Mitä sul on päälläs?

Anonyymi

Kertokaa naiset!

31

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fleeceasu ja villasukat.

• Anonyymi

Katto.

• Anonyymi

Sinulla ihan kiva asu tykkään asu valinnastasi

• Anonyymi

Tosi tiukka toppi sekä farkut, kaljamaha roikkuu sitten kivasti 👌

• Anonyymi

Uuh.

• Collarit ja huppari, sukat sekä alusvaatteet, kuten aina kotona ollessa.

• Anonyymi

Mekko ja legginssit.

• Anonyymi

Böö tarja täs vaan moi nyt ei päällä mitään mut äsken oli korkeastikoulutettu varattu tinderimies nyt se on pesulla ja odotan että lähtis ja pääsisin pesulle kun puol 8 tai 8 tulee toinen tinderimies eli tulee hoppu ja kolmas tulee vasta klo 10 ja yöllä tulee pari arabimiestä ja huomenna uskon et tulee kiireinen päivä

• Anonyymi

Pehmosukat, pöllöjen kuviakin.

• Anonyymi

Tosi kiva koti asu sinulla peukun arvoinen asu valinta

• Anonyymi

Pieruverkkarit, t-paita, likainen huppari, rikkinäiset sukat ja ehjät, puhtaahkot alusvaatteet.

• Anonyymi

Jumppapaita ja trikoot - joogasin justiinsa.

• Anonyymi

Mustat alusvaatteet (nehän ne kai sulle olennaisimmat on), harmaat collarit, vaaleenpunanen t-paita, harmaa neuletakki ja vaaleenpunaset pörrösukat.

p.s. Kohta ei mitään, sillä mä meen saunaan.

• Anonyymi

Mulla tippuu kans kohta vaatteet pois. Menen saunaan myös.

• Anonyymi

Tää viimeinen asu kiva ja mielenkiintoinen ja haluaisin mukaan saunaan pesisin ja kuivaisin sinut mielelläni

• Anonyymi

Yybee älä viiti härnätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yybee älä viiti härnätä.

Siis kuka tai mikä on Yybee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää viimeinen asu kiva ja mielenkiintoinen ja haluaisin mukaan saunaan pesisin ja kuivaisin sinut mielelläni

Sori, viihdyn saunassa ihan itsekseni. Enemmän tilaa loikoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, viihdyn saunassa ihan itsekseni. Enemmän tilaa loikoilla.

Ai että pötköllään lauteilla ja se hivelevä ihana lämpö mikä kiukaasta nousee. Ihana rento hetki itsensä kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Yybee älä viiti härnätä.

Itseasiassa mulla ei ole yhtäkään vaaleanpunaista vaatetta ja saunapäiväkin on vasta lauantaina 😇

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Itseasiassa mulla ei ole yhtäkään vaaleanpunaista vaatetta ja saunapäiväkin on vasta lauantaina 😇

Ai se Yybee olet sinä. Okei 😁.

Mä en ole todellakaan blondi.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mikä vaaleanpunaisessa on vikana?

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Bruneteille vaaleanpunainen sopiikin, varsinkin ruskeasilmäisille:) Kuten omalle tyttärelle <3

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä vaaleanpunaisessa on vikana?

No tuota, olen aina inhonnut vaaleanpunaista, siis lapsesta asti, eikä se väri edes sovi itselle. Blondit näyttää vaaleanpunaisessa pikku possuilta :)

Mutta kun menin opiskelemaan taidekouluun, mietin miten erotun siinä mustavalkoiseen pukeutuvassa porukassa silloin 80-luvun lopulla. Sitten keksin mielestäni nerokkaan idean; värjään valkoiset farkkuni vaaleanpunaiseksi. Ajattelin, että se olis siinä koulussa tosi radikaalia. Mustat vaatteet muuten, mutta pinkit farkut mustan yläosan kanssa...Vaikka siis inhosin vaaleanpunaista. Öö, joo, Yksissä bileissä niitä käytin. Ei tainnut oikein olla cool. Koska olin suunnilleen koulun nuorin, niin ne katsoivat vain että ok, pikkulikka pukeutuu pinkkiin :D Pinkit farkut hävisivät jonnekin, en tiedä minne..

• Anonyymi

Vaaleet toppahousut ja keltanen pitkä paita.

• Anonyymi

Ei rihmankiertämää.... oon tynnyrisaunassa.

• Anonyymi

Komea mies.. 😌

-Frouva

• Anonyymi

Ahdistavan pieneksi käyneet verkkahousut, musta T-paita, harmaa villatakki ja villasukat. Hiukset nutturalla.

• Nahka. Paikoitellen karvanahka.

• Anonyymi

Trikoomekko/yöpaita. Peitto. Katto, Yötaivas. Äärettömyys.

• Anonyymi

Kotiasu yleensä puuvillalegginsit ja joku pitempi toppi. Villapusero joskus. Ei koskaan sukkia, roskatki vien paljain jaloin ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe