Onko yli 190 cm mies liian pitkä?

Anonyymi

Onko yli 190 cm mies jo liian pitkä naisille?

377

3464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun monesti naiset juurikin haluaa sitä komeaa pitkää jännämiestä/ somalia pizzan vääntäjää.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole..

• Anonyymi

Okei kiva. Omalla kohdallani ei vain tämä pituus kylläkin auta mitään. Yli 2 v sinkkuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei kiva. Omalla kohdallani ei vain tämä pituus kylläkin auta mitään. Yli 2 v sinkkuna.

Eli ilmeisesti naiset haluaa jonku 180 cm tai lyhkäsen miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ilmeisesti naiset haluaa jonku 180 cm tai lyhkäsen miehen.

Naiset haluaa täyspäisen miehen, pituudella ei ole merkitystä vaan korvien välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset haluaa täyspäisen miehen, pituudella ei ole merkitystä vaan korvien välillä.

Antaa olla piste.

• Anonyymi

Ei ole vaan naiset haluu isompaa eli john holmesista kiihottuvat

• Anonyymi

Siinähän kiihottuvat.

• Anonyymi

Itse aloittaja olen ja en näytä kelpaavan naisille.

• Anonyymi

Sulle Allu on sanottu miljoonia kertoja missä on vika, ei vain painu sinne kaaliin mikään.
      Aion ilmoittaa sinut ylläpidolle, toivottavasti pitävät taas jäähylle joksikin aikaa. Alkaa näköjään sen verran pahasti viirata taas.

• Anonyymi

On se kumma juttu.. no onpa ne naisetki yksin kun eivät kelpaa miehille.

• Anonyymi

Paini vittuun saatana siitä. ei mua kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kumma juttu.. no onpa ne naisetki yksin kun eivät kelpaa miehille.

Naiset kelpaa aina miehille, tämä on Pyhä Palstatotuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset kelpaa aina miehille, tämä on Pyhä Palstatotuus.

Kyllä

• Anonyymi

Ei vain ymmärrä suomi naisia.. ei vain helvetti ymmärrä.. antaa olla.

• Riippuu mieltymyksistä. Mutta voiko viehättävä persoona olla koskaan liian pitkä tai lyhyt? Ei voi, jos tykkää ihmisestä persoonan ja luonteen vuoksi.

• Kiitos sanoista, sillä itse olen 194 cm pitkä eli aloituksen mukaan liian pitkä?

Mitenkä on vointi näin sunnuntaina? Onko vaivoista päästy vähemmäksi?

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Kiitos sanoista, sillä itse olen 194 cm pitkä eli aloituksen mukaan liian pitkä?

Siinähän se meni. Eipä niitä vaivoja jaksa läpi käydä, mukana kulkee. Koitan vaan unohtaa ne hetkeksi nyt.

• Anonyymi
        HOPE.LOVE kirjoitti:

Kiitos sanoista, sillä itse olen 194 cm pitkä eli aloituksen mukaan liian pitkä?

Siinä toinen ikisinkku allun lisäksi, mikä teitä yhdistää?

• JanK kirjoitti:

Siinähän se meni. Eipä niitä vaivoja jaksa läpi käydä, mukana kulkee. Koitan vaan unohtaa ne hetkeksi nyt.

Hyvää alkavaa helmikuuta! Paistakoon päivä ainakin Teille! :) Tuo voi olla hyvä strategia - unohtaa vaivat.

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Hyvää alkavaa helmikuuta! Paistakoon päivä ainakin Teille! :) Tuo voi olla hyvä strategia - unohtaa vaivat.

Samoin. :)

• JanK kirjoitti:

Samoin. :)

Hyvää yötä! Itse lopettelen tähän, kun alkoi nukuttamaan! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä toinen ikisinkku allun lisäksi, mikä teitä yhdistää?

Minä en ole ikisinkku olen seurustellut 3 kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ikisinkku olen seurustellut 3 kertaa.

Juuri toisessa ketjussa kerroit että 2 kertaa.

Mikä lieneekään totuus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri toisessa ketjussa kerroit että 2 kertaa.

Mikä lieneekään totuus...

3 kertaa ja lukuisia panoja ollut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3 kertaa ja lukuisia panoja ollut...

Yritä pitää valheesi samoina, edes saman ketjun sisällä. Valehtelet niin paljon ettet enää itsekään muista mitä vartti sitten olet selittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä pitää valheesi samoina, edes saman ketjun sisällä. Valehtelet niin paljon ettet enää itsekään muista mitä vartti sitten olet selittänyt.

En todellakaan valehtele...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan valehtele...

Surullista ettet voi edes itsellesi myöntää, vaan haluat uskoa valheitasi. Puhut jatkuvasti ristiin, et varmaan enää itsekään tiedä mitä on oikeasti tapahtunut.

• Kyllä näin on.

• Anonyymi

Jos tapaa jonkun tosi miellyttävän ja sujuvasanaisen tyypin, voi olla joko psykopaatti tai narsisti kyseessä. Oma sisareni on tavannut tällaisen äijän, työn ja tuttavuuden merkeissä. Onneksi ei ole seurustellut hänen kanssaan. Olemme yli 60 vuotiaiden ikäluokkaa.

Tuo mies on myös huijannut monilta akoilta rahaa, yleensä on ollut kyse yhteisyritysten perustamisesta ja sen jälkeen aina epäonnistuneesta liikeideasta. Lisäksi yrityksessä naiset ovat toiminet rahoittajina ja bulvaaneina. Verottaja ja muut velkojat ovat aina joutuneet nuolemaan näppejään.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tapaa jonkun tosi miellyttävän ja sujuvasanaisen tyypin, voi olla joko psykopaatti tai narsisti kyseessä. Oma sisareni on tavannut tällaisen äijän, työn ja tuttavuuden merkeissä. Onneksi ei ole seurustellut hänen kanssaan. Olemme yli 60 vuotiaiden ikäluokkaa.

Tuo mies on myös huijannut monilta akoilta rahaa, yleensä on ollut kyse yhteisyritysten perustamisesta ja sen jälkeen aina epäonnistuneesta liikeideasta. Lisäksi yrityksessä naiset ovat toiminet rahoittajina ja bulvaaneina. Verottaja ja muut velkojat ovat aina joutuneet nuolemaan näppejään.

Kaikki on mahdollista ikävä kyllä.

• Anonyymi

Ei ole liian pitkä. Parisuhde ei perustu pituuteen tai muihin toisarvoisiin seikkoihin.

• Anonyymi

Silti naiset haluaa pitkiä miehiä, mutta ei vain kelpaa naisille.

• Anonyymi

Sitten vika on jossain muussa kuin pituudessa.

Pää pitää olla kunnossa. Se vaikuttaa olevan sun ongelmasi.

• Anonyymi

Mun pitää kelvata tälläsenään naisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vika on jossain muussa kuin pituudessa.

Pää pitää olla kunnossa. Se vaikuttaa olevan sun ongelmasi.

Pitäs olla komee ei saisi olla kaljuuntunut.
        Nille en voi mitään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pitää kelvata tälläsenään naisille.

Mutta et kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäs olla komee ei saisi olla kaljuuntunut.
        Nille en voi mitään..

Ongelmasi on nuo vakavat, hoitamattomat mt-ongelmat. Millään ulkoisilla seikoilla ei ole väliä niin kauan kuin pääsi ei ole kunnossa.

• Anonyymi

Itse en ole kovin pitkä nainen ja olen pitkän miehen kanssa seurustellutkin mutta.. jotenkin se meidän pituusero oli toisinaan aika kurjaa. Jos halusi vaikka tanssia niin se oli jotenkin vähän hankalaa ja ikinä ei olleey hyllytasot tai pöydät tai peilit sopivilla korkeuksilla molemmilla. Eihän se suhde pituuteen kaatunut vaan muihin asioihin mutta olen huomannut omalla kohdalla että on se miessilmään vähän vaikuttanut näin jatkossa. Älä kuitenkaan lannistu, kyllä on naisia jotka pitävät todella pitkistä miehistä. :) Voi ihan huoletta pitää vaikka kuinka korkeita korkkareita (anteeksi lyhyet miehet, en tarkoita pahalla! Teistähän taas minä pidän ;) )

• Anonyymi

No mutta en ymmärrä miksei sit naiset kiinnostu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta en ymmärrä miksei sit naiset kiinnostu?

Sulle on sanottu syyt moneen kertaan mutta..mitä vastaat? Ruma en ainakaan ole ja käyn töissä.
        Tyhmäkin olet jos haluat naisen joka olisi kiinnostunut vain pituudestasi, ei kukaan sellaista naista tosissaan halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle on sanottu syyt moneen kertaan mutta..mitä vastaat? Ruma en ainakaan ole ja käyn töissä.
        Tyhmäkin olet jos haluat naisen joka olisi kiinnostunut vain pituudestasi, ei kukaan sellaista naista tosissaan halua.

No vittu ei tietenkää. Edelleen mussa on paljo hyviä puolia ja keskityn niihin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vittu ei tietenkää. Edelleen mussa on paljo hyviä puolia ja keskityn niihin!!

Etpä tunnu keskittyvän. Vingut aamusta iltaan täällä palstalla kurjaa elämääsi eli keskityt jatkuvasti huonoihin asioihin. Ei tuollaista negatiivista niiloa kukaan halua lähelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä tunnu keskittyvän. Vingut aamusta iltaan täällä palstalla kurjaa elämääsi eli keskityt jatkuvasti huonoihin asioihin. Ei tuollaista negatiivista niiloa kukaan halua lähelleen.

En tiedä mitä tehdä.. vois lopettaa kirjottelun ikuisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä.. vois lopettaa kirjottelun ikuisesti.

Ihmiset vois unohtaa ja eläis sinkkuna aina runkatessa ku ei naista saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No antaa olla.. ei kelpaa joo saatana ei.

• Anonyymi

Riippuu naisesta. Itse olen tapaillut 190cm miestä, 30cm pidempää miestä kuin itse. Jos mies on hyväkroppainen, komeakasvoinen kera hyvien sisäisten ominaisuuksien, sehän on ihan ideaalia. Pituus ei kuitenkaan yksinään riitä parinvalintaan.

• Anonyymi

Ylläri komea..no se siitä. taidanpa viettää sinkkuelämää ku ei naisille kelpaa.

• Anonyymi

Jaha pitää olla vielä hyvä kroppa. Miksei vähän pullea kelpaa vaikka pitkä? Miksi muskelimies?

• Anonyymi

Tässä se taas nähdään. Naisille ei kelpaa ku täydellinen mies. Olkoot pysyn sinkkuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha pitää olla vielä hyvä kroppa. Miksei vähän pullea kelpaa vaikka pitkä? Miksi muskelimies?

Kelpaa vähän pullea tavismies.

Mutta pääkopan pitää olla kunnossa. Se on tärkeintä. Ja se onkin sun isoin ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta pääkopan pitää olla kunnossa. Se on tärkeintä. Ja se onkin sun isoin ongelmasi.

Ei näytä kelpaavan siis komea top 10 mies vaan. Nyt riitti.

T. allu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kelpaa kun mallimies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä kelpaavan siis komea top 10 mies vaan. Nyt riitti.

T. allu

Olet siis lukutaidoton ja tyhmä. Sille ei voi kukaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis lukutaidoton ja tyhmä. Sille ei voi kukaan mitään.

En.. olen hyvä mies tavis lihavalle ei koulutetulle nätille naiselle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.. olen hyvä mies tavis lihavalle ei koulutetulle nätille naiselle..

Tavisnaiselle ei ole "hyvä" mies sellainen, jolla on ongelmia mielenterveyden, aggressiivisuuden ja aikuiselämän kanssa. Yksikään tavallinen nainen ei ota riesakseen keski-ikäistä mieslasta, joka nelikymppisenä tekee ensimmäisen kerran töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavisnaiselle ei ole "hyvä" mies sellainen, jolla on ongelmia mielenterveyden, aggressiivisuuden ja aikuiselämän kanssa. Yksikään tavallinen nainen ei ota riesakseen keski-ikäistä mieslasta, joka nelikymppisenä tekee ensimmäisen kerran töitä.

Edelleen en sentään juo ja panostan itseeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen en sentään juo ja panostan itseeni.

Eli sun ainoa hyvä puoli on, että et nyt ihan joka viikonloppu ryyppää itseäsi tajuttomaksi?

Tuo ei ihan tavisnaisille riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sun ainoa hyvä puoli on, että et nyt ihan joka viikonloppu ryyppää itseäsi tajuttomaksi?

Tuo ei ihan tavisnaisille riitä.

Mitä sitten. En halua juoda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten. En halua juoda.

Jaha, sulta meni jälleen kerran pointti ohi niin että heilahti. "Yllätys".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, sulta meni jälleen kerran pointti ohi niin että heilahti. "Yllätys".

Ihan vitu sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vitu sama.

Jos ei saa naista ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ongelmia. Ja olen tehnyt paljokin töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ongelmia. Ja olen tehnyt paljokin töitä.

Ihan jo tämä ketju todistaa, että sulla on kaikki ruuvit irti. Eli varsin vakavia mt-ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan jo tämä ketju todistaa, että sulla on kaikki ruuvit irti. Eli varsin vakavia mt-ongelmia.

Mitä sitte jos on.. haistakaa vittu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on silti auto työpailka rahaa ja luottokortit asiat on hyvin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitte jos on.. haistakaa vittu..

Sitä sitten, että naista et tule saamaan ennen kuin nuo sun pääkopan ongelmat on hoidatettu. Että ihan oman hyvinvointisi takia kannattaa vihdoin alkaa kunnolla hoitamaan noita pääongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sitten, että naista et tule saamaan ennen kuin nuo sun pääkopan ongelmat on hoidatettu. Että ihan oman hyvinvointisi takia kannattaa vihdoin alkaa kunnolla hoitamaan noita pääongelmia.

Olen menossa kohta terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen menossa kohta terapiaan.

Olet ollut "kohta" menossa terapiaan jo vuosia.

Lakkaa vitkuttelemasta ja mene oikeasti sinne hoitoon.

• Anonyymi

Onneksi sentään saa olla pitkä mies kuin lyhyt ja läski mies. Tykkään itsestäni näin. Paskat jos noille nirppanokille ei kelpaa.

• Anonyymi

Ottakoot täydellisen hyvä vartaloisen ja vielä komeen miehen. Ei tommoset naiset nappaa.

• Anonyymi

Hyvän pituinen, näyttävä pituus.

• Anonyymi

No eipä se pituus naisia auta.

• Anonyymi

"Jos mies on hyväkroppainen, komeakasvoinen kera hyvien sisäisten ominaisuuksien, sehän on ihan ideaalia. Pituus ei kuitenkaan yksinään riitä parinvalintaan."
      Luepa tämä, Allu.
      Vaikka eihän se jakeluun kuitenkaan mene kun ei ole parin-kolmen vuoden jälkeenkään mennyt....
      Aika huvittavaa kuvitella että jos vain on pitkä on kaikkien naisten tavoittelema!
      Lapamato voi kasvaa voi kasvaa jopa 20 metriseksi, vaikka tuskin kuitenkaan ihmisen sisällä. En kuitenkaan kyllä tunne ketään joka sellaista havittelisi, olkoot miten pitkä tahansa.
      Mitä tekee lyhtytolpalla tai lipputangolla? Pään sisältö ratkaisee ja luonne. Yritä tajuta.

• Anonyymi

Vittu tajuan. Silti vittu naiset on nirsoja. Kyllä mulle usein sanotaa vau olet pitkä..luuletko et haluan olla 160 cm.läski ruma mies..en.

T. allu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu tajuan. Silti vittu naiset on nirsoja. Kyllä mulle usein sanotaa vau olet pitkä..luuletko et haluan olla 160 cm.läski ruma mies..en.

T. allu

Onneksi olen pitkä mies silti silti.. jos en saa naista ei voi mitää. Yksin tottunu jo runkatessa elää. Mulla on vaa kaljamahaa. Läski en ole.

• Anonyymi

Eipä sil pituudel olekkaa enää merkitystä.. kumma että naiset haluaa aina pitkän.. harmittaa ku ei lihava tavis nainen ei sillekkää kelpaa pitkä mies. Vaan komea pitkä mies.

• Anonyymi

Lihava tavis nainen ei ymmärrä tasoansa...

• Anonyymi

Joo ei ihme et on sinkku. En ihmettele ku naisia ei kiinnnosta ikinä...

• Anonyymi

Ei tosiaan ole allu mikään ihme että olet sinkku.

Vuodesta toiseen jankutat nämä samat asiat, aamusta iltaan tänne palstalle. Eihän sulla ehdi mitään muuta elämää ollakaan.

• Anonyymi

Mulla on töitä ja meen tänää töihin... keskityn kuntoilee ja en juo.. unohdan naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaan ole allu mikään ihme että olet sinkku.

Vuodesta toiseen jankutat nämä samat asiat, aamusta iltaan tänne palstalle. Eihän sulla ehdi mitään muuta elämää ollakaan.

Tää niin lähteny käsistä tää touhu taas..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on töitä ja meen tänää töihin... keskityn kuntoilee ja en juo.. unohdan naiset.

Silti menny parempaa suuntaa ja ei naisia kiinnosta edelleen sit saa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti menny parempaa suuntaa ja ei naisia kiinnosta edelleen sit saa olla.

Ennen ne lähti munkaa treffeille nyt mulla rrahaa ei niitä kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisjutut kaikki jääny siks ruikutan ja valitan ku eivät halua nähä mua.. mä en oo rumimmasta päästä mutta en myöskään komea top 10 mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika jännä juttu. Ei voi mitää. ei vaan voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika jännä juttu. Ei voi mitää. ei vaan voi.

Nyt mulla asiat paremmin ei mitään treffiseuraa.

• Anonyymi

Joo no antaa olla sit naiset. Sinkkuna on hyvä..

• Anonyymi

Vois mennä nukkumaan ku masentaa tää naisettomuus.

• Anonyymi

Alkanu nii menee hermot ku ei pääse edes naisen kainaloon.

• Anonyymi

Yli 30cm pituusero olisi kyllä itselle liikaa. En tykkää käyttää korkokenkiä ja olisi kiva jos mies olisi suht samalla korkeudella.

Moni pitkä nainen varmasti tykkäisi lähes kaksimetrisestä miehestä, me lyhyet taidetaan keskimäärin preferoida vähän lyhyempiä miehiä. Ainakin omassa tuttavapiirissä näyttää siltä että valtaosa on pariutunut suht samanmittaisen kanssa.

• Anonyymi

Ihan sama.. silti haluan olls pitkä mies.. en halua olla lyhyt.

• Anonyymi

Juu ottakaa lyhyt mies.. munki lapsuuskaverit osa seurustelee.

• Viimeisin poikaystävä oli 194 cm, joten ei ole liian pitkä. Toisaalta kaikki muut seurustelu-/deitti-/seksikumppanit ovatkin sitten olleet sitä lyhyempiä, enemmän tai vähemmän. Eli ei se pituus niinkään kerro vielä mitään siitä, onko ihminen mieluisa kumppanina.

• Anonyymi

Itse olen 195 mies.. en vain mitään huomaa eroa. Kun en kelpaa.

• Anonyymi

Mitä turhaan edes miettiä naisia kun ei niille kelpaa...

• Anonyymi

Pitäs semmosta nättiå nuorta naista saada sänkyyn aah se olisi ihanaa.. aina noita lihavia läskejä.

• Anonyymi

Saisi semmosta 30 v nuorta seksipersettä ai että.

• Anonyymi

Hohhoijaa, täällä Sinkut-palstalla ei voi käydä kyllä yhtään keskustelua muiden sinkkujen kanssa, kun aina nämä allut änkee väliin kommentoimaan sekavia. Ei ihme että suurin osa kunnollisista keskustelijoista on jo aikaa sitten kaikonnut muille palstoille.

• Anonyymi

Saisi edes joskus naista ja läheisyyttä saatana

T. Allu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisi edes joskus naista ja läheisyyttä saatana

T. Allu

Rahalla saa. Maksunaisia löytyy joka makuun, siitä vaan seteliä pöytään ja puuhiin!

• Anonyymi

No antaa ne naiset sit olla...

• Anonyymi

Yksin vaan hyvä. turha stressata naisia ku heille ei kelpaa..

• Niinku mihin tarkoitukseen ja mille naiselle?

Sitä ihmettelen, kun aina näistä pituuksista puhutaan, että miten ihmiset osaa arvioida toisten pituuden . Mulle ainakin 180 cm ja 190 cm voi olla silmämääräisesti aika sama, jos ne ei vierekkäin seiso. Molemmat itseä pidempiä siis, sen näen kyllä, kun olen 167. 170 cm on jo helpompi arvata, kun se on suunnilleen oman pituinen.

Omista seurustelukumppaneista pituus on tullut ilmi vasta kun on seurusteltu jonkin aikaa, muutaman kuukauden. Jossain vaiheessa olen tullut kysyneeksi, että miten pitkä muuten olet? Ei sillä, että sillä enää olisi mitään merkitystä siinä vaiheessa, mutta uteliaisuuttani, kun olen niin huono arvioimaan. Ja 171 ja 181 oli viimeisimmät.

• Anonyymi

Nyt menee lujaa Allulla. Saa nähdä milloin napsahtaa.
      Vauhti senkun kiihtyy, ei hyvää lupaa Allulle mutta voipa olla että sitten pysyy hiljaa. Pakkopaidassa ei paljon kirjoitella palstalle.

• Anonyymi

Jep, ruvennut viihdearvo sen jutuista jo aika kauan sitten karisemaan.

• Anonyymi

Hitto mitä paskaa... mulla menee ihan hyvin rahaa on ja töitä...

• Anonyymi

Naisen puute on helvetin kova...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen puute on helvetin kova...

Osta sitten naista. Seksiä myydään kaikkialla, sieltä vantaalta löytyy varmasti ihan jostain naapurista ammattilainen apuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta sitten naista. Seksiä myydään kaikkialla, sieltä vantaalta löytyy varmasti ihan jostain naapurista ammattilainen apuun!

On kyllä paljon kaikenlaisia naisia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä paljon kaikenlaisia naisia..

Noniin, eli mikä siis estää sua ostamasta maksulliselta naiselta seksiä?

On jo tullut selväksi että ilmaiseksi et saa, joten miksi et vaan käy siellä maksunaisilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin, eli mikä siis estää sua ostamasta maksulliselta naiselta seksiä?

On jo tullut selväksi että ilmaiseksi et saa, joten miksi et vaan käy siellä maksunaisilla?

Täytyy varmaan mennä

• Anonyymi

Saisi edes kunnon nuorta naista aah...

• Anonyymi

Siitä vaan latomaan niitä "lukuisia rahoja" pöytään ja ostamaan seksiä. Sillä keinoin saat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan latomaan niitä "lukuisia rahoja" pöytään ja ostamaan seksiä. Sillä keinoin saat.

Naista nyt vaan pitäisi saada...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naista nyt vaan pitäisi saada...

No osta sitten naista, mitä vänkäät? Kyllä sitä naista rahalla saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No osta sitten naista, mitä vänkäät? Kyllä sitä naista rahalla saa

Tulee liia kalliiksi. Himoittavia pyllyjä on liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee liia kalliiksi. Himoittavia pyllyjä on liikaa.

Sun pitää vihdoin päättää kumpi on tärkeämpää: raha vai paneminen.

Sun on ihan turha inistä aamusta iltaan täällä palstalla, että haluat seksiä ja menet "kohta" maksullisiin. Mene sitten! Jatkuvasti kerrot kuinka "paljon" tienaat "vakityöstäsi", käytä ne palkkarahat sitten siihen mitä eniten haluat = seksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää vihdoin päättää kumpi on tärkeämpää: raha vai paneminen.

Sun on ihan turha inistä aamusta iltaan täällä palstalla, että haluat seksiä ja menet "kohta" maksullisiin. Mene sitten! Jatkuvasti kerrot kuinka "paljon" tienaat "vakityöstäsi", käytä ne palkkarahat sitten siihen mitä eniten haluat = seksiin.

Niinpä. Olkoot naiset.

• Anonyymi

Kai se vaan pakko olla yksin kun ei naista saa...

• Anonyymi

Nyt menee parempaa suuntaa reilusti. On töitä ja en saa potkuja ja lopeta.. uskon että vielä tavis naisen saan ja laihoista en pidä kyllä..

• Anonyymi

Ei vaan just sopiva. Liian laiha ei sovi olla.

• Anonyymi

Vähän outoa silti että pitkä mies ei kelpaa..

• Anonyymi

Ei oikeastaan. Korvien väli kun on laho niin ulkoiset seikat ei merkitse. Jos ei ole parisuhteeseen mitään muuta annettavaa kuin pitkä varsi, niin ei ole kumma että yksin jää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeastaan. Korvien väli kun on laho niin ulkoiset seikat ei merkitse. Jos ei ole parisuhteeseen mitään muuta annettavaa kuin pitkä varsi, niin ei ole kumma että yksin jää.

Hmm on annettavaa.. läheisyyttä. himokasta seksiä. Kosketuksia kaikkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella harvoin pääsee edes panolle tässä sekoo jo kun ei naista saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sulla ei ole naisille mitään muuta tarjottavaa, kuin se että haluat panna niitä.

Selvä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sulla ei ole naisille mitään muuta tarjottavaa, kuin se että haluat panna niitä.

Selvä se.

On kyllä sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä sori.

Eipä vaikuta olevan, aina jankutat että sulla on antaa naisille seksiä.

Entäs sitten? Naiset saa seksiä millon vaan. Jotain vähän houkuttelevampaa pitäisi olla tarjota naiselle, jos sellaisen omakseen haluaa.

• Anonyymi

Sängyssä ootte yhtä pitkiä :D

• Anonyymi

Vittu paskaa jauhetaa minkä kerkee.. voi tulla sanoo päin naamaa hinttarit.

• Anonyymi

Toki. Mihin päin Vantaata pitäs tulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki. Mihin päin Vantaata pitäs tulla?

Voisin vetää sit sua turpaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin vetää sit sua turpaan.

Se nähdään sitten, kun kerrot mihin päin Vantaata pitäs tulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nähdään sitten, kun kerrot mihin päin Vantaata pitäs tulla?

Joo sehän nähään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sehän nähään.

No mihin tullaan moikkaamaan?

• Anonyymi

Mua niinku paskaa enää kiinnosta...

• Anonyymi

Painu helvettiin allu oot mielisairas ihminen.

• Anonyymi

Alkaa riittää tää sivusto ja nämä ihmiset taas...

• Anonyymi

Hyvä, tervemenoa pois täältä sitten!

• Anonyymi

Edelleen en voi sille mitään et olen kaljuuntunut ja on mahaa ja diagnooseja.. silti mulla menee ihan hyvin

• Anonyymi

Kaljamahalle voi itse tehdä vaikka mitä. Ei se tyhjästä siihen vyötärölle ilmesty. Kuluta enemmän kuin syöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaljamahalle voi itse tehdä vaikka mitä. Ei se tyhjästä siihen vyötärölle ilmesty. Kuluta enemmän kuin syöt.

Se on tullut.. naisille kyllä kelpaa kaljamahainen mies..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on tullut.. naisille kyllä kelpaa kaljamahainen mies..

Kaljamaha kaljuuntuminen ei ole este.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaljamaha kaljuuntuminen ei ole este.

Ei olekaan.

Sen sijaan vakavat, hoitamattomat mt-ongelmat ja vihanhallintaongelmat on este. Kukaan nainen ei huoli neljäkymppistä, lapsen tasolla jämähtänyttä naistenhakkaajaa.

• Anonyymi

Sairautta on neljäkymppisen mieslapsen vuodesta toiseen jatkuvat ulinat keskustelupalstoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairautta on neljäkymppisen mieslapsen vuodesta toiseen jatkuvat ulinat keskustelupalstoilla.

Olen 36 saatana!!!!!

• Anonyymi

Edelleen en ole mieslapsi. Hoidan omat asiani ja käyn töissä.

• Anonyymi

Edelleen, aikuiset ihmiset ei pidä työssäkäyntiä, laskujen maksamista tai suihkussa käymistä retostelun arvoisina asioina.

Ainoastaan henkisesti lapsi ihminen selittää olevansa "aikuinen" kun saa minimimäärän aikuisten asioita hoidettua. Neljäkymppisellä tulisi jo olla itsestäänselvää että laskut maksetaan ja suihkussa käydään. Ei niitä tarvitse erikseen mainita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen, aikuiset ihmiset ei pidä työssäkäyntiä, laskujen maksamista tai suihkussa käymistä retostelun arvoisina asioina.

Ainoastaan henkisesti lapsi ihminen selittää olevansa "aikuinen" kun saa minimimäärän aikuisten asioita hoidettua. Neljäkymppisellä tulisi jo olla itsestäänselvää että laskut maksetaan ja suihkussa käydään. Ei niitä tarvitse erikseen mainita.

Joo uli uli.. ei mun tarvi paskaa kuunnella.. mulla menee edelleen paremmin ku ennen ja itse tiedostan asian.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole saatana haloo 40. Juuri hetki sit täytin saatana 36. Meneekö se jakeluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo uli uli.. ei mun tarvi paskaa kuunnella.. mulla menee edelleen paremmin ku ennen ja itse tiedostan asian.!!

Älä käy palstalla uikuttamassa vuodesta toiseen samoja asioita, niin et vuodesta toiseen saa uikutuksiisi samoja vastauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä käy palstalla uikuttamassa vuodesta toiseen samoja asioita, niin et vuodesta toiseen saa uikutuksiisi samoja vastauksia.

En jaksa enää.

• Anonyymi

Edelleen olen menee paljo paremmin ku ennen. En edes käy baareissa ja juo alkoholia. En tod ole lapsi. Voin paremmin sun muuta.

• Anonyymi

Edelleen, olet vuosikausia sanonut että "nyt menee paremmin kuin ennen" ja silti valitat aamusta iltaan palstalla sitä, miten huonosti sulla menee.

Huomaatko itse ristiriitaa käytöksessäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen, olet vuosikausia sanonut että "nyt menee paremmin kuin ennen" ja silti valitat aamusta iltaan palstalla sitä, miten huonosti sulla menee.

Huomaatko itse ristiriitaa käytöksessäsi?

Varmaan joo. Mutta ennen meni huonosti.. nyt menee paremmin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan joo. Mutta ennen meni huonosti.. nyt menee paremmin..

Ja silti joka päivä, aamusta iltaan, roikut palstalla valittamassa sitä miten huonosti sulla menee.

Huomaatko mitään ristiriitaa käytöksessäsi?

• Anonyymi

Edelleen mulla menee hyvin. naiset jo sanoneetkin että sullahan menee nykyää ihan hyvin.

• Anonyymi

Miksi ne naiset, jotka sanoo noin, ei sitten ala sulle tyttöystäviksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ne naiset, jotka sanoo noin, ei sitten ala sulle tyttöystäviksi?

En ymmärrä ne vain sanoo. ei niit kiinnosta ku jutella niitä ja näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oikee nainen on edelleen vaikee löytää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä sitten haluaisit jutella niiden kanssa?

Miksi et kysy niitä naisia sun tyttöystäväksi, jos ne kuitenkin jo sen verran sulle puhuu, että sanoo että sullahan menee ihan hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kysy niitä naisia sun tyttöystäväksi, jos ne kuitenkin jo sen verran sulle puhuu, että sanoo että sullahan menee ihan hyvin?

En tiedä ei niitä kiinnosta. Eivät halua miestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne kiinnostu millää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä ei niitä kiinnosta. Eivät halua miestä

Et siis itsekään tiedä, mistä haluaisit naisten kanssa jutella?

Vähän vaikea se on jutella ihmisen kanssa, joka ei tiedä mistä haluaisi puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis itsekään tiedä, mistä haluaisit naisten kanssa jutella?

Vähän vaikea se on jutella ihmisen kanssa, joka ei tiedä mistä haluaisi puhua.

Perus juttuja.. mutra naista ei koskaa sillee kiinnosta.. minä haluaisin tavata naisen ja mennä treffeille ei olla samoilla linjoilla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perus juttuja.. mutra naista ei koskaa sillee kiinnosta.. minä haluaisin tavata naisen ja mennä treffeille ei olla samoilla linjoilla..

Ei kiinnosta jutella jos toinen on sil mielel ettei eti mitää, halua miestä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta jutella jos toinen on sil mielel ettei eti mitää, halua miestä..

Ja naiset taas ei ole kiinnostuneita juttelemaan tuntemattoman kanssa, joka saman tien rupeaa vonkaamaan treffejä.

Näyttää siis siltä ettet tule koskaan tapaamaan naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja naiset taas ei ole kiinnostuneita juttelemaan tuntemattoman kanssa, joka saman tien rupeaa vonkaamaan treffejä.

Näyttää siis siltä ettet tule koskaan tapaamaan naista.

Sitte käy niin vitun sama.. kaikki ei vaan saa naista elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitte käy niin vitun sama.. kaikki ei vaan saa naista elämässä.

Tervepäiset miehet saavat naisen halutessaan.

Kuten olet jo huomannut, niin te joilla pääkoppa ei ole kunnossa ette saa naista.

• Anonyymi

Olen 170 cm nainen ja tuon pituiset miehet ovat mieleeni. Siskoni on minua lyhyempi ja melkein aina sen miehet on yli 190 cm.

• Anonyymi

No sovitaan treffit?

• Anonyymi

Miksi sitten en saa naista?

• Anonyymi

Sitten mun pitäisi saada nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sovitaan treffit?

Tuollainen epätoivoinen ruikutus karkottaa ne pitkistäkin miehistä pitävät naiset äkkiä pakoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen epätoivoinen ruikutus karkottaa ne pitkistäkin miehistä pitävät naiset äkkiä pakoon.

Ihan sama.. ruikutan koska ei naiset vaan kiinnostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama.. ruikutan koska ei naiset vaan kiinnostu.

Ihan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama.

Toiv naisen saan niin loppuu ruikutus...

• Anonyymi

Eli olette molemmat vähä yksinkertaisen pinnallisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olette molemmat vähä yksinkertaisen pinnallisia.

