Miksei naiset lähesty miehiä.

Anonyymi

Miksei naiset tule ikinä juttelemaan miehille? Vai viihtyyks suurin osa sinkkuina?

94

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lukeneet varmaan liikaa.

• Anonyymi

Paha sanoa. Itse kyllä juttelen miehille. Niin heidän aloitteestaan kuin myös ihan omasta aloitteestani. Muiden naisten puolesta en osaa sanoa.

• Anonyymi

Tottakai tulevat. Et vain ole riittävän komea top10 mies, jos ei tule.

• Anonyymi

En ole komea top 10 mies ja mitä sitte. Naiset ei vain halua jutella. Itse en juttele naisille kunen tunne heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole komea top 10 mies ja mitä sitte. Naiset ei vain halua jutella. Itse en juttele naisille kunen tunne heitä.

Sinäkään et juttele naisille joita et tunne. Miksi naisten pitäisi tulla sinulle juttelemaan, vaikka eivät tunne sinua?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla töissä naisia työkavereita?

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Onko sulla töissä naisia työkavereita?

On mut en tunne heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkään et juttele naisille joita et tunne. Miksi naisten pitäisi tulla sinulle juttelemaan, vaikka eivät tunne sinua?

Se olisi kiva..

• Anonyymi kirjoitti:

On mut en tunne heitä.

Puhutko sä niitten kanssa yhtään? Kysyn sillä, että ei tarvitse toista ihmistä tuntea jutellakseen hänen kanssaan. Jos työkavereittes -oli ne sitten miehiä tai naisia- kanssa ylipäätään puhut mitään, niin samalla tavalla puhutaan vapaa-ajallakin. Ensin jutellaan niitä näitä, myöhemmin vasta henkilökohtaisempia juttuja.

Lisäksi jos näyttää koko ajan myrtsiä naamaa 'mulle ei vittuilla -tyyliin', ei silloin kukaan edes uskalla tulla juttusille. Ja yks juttu vielä. Kukaan ei tule sua kotisohvalta hakemaan, vaan sun on mentävä sinne missä on toisia ihmisiä. Siis ulos ja liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi kiva..

Edelleen:

Kerrot että et juttele naisille joita et tunne.

MIKSI siis naisten pitäisi tulla sinulle juttelemaan, vaikka eivät tunne sinua. Kun et itsekään tee niin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen:

Kerrot että et juttele naisille joita et tunne.

MIKSI siis naisten pitäisi tulla sinulle juttelemaan, vaikka eivät tunne sinua. Kun et itsekään tee niin!

Koska se olisu kiva.. nainen voisi tulla iskemään.. voi sinä pitkä komea mies.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Puhutko sä niitten kanssa yhtään? Kysyn sillä, että ei tarvitse toista ihmistä tuntea jutellakseen hänen kanssaan. Jos työkavereittes -oli ne sitten miehiä tai naisia- kanssa ylipäätään puhut mitään, niin samalla tavalla puhutaan vapaa-ajallakin. Ensin jutellaan niitä näitä, myöhemmin vasta henkilökohtaisempia juttuja.

Lisäksi jos näyttää koko ajan myrtsiä naamaa 'mulle ei vittuilla -tyyliin', ei silloin kukaan edes uskalla tulla juttusille. Ja yks juttu vielä. Kukaan ei tule sua kotisohvalta hakemaan, vaan sun on mentävä sinne missä on toisia ihmisiä. Siis ulos ja liikkeelle.

Juttelen töissä miehille.. mut en naisille...

• Anonyymi kirjoitti:

Juttelen töissä miehille.. mut en naisille...

Selvä. Siinä tapauksessa et voi olettaa tai vaatia että naiset tekevät aloitteen ja tulevat juttelemaan, jos et itsekään sitä tee yhdellekään naiselle.

Sua on yritetty neuvoa, ja olet ilmaissut että tiedät syyn siihen ettet saa naista. Mun nähdäkseni sulla on kaks vaihtoehtoo:

1. Joko pysyt yksin, etkä valita siitä ettet saa ketään naista, koska et tee itse asian eteen mitään.

2. Tai muutat ajattelutapaasi ja yrität muuttaa omia toimintamalleja esimerkiksi aloittamalla ensin itse juttelemaan naisille sen sijaan, että odotat näiden tekevän aloitteen.

Äläkä aloita jankuttamaan siitä että käyt töissä, naama on ok näköinen, on siistit vaatteet jne. Ne ovat VAIN ulkoista, joka ei vaikuta pätkääkään siihen miten käyttäydyt, miten kohtelet toisia ihmisiä -oli ne sitten naisia tai miehiä, tai ylipäätään miten AJATTELET toisista ihmisistä. Se mitä ajattelet ja miten ajattelet, heijastuu sun käytöksessä ja vaikuttaa siihen oletko helposti lähestyttävä, vai pysyvätkö muut kaukana.

Näät kadulla kauniin naisen, jolla on siistit vaatteet päällä, mutta joka on kännissä kuin käki. Tekeekö sun mieli lähestyä tätä naista vai kiertää mahdollisimman kaukaa?

Räikee esimerkki, mutta hyvä osoitus siitä, mitä käytös ja ajattelu vaikuttaa toisten ihmisten ensivaikutelmaan.

Ota onkeesi palstan naisilta saaduista neuvoista ja vinkeistä, tai muutoin lopeta turha vinkuminen jos et tee itse tilanteellesi mitään.

Mä en sua enempää neuvo enkä auta.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Selvä. Siinä tapauksessa et voi olettaa tai vaatia että naiset tekevät aloitteen ja tulevat juttelemaan, jos et itsekään sitä tee yhdellekään naiselle.

Sua on yritetty neuvoa, ja olet ilmaissut että tiedät syyn siihen ettet saa naista. Mun nähdäkseni sulla on kaks vaihtoehtoo:

1. Joko pysyt yksin, etkä valita siitä ettet saa ketään naista, koska et tee itse asian eteen mitään.

2. Tai muutat ajattelutapaasi ja yrität muuttaa omia toimintamalleja esimerkiksi aloittamalla ensin itse juttelemaan naisille sen sijaan, että odotat näiden tekevän aloitteen.

Äläkä aloita jankuttamaan siitä että käyt töissä, naama on ok näköinen, on siistit vaatteet jne. Ne ovat VAIN ulkoista, joka ei vaikuta pätkääkään siihen miten käyttäydyt, miten kohtelet toisia ihmisiä -oli ne sitten naisia tai miehiä, tai ylipäätään miten AJATTELET toisista ihmisistä. Se mitä ajattelet ja miten ajattelet, heijastuu sun käytöksessä ja vaikuttaa siihen oletko helposti lähestyttävä, vai pysyvätkö muut kaukana.

Näät kadulla kauniin naisen, jolla on siistit vaatteet päällä, mutta joka on kännissä kuin käki. Tekeekö sun mieli lähestyä tätä naista vai kiertää mahdollisimman kaukaa?

Räikee esimerkki, mutta hyvä osoitus siitä, mitä käytös ja ajattelu vaikuttaa toisten ihmisten ensivaikutelmaan.

Ota onkeesi palstan naisilta saaduista neuvoista ja vinkeistä, tai muutoin lopeta turha vinkuminen jos et tee itse tilanteellesi mitään.

Olen mä jatkuvasti netin kautta yrittäny naisia.. muttakun ei ne halua tavata...

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Mä haluaisin treffit naisenkaa ja tavata naisen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi kiva..

Niistä naisista, joita et tunne, olisi varmaan myöskin kivaa, jos menisit juttelemaan heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä naisista, joita et tunne, olisi varmaan myöskin kivaa, jos menisit juttelemaan heille.

Ei varmasti olisi. Yksikään nainen tämän maan päällä ei ilahdu, jos tämä palstasankari änkee kylkeen huohottamaan ällöjä juttujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mä jatkuvasti netin kautta yrittäny naisia.. muttakun ei ne halua tavata...

Sitten jonkin pitää muuttua sun käytöksessä. Mikäli naiset aina huomaavat hetken viestittelyn jälkeen, etteivät halua kanssasi treffeille, niin joku iso vika sussa on.

Kannattaa vaikka niiltä terapeuteilta kysyä apua, että miten voisit kommunikoida vähemmän epätoivoisesti ja luotaantyöntävästi naisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten jonkin pitää muuttua sun käytöksessä. Mikäli naiset aina huomaavat hetken viestittelyn jälkeen, etteivät halua kanssasi treffeille, niin joku iso vika sussa on.

Kannattaa vaikka niiltä terapeuteilta kysyä apua, että miten voisit kommunikoida vähemmän epätoivoisesti ja luotaantyöntävästi naisten kanssa.

En oikein tiedä mitä vikaa on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen ne halus treffeille ja nähdä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti olisi. Yksikään nainen tämän maan päällä ei ilahdu, jos tämä palstasankari änkee kylkeen huohottamaan ällöjä juttujaan.

En huohota. Haluan seksiä naista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy alkaa menee juttelee naisille...

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Tottakai voisin lähestyä jos hän seksikäs ja mun tyyppiä..

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

En tiedä musta on tullut nykyään tosi ujo mitä ennen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein tiedä mitä vikaa on...

Tiedät ihan hyvin mitä vikaa on. Olet itsekin satoja kertoja luetellut täällä palstalla ne vikasi. Älä jaksa pelleillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huohota. Haluan seksiä naista..

Kyllä ne naiset näkee kilometrien päähän, että p-llun kiilto silmissä vaan lähestyt. Sillä tavalla ei saa naisia innostumaan. Kuten oletkin jo satoja kertoja päässyt toteamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne naiset näkee kilometrien päähän, että p-llun kiilto silmissä vaan lähestyt. Sillä tavalla ei saa naisia innostumaan. Kuten oletkin jo satoja kertoja päässyt toteamaan.

Ei tietenkää saa lol.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät ihan hyvin mitä vikaa on. Olet itsekin satoja kertoja luetellut täällä palstalla ne vikasi. Älä jaksa pelleillä.

Ulinuli ätmi.

• Anonyymi

Nainen (sinkku ja varattukin) juttelee miehelle, jos kiinnostaa jutella.

• Anonyymi

Naiset saisivat lähestyä miestä ja kehua ja pyytää numeroa ja treffeille myös.

• Anonyymi

Naiset tekevätkin noin, kun ovat tarpeeksi kiinnostuneita.

Kukaan, nainen tai mies, ei lähesty toista ellei tämä vaikuta riittävän kiinnostavalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset tekevätkin noin, kun ovat tarpeeksi kiinnostuneita.

Kukaan, nainen tai mies, ei lähesty toista ellei tämä vaikuta riittävän kiinnostavalta.

Ei ne oikein ole kiinnostuneita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne oikein ole kiinnostuneita.

Sitten et vaan ole tarpeeksi kiinnostava, jotta ihmisiä kiinnostaisi lähestyä sua. Simple as that.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et vaan ole tarpeeksi kiinnostava, jotta ihmisiä kiinnostaisi lähestyä sua. Simple as that.

Sitä en vain ymmärrä...

• Anonyymi

Naisia ei vain oikein kiinnosta mikään.

• Anonyymi

Naiset ei halua edes jutella. Ovat tylsiä.

• Anonyymi

Miksi sinä sitten haluat naisen, jos ne ovat "tylsiä"?

• Anonyymi

En tajua mikä naisia nykyää vaivaa.. kaupan kassaa vaa moikkaa.ei ne koskaa halua jutella

• Anonyymi

Kaupan kassalla on varmaan säännöt, joka kieltää kassatyöntekijää alkamasta jutteleen, mut kyl ne juttelee, jos asiakas alkaa ensin.
        Voi sitä aina muutaman sanan vaihtaa ja ainakin yks tutuksi tullut kassa juttelee mulle enenkuin olen itse mitään sanonut.
        Ei se häiritse kaupankäyntiä, jos juttelee silloin, kun ei ole kovaa ruuhkaa.
        Mut ei se kassa olis alkanut jutteleen, jollei mies olisi aloittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupan kassalla on varmaan säännöt, joka kieltää kassatyöntekijää alkamasta jutteleen, mut kyl ne juttelee, jos asiakas alkaa ensin.
        Voi sitä aina muutaman sanan vaihtaa ja ainakin yks tutuksi tullut kassa juttelee mulle enenkuin olen itse mitään sanonut.
        Ei se häiritse kaupankäyntiä, jos juttelee silloin, kun ei ole kovaa ruuhkaa.
        Mut ei se kassa olis alkanut jutteleen, jollei mies olisi aloittanut.

Ei ne naiset juttele...

• Anonyymi

Naiset ja miehet juttelee ihmisille, jotka kokevat kiinnostavina.

Naiset tai miehet eivät juttele ihmisille, joita eivät koe kiinnostavina.

• Anonyymi

Ennen sai naista jotenkin helpommin..

• Anonyymi

Olit nuorempana komeampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit nuorempana komeampi.

Olin. Mutta ei naiset ymmärrä et ihminen muuttuu ja naisetki muuttuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin. Mutta ei naiset ymmärrä et ihminen muuttuu ja naisetki muuttuu

Naiset ymmärtää.

Sinä se vaan et ymmärrä ettei naiset halua sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ymmärtää.

En todellakaan.. eipä muutkaa miehet saa naista.. joutuvat runkkaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan.. eipä muutkaa miehet saa naista.. joutuvat runkkaamaan.

Jos tuo ajatus sinua lohduttaa, niin pidä siitä kiinni.

Tosiasiassa suurin osa aikuisista heteromiehistä saa naista ihan normaaliin malliin. Mutta elä sinä haaveissasi jos niistä parempi mieli tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo ajatus sinua lohduttaa, niin pidä siitä kiinni.

Tosiasiassa suurin osa aikuisista heteromiehistä saa naista ihan normaaliin malliin. Mutta elä sinä haaveissasi jos niistä parempi mieli tulee.

Semmosta se on kun ei naista saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ymmärtää.

On se kumma juttu. Nuorempana kelpas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kumma juttu. Nuorempana kelpas.

Monelle keski-ikäiselle on vaikea ymmärtää, että peilikuva ei ole enää yhtä freesi kuin parikymppisenä. Tää tuntuu sullakin olevan hankalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monelle keski-ikäiselle on vaikea ymmärtää, että peilikuva ei ole enää yhtä freesi kuin parikymppisenä. Tää tuntuu sullakin olevan hankalaa.

No saatana ihminen vanhenee ja muuttuu. Pitäs saada naista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saatana ihminen vanhenee ja muuttuu. Pitäs saada naista..

Sitten menet ja ostat ammattilaiselta seksiä. Muunlaista naista ei ole luvassa ennen kuin tuo asenne muuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten menet ja ostat ammattilaiselta seksiä. Muunlaista naista ei ole luvassa ennen kuin tuo asenne muuttuu.

Kyllä.

• Anonyymi

Joo ei ihme et on sinkku. En ihmettele ku naisia ei kiinnnosta ikinä

• Anonyymi

"En tajua mikä naisia nykyää vaivaa.. kaupan kassaa vaa moikkaa.ei ne koskaa halua jutella"

Jutteletko itse? Vai odotatko että se kaupan kassa alkaisi jutella sinulle?
      Tajuatko että se kassa tekee siellä työtään, ja usein on jono asiakkaita odottamassa vuoroaan kassalle. Ei kaupan kassa ole siellä seuraneitinä, se on usein hyvinkin rasittavaa työtä, niin olen ymmärtänyt. Saa kuulla kaikenlaista ja olla elämäänsä ja itseensä turhautuneitten ihmisten maalitauluna. Sitten vielä pitäisi jaksaa hymyillä aurinkona ja jaaritella niitä näitä!
      Totta kai voi maksaessaan vaihtaa pari sanaa, mutta älytöntä odottaa että kassaneiti alkaisi iskemään sinua siinä työnsä lomassa! Ja vielä jos ja kun et itse saa sanaa suustasi.
      Eiköhän ne juttelut ja tutustumiset tapahdu vapaa-ajalla. Sanot ettei NAISET, siis ketkä naiset? en minä ainakaan! koskaan puhu miehille. Jos sinulle ei jutella on syytä miettiä mistä se johtuu. SINUSTA , ei niistä naisista! SINUSSA on jotain mikä karkottaa naiset, ja sinun tehtäväsi on löytää mikä on vikana.
      Näitten postauksiesi perusteella uskon vahvasti tietäväni missä on vika, ja sitä sinulle on sanottu niin miljoona kertaa. Sama jankkaus vain jatkuu ja elämäsi valuu ohi. Mutta se on sinun elämäsi. Minua ei se ei mitenkään liikuta mihinkään suuntaan. Nautin omastani.
      Olen itse nainen ja takuulla juttelen mielellänikin miesten kanssa, mutta totta kai valn niiden jotka herättää kiinnostusta. En epätoivoisena juokse kenen tahansa kaksilahkeisen perässä, kunhan munat on. Vaikka olis sitten viisimetrisessä ja ihan komeessa kropassa! :D

• Anonyymi

No ihan sama mulle. Sitten voit elää vapaasti elämäs sinkkuna. Ihan sama mulle.. no eipä kiinnosta naiset ollenkaa. Ai ku valitan jstkuvasti. Niin valittaa aika monet. En jaksa tätä keskustelua. Antaa naiset olla.

• Anonyymi

En mäkää ota epätoivosesti ketään. Ei kaikki kelpaa.. juttelen vain myös kiinnostaville naisille. en rumille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan sama mulle. Sitten voit elää vapaasti elämäs sinkkuna. Ihan sama mulle.. no eipä kiinnosta naiset ollenkaa. Ai ku valitan jstkuvasti. Niin valittaa aika monet. En jaksa tätä keskustelua. Antaa naiset olla.

Älä sitten ravaa täällä palstalla uikuttamassa, mikäli et jaksa lukea samoja vastauksia samoihin valituksiisi.

• Anonyymi

En juttele olen ujo mies. Mussa on vikaa selkeesti harmi niin.. ei naiset koskaa halua jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En juttele olen ujo mies. Mussa on vikaa selkeesti harmi niin.. ei naiset koskaa halua jutella.

Joskus baaris kännissä naiset juttelee.. mut ei mulla naista silti ole.

• Anonyymi

Kaupan kassa nimenomaan tykkää, jos joku mies, ihan kuka tahansa juttelisi ja sanoisi jotain piristävää samalla, kun siinä kassalla on.
        Tuskinpa kaupan kassaneito muljauttaa, että tuki kuule turpasi äläkä minulle juttele.
        Minä olen kaupan kassalle jutellut ja on siinä kassa piristynyt ja saanut iloisen mielen.
        Kassa on jopa alkanut kyselemään kuulumisia, vaikken ole mitään vielä sanonut.
        Miksi kaupan kassalle ei saisi jutella positiivisia asioita, jos kerran saa olla negatiivinen ja haukkua, niin sitä ei pidetä sellaisena paheksuttavana asiana, mutta muuten juttelua tunnutaan pitävän.

• Anonyymi

Juttelen miesten (ja naisten) kanssa pitkin päivää.

Mitä tekemistä ihmisten kanssa juttelulla on parisuhdestatuksen kanssa?

xLiner

• Anonyymi

Töissä yksikään nainen ei kahteen vuoteeen tullut juttelee minulle mitään. Ätminä sai olla töissä ihan rauhassa eikä naiset katso päinkään. Sit olisin saanut jatkaa siinä töissä mutta en tehnyt uutta sopimusta, kysytiin miksi niin sanoin että naiset on niin tylyjä eikä siellä ole mukava olla kun kukaan ei puhu minulle mitään. Suurin osa työntekijöistä oli kuitenkin naisia.

• Anonyymi

Voin kuvitella olevani kärpänen katossa tilanteessa, kun on kahvitauko ja naiset ovat kahvihuonessa ja kahvihuoneesta kuuluu iloinen puheen sorina ja kotkotus.
        Kun työpaikan ainut mies ja ätmi saapuu kahvihuoneeseen, niin huoneeseen laskeutuu hiljaisuus, naisten puhe lakkaa ja vaivautuneisuuden varjo laskeutuu.
        Hetken kuluttua nainen toisensa jälkeen toteaa, että juu, täytyy lähteä jatkamaan töitä vaikka kahvitaukoa on vasta 5 minuuttia kulunut.
        Nainen yksi kerrallaan kaikkoavat kahvihuoneesta ovella huokaillen, kunnes työpaikan ainoa mies istuu yksin kahvihuoneessa pannullinen kahvia.
        Mitähän naiset juuri nyt ajattelevat " pitikö tuon miehen tulla pilaamaan meidän naisten mukava kahvihetki äääähhhhhhhhhhhhhh. olisi tullut vähän myöhemmin kahville."
        No ainut positiivinen asia, mies voi viettää kahvitunnin niin kauan kuin haluaa, naisia se tuskin haittaa.
        Tosin kahvihuoneessa aika käy pitkäksi ja minuutit matelevat, muuten kävisi kyllä.

• Anonyymi

En tajua miksei naiset halua jutella.. ei niitä vain kiinnosta. Yksin saa olla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tajua miksei naiset halua jutella.. ei niitä vain kiinnosta. Yksin saa olla...

Naiset juttelee ihmisille, jotka ovat heidän mielestään kiinnostavia.

Mikäli naiset eivät halua jutella kanssasi, on johtopäätös se että et ole kiinnostava ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäli naiset eivät halua jutella kanssasi, on johtopäätös se että et ole kiinnostava ihminen.

En näköjään. Ihan sama. Oon yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä ole kiinnostanut oikein koskaa mulle jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä ole kiinnostanut oikein koskaa mulle jutella.

Sehän kertoo sitten aika paljon sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän kertoo sitten aika paljon sinusta.

Ehkä joskus tai sillon ku seurustelin. selkeesti mussa on vikaa.. ei ne kyl töissäkää juttele..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joskus tai sillon ku seurustelin. selkeesti mussa on vikaa.. ei ne kyl töissäkää juttele..

Noniin, tiedät itsekin että selkeästi vika on sinussa itsessäsi. Voit siis viimein lakata jankuttamassa "mikä naisia vaivaa kun eivät kiinnostu musta" koska nyt vihdoin tajusit, että eihän niitä mikään vaivaa, vaan sua itseäsi.

• Anonyymi

Juu antaa naisten olla. Töissä ne viihtyy aina omassa porukassa missä muitaki naisia... ei niitä kiinnosta.. itelle riitti.

• Anonyymi

Baarissa joskus joku nainen on mua itse lähestynyt mutta tosi harvoin... eipä noita koskaa kiinnosta.. hyvä et poistin tinderit ja kaikki.

• Anonyymi

En mä tiedä mut kyllä mua naiset lähestyy ja juttelee ihan missä vaan. Kaupassa lenkillä baarissa ihan missä vaan. Myös itse menen juttelemaan jos näen mukavan näköisen naisen. Toki tosi monesti ilman mitään taka ajatuksia. Tosin usein jos jotain silmäpeliä ensin niin niitä ajatuksiakin on. Tykkään kaikista maailman naisista.

• Anonyymi

Kivat sulle. Olet varmaa komea jännämies. Ei mulle naiset juttele.. ei kato edes päälle... nii naiset vaikeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivat sulle. Olet varmaa komea jännämies. Ei mulle naiset juttele.. ei kato edes päälle... nii naiset vaikeita.

En ymmärrä. ei ole kyl naiskavereita ei tuttuja ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä. ei ole kyl naiskavereita ei tuttuja ei mitään.

Eihän sillä ole väliä vaikka naiset ei kiinnostu, tuolla ylempänä ketjussa sanoit, naiset saa jäädä. Tee niinkuin sanot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sillä ole väliä vaikka naiset ei kiinnostu, tuolla ylempänä ketjussa sanoit, naiset saa jäädä. Tee niinkuin sanot.

Saa jäädä jep.

• Anonyymi

No ei miehille ossoo puhua kun paiskoovat ilkeitä heti takas,,,,...

• Anonyymi

Itse todellakin välttelen juttelemasta sellaisille miehille, jotka tulkitsevat juttelemisen aloitteeksi ja kiinnistuksen osoitukseksi. Normaaleille miehille, joille voi jutella niitä näitä ilman moisia oletuksia, juttelen kyllä.

• Anonyymi

Älä juttele.. ole yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä juttele.. ole yksin.

Miksi pitäis olla yksin? Kyllähän sosiaalinen aina seuraa löytää.

• Anonyymi

Koskaa ei saa läheisyyttä ja edes koskea naiseen saatana.

• Anonyymi

Naiset lähestyy miehiä ja menee juttelemaan niille.

Aloittajan kysymys siis kuuluisi "miksei naiset lähesty MINUA, miksei naiset tule ikinä juttelemaan MINULLE"

Ja niihin kysymyksiin aloittaja on saanut jo tuhansia kertoja vastaukset tällä sivulla, ja tietää ihan hyvin miksi näin on.

• Anonyymi

No antaa olla.. naiset saa nyt olla.

• Anonyymi

Ei naisia vaan kiinnosta.. sille ei voi mitään...

• Anonyymi

Täytyy varmaa kohta maksaa pillusta..

• Anonyymi

Aina sanot että "pitää varmaan KOHTA" ... miksi jauhat että pitäisi, pitäisi, pitäisi? Mene ja osta niin voit lopettaa ininän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sanot että "pitää varmaan KOHTA" ... miksi jauhat että pitäisi, pitäisi, pitäisi? Mene ja osta niin voit lopettaa ininän.

Olisi kiva saada naista ettei tarvitse pillusta maksaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva saada naista ettei tarvitse pillusta maksaa..

Mutta kun et saa. Etkä tule saamaankaan.

Joten vaihtoehtosi ovat joko olla kokonaan ilman, tai käyttää työstä ansaitut rahat siihen mitä haluat: seksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun et saa. Etkä tule saamaankaan.

Joten vaihtoehtosi ovat joko olla kokonaan ilman, tai käyttää työstä ansaitut rahat siihen mitä haluat: seksiin.

Tulen kyllä saamaan piste. Sähän sen tiedätki. :)

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe