Että tunsit riittämättömyyttä vai onko se vain minun oletus
Jos on niin se on täysin turhaa tuntea sellaista mikä ei ole tottakaan
⚖️🛍
Siitäkö tässä olikin kyse
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa kuulla, tai olettaa, pitää ottaa selvää.
- Anonyymi
Luulla*
- Anonyymi
Sano hyviä sanoja, vakuuta toinen.
- Anonyymi
Hänelle en koskaan olisi riittänyt.
- Anonyymi
Ehdottomasti kyllä
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Ei, kun kyse oli nimenomaan riittävyydestä. Mulla noita sp-tauteja riittää enemmän kuin sinä haluat.
- Anonyymi
Miettisin vain omia vikojani, kun tiedän millaisen toinen oikeasti haluaisi
- Anonyymi
Kyllä. En ole mitään. Kaikki menee ohi.
- Anonyymi
Komppaan aloittajaa.
Eiköhän se niin ole, että ei sitä omaa riittämättömyyttä kannata ajatella ja sen takia etukäteen pakitella. Mistä sitä tietää, mikä toiselle on riittämättömyyttä tai ei. Sinun riittämättömyys voi olla toisellakin sama akilleen kantapää. Itse ainakin hyväksyn toisen kaikkine vikoineen päivineen, se kuuluu kuitenkin samaan pakettiin. Niistä kannattaa ainakin keskustella; että haittaako sinua, jos minulla on tämmöinen "vika" tai ominaisuus. Huomaatte, että ei millään riittämättömyydellä tai "vialla" ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun toisesta oikein tykkää.
T: Kakkapylly- Anonyymi
Nuuh
Juu oot kakkapylly 😊
Asiaa
- Anonyymi
Itse ajattelen niin, että jos koen riittämättömyyden tunnetta jonkun ihmisen vuoksi, niin silloin se ihminen ei ole mulle hyväksi.
- Anonyymi
Se voi myös olla tilaisuus oppia toiselta paljon. Tosin, jos ei halua mitään oppia, niin silloin ei kannata mitään yrittääkkään. Elämä on kuitenkin jatkuvaa kasvua tavalla tai toisella. Jokainen vastaantuleva tapahtuma opettaa meitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871863Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1571331YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651012
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82941Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli87862Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810