SinulleHei

Anonyymi

Sinä mokasit joten koita kestää ja kantaa virheesi... en minä vaan sinä!!!
Anteeksi et ole edes pyytänyt... Kertoo sinusta aika paljon.
Onko sinulla ketään joka on ollut paska sinua kohtaan eikä ole pyytänyt edes anteeksi
jos on niin tiedät minkälaisena sinua pidän!!!
Tänne vihjein kirjoittelet, en sillä tarkoita et omisin, mut tiedän selvästi sen olevan sinä.
Voisin jatkaa tätä näpyttelyä vaik kuinka pitkään sinusts mut et ole enää sen arvoinen
Olet näyttänyt mitä oikesti olet, kaikki muu olikin vain sitä et koitit elää jotain haavemaailma/toista elämää/olla muuta kuin oikeesti olet
Toivottavasti ei edes kohdata enää ikinä ja jos minusta kii niin emme takuulla!!!
Ite tääl silloin tällöin käyny ja nyt se loppuu
Olen siis päässyt eteenpäin
Jos jäät tänne surkutteleen niin siitä vaan, onnea tiellesi.
Uusiin tuuliin päin tieni käy..... toivon kaikella hyvällä et sullakin joku päivä.
koita päästä täältä ja yleensäkin yli ja tottakai pääsetkin olet vahva myöskin herkkä ihminen, kaikki ottaa aikansa
Kaikesta huolimatta koitan muistaa sinut ihanana ihmisenä 😘

7

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyysin anteeksi. Sinä vaan täällä kiusaat mua sen toisen kanssa vaikka tiedät että sattuu. Sattui myös kyseisessä paikassa.

• Anonyymi

Menikö tämä naiselle?

• Anonyymi

Miehelle tää

• Anonyymi

Me ollaan puhuttu hänen kanssa joten meistä tuskin on kyse. Asiat ovat kunnossa. Ainakaan minä kirjoittele tylyjä aloituksia hänelle ja kaikki tehtävissä oleva on tehty. Itse en kuvittele että mikään olisi häneltä minulle. Ihmiset käyvät samanlaisia asioita ja tunteita läpi. Vahvimmat selvittävät itsensä ja toisen kanssa asiat reaalielämässä. En usko että hän erehtyisi kuvittelemaan asioita vaikka ei kaikkea kerrokaan. Ihminen hänkin vain on.

• Anonyymi

Kenet mahdoit haaveissa tunnistaa? Oletko varma, että edes sinua kaipaa? Anteeksi ei saanut, vaikka pyysi, joten jos jotain maailmassa oppinut, älä pyydä anteeksi tekojasi, sillä silloin sinua vasta poljetaankin maahan. Mutta ei, en ryve itsesäälissä ikävä kyllä, mulla on asiat hyvin, olen oppinut rakastamaan itseäni.

• Anonyymi

Aikamoinen tylytys.

• Anonyymi

Onko ap: lla varaa tähän epäilen kun näkee muitakin päivittäin.? T.ihminen muiden joukossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      147
      13292
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      87
      3714
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      133
      3028
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      1461
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      44
      1418
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      156
      1383
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1244
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1091
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      999
    Aihe