Pakko saada naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiv naisen saan niin loppuu ruikutus...

Ei kukaan nainen sua jaksaisi pitkään katsella, niin olisit samantien taas täällä ruikuttamassa että "sekin nainen jätti mut"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan nainen sua jaksaisi pitkään katsella, niin olisit samantien taas täällä ruikuttamassa että "sekin nainen jätti mut"

Painu vittuun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tuskin saat koskaan naista.. joten sovitaan sit et painu vittuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painu vittuun..

Kaikki muut pääsevät sinne painumaan, sinä et. Siksihän sä vuodesta toiseen täällä palstalla uikutat kun et sinne v ttuun ikinä pääse. Me muut kyllä päästään.

• Anonyymi

Kaada jääkylmää vettä vekottimen päälle kyllä se siitä tyssää.

• Anonyymi

Edelleen olen pitkä. En 40 v mieslapsi vaan 36. Olen panostanut itseeni ostanu vaatteita kallista hajuvettä boss.. on töitä ja rahaa ja auto.

• Anonyymi

Edelleen pituudella, vaatteilla ja hajuvesillä ei ole väliä.

Edelleen ainoa millä on väliä, on terve pääkoppa. Ja se sinulta puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen mulla menee paremmin ku ennen te ihmiset ette mua tunne.. mulla paljoki paremmin menee mitä ennen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen mulla menee paremmin ku ennen te ihmiset ette mua tunne.. mulla paljoki paremmin menee mitä ennen..

Ja onneks panostan lisää itseeni. En todellakaa ole ruma enkä mieslapsi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen pituus merkkaa naisille. Naiset ei halua lyhkästä miestä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun tasoiset naiset ei halua lyhyttä miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen, eniten merkkaa se että on pääkoppa kunnossa. Naiset ei halua tyhmää, keski-ikäistä mieslasta.

• Anonyymi

Ainaski pituus mulla hyvä edelleen saada ees tavis lihava nätti nainen helposti

• Anonyymi

Jos hommaat oikein lyhyen naisen, niin eikö touhut ole ikään kuin pimperonukkea h.ässisi? Eras tuttu (RIP) aikoinaan sanoi, että pituuseron takia homma muistuttaa oravan hssimistä. Otat oravasta kiinni kaksin käsin pitäen sitä ilmassa, ja rassaat sitten mulk.ulla. Tietysti vetelet oravaa ees-taas ilmassa.

• Anonyymi

Noilla jutuilla ei naista saa...

• Anonyymi

En halua erittäin lyhyttä naista...

• Anonyymi

Tässä todiste kun nainen kehui että noin 190 cm miehet on mieleeni.. te luuserit lyhkäset rahattomat pellet ette naista saa...

• Anonyymi

Edelleen saan naisen kyllä. Joskus.

• Anonyymi

Tod mä halun vielä naisen

• Anonyymi

Jos ei perus lihava tavis nätti kiinnostu.. sit en ymmärrä.

• Anonyymi

Pitkä ja sopivan roteva mies on seksikäs.

• Anonyymi

Edelleen mulla menee hyvin.. pitkä mies ja ruma en ole löydän sen naisen vielä.. koska ennenkin löysin..

• Anonyymi

Siksi vielä saankin naisen koska en ole ruma ja olen pitkä.

• Anonyymi

Todellaki halun sen naisen.. alkaa riittää yksin olo..

• Anonyymi

Kaikilla muilla naiset.. mäki haluan naisen kerta on rahaa ja käyn töissä ja hyvin asiat..

• Anonyymi

Panostan itseeni lisää että saan vielä naisen..

• Anonyymi

Menen juttelee tavis nätille lihavalle naiselle ku semmosen nään...

• Anonyymi

Aah mitä naisia näkee jatkuvasti.. super hotteja...

• Anonyymi

Mene kähmimään niiden pyllyjä ja sanomaan että "kelpaat mulle" niin ne lähtee sun kanssa seksille! Mene mene!

• Anonyymi

Toiset ei näköjään saa naista vaikka mitä tekis...

Vittu ärsyttää ei pääse ees koskee lihavaa tavis nättiä naista.. ollaan sit yksin..

• Anonyymi

En tavallisesti viitsi tähän jankkaukseesi osallistua, mutta huvitti tämä:

"Tässä todiste kun nainen kehui että noin 190 cm miehet on mieleeni.. te luuserit lyhkäset rahattomat pellet ette naista saa..."

Nainen sanoi pitävänsä pitkistä miehistä. Siis MIEHISTÄ.
      Sanoiko se nainen että pitkät Allut joilla päässä viiraa, on mieleeni? Enpä usko.
      Niin että se siitä "todisteesta".
      Niin että jankuta jankuta jankuta jankuta. Ajat loputkin ihmiset pois. Kukaan ei jaksa eikä välitä.

• Anonyymi

Todellaki edelleen pitkät miehet saa naisia paremmin.

• Anonyymi

Ei muakaan kiinnosta paskanjauhajat. Edelleen pitkän miehen pitäs saada naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellaki edelleen pitkät miehet saa naisia paremmin.

Juu, niin saa.

Mutta mt-häiriöistä kärsivä mieslapsi ei saa naista vaikka olisi 210cm pitkä.

Naiset ottaa ennemmin 150cm täyspäisen miehen, kuin lapsen tasolle jämähtäneen jättiläisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, niin saa.

Naiset ottaa ennemmin 150cm täyspäisen miehen, kuin lapsen tasolle jämähtäneen jättiläisen.

En ole mieslapsi. Vaikka niin väität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, niin saa.

En ole lapsi. Käyn palkkatöissä. Meneekö se saatana sun jakeluun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, niin saa.

Sain mä ennenkin naista ja seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain mä ennenkin naista ja seksiä.

No sitten sun pitää tehdä samalla tavalla, kuin ennen teit. Miksi muutit käyttäytymistäsi, jos kerran aiemmalla käytöksellä sait seksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole lapsi. Käyn palkkatöissä. Meneekö se saatana sun jakeluun?

Lapsetkin käy palkkatöissä. Moni lapsi käy kesätöissä.

Sinä sensijaan olet lapsi keski-ikäisen miehen vartalossa. Ajattelutapasi on kuin pienellä lapsella. Ulosantisi on kuin kiukkuisella esiteinillä. Henkinen kehityksesi on pysähtynyt sinne 14 ikävuoden tietämille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sensijaan olet lapsi keski-ikäisen miehen vartalossa. Ajattelutapasi on kuin pienellä lapsella. Ulosantisi on kuin kiukkuisella esiteinillä. Henkinen kehityksesi on pysähtynyt sinne 14 ikävuoden tietämille.

En todellakaan ole.. ei tarvi paskaa jauhaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kehtaat noin ees puhua.. olet varsin sairas ihminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten sun pitää tehdä samalla tavalla, kuin ennen teit. Miksi muutit käyttäytymistäsi, jos kerran aiemmalla käytöksellä sait seksiä?

En tiedä. Ehkä naiset jo tuntee mut ja ketää ei kiinnosta.. ei mulla ole enää keinoja saada naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kehtaat noin ees puhua.. olet varsin sairas ihminen?

Totuus ilmeisesti sattuu, harmi. Tiedät ihan hyvin itsekin olevasi henkisesti lapsen tasolla. Yksikään henkisesti aikuisen tasolle kehittynyt ihminen ei vuosikausia notku keskustelupalstoilla ruikuttamassa ja raivoamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Ehkä naiset jo tuntee mut ja ketää ei kiinnosta.. ei mulla ole enää keinoja saada naista.

Jos sun keinot ennen toimi, niin palaat toimimaan samoin kuten ennen. Miksi muutit toimivan käytösmallin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sun keinot ennen toimi, niin palaat toimimaan samoin kuten ennen. Miksi muutit toimivan käytösmallin?

En tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus ilmeisesti sattuu, harmi. Tiedät ihan hyvin itsekin olevasi henkisesti lapsen tasolla. Yksikään henkisesti aikuisen tasolle kehittynyt ihminen ei vuosikausia notku keskustelupalstoilla ruikuttamassa ja raivoamassa.

Asia on selvä.

• Anonyymi

Enköhän mä vielä joskus naista saa. Toivotaan niin...

• Anonyymi
      • Anonyymi

On ne naiset saatanan nirsoja nirppanokkia.

• Anonyymi

Ei tässä ees pääse juttelee naisille eikä pääse koskemaan naista saatikaa lihavaakan ei anna seksiä.

• Anonyymi

Mene kadulla lihavan naisen luo, tarraa pyllyyn ja sano sille että "anna seksiä koska kelpaat mulle koska olet lihava"

Nainen on niin otettu tuollaisesta että lähtee heti mukaan antamaan sulle seksiä! Mene mene!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene kadulla lihavan naisen luo, tarraa pyllyyn ja sano sille että "anna seksiä koska kelpaat mulle koska olet lihava"

Nainen on niin otettu tuollaisesta että lähtee heti mukaan antamaan sulle seksiä! Mene mene!

En mene.. tähä runkkaamiseen jo tottuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mene.. tähä runkkaamiseen jo tottuu..

Älä nyt jänistä! Haluat lihavaa naista niin menet ja puristat pyllyä ja kehut miten tavallinen ja lihava se nainen on, niin kyllä varmasti irtoaa heti seksiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt jänistä! Haluat lihavaa naista niin menet ja puristat pyllyä ja kehut miten tavallinen ja lihava se nainen on, niin kyllä varmasti irtoaa heti seksiä!

En kehtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehtaa.

Älä viitsi ujostella, haluat kuitenkin! Nyt menet heti ulos ja puristat läskiä naista tisseistä ja sanot että haluat panna sitä koska se on tavis lihava! Sillä saat ihan varmasti seksiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi ujostella, haluat kuitenkin! Nyt menet heti ulos ja puristat läskiä naista tisseistä ja sanot että haluat panna sitä koska se on tavis lihava! Sillä saat ihan varmasti seksiä!

En todellakaa saa sitä naista ja seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaa saa sitä naista ja seksiä.

Saat saat! Menet vaan kadulle ja puristelet naisten pyllyjä ja sanot että "kelpaat mulle koska olet lihava tavis", niin sillä saa naiset kuumiksi ja lähtevät heti sun luo panemaan!

• Anonyymi

No pitää asennoitua niin,että saa vielä naisen joskus...

• Anonyymi

Lihavaki nainen pihtaa ei anna seksiä.

• Anonyymi

Johan kaikki hiljeni...

• Anonyymi

En sitten ymmärrä naisia. Osa aikoinaa sanonut netissä ja livenä. et ole ruma mies ja olet pitkä mies... en vittu vain ymmärrä miksei niitä kiinnosta. Saatana.

• Anonyymi

Selkä tuli kipeäksi putkesta, tuulisii vuosii.

• Anonyymi

Onneks vihdoin elämä rullaa. En ole mieslapsi ja . Sain työpaikan pysyvän missä viihdyn en saa potkuja mulla on hyvä palkka. Ostanu uusia vaatteita. Lopetin alkoholin käytön.. mä.halun sen tavis nätin naisen. Ja kumma jos ei alkaa naiset kiinnostuun...

• Anonyymi

Sitten en ymmärrä naisia ja en tiedä missä vika...

• Anonyymi

En ole mikää lapsi.. käyn töissä ja en kuse asioita enää.. sitten en ymmärrä.. teen töitä kokoajan et saisin naisen.

• Anonyymi

Vaikeeta kun ei mistää saa naista ei edes seksiä.. aina oon yksin ja naiset ei kiinnitä muhun mitää huomiota en ymmärrä mikä naisia vaivaa... ku en ole nirsokaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeeta kun ei mistää saa naista ei edes seksiä.. aina oon yksin ja naiset ei kiinnitä muhun mitää huomiota en ymmärrä mikä naisia vaivaa... ku en ole nirsokaan.

Kyllä mulla pitäs olla saumaa tavalliseen lihavaan naiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla pitäs olla saumaa tavalliseen lihavaan naiseen?

Niin miksen kelpaa lihavalle??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin miksen kelpaa lihavalle??

Mene kysymään kadulla kaikilta lihavilta naisilta, että miksi en kelpaa sulle.

Et sinä täältä palstalta saa itseäsi miellyttäviä vastauksia, niin mene kysymään suoraan niiltä naisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene kysymään kadulla kaikilta lihavilta naisilta, että miksi en kelpaa sulle.

Et sinä täältä palstalta saa itseäsi miellyttäviä vastauksia, niin mene kysymään suoraan niiltä naisilta.

Emmä ymmärrä.. olen itse lihava pullea naama mut miksi en kelpaa lihavalle naiselle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmä ymmärrä.. olen itse lihava pullea naama mut miksi en kelpaa lihavalle naiselle..

No mene kysymään niiltä lihavilta naisilta. Mitä sä täällä palstalla kyselet? Kysy suoraan niiltä naisilta, joiden näkemys sua kiinnostaa.

• Anonyymi

Minulle kelpaisi jos olet kunnollinen
      ja tarpeeksi vanha ja rakastat ristikoita.

• Anonyymi

Paskat halun 30v.lihavan tavis nätin naisen. Vaatimus. Meikkaa ja käyttää tiukkoja farkkuja...

• Anonyymi

En kehtaa ja noin ei saa naista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehtaa ja noin ei saa naista..

Et voi tietää kun et ole kokeillut! Kokeile!!!!

• Anonyymi

Oikeesti nii ärsyttää miksei kelpaa.. lihava perus nätti
      Miksen vittu kelpaa? Näkee vaa kauniita naisia muitten miesten kanssa..

Tulkaa kattoo en oo ruma ja olen pitkä. Jopa lopetin juomisen ja kuntoilen jopa vähän.

• Anonyymi

Mee kysymään niiltä muiden miesten kanssa kulkevilta naisilta, että miksi tuo mies on kelvannut sulle mutta minä en kelpaa.

Saat sitten vastauksen niiltä naisilta suoraan, eikä tarvitse täällä palstoilla pohdiskella asiaa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee kysymään niiltä muiden miesten kanssa kulkevilta naisilta, että miksi tuo mies on kelvannut sulle mutta minä en kelpaa.

Saat sitten vastauksen niiltä naisilta suoraan, eikä tarvitse täällä palstoilla pohdiskella asiaa enää.

En ymmärrä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä

Pitäs varmaa laihduttaa jos ei kelpaa ees lihavalle tavis naiselle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuulisi että mulla ois jo kainalossa tavis nätti nainen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäs varmaa laihduttaa jos ei kelpaa ees lihavalle tavis naiselle..

No mene hyvä ihminen kysymään niiltä lihavilta tavisnaisilta, että miksi et kelpaa heille. Saat vastauksen suoraan niiltä naisilta, joiden näkemys sua kiinnostaa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mene hyvä ihminen kysymään niiltä lihavilta tavisnaisilta, että miksi et kelpaa heille. Saat vastauksen suoraan niiltä naisilta, joiden näkemys sua kiinnostaa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

No en tiedä miksi en kelpaa.. he ovat joskus sanoneet että ei eti mitään ja jollekki kelpaat kai se osuu joskia kohdille se oikee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä miksi en kelpaa.. he ovat joskus sanoneet että ei eti mitään ja jollekki kelpaat kai se osuu joskia kohdille se oikee..

No mene kysymään jokaiselta sua kiinnostavalta naiselta että miksi et kelpaa heille.

Et sinä muuten saa koskaan tietää miksi et kelpaa, ellet mene ja kysy niiltä nimenomaisilta naisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskalla jutella naisille.. ei niitä ikinä kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskalla jutella naisille.. ei niitä ikinä kiinnosta.

Sitten et saa ikinä tietää miksi naiset ei kiinnostu sinusta.

Ainoa joka sulle voi kertoa syyn siihen miksi ei ole kiinnostunut sinusta, on se nainen. Sinun täytyy joko käydä kysymässä että miksi hän ei ole sinusta kiinnostunut. Tai sitten lopettaa ininä aiheesta. Täältä palstalta et vastauksia kysymyksiisi saa.

Eli: joko kysyt naisilta suoraan, tai lakkaat kokonaan kyselemästä. Kukaan muu ei tiedä vastausta kuin ne naiset. Kysy niiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et saa ikinä tietää miksi naiset ei kiinnostu sinusta.

Ainoa joka sulle voi kertoa syyn siihen miksi ei ole kiinnostunut sinusta, on se nainen. Sinun täytyy joko käydä kysymässä että miksi hän ei ole sinusta kiinnostunut. Tai sitten lopettaa ininä aiheesta. Täältä palstalta et vastauksia kysymyksiisi saa.

Eli: joko kysyt naisilta suoraan, tai lakkaat kokonaan kyselemästä. Kukaan muu ei tiedä vastausta kuin ne naiset. Kysy niiltä.

Vois rohkeentua ja kysyä suoraan

• Anonyymi

Näköjään ei kelpaa läskille vitun sama.

• Anonyymi

Ei varmasti kelpaa tuollainen naisia läskiksi haukkuva mieslapsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti kelpaa tuollainen naisia läskiksi haukkuva mieslapsi.

En ole mieslapsi.. enkä hauku mitään.. sanoin vain että haluan lihavan naisen. Miten kerro muka että haukuin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mieslapsi.. enkä hauku mitään.. sanoin vain että haluan lihavan naisen. Miten kerro muka että haukuin?

Tykkäätkö itse kun sua sanotaan lihavaksi?

Olet monta kertaa täällä palstalla suuttunut, kun sulle on todettu se tosiasia että olet ylipainoinen. Niin luuletko että ne naiset ottaisi suurena kohteliaisuutena sen että täällä jatkuvasti jankutat että läskit naiset on sun juttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet monta kertaa täällä palstalla suuttunut, kun sulle on todettu se tosiasia että olet ylipainoinen. Niin luuletko että ne naiset ottaisi suurena kohteliaisuutena sen että täällä jatkuvasti jankutat että läskit naiset on sun juttu?

No en ole kovin ylipainonen. En tykkää laihoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ole kovin ylipainonen. En tykkää laihoista.

Eli vastauksesi on, että ET TYKKÄÄ KUN SUA SANOTAAN LIHAVAKSI.

Usko huviksesi, ei ne naisetkaan innostu läskiksi haukkumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vastauksesi on, että ET TYKKÄÄ KUN SUA SANOTAAN LIHAVAKSI.

Usko huviksesi, ei ne naisetkaan innostu läskiksi haukkumisesta.

Asia on selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan. mutta ei johdu mun kaljamahasta miksen saa naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan. mutta ei johdu mun kaljamahasta miksen saa naista

Eikö? Oletko kysynyt niiltä naisilta että johtuuko kaljamahasta ettei kiinnostusta ole?

Et voi tietää ellet suoraan kysy niiltä naisilta.

• Anonyymi

Vittu ei mullekkaa kelpaa ruma läski

• Anonyymi

Sehän on hyvä, kun et sinä kelpaa niille eikä ne sulle, niin kaikkihan on tyytyväisiä tilanteeseen, eikös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on hyvä, kun et sinä kelpaa niille eikä ne sulle, niin kaikkihan on tyytyväisiä tilanteeseen, eikös?

Sitte naiset voi painua vittuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meen kourimaan tisseistä ja perseestä aah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meen kourimaan tisseistä ja perseestä aah.

Mene! Mene heti nyt kadulle ja kähmi naisia! Muista sanoa että ne kelpaa sulle seksiin koska ovat läskejä taviksia, niin innostuvat saman tien lähtemään sun kanssa sekstaamaan! Ihan varmasti toimii, tee noin!!!

• Anonyymi

Kunnon pano aah.

• Anonyymi

No mene ottamaan! Naiset tykkää kun niitä kadulla kähmii ja ehdottelee niille seksiä! Mene kokeilemaan!

• Anonyymi

Vittu ei se auta ky panostaa lisää ja mennä juttelee naisille ja laihduttaa et saisi lihavan nätin naisen.

• Anonyymi

Lähtiskö tavis lihava nätti nainen munkaa treffeille ens vloppuna?

Mä maksan kaikki ja oon herrasmies.

• Anonyymi

Ei varmasti yksikään nainen tämän maapallon päällä tuollaiselle lauseelle lämpeä.

"Tavis lihava" ... Ei kukaan halua kuulla treffikumppanilta että tämä pitää toista "taviksena ja lihavana".

Sitä kun haluaa olla kumppaniehdokkaan silmiin hyvännäköinen ja spesiaali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti yksikään nainen tämän maapallon päällä tuollaiselle lauseelle lämpeä.

"Tavis lihava" ... Ei kukaan halua kuulla treffikumppanilta että tämä pitää toista "taviksena ja lihavana".

Sitä kun haluaa olla kumppaniehdokkaan silmiin hyvännäköinen ja spesiaali.

Tottakai haluan nätin lihavan.. no jos en kelpaa en kelpaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai haluan nätin lihavan.. no jos en kelpaa en kelpaa

Et kelpaa, eikö se ole tullut jo selväksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kelpaa, eikö se ole tullut jo selväksi

Saatana sit asia on niin. Ei kaikki naisetkaa kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana sit asia on niin. Ei kaikki naisetkaa kelpaa.

Naiset kelpaa aina. Pyhä Palstatotuus on että nainen kuin nainen saa miehen, tuosta vaan sormia napsauttamalla. Ei siis ole sellaista naista joka ei halutessaan miestä saisi.

• Anonyymi

Naiset joskua kehuu mut ei koskaa kiinnostu.. ihan sama oon yksin. Runkkaan katon pornoa..

• Anonyymi

Miksi ne kehuvat naiset ei sitten kiinnostu? Oletko kysynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole.. ei ne vain eti mitään. Haluavat ja viihtyvät kai sinkkuna paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole.. ei ne vain eti mitään. Haluavat ja viihtyvät kai sinkkuna paskaa.

Sitä kyllä ihmettelen jos pitkä mies olen ja aina yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä kyllä ihmettelen jos pitkä mies olen ja aina yksin.

Jos niin kovasti ihmetyttää, niin mene kysymään niiltä naisilta että mikä on kun et heille kelpaa.

Et sinä mitenkään muuten saa tietää, kuin kysymällä suoraan niiltä naisilta. Mene kysymään niin ei tarvitse enää arvuutella mikä on vialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niin kovasti ihmetyttää, niin mene kysymään niiltä naisilta että mikä on kun et heille kelpaa.

Et sinä mitenkään muuten saa tietää, kuin kysymällä suoraan niiltä naisilta. Mene kysymään niin ei tarvitse enää arvuutella mikä on vialla.

En ymmärrä.. en kai ole yhtään kiinnostava mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä.. en kai ole yhtään kiinnostava mies.

Mene. Kysymään. Niiltä. Naisilta. Jotka. Sinua. Kiinnostaa.

Sillähän se selviää sitten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene. Kysymään. Niiltä. Naisilta. Jotka. Sinua. Kiinnostaa.

Sillähän se selviää sitten!

Pitäs varmaan mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäs varmaan mennä.

Kännissä tapasin ennen tehdä niin.. mutta ei naisia silti kiinnostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kännissä tapasin ennen tehdä niin.. mutta ei naisia silti kiinnostanut.

No kysyitkö niiltä naisilta että miksi niitä ei kiinnosta?

Et voi saada vastauksia kysymykseen "miksi naiset ei kiinnostu minusta" ellet kysy niiltä nimenomaisilta naisilta, että miksi ne eivät kiinnostu sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin he kertovat mitään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ei ne vain kiinnostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin he kertovat mitään..

Et voi tietää ellet kysy.

Jos nainen kehuu sua, kysy sitä treffeille.
        Ellei lähde, kysy miksi ei.

Sillä tavalla saat selville miksi et kelpaa.

• Anonyymi

En sit saa ikinä naista.. haistakaa kaikki vittu. Oon niin täynnä tätä paskaa.. mulla menee hyvin mut en näytä koskaa naista saavan. eipä muutkaa saa..

• Anonyymi

Kyllä muut saavat. Tervepäiset miehet löytävät helposti naisia. Se vaan täytyy tuo pääkoppa olla kunnossa, se on ehdoton edellytys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä muut saavat. Tervepäiset miehet löytävät helposti naisia. Se vaan täytyy tuo pääkoppa olla kunnossa, se on ehdoton edellytys.

Eivät saa kyllä naista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät saa kyllä naista..

Kyllä vaan saavat. Tervepäinen mies löytää seuraa. Päästä pimahtaneet eivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaan saavat. Tervepäinen mies löytää seuraa. Päästä pimahtaneet eivät.

En ole pimahtanut päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole pimahtanut päästä.

...ja siitä todisteena palstoilla kymmeniä ketjuja, joissa raivoat sitä ettet kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja siitä todisteena palstoilla kymmeniä ketjuja, joissa raivoat sitä ettet kelpaa.

Sitten en kelpaa.

• Anonyymi

Hyvä pituus

• Anonyymi

Miksen sit saa naista???????

• Anonyymi

Ota sit mut jos hyvä pituus???

• Anonyymi

Lähe treffeille komea pitkä mies muotivaatteissa..

• Anonyymi

On, jos itse on yli 30 cm lyhyempi. Silmää miellyyttää noin 15-korkeintaan 20 cm pidemmät. Eikä saa olla laiha.

• Anonyymi

Mä en ole mikää sekopää.mt hullu.. saatana mitta on täynnä.vetäis turpaa tollasia hinttareita

• Anonyymi

Mulla on melko hyvin asiat mitä ennen.. on työpaikka vakituinen rahaa autot ja kaiki. en saa sit koskaa naista. Käyn huorissa. Mä en jaksa tollasta paskaa kuunnella..

