Mua oikeesti alkaa pelottaa iha vitust ku mun isäpuoli pahoinpitelee mua se esim. Lyö mua, huutaa mulle, heittaa ulos mun tavaroita meiän talosta, uhkailee lähettää mut laitoksee yms. Ja niiku mun äiti ei tee asialle mitään nii mä oon nyt asunu kaverilla jonkun viikon koska en uskalla mennä kotiin. Täs yks päivä mä kuuntelin musiikkii mun yhen kaverin kaa mun huoneessa ja sit se tulee yhtäkkii sinne mun huoneesee ja alkaa uhkailee ja sanoo että jos mä en laita musiikkii hiljasemmalle nii se lähettää mut lasten kotii ja toivoo että mä kuolen sinne. (Ja se musiikki ei ees ollu niin kovalla).VAAN KOSKA MÄ KUUNTELIN MUSIKKIA! Mitä mun pitäis tehä asialle?
Isäpuoli pahoinpitelee ja uhkailee mua
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Puhu äidillesi asiasta luottamuksellisesti että pelkäät isäpuoltasi. Jos äitisi ei ymmärrä,mikä tuntuu oudolta ,niin puhu koulussa vaikka opelle tai koulukuraattorille tai psygologille. Isäpuolellasi ei ole mitään oikeutta aiheuttaa sinulle pelkoja tai yleensäkkään elämääsi puuttua.ole rohkea! Pahalle täytyy laittaa vastaan.voimaa sinulle🤗❤
- Anonyymi
Olisitte mennyt ulos harrastamaan jotain jos häiritsi olemassaolo
- Anonyymi
Mie lähin aina pois kun huomasin uhkaavaa käytöksen muuttumista
N30
- Anonyymi
Isäpuolellasi ei ole mitään oikeutta uhkailla tai pelotella sinua.muista tämä.mene vaikka poliisille jos hän jatkaa.sinulla on oikeus turvalliseen elämään!! 💎
- Anonyymi
Kuulostaa vakavalta. Jos äitisi kanssa juttelu ei auta, eikä hän puutu tilanteeseen niin hae apua muualta. Ihan koulun kautta voit saada apua jos kerrot siellä tilanteen. On myös olemassa erilaisia nuorten kriisipuhelimia joihin voi ihan matalalla kynnykselläkin soittaa ja sieltä saa ihan konkreettistakin apua. Myös sosiaalitoimistoon voit soittaa tai ihan vain 112 josta ohjaavat sinut oikealle taholle. Mielestäni tämä on jo lastensuojeluasia, jos pelkäät mennä kotiin ja isäpuolesi käyttää ruumiillista/henkistä väkivaltaa. Voimia sinulle! Älä jää asian kanssa yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"318002Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1434853Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset774713Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83642Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m803388Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta453220- 262794
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä322651Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html312517Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882503