Mua oikeesti alkaa pelottaa iha vitust ku mun isäpuoli pahoinpitelee mua se esim. Lyö mua, huutaa mulle, heittaa ulos mun tavaroita meiän talosta, uhkailee lähettää mut laitoksee yms. Ja niiku mun äiti ei tee asialle mitään nii mä oon nyt asunu kaverilla jonkun viikon koska en uskalla mennä kotiin. Täs yks päivä mä kuuntelin musiikkii mun yhen kaverin kaa mun huoneessa ja sit se tulee yhtäkkii sinne mun huoneesee ja alkaa uhkailee ja sanoo että jos mä en laita musiikkii hiljasemmalle nii se lähettää mut lasten kotii ja toivoo että mä kuolen sinne. (Ja se musiikki ei ees ollu niin kovalla).VAAN KOSKA MÄ KUUNTELIN MUSIKKIA! Mitä mun pitäis tehä asialle?
Isäpuoli pahoinpitelee ja uhkailee mua
5
142
Vastaukset
- Anonyymi
Puhu äidillesi asiasta luottamuksellisesti että pelkäät isäpuoltasi. Jos äitisi ei ymmärrä,mikä tuntuu oudolta ,niin puhu koulussa vaikka opelle tai koulukuraattorille tai psygologille. Isäpuolellasi ei ole mitään oikeutta aiheuttaa sinulle pelkoja tai yleensäkkään elämääsi puuttua.ole rohkea! Pahalle täytyy laittaa vastaan.voimaa sinulle🤗❤
- Anonyymi
Olisitte mennyt ulos harrastamaan jotain jos häiritsi olemassaolo
- Anonyymi
Mie lähin aina pois kun huomasin uhkaavaa käytöksen muuttumista
N30
- Anonyymi
Isäpuolellasi ei ole mitään oikeutta uhkailla tai pelotella sinua.muista tämä.mene vaikka poliisille jos hän jatkaa.sinulla on oikeus turvalliseen elämään!! 💎
- Anonyymi
Kuulostaa vakavalta. Jos äitisi kanssa juttelu ei auta, eikä hän puutu tilanteeseen niin hae apua muualta. Ihan koulun kautta voit saada apua jos kerrot siellä tilanteen. On myös olemassa erilaisia nuorten kriisipuhelimia joihin voi ihan matalalla kynnykselläkin soittaa ja sieltä saa ihan konkreettistakin apua. Myös sosiaalitoimistoon voit soittaa tai ihan vain 112 josta ohjaavat sinut oikealle taholle. Mielestäni tämä on jo lastensuojeluasia, jos pelkäät mennä kotiin ja isäpuolesi käyttää ruumiillista/henkistä väkivaltaa. Voimia sinulle! Älä jää asian kanssa yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694