Kertokaa naiset!
Mitä sul on päälläs?
31
72
Vastaukset
- Anonyymi
Fleeceasu ja villasukat.
- Anonyymi
Katto.
- Anonyymi
Sinulla ihan kiva asu tykkään asu valinnastasi
- Anonyymi
Tosi tiukka toppi sekä farkut, kaljamaha roikkuu sitten kivasti 👌
- Anonyymi
Uuh.
Collarit ja huppari, sukat sekä alusvaatteet, kuten aina kotona ollessa.
- Anonyymi
Mekko ja legginssit.
- Anonyymi
Böö tarja täs vaan moi nyt ei päällä mitään mut äsken oli korkeastikoulutettu varattu tinderimies nyt se on pesulla ja odotan että lähtis ja pääsisin pesulle kun puol 8 tai 8 tulee toinen tinderimies eli tulee hoppu ja kolmas tulee vasta klo 10 ja yöllä tulee pari arabimiestä ja huomenna uskon et tulee kiireinen päivä
- Anonyymi
Pehmosukat, pöllöjen kuviakin.
- Anonyymi
Tosi kiva koti asu sinulla peukun arvoinen asu valinta
- Anonyymi
Pieruverkkarit, t-paita, likainen huppari, rikkinäiset sukat ja ehjät, puhtaahkot alusvaatteet.
- Anonyymi
Jumppapaita ja trikoot - joogasin justiinsa.
- Anonyymi
Mustat alusvaatteet (nehän ne kai sulle olennaisimmat on), harmaat collarit, vaaleenpunanen t-paita, harmaa neuletakki ja vaaleenpunaset pörrösukat.
p.s. Kohta ei mitään, sillä mä meen saunaan.- Anonyymi
Mulla tippuu kans kohta vaatteet pois. Menen saunaan myös.
- Anonyymi
Tää viimeinen asu kiva ja mielenkiintoinen ja haluaisin mukaan saunaan pesisin ja kuivaisin sinut mielelläni
- Anonyymi
Yybee älä viiti härnätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yybee älä viiti härnätä.
Siis kuka tai mikä on Yybee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää viimeinen asu kiva ja mielenkiintoinen ja haluaisin mukaan saunaan pesisin ja kuivaisin sinut mielelläni
Sori, viihdyn saunassa ihan itsekseni. Enemmän tilaa loikoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, viihdyn saunassa ihan itsekseni. Enemmän tilaa loikoilla.
Ai että pötköllään lauteilla ja se hivelevä ihana lämpö mikä kiukaasta nousee. Ihana rento hetki itsensä kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Yybee älä viiti härnätä.
Itseasiassa mulla ei ole yhtäkään vaaleanpunaista vaatetta ja saunapäiväkin on vasta lauantaina 😇
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Itseasiassa mulla ei ole yhtäkään vaaleanpunaista vaatetta ja saunapäiväkin on vasta lauantaina 😇
Ai se Yybee olet sinä. Okei 😁.
Mä en ole todellakaan blondi. - Anonyymi
Mikä vaaleanpunaisessa on vikana?
Bruneteille vaaleanpunainen sopiikin, varsinkin ruskeasilmäisille:) Kuten omalle tyttärelle <3
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vaaleanpunaisessa on vikana?
No tuota, olen aina inhonnut vaaleanpunaista, siis lapsesta asti, eikä se väri edes sovi itselle. Blondit näyttää vaaleanpunaisessa pikku possuilta :)
Mutta kun menin opiskelemaan taidekouluun, mietin miten erotun siinä mustavalkoiseen pukeutuvassa porukassa silloin 80-luvun lopulla. Sitten keksin mielestäni nerokkaan idean; värjään valkoiset farkkuni vaaleanpunaiseksi. Ajattelin, että se olis siinä koulussa tosi radikaalia. Mustat vaatteet muuten, mutta pinkit farkut mustan yläosan kanssa...Vaikka siis inhosin vaaleanpunaista. Öö, joo, Yksissä bileissä niitä käytin. Ei tainnut oikein olla cool. Koska olin suunnilleen koulun nuorin, niin ne katsoivat vain että ok, pikkulikka pukeutuu pinkkiin :D Pinkit farkut hävisivät jonnekin, en tiedä minne..
- Anonyymi
Vaaleet toppahousut ja keltanen pitkä paita.
- Anonyymi
Ei rihmankiertämää.... oon tynnyrisaunassa.
- Anonyymi
Komea mies.. 😌
-Frouva - Anonyymi
Ahdistavan pieneksi käyneet verkkahousut, musta T-paita, harmaa villatakki ja villasukat. Hiukset nutturalla.
Nahka. Paikoitellen karvanahka.
- Anonyymi
Trikoomekko/yöpaita. Peitto. Katto, Yötaivas. Äärettömyys.
- Anonyymi
Kotiasu yleensä puuvillalegginsit ja joku pitempi toppi. Villapusero joskus. Ei koskaan sukkia, roskatki vien paljain jaloin ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713