen en työstä työstä enkä tuloksesta voi olla.
        Itsellä on myös yritys, joka työllistää ulkopuolisia, joten jonkinlaista katetta on tälle kommentoinnille.

Höpsistä, pienyrittäjät ei noin katkeria toisille yrittäjille, eli puhut ihan lööperttiä😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kateus, kamala kateus sua kaihertaa, ajatella olet martinalle katellinen.
        Ajatteles kuinka monta vuotta, olet paasannut samaa litaniaa täällä.
        Kateus on kamala tauti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍👍❤❤👍👍👍👍mitäs minä ennustin jo keväällä repikää ny pelihousunne se siitä eripari tissit ja mesolangoista huolimatta piru vie miten se ny noin meni 👍sanosko et ei huono👍👍👍👍❤❤😂

• Anonyymi

Martinan yrityksen talouslukuja kun katsoo niin siinä jää moni yritysjohtaja yrityksensä lukujen kanssa kauas taakse. Martinaa vaan arvosteellaan siitä syystä, että hän pärjää ja sattuu olemaan nuori nainen.

• Anonyymi

Nuori?

• Anonyymi

Siis mitä jää käteen? Ennenhän ei saanut edes palkkaa itselleen. Onkin syytä tehdä tulosta, että pärjää.

• Anonyymi

Ja saa äidilleen kuitattua ulosottovelkojaan, jotka äiti maksoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun äiti tiukassa paikassa jelppi. Toivon kovasti myös Sohville samanlaista tukea omista läheisistä, etta saa elämää raiteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on hoitanut tuon jo aikoja sitten. Kyllä on katkera olo, kun vanha velka pitää vetää tähän. Jokainen voi kehittyä elämässä, myös sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun äiti tiukassa paikassa jelppi. Toivon kovasti myös Sohville samanlaista tukea omista läheisistä, etta saa elämää raiteille.

Millainen äiti on joka ei lainaisi tyttärelleen rahaa,vanhemmat rakastaa lastaan ja toivovat et hänellä menee hyvin elämässään. Toivoisin et Sofin äitikin ottais yhteyttä tyttäreensä ja hommasi hänelle asunnon.

• Anonyymi

Aloitus oli kuin puhelinmyyjän suusta. Ja totuus samaa luokkaa.

• Anonyymi

Ei pitäis sellaisten henkilön ottaa kantaa ollenkaan, niihin asia viesteihin joista he ei ymmärrä sitä ollenkaan.Tekevät vaan itsensä todella naurun alaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäis sellaisten henkilön ottaa kantaa ollenkaan, niihin asia viesteihin joista he ei ymmärrä sitä ollenkaan.Tekevät vaan itsensä todella naurun alaiseksi.

Puhelinmyyjä saakin luurin korvaan heti, ettei liikoja lupaile.

• Anonyymi

Hold ypur horses.
      Osakeyhtiö on osakeyhtiö. Ne rahat mitä osakeyhtiöön tilinpäätöksessä viivan alle jää eivät ole firman omistajan henkilökohtaisia rahoja.

Ne ovat firman rahoja. Ei osakeyhtiömuotoisesta yrityksestä nosteta rahoja omaan käyttöön muuten kuin palkkana. Palkasta tilitetään automaattisesti lakisääteiset maksut verot joka ikinen kuukausi. Jos ei tilitetä, verottaja ja vakuutusyhtiöt ovat kimpussa parin kuukauden sisällä. Voihan sitä väärennellä, tai jättää tekemättä kirjanpidon, mutta ei sellainen firma kauan pyöri.

Firma maksaa plus ( ) merkkisestä tuloksesta tuloveroja.
      Firma saa vähentää miinus (-) merkkisen tilikauden tappiot seuraavalla voitollisella tilikaudella. Koko ajan ne rahat mitä yhtössä pyörii ovat yhtiön rahoja, eivätkä suinkaan sen tyypin joka yhtiön osakkeet omistaa.

Osakas saa nostaa määrätyn verran osinkoja vuodessa yhtiön jakokelpoisista varoista. Se summa mikä kirjanpidossa näkyy maksettuna osaketulona ei kuitenkaan ole nettotuloa omistajalle. Firman omistajan pitää tilittää summasta verot pois.

Toistan: se mitä Martinan tai jonkun muun julkkisen omistaman firman tuloslaskelmassa ja taseessa (tilinpäätöksessä) viivan alla näkyy, ei ole kyseisen julkkisen omaa rahaa!

Se muuttuu julkkisen rahaksi vasta sitten kun hän nostaa sen ulos yhtiöstä ja maksaa nostostaan lakeihin perustuvat verot muut maksut.

• Anonyymi

Kiitos tästä. Toivotaan, että kaikki ymmärtävät.

• Anonyymi

Moikkelis, Martina tienasi paljon valmennuskirjallaan ja hyvinvointivalmennukset vetää hyvin. Hieno yrittäjä, parasta A-ryhmää. Itse olen lukenut valmennuskirjan ja opit karttuu. Ehkä kirjoitan oman oppaan lähivuosina.

• Anonyymi

Voi moikkelis!
        Että oikein omaa opasta rustaamaan—ja sisältö on mitä?
        Aamiaismuslit, tuorepuristetut mehut ja voikkoleivät sekä nieriädinnerit valkovinilasillisineen on jo täällä käsitelty moneen kertaan.
        Kaivopuiston juoksukierrokset olet myös kertonut liian usein, ainoastaan Kaivopuistosta Suomenlinnaan laivaväyliä pitkin tapahtuva uinti on ilmeisesti jäänyt tapahtumatta.
        Oppaan kirjoittajan täytyy myös omilla kasvoillaan tulla julkisuuteen—kestääkö kantti?

• Anonyymi

Martina näyttää esimerkkiä niin nuorille yrittäjille kuin arjen liikkujillekin.
      Hän on Suomen kansan hiljaisen enemmistön suosiossa.

• Anonyymi

Hyvä, että nainen pärjää, tulee omillaan toimeen.

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Onkohan mukana katiska kakkosessa?

• Anonyymi

Etkö sä enään muuta keksinyt
        Yrität ujuttaa martinaa johonkin katiskaan.
        Sä olet todella säälittävä reppana.

• Anonyymi

Voi Martina rassua, niin paljon Stefan sapettaa, että samaan aikaan kun Stefanin talousongelmista kirjoitellaan, Martinan piti esille tuoda suu vaahdossa oman pytinkinsä luottoluokitukset. Kosto on niin suloista, sanoi elämäntapa kuntoguru mitä tahansa, samat alhaiset tarkoitusperät ne ovat meillä kaikilla. Vaikka olisi kuinka siunattu, kiitollinen, onnellinen yms. soopaa.

• Anonyymi

Taas sinä
        Martina menee sulle ihon alle.
        Katkeran kateellisen ihmisen vuosatusta samoilla sanoilla päivästä päivään
        Ajatella Martinalla menee hyvin. Hieno saavutus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas sinä

Katkera mistä? Kateellinen mistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkera mistä? Kateellinen mistä?

Näytät olevan😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas sinä

Mikä minä? Ja mikä aina? Miksi haluat olla aina väärässä?

• Anonyymi

Jos minä olisin Martina, niin nauraisin kippurassa tälle viime vuoden S&S esityksellä ja lopputulokselle. Kyllä niin paukutettiin julkisesti Martinaa ja kiusattiin. Muistan vieläkin Sofian omahyväisen hymyn, kun muutti Eiraan. Stefu järjesti huiman esityksen luksuselämästä ja se tuli kalliiksi. Martina teki kaikessa hiljaisuudessa töitä ja itkut on itketty. Voittaja on Martina!!!!

• Anonyymi

Kummasti Martina ollut samaan aikaan kuin Niko marbellassa sekä Dubaissa. Ja peukutti myös huumekeisaria. Siskohan kuoli huumeisiin. Ööö-öö en tiedä mitään öööö.

• Anonyymi

Kuralehtien kaveri, tunnetusti huumeet mukana kuvioissa.

• Anonyymi

Joka ketjuun työnnät tämän saman tekstin. Martina kannusti Nikoa kun haki päihdeongelmaan apua ja jokaisen pitää kannustaa sellaista ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka ketjuun työnnät tämän saman tekstin. Martina kannusti Nikoa kun haki päihdeongelmaan apua ja jokaisen pitää kannustaa sellaista ihmistä.

Just joo ja lehmät lentää🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnut kannustus auttaa kun seuraa Nikon viimeisiä toilailuja. Ehkä unohti kertoa mihin kannustaa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnut kannustus auttaa kun seuraa Nikon viimeisiä toilailuja. Ehkä unohti kertoa mihin kannustaa😂

Outoa että julkisesti peukuttaa Suomen kaikkien aikojen suurimman huumepomon instaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe