ketokaa mulle jotain kivaa

Anonyymi

Oon siis 14v tyttö ja mun koira kuoli viime viikolla. Menetin myös mun parhaat kaverit. Tuntuu että kukaan ei haluu tukea mua ja itken 24/7. Mulla ei oo masennusta!

2

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ystävä hyvä, rakkaan lemmikin kuolema voi tuntua ihan yhtä vaikealta kuin läheisen ihmisen kuolema. Sinuna etsisin joitain kirjoja, joissa on surun ja menetyksen kohtaamisesta ja käsittelemisestä. Onneksi aika parantaa ja jossain vaiheessa ei satu enää niin paljon- Kuolema on kuitenkin luonnolinen osa elämää ja siinä ehkä hyvä keino on vain kohdata tuntet, ei pakoilla niitä, ja itkeä oikein kunnolla. Antaa itselleen luvan romahtaa. Sitten helpottaa jo hetkeksi. Minulla on useampia meneteyksiä takanani, ja aina menetys tuntuu yhtä kamalalta. Voin vain sanoa, että onneksi aika parantaa. itseäni lohduttaa suunnattomasti se, että olen hoitanut lemmikkiäni niin hyvin kuin voin, sen elämä on olut hyvää. Sitä on rakastettu. Oma henkilökohtainen uskoni on, että vain ruumis kuolee, sielu on ikuinen. Voit lohduttautua puhumalla lemmikillesi, kertomalla kuinka paljon rakastat sitä, ja haluat että sillä on ihanan matka taivaaseen. Olen myös kuullut ja itse uskon, että kun aikani koittaa, kaikki rakkaat lemmikkini ovat minua vastassa. Mikä ihana jälleennäkeminen. Nyt korasi haluaa, että kohtaat surusi, mutta jatkat elämääsi. Mene vaikka yksin kävelylenkki, minkä kävelit yhdessä koirasi kanssa. Nyt koirasi on mukana sielun tasolla. Rakkaus on ikuista. Rakkaus kantaa sinua eteenpäin ja vähitellen näet murheen ylitse ihania asioita, joita koirasi toi elämääsi.

• Anonyymi

Olipas hyviä kavereita kun eivät halua olla kavereitasi kun lemmikkisi kuoli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      72
      955
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      821
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe