Laihdutus karkilla,elä osta sitä mikä sinua lihottaa.

Anonyymi

Karkkiakin voi huoletta syödä dietillä välillä jos siltä tuntuu,Olen tehnyt nyt niinkin että olen syönyt muutamana päivänä viikosta melkein vain karkkia koko päivän,ja vain vähän terveellistä ruokaa.
Ei hidasta yhtään laihtumista,JOS päivän kalorit jää n 2000 kaloriin päivässä.Karkin syönnistä ON ennemmin hyötyä koska silloin ei hiilihydraateista tule mitään puutosta.Ja kahvin kera voi syödä kahvikakkua,sekään EI hidasta yhtään laihtumista.

Jo 60 kiloisen naisen hiilihydraatin tarve on NORMAALISTI 300g päivässä

Kulutuksen lisääminen liikkumalla toimii käytännössä parhaiten,koska ruokaa syö aina kuitenkin vaikka kuinka ajattelee ettei enään söisi.

Ei saa ostaa kaupasta ollenkaan sitä mikä lihottaa,mistä tulee ENITEN turhia kaloreita.

Näin talvella hiihto on paljon energiaa kuluttava ja laihduttavin laji.

13

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syökää vain te ketoukot kaalia ja muuta pahan makuista ruokaa,minä EN siihen ala.

      Hyvänmakuisellakin ruualla laihtuu aivan yhtä nopeasti,asioita pitää ajatella yläpäällä eikä alapäällä.

      • Anonyymi

        Tämän päivä kalorini tähä mennessä karkki 170g 700 kaloria,Fatserin rukiinen karjalanpiirakka 4 kpl 260g 700 kal flooramargariini 25g 130 kal,Vanukas jossa päällä kermavaahtoa 200 kal
        Kalorit yht 1700 kaloria

        Kulutukseni on yleensä n 3000 eli saan syödä vielä tänäänkin 1300 kaloria,Olo tuli jo noista niin täyteen että pärjäisin loppupäivän hyvin ilman ruokaakin.

        Nyt aloitan sen hiihtoreenin koska nilkan turvotus on nyt parantunut. kalorinkulutukseni nousee 3500-3700 kaloriin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän päivä kalorini tähä mennessä karkki 170g 700 kaloria,Fatserin rukiinen karjalanpiirakka 4 kpl 260g 700 kal flooramargariini 25g 130 kal,Vanukas jossa päällä kermavaahtoa 200 kal
        Kalorit yht 1700 kaloria

        Kulutukseni on yleensä n 3000 eli saan syödä vielä tänäänkin 1300 kaloria,Olo tuli jo noista niin täyteen että pärjäisin loppupäivän hyvin ilman ruokaakin.

        Nyt aloitan sen hiihtoreenin koska nilkan turvotus on nyt parantunut. kalorinkulutukseni nousee 3500-3700 kaloriin

        Tubettaja testaa jesse pynnösen laihdutusruokaa 3000-3500 kaloria päivässä.Olen itsekkin laihtunut hiihdolla 3000 kalorilla viime vuonna.Jesse pynnönen painaa ainakin 70 kiloa enemmän kuin minä.Se että miten melkein puolta kevyempi voi laihtua melkein samoilla kaloreilla johtuu siitä että hiihdossa kalorinkulutus on suuri.

        https://www.youtube.com/watch?v=sZDN38osZHY


      • Anonyymi

        "Syökää vain te ketoukot kaalia ja muuta pahan makuista ruokaa,minä EN siihen ala."

        Onko sinulla muitakin luuloja??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Syökää vain te ketoukot kaalia ja muuta pahan makuista ruokaa,minä EN siihen ala."

        Onko sinulla muitakin luuloja??

        Ei siitä mihinkään pääse,hiilihydraattipitoinen ruoka on paljon paremman makuista ja ravitsee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä mihinkään pääse,hiilihydraattipitoinen ruoka on paljon paremman makuista ja ravitsee hyvin.

        "Ei siitä mihinkään pääse,hiilihydraattipitoinen ruoka on paljon paremman makuista ja ravitsee hyvin."

        Hiilihydraatti/sokeri on pelkkää energiaa ei ravintoa.


    • Anonyymi

      tulee vaan niin skeida olo tosta karkin mäyhäämisestä

      • Anonyymi

        Ei makeaa mahan täydeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei makeaa mahan täydeltä.

        siis mä jos syön 50 grammaa karkkia niin tulee jos se olo, ei paljon tartte

        olin vielä vuosi sitten sellanen että saattoi mennä iso karkipussi (280g?) kerralla ja olihan se huono olo sen jälkeen mutta nyt tunnistan sen olon todella herästi

        on toki moni asia muuttunut elämässä, enkä voi täällä kertoa kaikesta, mutta näköjään se kroppa voi muuttua todella herkäksi noiden asioiden tiimoilta

        ellei sitten mulla ole joku diabetes, tuskin kuitenkaan, olen ihan normaalipainoissa nykyisin


    • Anonyymi

      Naurettava aloitus.

      • Anonyymi

        et sitten tällä kerralla kysynyt että mikä on proteeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sitten tällä kerralla kysynyt että mikä on proteeni

        Äläpä sotke kirjoittajia toisiinsa.

        On jo tullut selvitetyksi, että proteeni on tahallinen kirjoitusvirhe, jolla kirjoittaja hakee ITSELLEEN lisähuomiota. Huomioarvo on ko. kirjoittajalle tärkeää, jolla trollaus saadaan erottumaan muista (samanarvoisista) teksteistä. Asiatekstithän erottaa asiateksteinä muutoinkin.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe