Aihe

Siitäkö tässä olikin kyse

Anonyymi

Että tunsit riittämättömyyttä vai onko se vain minun oletus
Jos on niin se on täysin turhaa tuntea sellaista mikä ei ole tottakaan

⚖️🛍

13

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei saa kuulla, tai olettaa, pitää ottaa selvää.

• Anonyymi

Luulla*

• Anonyymi

Sano hyviä sanoja, vakuuta toinen.

• Anonyymi

Hänelle en koskaan olisi riittänyt.

• Anonyymi

Ehdottomasti kyllä

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Ei, kun kyse oli nimenomaan riittävyydestä. Mulla noita sp-tauteja riittää enemmän kuin sinä haluat.

• Anonyymi

Miettisin vain omia vikojani, kun tiedän millaisen toinen oikeasti haluaisi

• Anonyymi

Kyllä. En ole mitään. Kaikki menee ohi.

• Anonyymi

Komppaan aloittajaa.

Eiköhän se niin ole, että ei sitä omaa riittämättömyyttä kannata ajatella ja sen takia etukäteen pakitella. Mistä sitä tietää, mikä toiselle on riittämättömyyttä tai ei. Sinun riittämättömyys voi olla toisellakin sama akilleen kantapää. Itse ainakin hyväksyn toisen kaikkine vikoineen päivineen, se kuuluu kuitenkin samaan pakettiin. Niistä kannattaa ainakin keskustella; että haittaako sinua, jos minulla on tämmöinen "vika" tai ominaisuus. Huomaatte, että ei millään riittämättömyydellä tai "vialla" ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun toisesta oikein tykkää.

T: Kakkapylly

• Anonyymi

Nuuh
        Juu oot kakkapylly 😊
        Asiaa

• Anonyymi

Itse ajattelen niin, että jos koen riittämättömyyden tunnetta jonkun ihmisen vuoksi, niin silloin se ihminen ei ole mulle hyväksi.

• Anonyymi

Se voi myös olla tilaisuus oppia toiselta paljon. Tosin, jos ei halua mitään oppia, niin silloin ei kannata mitään yrittääkkään. Elämä on kuitenkin jatkuvaa kasvua tavalla tai toisella. Jokainen vastaantuleva tapahtuma opettaa meitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      192
      3537
    2. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      157
      3163