Näin tänään hel*tin pitkän listan naisen kynästä mitä miehen tulee olla. Tekeekö palstan sinkkutytöt listauksia?
-Pitkä
-Komea
-...etc.
Mitä miehen tulee olla
173
125
Vastaukset
- Anonyymi
En oo sellaisia listoja koskaan tehnyt enkä tee.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Oletko nähnyt niitä listoja?
En.
Järki puuttuu monen päästä nykyään.
Kaikki vain vaatii ihan mahdottomia.
Siksi on hyvä pysyä sinkkuna! Anonyymi kirjoitti:
En.
Järki puuttuu monen päästä nykyään.
Kaikki vain vaatii ihan mahdottomia.
Siksi on hyvä pysyä sinkkuna!Yym, olen nähnyt mindmap tyyppisen listauksenkin. Siihen oli liitetty lehdistä leikattuja kuviakin ihannemiehistä.
- Anonyymi
Varakas mies eli mitä rikkaampi mies sitä rakastuneempi tyttö on ja korkeastikoulutettu jolla jännä elämä ja matkusteltais paljon seksiturismia ja bilettämistä
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Eikö muita toiveita? :)
No kuule raha on rakkaus ja lähden aina rikkaimman mukaan niin mitä rikkaampi ja varakkaampi mies sitä enemmän se rakastaa minua
Anonyymi kirjoitti:
No kuule raha on rakkaus ja lähden aina rikkaimman mukaan niin mitä rikkaampi ja varakkaampi mies sitä enemmän se rakastaa minua
Hmph. :P
Okei.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle taasen on tärkeintä se, että mies on seksikkäänn näköinen ja hyvä panotaidoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle taasen on tärkeintä se, että mies on seksikkäänn näköinen ja hyvä panotaidoissa.
Eli arabimies
- Anonyymi
Oletko m vai n?
Enpä juuri listoja tee. Ainoat "listat" tein Allun yhteen ketjuun, ja jutun pointtina oli osoittaa että se mitä löytyy korvien välistä ja miten kohtelee toisia ihmisiä merkitsee enemmän kuin mitkään materiaaliset tai ulkonäkökeskeiset asiat.
On tiettyjä asioita joita en aio enää katsella, kuten jatkuva ryyppäminen, huumeidenkäyttö ja hoitamattomat mt-sairaudet. Jos kaikki kolme edellämainittua on tapahtunut menneisyydessä, ja on hakenut ja saanut apua, sekä sitoutunut pysymään kuivilla, tai oppinut tunnistamaan omat jaksamisen rajansa, ja niiden lähetessä osaa pyytää apua, ei kyseiset asiat ole ehdottomia turn offeja. Vain jos ne eivät ole kunnossa, sillon en aio miestä katsella.
Mulla itellä ei ole voimia kannatella ketään pinnalla, saati että kiskoisin ketään ylös ojan pohjalta. Muutoin ei ole mitään väliä millainen mies on muuten. Olen seurustellut pysyvästi pyörätuolissa olleen kanssa, kuten myös lihavan miehen kanssa. Mulle tärkeintä miehessä on se, miten tämä kohtelee toisia ihmisiä.No nuo on ihan järkeviä listauksia. Elämään aika oleellisesti vaikuttavia, myös sinun elämään oleellisesti, jos kumppani pämppää tms. mitä mainitsit.
Ne on elämänarvoja ja arvojen on hyvä kohdata.- Anonyymi
Ymmärrän et porukka haukkuu mua tyhmäksi edellee en käytä huumeita,, alkoa join ennen joka vloppu, mut nyt en,, oon tehny stopin saanu töitä ja mennyt eteenpäin, ihmiset ei vain usko sitä miksen muka voisi joskus saada naisen, mun käytös on huono ja teen sen eteen töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän et porukka haukkuu mua tyhmäksi edellee en käytä huumeita,, alkoa join ennen joka vloppu, mut nyt en,, oon tehny stopin saanu töitä ja mennyt eteenpäin, ihmiset ei vain usko sitä miksen muka voisi joskus saada naisen, mun käytös on huono ja teen sen eteen töitä.
Kuulemma oon mieslapsi toivoton mt potilas,., mitä hittoa,, en kyl sanoisi että olen.. olen tehnyt töitä ja juuri siksi teen töitä että saisin tavis naisen joskus.. ja alkoholin käyttö vähenee pysyvästi.
t. allu
- Anonyymi
En tee tollasia listoja. Mun tarpeet on ihan toisenlaisia.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Haluatko valottaa tarpeistasi enemmän?
Elämänarvojen pitää olla samantyyppiset kuin itselläni
Huumorintajun pitää olla samantyyppinen kuin mulla.
Väkivallaton, huutamaton, riehumaton ja muita ihmisiä kunnioittava käytös on must. Myös muiden haukkuminen tai nimittely on ehdoton nounou.
Jotain yhteisiä tekemisen ja kiinnostuksen kohteita pitää löytyä
Alkoton, huumeeton ja mieluiten myös tupakaton.
Tuossa päällimmäiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivallaton, huutamaton, riehumaton ja muita ihmisiä kunnioittava käytös on must. Myös muiden haukkuminen tai nimittely on ehdoton nounou.
Tuossa päällimmäiset.Niin ja peruspositiivinen elämänasenne on ISO plussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa päällimmäiset.Entä ne alimmaiset?
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa päällimmäiset.Okei. Entäs, jos tyyppi x aloittaa nimittelyn, saako nimitellä takaisin?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Okei. Entäs, jos tyyppi x aloittaa nimittelyn, saako nimitellä takaisin?
Fiksu poistuu paikalta, eikä alennu moiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne alimmaiset?
Mitä merkitystä on sillä, jos vaikka metsänhoidollisella osaamisella saisi "plussaa", jos sillä ei kuitenkaan saa anteeksi minkään noista mainituista puuttumista?
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu poistuu paikalta, eikä alennu moiseen.
Aha. Kääntää siis toisenkin posken?
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa päällimmäiset."En tee tollasia listoja. Mun tarpeet on ihan toisenlaisia."
Hyvä. Tosin nyt pitää hiukan puuttua, kun väittämäsi ei pidä paikkaansa myöhemmän keskustelunne perusteella.
"Väkivallaton, huutamaton, riehumaton ja muita ihmisiä kunnioittava käytös on must. "
"Alkoton, huumeeton ja mieluiten myös tupakaton."
Ja edellä olevat eivät ole kuvailua ominaisuuksista, jotka ovat helposti mitattavissa? Eli eivät ole lista?
"Huumorintajun pitää olla samantyyppinen kuin mulla."
Tämä on ei-listaus, kategoriassa "mun tarpeet on ihan toisenlaisia".- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Aha. Kääntää siis toisenkin posken?
Ei vaan poistuu. Ei haukku haavaa tee. Eikä takaisin räyhäämisestä ole yhtään mitään hyötyä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan poistuu. Ei haukku haavaa tee. Eikä takaisin räyhäämisestä ole yhtään mitään hyötyä.
Okei. Hmm.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
"En tee tollasia listoja. Mun tarpeet on ihan toisenlaisia."
Hyvä. Tosin nyt pitää hiukan puuttua, kun väittämäsi ei pidä paikkaansa myöhemmän keskustelunne perusteella.
"Väkivallaton, huutamaton, riehumaton ja muita ihmisiä kunnioittava käytös on must. "
"Alkoton, huumeeton ja mieluiten myös tupakaton."
Ja edellä olevat eivät ole kuvailua ominaisuuksista, jotka ovat helposti mitattavissa? Eli eivät ole lista?
"Huumorintajun pitää olla samantyyppinen kuin mulla."
Tämä on ei-listaus, kategoriassa "mun tarpeet on ihan toisenlaisia".Alkuperäsessä listassa oli täysin erityyppisiä asioita, kuin mitkä ovat itselleni tärkeitä. Eli puhun täysin totta. En harrasta TOLLASIA listoja, jonka tyyppinen on alussa muodostumassa. Sanamuodoillakin on joskus paljon väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuperäsessä listassa oli täysin erityyppisiä asioita, kuin mitkä ovat itselleni tärkeitä. Eli puhun täysin totta. En harrasta TOLLASIA listoja, jonka tyyppinen on alussa muodostumassa. Sanamuodoillakin on joskus paljon väliä.
Jatkan ... sanamuotoja saa toki olla ymmärtämättä, tahallasn tai vahingossa. Se ei kuitenkaan muuta asiaa mihinkään.
Mitä tulee "mitattaviin" ominaisuuksiin, niin se on sinun määritelmäsi. Itse pohdin ihan muuta, kuin ominaisuuden mitattavuutta. Sanotaan nyt vaikka yksinkertaistaen, että pohdin ominaisuuden pinnallisuutta/näkyvyyttä.
Ja kyllä, koen tarpeideni olevan varsin toisenlaisia kuin aloituksen "pituus ja komeus". - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Okei. Entäs, jos tyyppi x aloittaa nimittelyn, saako nimitellä takaisin?
Olen kerran elämässäni ollut tilanteessa, jossa minuun kohdistui solvauksia ja mies, jonka seurassa olin alkoi puolustaa minua yhtä alatyyliseen sävyyn. Vaikka se minun puolustaminen oli ihan ritarillinen teko, niin sen miehen osakkeet tippuivat siinä pohjalukemiin. Itse olisin halunnut vain poistua, eikä mulla ollut tarvetta reagoida siihen mitenkään. Sitten joudun seisomaan siinä ja kuuntelemaan sitä huutelua ja häpeämään silmät päästäni sitä käytöstä. Yritin hetken, että nyt mennään, mutta lopulta vaan poistuin yksinäni. Mies juoksi sitten mut kiinni ja oli kovasti loukkaantunut, kun en arvostanut hänen yritystään totaalisesti nolata mutkin.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kerran elämässäni ollut tilanteessa, jossa minuun kohdistui solvauksia ja mies, jonka seurassa olin alkoi puolustaa minua yhtä alatyyliseen sävyyn. Vaikka se minun puolustaminen oli ihan ritarillinen teko, niin sen miehen osakkeet tippuivat siinä pohjalukemiin. Itse olisin halunnut vain poistua, eikä mulla ollut tarvetta reagoida siihen mitenkään. Sitten joudun seisomaan siinä ja kuuntelemaan sitä huutelua ja häpeämään silmät päästäni sitä käytöstä. Yritin hetken, että nyt mennään, mutta lopulta vaan poistuin yksinäni. Mies juoksi sitten mut kiinni ja oli kovasti loukkaantunut, kun en arvostanut hänen yritystään totaalisesti nolata mutkin.
Jep. No minusta poistuminen paikalta on ihan viisasta, mutta on tilanteita ettei pakittaminen aina käy järkeen.
Kuvailemasi tilanne lienee käynyt miehesi luonnolle ja verbaaliset vastahyökkäykset lähti liikkeelle. Niin voi joskus käydä, kun sattuu huono päivä.Anonyymi kirjoitti:
Jatkan ... sanamuotoja saa toki olla ymmärtämättä, tahallasn tai vahingossa. Se ei kuitenkaan muuta asiaa mihinkään.
Mitä tulee "mitattaviin" ominaisuuksiin, niin se on sinun määritelmäsi. Itse pohdin ihan muuta, kuin ominaisuuden mitattavuutta. Sanotaan nyt vaikka yksinkertaistaen, että pohdin ominaisuuden pinnallisuutta/näkyvyyttä.
Ja kyllä, koen tarpeideni olevan varsin toisenlaisia kuin aloituksen "pituus ja komeus".Aloituksessa puhuttiin listoista, ei juuri tietynlaisista listoista. Se, että aloittajan esimerkki oli juuri tietynlainen, johtunee puhtaasti siitä, että se oli helppo tapa havainnollistaa asiaa.
Listan teit, et kuitenkaan SELLAISTA listaa, mitä aloituksen esimerkissä havainnollistettiin.
"Mitä tulee "mitattaviin" ominaisuuksiin, niin se on sinun määritelmäsi."
Ei oikeastaan, se on hyvin yleinen mm. sosiologian piirissä. Alkoholiton on erittäin helposti mitattavissa oleva määritelmä, samoin kuin vaikka ihonväri, pituus, paino, yleinen komeus/kauneus. Mutta samanlainen huumorintaju ei ole, sitä on mahdoton mitata muuten kuin elämällä niiden kahden ihmisen elämää. Mikä edelleen on mahdotonta, ainakin vielä nykyisin.
Siinä mielessä tarpeesi eivät pohjimmiltaan eroa, vaan sinulla on tarkat, listattavissa olevat määritelmät, joiden perusteella teet rationaalista kumppaninvalintaa. Se, että listasi ei sisällä yleisesti pinnalliseksi koettuja ominaisuuksia, on luonnollisestikin varsin arvostettavaa.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Jep. No minusta poistuminen paikalta on ihan viisasta, mutta on tilanteita ettei pakittaminen aina käy järkeen.
Kuvailemasi tilanne lienee käynyt miehesi luonnolle ja verbaaliset vastahyökkäykset lähti liikkeelle. Niin voi joskus käydä, kun sattuu huono päivä.Eipä ole koskaan tullut eteen tilannetta, ettenkö voisi poistua. Jos se on fyysisesti mahdotonta, niin henkisesti onnistuu silti aina ... siis itseltän. Olen myös sen verran nopsasti nollasta sataan kiihtyvää sorttia, että jos mä kykenen itseni hallitsemaan, niin pitäis toisenkin pystyä. Eli juu ei, en arvosta yhtään moista käytöstä.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole koskaan tullut eteen tilannetta, ettenkö voisi poistua. Jos se on fyysisesti mahdotonta, niin henkisesti onnistuu silti aina ... siis itseltän. Olen myös sen verran nopsasti nollasta sataan kiihtyvää sorttia, että jos mä kykenen itseni hallitsemaan, niin pitäis toisenkin pystyä. Eli juu ei, en arvosta yhtään moista käytöstä.
Et ole ollut tukalissa tilanteissa. Kiistellyt saadaksesi apua tai jäädäksesi ilman.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin listoista, ei juuri tietynlaisista listoista. Se, että aloittajan esimerkki oli juuri tietynlainen, johtunee puhtaasti siitä, että se oli helppo tapa havainnollistaa asiaa.
Listan teit, et kuitenkaan SELLAISTA listaa, mitä aloituksen esimerkissä havainnollistettiin.
"Mitä tulee "mitattaviin" ominaisuuksiin, niin se on sinun määritelmäsi."
Ei oikeastaan, se on hyvin yleinen mm. sosiologian piirissä. Alkoholiton on erittäin helposti mitattavissa oleva määritelmä, samoin kuin vaikka ihonväri, pituus, paino, yleinen komeus/kauneus. Mutta samanlainen huumorintaju ei ole, sitä on mahdoton mitata muuten kuin elämällä niiden kahden ihmisen elämää. Mikä edelleen on mahdotonta, ainakin vielä nykyisin.
Siinä mielessä tarpeesi eivät pohjimmiltaan eroa, vaan sinulla on tarkat, listattavissa olevat määritelmät, joiden perusteella teet rationaalista kumppaninvalintaa. Se, että listasi ei sisällä yleisesti pinnalliseksi koettuja ominaisuuksia, on luonnollisestikin varsin arvostettavaa.Tämä sinun mielipiteesi ja sinun tulkintasi. Minun mielipiteeni ja tulkintani on erilainen. Kumpikaan niistä ei ole sen oikeampi, eli turhapa tuosta on lähteä kiistelemään.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Et ole ollut tukalissa tilanteissa. Kiistellyt saadaksesi apua tai jäädäksesi ilman.
Ai en vai. No ihan miten vaan 😁
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Sori, jäi se kysymysmerkki pois. 😉
Kyllä tässä lähes kaikki on tullut nähtyä. Enpä tosin ole ollut sellaisessa tilanteessa, että haukkuminen ja nimittely olis helpottanut avun saamista.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä lähes kaikki on tullut nähtyä. Enpä tosin ole ollut sellaisessa tilanteessa, että haukkuminen ja nimittely olis helpottanut avun saamista.
Hyvä ettet ole ollut. Elämä osaa olla joskus raadollista. Ja puolensa on hyvä osata pitää, vaikka joutuisi haukkumaan kusipääksi tms. että viesti menee perille.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Hyvä ettet ole ollut. Elämä osaa olla joskus raadollista. Ja puolensa on hyvä osata pitää, vaikka joutuisi haukkumaan kusipääksi tms. että viesti menee perille.
Tai sitten opettelee muut tavat käsitellä ihmisiä. Esim. aspojen kanssa asioidessa täysin toinen asenne tuo nopeasti avun. Vuosikausia sitä hommaa tehneenä sitä on oppinut mikä vipu toimii parhaiten. Tai juu toki voi huutaakin, mutta ite tosiaan en arvosta yhtään moista. Tässäpä niitä syitä miksi etsiä sitä itselle sopivaa seuraa. ☺
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten opettelee muut tavat käsitellä ihmisiä. Esim. aspojen kanssa asioidessa täysin toinen asenne tuo nopeasti avun. Vuosikausia sitä hommaa tehneenä sitä on oppinut mikä vipu toimii parhaiten. Tai juu toki voi huutaakin, mutta ite tosiaan en arvosta yhtään moista. Tässäpä niitä syitä miksi etsiä sitä itselle sopivaa seuraa. ☺
Joo no voi osata muutkin tavat, mutta välillä on hyvä tiputtaa muutama kusipää pilvistä takas maantasalle. 😄
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Joo no voi osata muutkin tavat, mutta välillä on hyvä tiputtaa muutama kusipää pilvistä takas maantasalle. 😄
Paitsi silloin, jos se ongelma ei millään tavalla ole toisen kusipäisyys, kuten esimerkiksi asiakaspalvelutehtävissä usein käy. Silloin se on vain järkyttävän huonoa käytöstä, josta saa usein palkaksi esim. hieman pidennettyä jonotusta. Poikki kun ei puhelua voi laittaa, mutta tauon voi pitää.
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi silloin, jos se ongelma ei millään tavalla ole toisen kusipäisyys, kuten esimerkiksi asiakaspalvelutehtävissä usein käy. Silloin se on vain järkyttävän huonoa käytöstä, josta saa usein palkaksi esim. hieman pidennettyä jonotusta. Poikki kun ei puhelua voi laittaa, mutta tauon voi pitää.
Jep.
- Anonyymi
Kyllä naisilla on listat mutta eivät ne niitä laita esiin koska saisivat haukkuva miehiltä. Haluaisin tosiaan nähdä tavis naisten listat. Ovat varmaan pitkiä jaa vaativia.
https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/3190222Ahhahaa. 😂
"Hörröpörrönaiset
ILMOITUS: Käyttävät sanoja höpsönpöpsö, hörröpörrö, mörökölli, söpöily, höpsötys. Omistavat marsun tai pienen koiran.
TOTUUS: Heikkohermoisia, uuvuttavia höpöttäjiä. Seksiä saatavilla. Laatu vaihtelee. Yhteinen yö tulkitaan yksipuolisesti sitoumukseksi."
🤣👍
- Anonyymi
Tuttua huttua. 😆
Kysy itseltäsi: Kuka kirjoittaa julkisesti listan?
Veikkaan, ettei sun nainen. 😊
T:D- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Mun nainen kertoo listan mulle privaatisti ja listassa on vain yksi ranskalainen viiva.
-JanK
😆Osaa kiteyttää. 😀👌
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Kyllä, kelpaa sellasenaan tai on kelpaamatta. 😇
Niinpä. Ei siis lööpeissä velloviin höyhötyksiin toinna edes ajatusta laittaa. 😀
Just katsoin jotain iltapäivälehtien tarjonnasta, että Paladerin emäntä höpäjää jotain.... kysymys kuuluu täältä....: miksi?
Miksi sepostaa yhtään mitään julkisesti?
Mitä joku julkisuuden henkilö puhuu mitään yksityisistä asioistaan julkisesti? Mitä sillä saa? Korkeintaan vain sen jonkun korvauksen jutusta?
No mitä nämä jonkun listan kehittäjät saa? Puolesta ja vastaan kommentteja... ja julkaisija lukijoita mainoksilleen... tms.
Täälläkin minä snonyyminä olen yhdentekevä, Dissenä oisin jo myyvempi. 😀
Tuollaiset listat on vaan vitsi. Kuten palstan juoruilukin. 😀 Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ei siis lööpeissä velloviin höyhötyksiin toinna edes ajatusta laittaa. 😀
Just katsoin jotain iltapäivälehtien tarjonnasta, että Paladerin emäntä höpäjää jotain.... kysymys kuuluu täältä....: miksi?
Miksi sepostaa yhtään mitään julkisesti?
Mitä joku julkisuuden henkilö puhuu mitään yksityisistä asioistaan julkisesti? Mitä sillä saa? Korkeintaan vain sen jonkun korvauksen jutusta?
No mitä nämä jonkun listan kehittäjät saa? Puolesta ja vastaan kommentteja... ja julkaisija lukijoita mainoksilleen... tms.
Täälläkin minä snonyyminä olen yhdentekevä, Dissenä oisin jo myyvempi. 😀
Tuollaiset listat on vaan vitsi. Kuten palstan juoruilukin. 😀Juu, ymmärrän kriteerit minkä puitteissa jotakin, mutta listat on aika jäätäviä.
Ne on muutenkin niin tulkitsijasta kiinni, miten listan tulkitsee. Jokainen ajattelee tai lähes jokainen, että oma huumori on hauskaa nojoo, oon huumorintajuinen. Sitten treffeillä toinen ei vaikutu yhtään huumorista, no mutta se luki sun listassa. 🥴
Tää turina on on jees, juoruilu out.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Juu, ymmärrän kriteerit minkä puitteissa jotakin, mutta listat on aika jäätäviä.
Ne on muutenkin niin tulkitsijasta kiinni, miten listan tulkitsee. Jokainen ajattelee tai lähes jokainen, että oma huumori on hauskaa nojoo, oon huumorintajuinen. Sitten treffeillä toinen ei vaikutu yhtään huumorista, no mutta se luki sun listassa. 🥴
Tää turina on on jees, juoruilu out.Mennäänpä perusjuttuihin.
Mitä sinä menetät tyypissä, joka listaa kaikki ja määrittelee ne sitten itse omalla tavallaan?
Jos olet listauksen ulkopuolella?
No et sitten niin mitään! Eihän hän ole sinusta kiinnostunut, jos et mätsää... eli hän se on joka jotain menettää, jos ei jotain sinussa näe. 😀
Ja näin se muuten on. Minäkin taatusti olen enemmän ummistanut silmiäni joiltain, kun oikeasti nähnyt ja katsonut, mitä joku on. 😊 Anonyymi kirjoitti:
Mennäänpä perusjuttuihin.
Mitä sinä menetät tyypissä, joka listaa kaikki ja määrittelee ne sitten itse omalla tavallaan?
Jos olet listauksen ulkopuolella?
No et sitten niin mitään! Eihän hän ole sinusta kiinnostunut, jos et mätsää... eli hän se on joka jotain menettää, jos ei jotain sinussa näe. 😀
Ja näin se muuten on. Minäkin taatusti olen enemmän ummistanut silmiäni joiltain, kun oikeasti nähnyt ja katsonut, mitä joku on. 😊Jep.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Jep.
Niin... no takas otsikkoon ja sen kysymykseen:
Se mikä on. 😊👌 Ja on sen mitä on, rinta röyheenä. Sehän on mies. 😄
Mies ei ole se, joka muilta kyselee, mitä pitäis olla. 😁☝️
https://youtu.be/laaoZ-_YnFc
Vaan se joka on se mitä onkin...
https://youtu.be/lfEwpZb8PRA
Ehkä tää sopii parhaiten vikaan vaihtoehtoon biiseistä. Syypää naisen hymyyn. 😁
- Anonyymi
Älykäs ja hauska mies
Pari tärkeää kriteeriä. - Anonyymi
Jan näytää tutulta keneltä näytät?
- Anonyymi
Aito frendi... ;) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=BqfEOp-4YwA
kera kiihkeiden tuulien. ;) ;) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=k3ByY87DqUI
Siitä on intohimoinen ja kiihkeä rakkaus tehty. Sitähän sää kysyit? ;) ;) ;D- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Heh. Mitäs tähän tuumaisi?
https://youtu.be/RvgRfXwRCDEKun on aito frendi kera kiihkeiden tuulien, voi kiihdytellä ja viihdytellä koko loppuelämän sellaisen kanssa. Sitähän mää tarkoitin! ;) ;) ;O ;D
https://www.youtube.com/watch?v=ivdDR1SJ5O8 Anonyymi kirjoitti:
Kun on aito frendi kera kiihkeiden tuulien, voi kiihdytellä ja viihdytellä koko loppuelämän sellaisen kanssa. Sitähän mää tarkoitin! ;) ;) ;O ;D
https://www.youtube.com/watch?v=ivdDR1SJ5O8Jaaaaa'aaa-a.
Tuulista tulee mieleen leijat.Anonyymi kirjoitti:
Kun on aito frendi kera kiihkeiden tuulien, voi kiihdytellä ja viihdytellä koko loppuelämän sellaisen kanssa. Sitähän mää tarkoitin! ;) ;) ;O ;D
https://www.youtube.com/watch?v=ivdDR1SJ5O8Kuten.
https://youtu.be/mJPCKPZRS88
Miespuolinen kikka-de.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Kuten.
https://youtu.be/mJPCKPZRS88
Miespuolinen kikka-de.Ahaa. Tuollaisesta en ollut ennen kuullutkaan. Hyvään parisuhteeseen kuuluu "kiihtyttely ja viihtyttely" oikeassa suhteessa ja sopivin väliajoin. Sitä ei sovi kenenkään parisuhteellisen unohtaa! ;) ;D
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Tuollaisesta en ollut ennen kuullutkaan. Hyvään parisuhteeseen kuuluu "kiihtyttely ja viihtyttely" oikeassa suhteessa ja sopivin väliajoin. Sitä ei sovi kenenkään parisuhteellisen unohtaa! ;) ;D
Mistäs sellaisen parisuhteen sitten löytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Tuollaisesta en ollut ennen kuullutkaan. Hyvään parisuhteeseen kuuluu "kiihtyttely ja viihtyttely" oikeassa suhteessa ja sopivin väliajoin. Sitä ei sovi kenenkään parisuhteellisen unohtaa! ;) ;D
Pitääpä taas laittaa "kiihtyttely ja viihtyttely"-vaihde päälle, ettei mene liian tylsäksi elämä. (Naurattaa!) ;D
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Mistäs sellaisen parisuhteen sitten löytää?
No itse olen ainakin sitä mieltä, että minun kanssa joku voi löytää sellaisen. Laitan ehdottomasti "kiihtyttelylle ja viihtyttelylle" sen arvon ja paikan, mikä sille kuuluu. Ei tule tylsää.. Naurattaa! Menikö tämä keskustelu vähän sivuraiteille? Eipä tuo mitään.. ;) ;) ;O
Anonyymi kirjoitti:
No itse olen ainakin sitä mieltä, että minun kanssa joku voi löytää sellaisen. Laitan ehdottomasti "kiihtyttelylle ja viihtyttelylle" sen arvon ja paikan, mikä sille kuuluu. Ei tule tylsää.. Naurattaa! Menikö tämä keskustelu vähän sivuraiteille? Eipä tuo mitään.. ;) ;) ;O
Ai, oot vapaa?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ai, oot vapaa?
Olen.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Oletko kauankin?
En mene yksityiskohtiin. On minulla aina ollut säätöjä tai mielenkiintoisia miehiä, joista olen/olen ollut kiinnostunut. Etsin siis tosi tarkoituksella mutta en ole tosikko. ;) ;)
Anonyymi kirjoitti:
En mene yksityiskohtiin. On minulla aina ollut säätöjä tai mielenkiintoisia miehiä, joista olen/olen ollut kiinnostunut. Etsin siis tosi tarkoituksella mutta en ole tosikko. ;) ;)
No löytyykö niitä mielenkiintoisia miehiä ja kriteerejä mielenkiintoiselle miehelle?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
No löytyykö niitä mielenkiintoisia miehiä ja kriteerejä mielenkiintoiselle miehelle?
Löytyyhän niitä paljonkin mutta en jaksa tähän aikaan illasta alkaa kriteerilistaa rustaamaan. Sellainen hyväkroppainen tee se itse-mies haussa. Kuuntelepa tuo! ;) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=UbmAJPnE8d4 Anonyymi kirjoitti:
Löytyyhän niitä paljonkin mutta en jaksa tähän aikaan illasta alkaa kriteerilistaa rustaamaan. Sellainen hyväkroppainen tee se itse-mies haussa. Kuuntelepa tuo! ;) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=UbmAJPnE8d4Yym, tee-se-itse-mies tekee senkin itse, ei siihen naista tarvita. 😌
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Yym, tee-se-itse-mies tekee senkin itse, ei siihen naista tarvita. 😌
Ei kai! Eläköön sukupuolien rikkaus ja niiden välinen rakkaus. Eikö niin? ;)
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai! Eläköön sukupuolien rikkaus ja niiden välinen rakkaus. Eikö niin? ;)
No jos nyt sitte.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
No jos nyt sitte.
Kyllä vaan. Palvelijan paikka haussa! (Vitsi, ainakin osittain!) ;) :D
https://www.youtube.com/watch?v=S8GEaxqyRvE Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan. Palvelijan paikka haussa! (Vitsi, ainakin osittain!) ;) :D
https://www.youtube.com/watch?v=S8GEaxqyRvEHeh, nyt on mukava mennä nukkumaan geishat, eiku kimonot hyvää yötä.
Ei täällä ole sinkkutyttöjä.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ikävää olla totuuden torvena. ; )
Kumpaan se mielestäs kaatuu, sinkkuuteen vai sukupuoleen? Vai kenties ikään?
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan se mielestäs kaatuu, sinkkuuteen vai sukupuoleen? Vai kenties ikään?
Oma aikomukseni ei ollut tytötellä. JanK aloitti =>
Itselleni aikuinen. Ja, juu naispuolinen, jos on varaa valita. ; )
Kun ei ole, niin ei sitten.- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Oma aikomukseni ei ollut tytötellä. JanK aloitti =>
Itselleni aikuinen. Ja, juu naispuolinen, jos on varaa valita. ; )
Kun ei ole, niin ei sitten.Niin, mutta kumpaan se sitten kaatuu? Kumpia ei ole sinkkuja vai naisia?
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta kumpaan se sitten kaatuu? Kumpia ei ole sinkkuja vai naisia?
Onhan täällä molempia: sekä sinkkuja että naisia.
...mutta ei yhtä aikaa molempia. ; )- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta kumpaan se sitten kaatuu? Kumpia ei ole sinkkuja vai naisia?
Lähinnä nyt tässä pohdin, että onko mun sukupuoleni määritetty väärin, vai onko mulla jossain salainen parisuhde. Niin salanen, että se on salattu jopa multa itseltäni. Pitäis vaan keksiä ketä tästä voi syyttää.🤔
- Anonyymi
En ole koskaan laatinut listaa, mutta toki tietyt asiat edellytän:
-tervepäisyys. Tarkoitan ei öyhöä ja mölinää.
-ei alko-ongelmaa
-pitää luotettavuutta itsestäänselvyytenä, samoin sanassaan pysymistä, vastuunottoa.
-tajua että elämä ja parisuhde ei ole pelkkää sängynrynkytystä, kivaa ja hauskaa.
-arjen sietoa, ts. pystyy ja haluaa pysyä rinnalla myös vaikeampina aikoina.
-arvostaa itseään ja muita terveellä tavalla.
Kaiken kaikkiaan sellaista mitä henkisesti terve mies on. Sain hyvän miehenmallin omalta isältäni jota arvostan todella korkealle. Meillä oli hyvä ja lämmin ja turvallinen lapsuudenkoti, jossa rakastava ja läsnäoleva isä. Sellainen mies on oma taoitteeni. - Anonyymi
Pitkä listohan tuosta elkiintyy.
- Anonyymi
Teininä tuli tehtyä listoja joissa oli määritelty millainen poikaystävän pitäisi olla, lähinnä ulkonäköjuttuja. Sitten kun sellaisen listan mukaisen pojan sai kainaloon, niin huomasikin että ihan muut asiat ne on merkityksellisiä toimivan parisuhteen kannalta.
Ainoat vaatimukset nykyään miehelle on, että on luotettava, välittävä, mt-ongelmaton ja sinut itsensä kanssa. Epävarmaa, epäluotettavaa, kylmää tmv ihmistä en elämääni kaipaa. Toki sitä myös toivoo että huumorintajut kohtaisi ja voisi vaikka yhdessä harrastaa pyöräilyä, lenkkeilyä tmv.
Jos ihan mitättömiin pikkuseikkoihin mennään, niin olen aina rakastanut vihreitä silmiä, joten olisi mieletön plussa jos sellaiset miehellä olisi, mutta ei kuulu must-have-vaatimuksiin :DMistähän sellainen tarve listoille ylipäänsä mahtaa tulla? Olen aika moneenkin listaan elämäni aikana törmännyt ja rehellisesti en ole oikein koskaan ymmärtänyt listoja. Ymmärrän, että kriteereitä on, mutta nekin lähinnä jotain sellaisia perustavanlaatuisia kuten rehellisyys, luotettavuus, elämänkatsomus tms. Kutsuisin niitä elämänarvoiksi.
Mikä vaikuttaa melkoisesti yleiseen olotilaan suhteessa. Mutta justiinsa joku nimi, pituus, tietty ammatti, koulutus tms, silmien väri tai hiusten väri, hiusten malli, silmälasit tms. tuntuu erikoiselta listoittelulta.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Mistähän sellainen tarve listoille ylipäänsä mahtaa tulla? Olen aika moneenkin listaan elämäni aikana törmännyt ja rehellisesti en ole oikein koskaan ymmärtänyt listoja. Ymmärrän, että kriteereitä on, mutta nekin lähinnä jotain sellaisia perustavanlaatuisia kuten rehellisyys, luotettavuus, elämänkatsomus tms. Kutsuisin niitä elämänarvoiksi.
Mikä vaikuttaa melkoisesti yleiseen olotilaan suhteessa. Mutta justiinsa joku nimi, pituus, tietty ammatti, koulutus tms, silmien väri tai hiusten väri, hiusten malli, silmälasit tms. tuntuu erikoiselta listoittelulta.Noh lapsena tuli tehtyä kaikenlaisia listoja milloin mistäkin aiheesta, varmaan jotain kontrollinkaipuuta, tai mene ja tiedä :) Näin aikuisena tulee rustailtua listoja enää lähinnä kauppaan, jotta muistaisi kerrankin ne vaihtolamput, -patterit tai pesuaineet :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh lapsena tuli tehtyä kaikenlaisia listoja milloin mistäkin aiheesta, varmaan jotain kontrollinkaipuuta, tai mene ja tiedä :) Näin aikuisena tulee rustailtua listoja enää lähinnä kauppaan, jotta muistaisi kerrankin ne vaihtolamput, -patterit tai pesuaineet :D
Sinähän voisit aina käyttää tuota Jan K juttua, kun mulle puhut.
Minä voisin olla vaikka Jaana K
Ois selvempää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois selvempääEttä vois luottaa kaikin tavoin
Hellä
Lämmin
Että tykkää minusta
Tasapainoinen, ettei koko ajan tunteet muutu
REHELLINEN Anonyymi kirjoitti:
Noh lapsena tuli tehtyä kaikenlaisia listoja milloin mistäkin aiheesta, varmaan jotain kontrollinkaipuuta, tai mene ja tiedä :) Näin aikuisena tulee rustailtua listoja enää lähinnä kauppaan, jotta muistaisi kerrankin ne vaihtolamput, -patterit tai pesuaineet :D
Nii, jos se on sitä. Tai ajattelee, että mittatilausmiehiä ja - naisia löytyy, tekee vaan tarkan listan osista. :)
Vähän lapsekkaasti, kun lapsen vielä ihmisiä ajattelee.
Kauppalappu kannattaa ehdottomasti tehdä ja unohtaa kotiin. ;}Anonyymi kirjoitti:
Ois selvempääJaa. Ole nyt sitte, jos tykkäät olla.
Anonyymi kirjoitti:
Että vois luottaa kaikin tavoin
Hellä
Lämmin
Että tykkää minusta
Tasapainoinen, ettei koko ajan tunteet muutu
REHELLINENKuulosta helpolta, mikäli olet oikeasti tykättävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietåisitpä vaan miten keski-ikäisillä naisillakin on pitkät listat miehen ulkopuolisista ominaisuuksista ja vieläpä listan kärjessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietåisitpä vaan miten keski-ikäisillä naisillakin on pitkät listat miehen ulkopuolisista ominaisuuksista ja vieläpä listan kärjessä.
Lienee sitten eri sosiaalisissa ympyröissä sellaiset naiset, omassa tuttavapiirissä ei kellään naisella ole tiukkoja ulkonäkökriteerejä miehille :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienee sitten eri sosiaalisissa ympyröissä sellaiset naiset, omassa tuttavapiirissä ei kellään naisella ole tiukkoja ulkonäkökriteerejä miehille :)
Eivät tietenkään paljasta sitä mitä nettideiteissä tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkähän takia sitä muka omilta ystäviltä salailtaisiin? Varsinkin kun se kerta on niiiiiiiiin yleistä.
- Anonyymi
Silmien väriä merkittävämpi seikka on silmien koko ja muoto. Silmien kauneuden kannalta siis. Kasvojen kannalta myös silmien etäisyys toisistaan ja muu symmetria on tärkeää. Vihreät silmät taitaa olla kaikkein harvinaisemmat.
Anonyymi kirjoitti:
Silmien väriä merkittävämpi seikka on silmien koko ja muoto. Silmien kauneuden kannalta siis. Kasvojen kannalta myös silmien etäisyys toisistaan ja muu symmetria on tärkeää. Vihreät silmät taitaa olla kaikkein harvinaisemmat.
Taitaa ruskean eri sävyt olla yleisimmät silmien värit? Ja täällä kotimaassa näkee sinisen eri sävyjäkin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettideittailusta en tiedä, mutta noita pariutuneita tuttuja naisia kun katsoo niin eivät tosiaan ole mitään mallipoikia itselleen iskeneet :) Ihan tavallisia miehiä, ihan tavallisille naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaako punaiset tai keltaiset silmät naiselle???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaako punaiset tai keltaiset silmät naiselle???
Jokainen vastaa omasta puolestaan. Omat suosikit on erisävyiset ruskeat ja siniset. Vihreät on toki myös kauniit ja harvinaiset. Itselläni on siniharmaat ja mantelinmuotoiset. Tosiaan kiinnitän huomiota ennen kaikkea silmien kokoon, muotoon ja etäisyyteen toisistaan. Kauniit silmät voi olla ruskean, sinisen tai vihreän väriset. Keltaiset silmät on ruskeita (valossa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisitpä joidenkin keski-ikäisten miesten listat!
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Taitaa ruskean eri sävyt olla yleisimmät silmien värit? Ja täällä kotimaassa näkee sinisen eri sävyjäkin paljon.
Ruskean eri sävyt on yleisimmät. Pohjoismaissa yleisimmät taitaa olla sinisen eri sävyjä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Silmien_väri#Värien_maantieteellinen_jakautuminen - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Sinulla on vihreät=))
Anonyymi kirjoitti:
Ruskean eri sävyt on yleisimmät. Pohjoismaissa yleisimmät taitaa olla sinisen eri sävyjä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Silmien_väri#Värien_maantieteellinen_jakautuminenJep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkähän takia sitä muka omilta ystäviltä salailtaisiin? Varsinkin kun se kerta on niiiiiiiiin yleistä.
Kuka haluaisi antaa itsestään bimbon vaikutelmaa varsinkaan ystävilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaisi antaa itsestään bimbon vaikutelmaa varsinkaan ystävilleen.
Totta, naiset kovin harvoin puhuvat mitään hassuja juttuja keskenään. Tiukkaa asiaa vaan. Ei mitään kynsilakkojen vertailuja, pörrötyynyistä intoilua tai miehistä puhumista. Naiset juttelee keskenään vaan ydinfysiikkaa, politiikkaa ja työasioita. Ettei vaan ystävät pitäisi bimbona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, naiset kovin harvoin puhuvat mitään hassuja juttuja keskenään. Tiukkaa asiaa vaan. Ei mitään kynsilakkojen vertailuja, pörrötyynyistä intoilua tai miehistä puhumista. Naiset juttelee keskenään vaan ydinfysiikkaa, politiikkaa ja työasioita. Ettei vaan ystävät pitäisi bimbona.
Sinä annat bimbon vaikutelman ystävillesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä annat bimbon vaikutelman ystävillesi?
Sinä annat bimbon vaikutelman meille kaikille itsestäsi näillä horinoillasi :D
- Anonyymi
Listauksia tekevät ihmiset, joilta puuttuu järki päästä.
Ei muuta.- Anonyymi
Aivan. Ja nimenomaan tällaisia listauksia:
"Silmien väriä merkittävämpi seikka on silmien koko ja muoto. "
"Kasvojen kannalta myös silmien etäisyys toisistaan ja muu symmetria on tärkeää."
Olisiko parilla prosentilla ihmisistä täysin symmetriset kasvot 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Ja nimenomaan tällaisia listauksia:
"Silmien väriä merkittävämpi seikka on silmien koko ja muoto. "
"Kasvojen kannalta myös silmien etäisyys toisistaan ja muu symmetria on tärkeää."
Olisiko parilla prosentilla ihmisistä täysin symmetriset kasvot 🤔Jokaisella on oikeus ihanteisiin, viittasit minun viestiin. Kauneus on symmetriaa tai ainakin osittaista symmetriaa. Jos joku kohta kasvoista ei olekaan symmetrinen, se poikkeavuus tulee olla "oikeassa kohdassa", että se lisää kauneutta tai ei vähennä sitä. Luonnollisen täyteläiset huulet on paljon kauniimmat kuin viivahuulet, vaikka klassinen symmetria liputtaa siltä väliltä. Luonnollisen täyteläiset (ei täyteaineilla luonnottomannäköiseksi tehdyt) huulet on silti kauniit, vaikka ei symmetriset.
- Anonyymi
Itseään kunnioittavalla itselleen rehellisellä ihmisellä on aina kriteerit olipa ne listattu tai ei.
- Anonyymi
Mielestäni se, että edellyttää toisen olevan hyväkäytöksinen, ei alko-ongelmaa, pää suht- koht kunnossa, kunnioitus kaikkia toisia kohtaan jne ei ole mitään "listoja" vaan järkeviä odotuksia ihmiseltä jonka kanssa ehkä viettää pitkänkin aikaa tai jopa loppu iän!
Tyhmähän se on joka ei mitään edellytyksiä aseta, ottaa raahattavakseen minkä tahansa kiviriipan ja hoivattavan. Tai räkä poskella koikkelehtivan juopon. Tai työhaluttoman sohvalla loisivan. Tai hoitamattomista mt-ongelmista kärsivän. jne.
Ei paljon auta vaikka olisi viisi metriä pitkä Allu jos korvienväli ei ole kunnossa.
Mitä ihmettä tekisin kauhean komealla kauhean pitkällä tollolla jonka kanssa ei normaalia parisuhdearkea pysty elämään? En halua kauhean komeaa ja kauhean pitkää aikuista miesvauvaa, haluan tasavertaisen kumppanin ja siksi asetan tiettyjä edellytyksiä, tykkäätte siitä tai ette.- Anonyymi
Nimenomaan. Järkiodotukset eivät ole mitään "listoja".
Juu, jotain kriteereitä on hyvä olla eli elämänarvoja. Listauksissa vaan monesti näkee ihan hulabula hömppä hommeleita, mitkä lähinnä näyttää näpertelyltä ihmisen ympärillä.
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen mies ei mene verkkareissa kaupungille, hahaha ja muuta skeidaa. :D
- Anonyymi
Kriteerit kumpuaa itsearvostuksesta ja järjen käytöstä.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Juu, jotain kriteereitä on hyvä olla eli elämänarvoja. Listauksissa vaan monesti näkee ihan hulabula hömppä hommeleita, mitkä lähinnä näyttää näpertelyltä ihmisen ympärillä.
Palstan yleisin hokema "miehen pitää olla rikas" on suurimpia hulabula hömppä hommeleita.
Suomessa kun ollaan, niin jokaisella on enemmän tai yleensä vähemmän rahaa. Pointti on se, että saa ne riittämään. Tämä asia oli ehdottomasti paremmin ihmisillä hallussa 70-luvulla kuin nyt. Se on mielenkiintoista, sillä silloin ei ollut Kelaa ja muita tukia. - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Aikuinen mies ei mene verkkareissa kaupungille, hahaha ja muuta skeidaa. :D
Aikuinen tyylitajuinen mies EI käytä farkkujen kanssa (juoksu)lenkkareita, tennissukkia sandaaleissa, tennissukkia puvun kanssa (tai mitään muuta kuin tummia tarpeeksi pitkiä sukkia puvun kanssa). Aikuinen tyylitajuinen mies ymmärtää, että vyölaukku jäi 90-luvulle. Aikuinen tyylitajuinen mies ei tunge paitaa eikä varsinkaan flanellipaitaa korkeavyötäröisten farkkujen sisään. Haluatko, että jatkan listaa? ;) ;) ;D
https://www.youtube.com/watch?v=hLr6xok5zIk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen tyylitajuinen mies EI käytä farkkujen kanssa (juoksu)lenkkareita, tennissukkia sandaaleissa, tennissukkia puvun kanssa (tai mitään muuta kuin tummia tarpeeksi pitkiä sukkia puvun kanssa). Aikuinen tyylitajuinen mies ymmärtää, että vyölaukku jäi 90-luvulle. Aikuinen tyylitajuinen mies ei tunge paitaa eikä varsinkaan flanellipaitaa korkeavyötäröisten farkkujen sisään. Haluatko, että jatkan listaa? ;) ;) ;D
https://www.youtube.com/watch?v=hLr6xok5zIkP.S. Aikuinen tyylitajuinen mies ymmärtää, että pieruverkkarit tai pikemminkin pierucolleget kuuluu arkeen.
P.P.S. Minulla ne on leggingsit! ;) ;D Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=hLr6xok5zIkTennarit sallitaan farkkujen kanssa. Piste. :D
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=hLr6xok5zIkJatka vaan, kaipaankin jo makeita nauruja. :P
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Tennarit sallitaan farkkujen kanssa. Piste. :D
Tietysti! Tennarit on eri asia kuin juoksulenkkarit. Itsellänikin löytyy Adidas Superstarit (en ole muuten vuosiin käyttänyt mutta niissä on asennetta), Pumat ja vaikka mitkä tennarit juuri farkkujen kanssa. ;) ;)
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti! Tennarit on eri asia kuin juoksulenkkarit. Itsellänikin löytyy Adidas Superstarit (en ole muuten vuosiin käyttänyt mutta niissä on asennetta), Pumat ja vaikka mitkä tennarit juuri farkkujen kanssa. ;) ;)
Superstars? Jotku valkoiset skedebootsit?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Jatka vaan, kaipaankin jo makeita nauruja. :P
Aikuinen tyylitajuinen mies ei käytä "porkkanafarkkuja" (kapenevat lahkeet, ns. insinöörifarkut), ei bändipaitoja (kuuluu teini-ikään ja 90-luvulle), ei kasvata pitkiä hiuksia, jos hiukset on ohuet.
Kaikkien aikojen tyylimokiin kuuluu ehdottomasti: bändipaita mustat farkut juoksulenkkarit pitkät ohuet hiukset. Ikävä kyllä tuota näkee vieläkin joskus. Toinen on 90-luvun insinööri-look: korkeavyötäröiset porkkafarkut flanellipaita ängätty farkkujen sisään lenkkarit takatukka lentäjälasit. Tuotakin näkee vielä välillä, onneksi todella harvoin. Jos mies tulee tuolla tavalla treffeille ja jos naisella ei ole jostain syystä ollut mitään tietoa toisen tyylitajusta, se valitettavasti oli sitten siinä. ;) ;) ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen tyylitajuinen mies ei käytä "porkkanafarkkuja" (kapenevat lahkeet, ns. insinöörifarkut), ei bändipaitoja (kuuluu teini-ikään ja 90-luvulle), ei kasvata pitkiä hiuksia, jos hiukset on ohuet.
Kaikkien aikojen tyylimokiin kuuluu ehdottomasti: bändipaita mustat farkut juoksulenkkarit pitkät ohuet hiukset. Ikävä kyllä tuota näkee vieläkin joskus. Toinen on 90-luvun insinööri-look: korkeavyötäröiset porkkafarkut flanellipaita ängätty farkkujen sisään lenkkarit takatukka lentäjälasit. Tuotakin näkee vielä välillä, onneksi todella harvoin. Jos mies tulee tuolla tavalla treffeille ja jos naisella ei ole jostain syystä ollut mitään tietoa toisen tyylitajusta, se valitettavasti oli sitten siinä. ;) ;) ;DItselleni tulee siis naisena "Juokse Forrest, juokse"-efekti!
https://www.youtube.com/watch?v=pyCGEHYvgsU Anonyymi kirjoitti:
P.S. Aikuinen tyylitajuinen mies ymmärtää, että pieruverkkarit tai pikemminkin pierucolleget kuuluu arkeen.
P.P.S. Minulla ne on leggingsit! ;) ;DVakio varuste verkkari ja colleget. Pierut liittyen sipuliruokiin. :)
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien aikojen tyylimokiin kuuluu ehdottomasti: bändipaita mustat farkut juoksulenkkarit pitkät ohuet hiukset. Ikävä kyllä tuota näkee vieläkin joskus. Toinen on 90-luvun insinööri-look: korkeavyötäröiset porkkafarkut flanellipaita ängätty farkkujen sisään lenkkarit takatukka lentäjälasit. Tuotakin näkee vielä välillä, onneksi todella harvoin. Jos mies tulee tuolla tavalla treffeille ja jos naisella ei ole jostain syystä ollut mitään tietoa toisen tyylitajusta, se valitettavasti oli sitten siinä. ;) ;) ;DHeh, mielikuva värittyy selkeästi. Entäs Nykäsmallin housut kainaloissa? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien aikojen tyylimokiin kuuluu ehdottomasti: bändipaita mustat farkut juoksulenkkarit pitkät ohuet hiukset. Ikävä kyllä tuota näkee vieläkin joskus. Toinen on 90-luvun insinööri-look: korkeavyötäröiset porkkafarkut flanellipaita ängätty farkkujen sisään lenkkarit takatukka lentäjälasit. Tuotakin näkee vielä välillä, onneksi todella harvoin. Jos mies tulee tuolla tavalla treffeille ja jos naisella ei ole jostain syystä ollut mitään tietoa toisen tyylitajusta, se valitettavasti oli sitten siinä. ;) ;) ;DMustat farkut eivät ole mikään tyylimoka. Bändipaitaa ei työpaikalle, mutta keikalle kyllä.
Väy. :)
Mites rantaruottalainen tyyli?
https://cf.ltkcdn.net/mens-fashion/images/std/225799-283x425-boat-shoes-no-socks.jpg- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Heh, mielikuva värittyy selkeästi. Entäs Nykäsmallin housut kainaloissa? :)
Eikös ne ole samat ne insinöörifarkut (korkeavyötäröiset kera nahkavyön)? Jotkut käytti/käyttää t-paitoja noiden kanssa ja tunkee sen t-paidan sinne farkkuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin kun esität järkiodotuksia, niin niitä kutsutaan "sosiologian piirissä määritellyiksi mitattaviksi ominaisuuksiksi" eli listaksi. Kaikki mitattavissa olevan toivominen on siis (muka) listaamista. Se, että haluaa väkivallattoman yksilön ei tokikaan ole mikään järkioletus. Väkivallattomuus on mitattavissa, eli väkivallattomuuden vaatiminen on yhtä kamalaa, kuin vaatimus komeudesta. Aivan täysin sama juttu. Vain sellaisten ominaisuuksien toivominen, joita ei voi mitata, on listaamattomuutta. Voin siis haluta miehen, jolla on samanlainen huumorintaju kuin itselläni, eikä se ole listaamista. Sen sijaan en voi haluta raitista miestä, sillä se olisi kammottavaa mitattavissa olevien asioiden mittaamista.
Näinhän näitä jotkut aina määrittelevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustat farkut eivät ole mikään tyylimoka. Bändipaitaa ei työpaikalle, mutta keikalle kyllä.
Ei olekaan, en ole sitä väittänytkään. Riippuu farkuista ja siitä, mitä niiden kanssa pidetään ja miten. Luepa viesti, johon viittaat, uudelleen!
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne ole samat ne insinöörifarkut (korkeavyötäröiset kera nahkavyön)? Jotkut käytti/käyttää t-paitoja noiden kanssa ja tunkee sen t-paidan sinne farkkuihin.
Taitaa ne olla. Meemi. :)
https://media2.riemurasia.net/albumit/mmedia/j0/r4c/xkwp/524088/1846211152.jpg- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Väy. :)
Mites rantaruottalainen tyyli?
https://cf.ltkcdn.net/mens-fashion/images/std/225799-283x425-boat-shoes-no-socks.jpgJoku on ängännyt väliin kommentoimaan. Mikä viesti poistettiin? En ehtinyt nähdä. Vastaan silti. Tuo on suomenruotsalainen tai ruotsalainen tyyli, ei huono. Oikea pituus tuossa shortseilla, ei korkeavyötäröiset. Tuossa kohtaa se paidan tunkeminen shortseihin on siinä ja siinä. Mies on hyvännäköinen, hyväkroppainen ja vaatekappaleet käy hyvin yhteen ja miehelle.
Anonyymi kirjoitti:
Joku on ängännyt väliin kommentoimaan. Mikä viesti poistettiin? En ehtinyt nähdä. Vastaan silti. Tuo on suomenruotsalainen tai ruotsalainen tyyli, ei huono. Oikea pituus tuossa shortseilla, ei korkeavyötäröiset. Tuossa kohtaa se paidan tunkeminen shortseihin on siinä ja siinä. Mies on hyvännäköinen, hyväkroppainen ja vaatekappaleet käy hyvin yhteen ja miehelle.
Kengän kuva oli. Sen Adidaksen.
Joo, sanon rantaruottalaiseksi tyyliksi, kun purkkarit ja kaikki. Vene vaan puuttuu. :D- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Taitaa ne olla. Meemi. :)
https://media2.riemurasia.net/albumit/mmedia/j0/r4c/xkwp/524088/1846211152.jpgTuossa kuvassa on tosiaan vedetty ne "ykköset" päälle 90-luvulla. Korkeavyötäröiset farkut tavallinen t-paita tai pitkähihainen collegepaita ängätty farkkuihin takatukka kultakoru t-paidan päällä, mikä kruuna kaiken!!!!! ;)
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kuvassa on tosiaan vedetty ne "ykköset" päälle 90-luvulla. Korkeavyötäröiset farkut tavallinen t-paita tai pitkähihainen collegepaita ängätty farkkuihin takatukka kultakoru t-paidan päällä, mikä kruuna kaiken!!!!! ;)
Haha, voi niitä aikoja. 😅
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Kengän kuva oli. Sen Adidaksen.
Joo, sanon rantaruottalaiseksi tyyliksi, kun purkkarit ja kaikki. Vene vaan puuttuu. :DAa, ok. Se oli minun viesti. Omituista, että se poistettiin. Kaikilla oli purjehduskengät 90-luvulla, aikuisilla ja lapsilla. Ne jossain vaiheessa tuli takaisin. Niiden kanssa pitää olla varovainen, ei voi yhdistellä minkä vain vaatteen kanssa.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ehkä tuossa se pääasia oli, että näytti coolilta omasta ja naisten mielestä! Tarina ei kuitenkaan kerro, saiko pojat seuraa vai ei! ;D ;D :D
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Minun pitää vetäytyä nyt hommia tekemään, koska DL iskee päälle puolenyön aikaan palautusten kanssa. Jutellaan taas joskus. Hyvää illanjatkoa! ;) ;) ;D
Anonyymi kirjoitti:
Aa, ok. Se oli minun viesti. Omituista, että se poistettiin. Kaikilla oli purjehduskengät 90-luvulla, aikuisilla ja lapsilla. Ne jossain vaiheessa tuli takaisin. Niiden kanssa pitää olla varovainen, ei voi yhdistellä minkä vain vaatteen kanssa.
Joskus linkitykset lähtee. Purkkarit taisi olla 80-90's taitteessa muodissa? Mullakin oli ruskeat. Farkkujen kanssa pidin.
Valkoisten ja vaaleansinisten levisten kanssa. Oli raidallinen t-paitakin. 😂Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tuossa se pääasia oli, että näytti coolilta omasta ja naisten mielestä! Tarina ei kuitenkaan kerro, saiko pojat seuraa vai ei! ;D ;D :D
Eiköhän siihen aikaa tärpännyt helpommin. :)
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitää vetäytyä nyt hommia tekemään, koska DL iskee päälle puolenyön aikaan palautusten kanssa. Jutellaan taas joskus. Hyvää illanjatkoa! ;) ;) ;D
Hyvät illanjatkot. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan, en ole sitä väittänytkään. Riippuu farkuista ja siitä, mitä niiden kanssa pidetään ja miten. Luepa viesti, johon viittaat, uudelleen!
Niin sanoit:
" bändipaita mustat farkut juoksulenkkarit pitkät ohuet hiukset."
Esimerkiksi Tuskassa on näkynyt kyseistä tyylisuuntaa - ja se toimii täysin. Tiedän useampia tapauksia, joista puuttuu vain juoksulenkkarit. bändipaita mustat farkut pitkät ohuet hiukset - toimii. Mustiin farkkuihin sopii myös ohuet pitkät hiukset. Jokainen ohutpitkätukka varmasti ottaisi mieluusti paksummatkin hiukset, mutta niitä kun ei ole noin vain järjestettävissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanoit:
Esimerkiksi Tuskassa on näkynyt kyseistä tyylisuuntaa - ja se toimii täysin. Tiedän useampia tapauksia, joista puuttuu vain juoksulenkkarit. bändipaita mustat farkut pitkät ohuet hiukset - toimii. Mustiin farkkuihin sopii myös ohuet pitkät hiukset. Jokainen ohutpitkätukka varmasti ottaisi mieluusti paksummatkin hiukset, mutta niitä kun ei ole noin vain järjestettävissä.Laitan vielä yhteenvedon: eli jos on mustat farkut miehellä, niiden kanssa voi olla mitä tahansa - mustat farkut = hieno mies :)
Siis jos mies on kiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanoit:
Esimerkiksi Tuskassa on näkynyt kyseistä tyylisuuntaa - ja se toimii täysin. Tiedän useampia tapauksia, joista puuttuu vain juoksulenkkarit. bändipaita mustat farkut pitkät ohuet hiukset - toimii. Mustiin farkkuihin sopii myös ohuet pitkät hiukset. Jokainen ohutpitkätukka varmasti ottaisi mieluusti paksummatkin hiukset, mutta niitä kun ei ole noin vain järjestettävissä.Vastaan tähän, koska viittasit viestiini. Farkkujen kanssa juoksulenkkarit on ehdoton nou-nou kaikkina aikoina ja kaikkialla. Bändipaidat on mielestäni teiniasia ja jäi oikeasti jonnekin 90-luvun alkuun tai olisi pitänyt jäädä. Oli minullakin teininä Metallican paita. Olin siis 12-13-v, kun elin bändipaitavuosia. Se oli oikeasti kova juttu silloin ja varsinkin se, että muilla ei ollut samanlaista Metallican paitaa koulussa! Nykyään lähinnä naureskelen bändipaitojen 90-luvulle ja omille varhaisteinimuistoille niiden kanssa. Olen siis nainen mutta varhaisteininä bändipaita tytöllä tarkoitti, että asenne on kohdillaan. Tiettyjen bändien kuunteleminen oli myös erittäin paljon asennejuttu, varsinkin sellaisten bändien, joita myös samaa musiikkiluokkaa käyvät pojat kuunteli! Nämä asiat ei todellakaan varhaisteinille ollut vähäpätöisiä asioita vaan liittyi katu-uskottavuuteen ja cooliuteen. (Naurattaa!) ;D ;) ;)
Mitä nyt tulee hevimiehiin ja hevimies-lookiin. Tyylikkäät, komeat tai vähintäänkin persoonallisennäköiset, pitkä- ja paksuhiuksiset hevimiehet on ihania. Olen aina rakastanut hevimiesten "pahapoika"-lookia sellaisilla, jotka on oikeasti järkeviä, tasapainoisia ja aidosti erittäin musikaalisia ja musikaalisesti lahjakkaita. Ensin musikaalisuus, jonka parhaassa tapauksessa kruunaa komean hevimiehen tyylikäs hevimies-look. Siihen lookin ei ole eikä tule koskaan tyylikkäällä miehellä kuulumaan juoksulenkkarit. Aikuisen miehen tulee myös ymmärtää, että aikuinen hevimies voi ja tulee pukeutua tyylikkäästi, vaikka tiettyä genreä kunnioittaen. Siihen ei tarvita muuten bändipaitoja, etenkin jos on itse lahjakas hevimies, joka soittaa ja laulaa omassa yhtyeessään. ;) ;) ;)
P.S. Fanit ja uberfanit on tietysti aina erikseen, niitä on joka junaan. - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Joskus linkitykset lähtee. Purkkarit taisi olla 80-90's taitteessa muodissa? Mullakin oli ruskeat. Farkkujen kanssa pidin.
Valkoisten ja vaaleansinisten levisten kanssa. Oli raidallinen t-paitakin. 😂Juuri tuolloin. Täytyy tunnustaa, että minullakin oli tuollaiset. Monilla oli. Levikset oli kova juttu ja varsinkin se, mitkä levikset. Ne oli muuten aika kalliit siihen aikaan, on varmaan vieläkin. Minulla ne jäi sinne 90-luvun alkuun tai viimeistään puoliväliin. Levikset oli itselläni varsinkin ala-asteen lopulla ja yläasteen alussa. Ne oli kova juttu.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Eiköhän siihen aikaa tärpännyt helpommin. :)
Voi olla, voi olla. Takatukat yössä sai katseita naisilta, joilla oli etupermis. (Permanentti etuhiuksissa!!!!!) Se onkin sitten toinen juttu. ;D
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuolloin. Täytyy tunnustaa, että minullakin oli tuollaiset. Monilla oli. Levikset oli kova juttu ja varsinkin se, mitkä levikset. Ne oli muuten aika kalliit siihen aikaan, on varmaan vieläkin. Minulla ne jäi sinne 90-luvun alkuun tai viimeistään puoliväliin. Levikset oli itselläni varsinkin ala-asteen lopulla ja yläasteen alussa. Ne oli kova juttu.
Olihan ne aika kalliita, mutta kestäviä farkkuja. Sitten oli jotkut MicMacit, Beaversit ja Lee Cooperit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan tähän, koska viittasit viestiini. Farkkujen kanssa juoksulenkkarit on ehdoton nou-nou kaikkina aikoina ja kaikkialla. Bändipaidat on mielestäni teiniasia ja jäi oikeasti jonnekin 90-luvun alkuun tai olisi pitänyt jäädä. Oli minullakin teininä Metallican paita. Olin siis 12-13-v, kun elin bändipaitavuosia. Se oli oikeasti kova juttu silloin ja varsinkin se, että muilla ei ollut samanlaista Metallican paitaa koulussa! Nykyään lähinnä naureskelen bändipaitojen 90-luvulle ja omille varhaisteinimuistoille niiden kanssa. Olen siis nainen mutta varhaisteininä bändipaita tytöllä tarkoitti, että asenne on kohdillaan. Tiettyjen bändien kuunteleminen oli myös erittäin paljon asennejuttu, varsinkin sellaisten bändien, joita myös samaa musiikkiluokkaa käyvät pojat kuunteli! Nämä asiat ei todellakaan varhaisteinille ollut vähäpätöisiä asioita vaan liittyi katu-uskottavuuteen ja cooliuteen. (Naurattaa!) ;D ;) ;)
Mitä nyt tulee hevimiehiin ja hevimies-lookiin. Tyylikkäät, komeat tai vähintäänkin persoonallisennäköiset, pitkä- ja paksuhiuksiset hevimiehet on ihania. Olen aina rakastanut hevimiesten "pahapoika"-lookia sellaisilla, jotka on oikeasti järkeviä, tasapainoisia ja aidosti erittäin musikaalisia ja musikaalisesti lahjakkaita. Ensin musikaalisuus, jonka parhaassa tapauksessa kruunaa komean hevimiehen tyylikäs hevimies-look. Siihen lookin ei ole eikä tule koskaan tyylikkäällä miehellä kuulumaan juoksulenkkarit. Aikuisen miehen tulee myös ymmärtää, että aikuinen hevimies voi ja tulee pukeutua tyylikkäästi, vaikka tiettyä genreä kunnioittaen. Siihen ei tarvita muuten bändipaitoja, etenkin jos on itse lahjakas hevimies, joka soittaa ja laulaa omassa yhtyeessään. ;) ;) ;)
P.S. Fanit ja uberfanit on tietysti aina erikseen, niitä on joka junaan.Tässä ilmiselvästi ulkopuolta tuijottava nainen joka luulee olevansa cool.
Ei kiinnostaisi yhtään, tuollaista naista käyttäisin vain hyväksi. Jokainen pukeutukoon kuten haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ilmiselvästi ulkopuolta tuijottava nainen joka luulee olevansa cool.
Ei kiinnostaisi yhtään, tuollaista naista käyttäisin vain hyväksi. Jokainen pukeutukoon kuten haluaa.Etpä lukenut viestiäni kunnolla tai sinulta puuttuu lukemisen ymmärrystaito. Tuollaista miestä en todellakaan päästäisi "osingoille" minkään asian suhteen. Jokainen saa pukeutua, miten tahtoo, mutta sitten on asia erikseen, onko se tyylikästä vai ei. Pälli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä lukenut viestiäni kunnolla tai sinulta puuttuu lukemisen ymmärrystaito. Tuollaista miestä en todellakaan päästäisi "osingoille" minkään asian suhteen. Jokainen saa pukeutua, miten tahtoo, mutta sitten on asia erikseen, onko se tyylikästä vai ei. Pälli.
Sun marmatus ei jää pelkkiin vaatteisiin vaan teet sitä muissakin asioissa. Hyväksi voisin käyttää en muuta. Riippuu tietenkin ulkomuodosta kelpaatko vai et.
- Anonyymi
Tuollainen sen pitää olla . Julkisuudessa elävä olisi kiva myös , pääsis itse siivellä etusivuille . Mageeta .
Jostain luin viisauden, naikkostenlehdestä varmaan, että rakkaus on sitä, että riittää ihan omana itsenään, on rakastetettava sellaisena kuin on. Kumpikin siis kummallekin. Silloin ei siis listoja tarvita. Tai sen listan voi tehdä sitten, kun on sen rakkauden kohteen on tavannut; nämä asiat on sinussa rakastettavia.
JanK kirjoitti:
Hienosti sanottu, viisaus. 👍
"riittää ihan omana itsenään, on rakastetettava sellaisena kuin on"Joo, kun luin ton, ajattelin, että ton voin allekirjoittaa. On niin vapauttavaa myös itselle rakastaa sellaista, joka rakastaa sua kaikkine omituisuuksineen ja kummallisuuksineen. Listoja miettimättä.
- Anonyymi
Joo. Noissa listoissa ei ole kyse yhtään rakkaudesta, ne on vaan teoriaa.
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Noissa listoissa ei ole kyse yhtään rakkaudesta, ne on vaan teoriaa.
Teoriasta ei ole oikein mitään hyötyä noissa sydämenasioissa.
- Anonyymi
Pitkä, komea, kouluttautunut, sosiaalinen. Siinäpä ne tärkeimmät.
- Anonyymi
Miehen tulee olla aikuinen <3
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487