Sinä mokasit joten koita kestää ja kantaa virheesi... en minä vaan sinä!!!
Anteeksi et ole edes pyytänyt... Kertoo sinusta aika paljon.
Onko sinulla ketään joka on ollut paska sinua kohtaan eikä ole pyytänyt edes anteeksi
jos on niin tiedät minkälaisena sinua pidän!!!
Tänne vihjein kirjoittelet, en sillä tarkoita et omisin, mut tiedän selvästi sen olevan sinä.
Voisin jatkaa tätä näpyttelyä vaik kuinka pitkään sinusts mut et ole enää sen arvoinen
Olet näyttänyt mitä oikesti olet, kaikki muu olikin vain sitä et koitit elää jotain haavemaailma/toista elämää/olla muuta kuin oikeesti olet
Toivottavasti ei edes kohdata enää ikinä ja jos minusta kii niin emme takuulla!!!
Ite tääl silloin tällöin käyny ja nyt se loppuu
Olen siis päässyt eteenpäin
Jos jäät tänne surkutteleen niin siitä vaan, onnea tiellesi.
Uusiin tuuliin päin tieni käy..... toivon kaikella hyvällä et sullakin joku päivä.
koita päästä täältä ja yleensäkin yli ja tottakai pääsetkin olet vahva myöskin herkkä ihminen, kaikki ottaa aikansa
Kaikesta huolimatta koitan muistaa sinut ihanana ihmisenä 😘
SinulleHei
7
130
Vastaukset
- Anonyymi
Pyysin anteeksi. Sinä vaan täällä kiusaat mua sen toisen kanssa vaikka tiedät että sattuu. Sattui myös kyseisessä paikassa.
- Anonyymi
Menikö tämä naiselle?
- Anonyymi
Miehelle tää
- Anonyymi
Me ollaan puhuttu hänen kanssa joten meistä tuskin on kyse. Asiat ovat kunnossa. Ainakaan minä kirjoittele tylyjä aloituksia hänelle ja kaikki tehtävissä oleva on tehty. Itse en kuvittele että mikään olisi häneltä minulle. Ihmiset käyvät samanlaisia asioita ja tunteita läpi. Vahvimmat selvittävät itsensä ja toisen kanssa asiat reaalielämässä. En usko että hän erehtyisi kuvittelemaan asioita vaikka ei kaikkea kerrokaan. Ihminen hänkin vain on.
- Anonyymi
Kenet mahdoit haaveissa tunnistaa? Oletko varma, että edes sinua kaipaa? Anteeksi ei saanut, vaikka pyysi, joten jos jotain maailmassa oppinut, älä pyydä anteeksi tekojasi, sillä silloin sinua vasta poljetaankin maahan. Mutta ei, en ryve itsesäälissä ikävä kyllä, mulla on asiat hyvin, olen oppinut rakastamaan itseäni.
- Anonyymi
Aikamoinen tylytys.
- Anonyymi
Onko ap: lla varaa tähän epäilen kun näkee muitakin päivittäin.? T.ihminen muiden joukossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644