Maailmanlopun tunnelma jatkuu 200 vuotta

Anonyymi

Maailman tämän hetken villit tapahtumat viittaa maailmanloppuun.
2012 mentyä moni ehkä ajatteli että uhka on ohi. Mutta näen yhä esim ydinsodan uhan , merivirtojen kääntymisen, pandemioiden, maanjäristysten , yms. Tiivistyvän.
Raamatusta on paljon toteen käymättä vielä.
Taivas ja Maa katoavat mutta minun sanani pysyvät - Jeesus.
Toinen mahdollisuus nykyajan rikoksille ja laittomuudelle on Daniel 4 täyttymys. Jumala alentaa enkelit ja tekee mitä tahansa pahaakin, jotta kuninkuus annettaisiin jopa alhaisemmallekin.
Kolmas vaihtoehto on Ahmadin ennustus: Tulee kuusi suurta maanjäristystä jotka tuo mukanaan helvetin. Kolme niistä on tapahtunut Tapanina2004, Haiti, Fukushima,

Itse on vaikea uskoa raamatun kaikkien asioiden toteutumiseen. Jumala on suurin jopa silloin kun on lähellä kaiken tuho. Ja hän estää tuhon. Mutta kykeneekö aina estämään?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monin tavoin on yritetty nopeuttaa loppua.
      1. Kirkko opettaa Kristuksessa VT profeetat kaikki täyttyivät
      2. Rooma opettaa katolisen kirkon synty oli Jumalan valtakunta vaikka raamatun mukaan vasta 2028 pitäisi tulla Jumalan valtakunnan
      3. Raamatun mukaan Herran päivä on 3000-4000 jKr sekä Googin sota 4000 jKr MUTTA JO TOINEN MAAILMANSOTA oli Googin sotaa?

      Se merkitsee että Herran päivä olikin jo 1000-2000 jKr ja siten loppu on nyt edessä ja Uusi maa ja Uusi Jerusalem.

      Yhä vielä yrityksistä nopeuttaa loppua huolimatta on ongelmana se että Raamattu on täyttymättä. Esim. Niili ei ole kuivunut.

    • Anonyymi

      Voe helevetti poekanen siellä !Olisit elänyt meitin kanssa 1939 ja siitä etteenpäin juoksuhaudoissa kun koko maailma paloi soti ja tappoi et tuollaisia tyhmiä kirjottelisi .


      Maailma on tällä hetkellä parhaassa tilanteessaan miun elämäin aikana ja olen sentään syntynyt 1921 sodat ja muut nähnyt mies.

      Olokee nyt ihmiset onnellisia kun saatte ellää tällaisessa maailmassa kohallanne kaikilla on lämmintä asua ruokaa ja ilimaseet lääkärit toista oli joskus ennen.

      Kyllä minunkin nuoruudessa uskovaaset povasi maailmaloppua joka vuosi ja muistan isosiänikin joka asiaasta haastoi omasta nuoruudestaan että siloonkin nämä uskovaaset oli maailmanlopusta täysin varmoja joten keskittykee ny tähellisimpiin asjoihin oon itellennekin helpompaa ku ei oo aina se sama laulu pyörimässä

    • Anonyymi

      Mut käännytettiin uskomaan jopa 400 000 vuotta jatkuvaan maailmaan . Mutta oon jälleen palaamassa juurille eli oppiin maailmanlopun likeisyydestä. Miksi Koraani esim. Näyttäisi kertovan asioista johonkin 2200 luvulle, mutta sitten tulee äkillinen katko......
      Maailmanloppu on koko ajan päällä pelkästään ydinvoiman tähden. Muutosta voi tuoda asiaan vain Jumalan suora puuttuminen asioihin esim. Harmageddonin muodossa?

      Eräät väittävät että monivyöhykkeinen, dimensioinen, aika-multiuniversiumi, maailmassa vallitsee nyt. Sen tähden on loppu mahdoton. Jos yhdessä ajan rahdussa onkin ydinsota niin sen vaikutus ei ulotu muihin aikoihin. Voi olla niinkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe