Aihe

Kamaloittava sarjakuva

Mullon talles sellane sarjis, jos hämis valittaa Takulle: "Minä iljetän kaikkia! Mikä minussa saa muut inhoamaan niin paljon?"

Sit se Takku näyttää sille peilii, ja se hämis sanoo: "Ai niin, se hämähäkkijuttu."

Niet ei se hämis oo saanu valita, et soon syntyny hämikseks. Kyl maailma on kauhee. Pitää olla ihmisten polettavana ihan ilman omaa syytä.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niii..🥺ja sinustako tuntuu samalta vai?söpönen olet ja kiltti. Et yhtään iljettävä. Hämikset ja kyöpelit on kaikki arvokkaita.lenkkejä elämän kudonnassa. Yksi puuttuu niin silmukka tippuu..tulee virhe.koko kudos pilalla. Kiitos että olet olemassa ja elämässä❤

• Anonyymi

Niin

Se maailmankaikkeus

Kaikki ovat tärkeitä

Sille lähipiirille, muutamalle

Olet tärkeä maailmalle

Ja jollekin joku on koko maailma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Se maailmankaikkeus

Kaikki ovat tärkeitä

Sille lähipiirille, muutamalle

Olet tärkeä maailmalle

Ja jollekin joku on koko maailma

Kauniisti sanottu❤

• Sevverran kuiteski tarttee korjata, et ei me kyöpelit olemassa olla, vaan kansarrunoulen keräilykorteilla, sinikantisis vihois, tietokoneen muistis ja nettikaapeleis viiletetään valon nopeulel, mut mollaan silleen niiku empaattisii ja ollaan heikompien puolella. Hämikset on just kaiken hyljeksitympää väkee. Et niiku snif-snif.

Tää oli kaikille teille, niiku kiltit ihmiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      142
      7035
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      203
      3461