Maailman tämän hetken villit tapahtumat viittaa maailmanloppuun.
2012 mentyä moni ehkä ajatteli että uhka on ohi. Mutta näen yhä esim ydinsodan uhan , merivirtojen kääntymisen, pandemioiden, maanjäristysten , yms. Tiivistyvän.
Raamatusta on paljon toteen käymättä vielä.
Taivas ja Maa katoavat mutta minun sanani pysyvät - Jeesus.
Toinen mahdollisuus nykyajan rikoksille ja laittomuudelle on Daniel 4 täyttymys. Jumala alentaa enkelit ja tekee mitä tahansa pahaakin, jotta kuninkuus annettaisiin jopa alhaisemmallekin.
Kolmas vaihtoehto on Ahmadin ennustus: Tulee kuusi suurta maanjäristystä jotka tuo mukanaan helvetin. Kolme niistä on tapahtunut Tapanina2004, Haiti, Fukushima,
Itse on vaikea uskoa raamatun kaikkien asioiden toteutumiseen. Jumala on suurin jopa silloin kun on lähellä kaiken tuho. Ja hän estää tuhon. Mutta kykeneekö aina estämään?
Maailmanlopun tunnelma jatkuu 200 vuotta
3
51
Vastaukset
- Anonyymi
Monin tavoin on yritetty nopeuttaa loppua.
1. Kirkko opettaa Kristuksessa VT profeetat kaikki täyttyivät
2. Rooma opettaa katolisen kirkon synty oli Jumalan valtakunta vaikka raamatun mukaan vasta 2028 pitäisi tulla Jumalan valtakunnan
3. Raamatun mukaan Herran päivä on 3000-4000 jKr sekä Googin sota 4000 jKr MUTTA JO TOINEN MAAILMANSOTA oli Googin sotaa?
Se merkitsee että Herran päivä olikin jo 1000-2000 jKr ja siten loppu on nyt edessä ja Uusi maa ja Uusi Jerusalem.
Yhä vielä yrityksistä nopeuttaa loppua huolimatta on ongelmana se että Raamattu on täyttymättä. Esim. Niili ei ole kuivunut. - Anonyymi
Voe helevetti poekanen siellä !Olisit elänyt meitin kanssa 1939 ja siitä etteenpäin juoksuhaudoissa kun koko maailma paloi soti ja tappoi et tuollaisia tyhmiä kirjottelisi .
Maailma on tällä hetkellä parhaassa tilanteessaan miun elämäin aikana ja olen sentään syntynyt 1921 sodat ja muut nähnyt mies.
Olokee nyt ihmiset onnellisia kun saatte ellää tällaisessa maailmassa kohallanne kaikilla on lämmintä asua ruokaa ja ilimaseet lääkärit toista oli joskus ennen.
Kyllä minunkin nuoruudessa uskovaaset povasi maailmaloppua joka vuosi ja muistan isosiänikin joka asiaasta haastoi omasta nuoruudestaan että siloonkin nämä uskovaaset oli maailmanlopusta täysin varmoja joten keskittykee ny tähellisimpiin asjoihin oon itellennekin helpompaa ku ei oo aina se sama laulu pyörimässä - Anonyymi
Mut käännytettiin uskomaan jopa 400 000 vuotta jatkuvaan maailmaan . Mutta oon jälleen palaamassa juurille eli oppiin maailmanlopun likeisyydestä. Miksi Koraani esim. Näyttäisi kertovan asioista johonkin 2200 luvulle, mutta sitten tulee äkillinen katko......
Maailmanloppu on koko ajan päällä pelkästään ydinvoiman tähden. Muutosta voi tuoda asiaan vain Jumalan suora puuttuminen asioihin esim. Harmageddonin muodossa?
Eräät väittävät että monivyöhykkeinen, dimensioinen, aika-multiuniversiumi, maailmassa vallitsee nyt. Sen tähden on loppu mahdoton. Jos yhdessä ajan rahdussa onkin ydinsota niin sen vaikutus ei ulotu muihin aikoihin. Voi olla niinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984