Olmit pysyy paikallaan jopa 7 vuotta. Eli vähän kun palstalaiset ettei ne kovin usein liiku kotoa mihinkään.
Oletteko olmeja
14
<50
Vastaukset
Mikäs kiire tässä nyt olis..
Laiskiaista olen myös ihaillut. Nämä molemmat lajit ovat tajunneet yhden ekologisen elämän peruspilareista. Energiaa säästyy, kun lopettaa turhan hötkyilyn eikä päättömästi ravaa paikasta ja touhusta toiseen.
Mitä siellä kodin ulkopuolella on muuta kuin ärsyttäviä ihmisiä ja hektisyys?
- Anonyymi
JOO!
- Anonyymi
Ja kannattaa vielä nukkua paljo, koalaki nukkuu 20 tuntia päivässä. Jää monta tarpeetonta häslinkiä väliin. Jos ei tee mitään ei jää tekemättä mitään.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vaan vompattipa kakkii kuution muotoisia pökäleitä..
Teepä perässä..Onpa erikoista, aina oppii uutta. Ne vissiin tekee tuota rakennusteknisistä syistä, ne viestii toisilleen kakkakeoilla ja kuutiotorni pysyy koossa paremmin. Että siis evoluutio aikaansaanut suolesta muotin noille..
Anonyymi kirjoitti:
Onpa erikoista, aina oppii uutta. Ne vissiin tekee tuota rakennusteknisistä syistä, ne viestii toisilleen kakkakeoilla ja kuutiotorni pysyy koossa paremmin. Että siis evoluutio aikaansaanut suolesta muotin noille..
Monet muutkin eläimet viestii toisilleen jätöksien avulla, esim koirat.. mutta vain vompatilla ne on kuutioita..
Wwuwuw kirjoitti:
Monet muutkin eläimet viestii toisilleen jätöksien avulla, esim koirat.. mutta vain vompatilla ne on kuutioita..
Koirathan eivät läpäise peilitestiä, mutta " kakkatestin" ne läpäisevät ja ihminen taas ei... Eli ne tunnistavat kyllä oman ulosteensa hajun perusteella omakseen. Koko peilitesti onkin tehty sillä ajatuksella, että näköaisti olisi kaikkein tärkein aisti.
- Anonyymi
Tänään kävin 2,5 tuntia harrastaa liikuntaa, ensin tunti kaukalopallos ja tunnin päästä 1,5 h säbää.
Nyt ei haluakaan liikahtaa sohvalta. - Anonyymi
Ai paikallaan 7 vuotta. Jossain Koski TL - nimisessä pikkukunnassa pysyvät paikallaan noin 70 vuotta...
- Anonyymi
No mua ei saa kyllä mihkään! Koti on paras paikka. Mihin sitä täältä lähtis?
- Anonyymi
No kotihiiri ei ainakaan hermostu korona-ajasta, se ei ole juurikaan muuttanut omaa elämää. Laumaeläinten kouhotus lähinnä huvittaa.
Jos pystyisin, niin liikkuisin enemmän mitä nyt, mutta muuten olen kotona viihtyvää sorttia. Vituttaa vaan välillä istua 24/7 sisällä. Noh, reilun viikon päästä lähden 10:ksi päiväksi kuntoutukseen, joten sen jälkeen onkin toinen ääni kellossa. Sit joskus keväällä, ellei maata pistetä taas kiinni, onkin taas viiden viikon jokapäiväinen -arkipäivät- sairaalassa stimussa ravaaminen edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497