• Anonyymi

Mä en voi mitää et olen kaljuuntunut mulla on oppimisvaikeus. Kielellinen häiriö. Ja olen ollut apukoulussa.

• Anonyymi

Saatana edelleen en voi näille asioille koskaa mitää saatana!!!!

• Anonyymi

Mulla edelleen edelleen edelleen menee paljo paremmin ku ennen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla edelleen edelleen edelleen menee paljo paremmin ku ennen

Edelleen mulla on hieno asunto. auto. Työpaikka. 15 e tunti vakituinen..

• Anonyymi

Mitä vittua ne lihavatki nirsoilee ja ei kiinnostu musta. Komea pitkä.mies käyn töissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittua ne lihavatki nirsoilee ja ei kiinnostu musta. Komea pitkä.mies käyn töissä.

Kysy niiltä naisilta miksi ovat nirsoja eivätkä kiinnostu susta.

Et saa ikinä tietää miksi juuri ne naiset ei kiinnostu susta, ellet kysy heiltä suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy niiltä naisilta miksi ovat nirsoja eivätkä kiinnostu susta.

Et saa ikinä tietää miksi juuri ne naiset ei kiinnostu susta, ellet kysy heiltä suoraan.

En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä.

Mitä et ymmärrä?

Pitääkö tavuttaa?

Mene ulos kadulle ja kysy naisilta että miksi ne ei kiinnostu susta. Saat sitten vihdoin vastauksen eikä tarvitse enää täällä palstalla aamusta iltaan ihmetellä, että miksi et kelpaa.

Menet vaan ulos ja kysyt suoraan kaikilta naisilta, niin saat suoria vastauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä et ymmärrä?

Pitääkö tavuttaa?

Mene ulos kadulle ja kysy naisilta että miksi ne ei kiinnostu susta. Saat sitten vihdoin vastauksen eikä tarvitse enää täällä palstalla aamusta iltaan ihmetellä, että miksi et kelpaa.

Menet vaan ulos ja kysyt suoraan kaikilta naisilta, niin saat suoria vastauksia.

Kyllä he ihmettelevät miksi kysyn tommosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä he ihmettelevät miksi kysyn tommosia.

Entäs sitten?

Et sinä saa vastausta siihen, miksi et kelpaa, ellet kysy juuri niiltä naisilta, joille haluaisit kelvata.

Kukaan muu ei voi niiden naisten puolesta vastata.

Mene siis kysymään suoraan niiltä naisilta jotka sua kiinnostaa.

• Anonyymi

Edelleen olen pitkä mies ja pukeudun siististi en ruma mut en komee. Miksen kelpaa lihavalle työttömälle masentuneelle naiselle?

• Anonyymi

Mene kysymään niiltä lihavilta työttömiltä masentuneilta naisilta, miksi et kelpaa heille.

Et sinä täältä palstalta saa heidän vastauksia. Mene siis kadulla kysymään suoraan niiltä naisilta.

• Anonyymi

Mulle kelpais masentunut työtän. Lihava nainen joka on tavis.. miksi en kelpaa??

• Anonyymi

Kysy niiltä lihavilta tavisnaisilta miksi et kelpaa heille.

Et sinä täällä palstalla ihmettelemällä saa vastauksia niiltä naisilta.

• Anonyymi

Mitä pituutta tarkoitat? Jos menee sieltä sisään ja korvasta ulos,niin eiköhän..🤔

• Anonyymi

Olen hakenut apua.. kokivat mut liian ongelmatapaukseksi ja en saa apua enää.

T. allu

• Anonyymi

Ei ole mahdollista. Suomen terveydenhuolto ei koskaan sano kenellekään että olet liian ongelmatapaus, me ei auteta sua.

• Anonyymi

Haluaisin 30v lihavaa perus nättiä naista mun kainaloon jopa seksiä.. miksen kelpaa? Naiset?

• Anonyymi

Kysy niiltä 30v lihavilta tavisnaisilta kadulla, että miksi et kelpaa heille.

Et sinä täällä palstalla ihmettelemällä saa vastausta niiltä naisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy niiltä 30v lihavilta tavisnaisilta kadulla, että miksi et kelpaa heille.

Et sinä täällä palstalla ihmettelemällä saa vastausta niiltä naisilta.

Haluan tavis lihavan 30 v naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan tavis lihavan 30 v naisen.

Mene sitten kadulle ja kysy kaikkia lihavia, kolmekymppisiä tavisnaisia treffeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sitten kadulle ja kysy kaikkia lihavia, kolmekymppisiä tavisnaisia treffeille.

Voisin mennä kysymäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin mennä kysymäänkin.

No, miten kävi?

• Anonyymi

Äsken olin lenkillä ja otin kuvan itsestäni.. näytän komeelta ja olen pitkä mies.. miksi en kelpaa lihavalle?

• Anonyymi

Mene kysymään kadulla niiltä lihavilta naisilta, että miksi et kelpaa heille.

Muualta et saa mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin sellaisia vastauksia, joita uskoisit.

Joten: ulos ja kyselemään naisilta suoraan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene kysymään kadulla niiltä lihavilta naisilta, että miksi et kelpaa heille.

Muualta et saa mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin sellaisia vastauksia, joita uskoisit.

Joten: ulos ja kyselemään naisilta suoraan!

Miksi pitäisi kysyä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi kysyä???

No et sinä muuten saa tietää että miksi et kelpaa niille naisille.

Kyselet vuodesta toiseen, kellon ympäri täällä palstalla että "miksi en kelpaa"

Sulle on tuhansia kertoja täällä kerrottu miksi et kelpaa, mutta et usko.

Joten sun täytyy nyt vihdoin sit mennä kysymään suoraan niiltä naisilta. Saat sitten vastauksen niiltä naisilta joilta sen haluat kuulla.

• Anonyymi

miksei kukaa vastaa.. olkoot alkaa riittää tää paska palsta..

• Anonyymi

Joo eiköhän tää palsta ala riittää ja nää idiootit eiköhän tää ollu tässä. mulla menee ihan hyvin vaikka mitä musta ajatellaan..

• Anonyymi

Hienoa, lopultakin! Älä tule enää tälle palstalle jankuttamaan! Heippa!

• Anonyymi

Panostan lisää itseeni koska en ole ruma ja olen pitkä mies. Pakko mun joskus saada tavis lihava nainen. Koska nyt mulla on työpaikka joka ei lopu.. naiset pitää miehistä jotka köy töissä ja ei kokoajan juo alkoholia.

• Anonyymi

Jos ne naiset tykkää miehistä jotka käy töissä eikä ryyppää, niin miksi sitten sulla ei ole naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ne naiset tykkää miehistä jotka käy töissä eikä ryyppää, niin miksi sitten sulla ei ole naista?

Ei vain ole piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vain ole piste.

Miksi ei ole, kysymysmerkki?

• Anonyymi

Ei ne saatana naisetkaa mitää kaunottaria kaikki ole.. saatana lihan naisen kyllä saan.

• Anonyymi

Lihavan naisen.

• Anonyymi

Edelleen päälle 30 v kaljuuntuneena isomahaisena olen saanut naisia ihan hyvän näkösiä ja pannut heitä. Olin työtön ja rahaton silloin. Outoa kyllä.

• Anonyymi

Kannattaa sitten varmaan alkaa taas työttömäksi ja rahattomaksi, se oli selvästi se taikakeino jolla sinä niitä naisia sait kaadettua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa sitten varmaan alkaa taas työttömäksi ja rahattomaksi, se oli selvästi se taikakeino jolla sinä niitä naisia sait kaadettua!

En todellakaa alkaa.. en jaksa vastata mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaa alkaa.. en jaksa vastata mitään.

Vastasit silti :D Taas valehtelit :D

• Anonyymi

Miksi sitten tämä heikkolahjainen on saanut vakituisen työn ja pärjää jos kerta olen niin tyhmä??kertokaas se?

• Anonyymi

Hyvin näytät pärjäävän kun kellon ympäri roikut keskustelupalstoilla uikuttamassa sitä miten huonosti sulla menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin näytät pärjäävän kun kellon ympäri roikut keskustelupalstoilla uikuttamassa sitä miten huonosti sulla menee.

Joo en jaksa enään..

• Anonyymi

Ei jaksa enää ruikuttaa ja kirjottaa mitää. Tää on mulle hyvin raskasta. en vain kelpaa naisille..

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tehän voitte jarkon kanssa mennä kimppaan kun ette naisille kelpaa. Saisitte toisistanne seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehän voitte jarkon kanssa mennä kimppaan kun ette naisille kelpaa. Saisitte toisistanne seksiä.

Ei kiinnosta miehet.

Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      7844
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      56
      5824
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3302
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2953
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1688
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1640
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      334
      1360
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1179
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1091
    Aihe