Hyvä, että tuollakin ehti käydä
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fcacfa88-d03b-4a32-9283-ce741711ce44
Amesterdamin punaisten lyhtyjen alue suljetaan
17
100
Vastaukset
- Anonyymi
Oli aika rumia naisia ikunnoissa, kun itse kävin Amsterdamissa.
- Anonyymi
Tosin jos halvalla saa niin ei haittaa. Mutta aika kolealta näyttää kun ylimeikattu kuuppa seisoo näyteikkunassa halpojen hehkulamppujen loisteessa.
- Anonyymi
Hyvä. Olisi pitänyt jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Ei se mihinkään katoa, siirretään vain toiseen paikkaan.
Itse naisena en näe mitään ongelmaa nykyisestä olinpaikastakaan, eihän sinne ole pakko mennä jos oma moraali on niin herkillä ettei kestä sellaista synnin pesää.
Tekopyhää touhua.
Olen käynyt Amsderdamissa monta kertaa ja nähnyt myös tuon alueen. Itseäni ei häiritse tippaakaan eikä minulle kuulu kuka siellä työskentelee, käy, ja mitä tekee.
Kukahan tai ketkä ovat vetäneet herneet ja muut palkokasvit syvälle nenään ja vielä juurineen. Sedät etusormi pystyssä soo-soo moraalitonta ja sitten salaa livahdetaan sinne synnin pesään! :D- Anonyymi
Ikävästi se on siinä Amsterdamin pääkirkon vieressä. Ehkä se on yksi syy siirtoon pois keskustasta .
- Anonyymi
Tuossa jutussahan syy siirtoon oli mainittu: alueesta on tullut turistinähtävyys.
Porukat vissiin käy siellä vain tiiraamassa, eikä sitten asiakkaana ollenkaan. 😂 Tulot vähentyneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa jutussahan syy siirtoon oli mainittu: alueesta on tullut turistinähtävyys.
Porukat vissiin käy siellä vain tiiraamassa, eikä sitten asiakkaana ollenkaan. 😂 Tulot vähentyneet.Tuo on totta. Kun itse kävin Amsterdamissa paikalla oli turistilaumat tiirailemassa. En usko, että monikaan teki ostoksia
- Anonyymi
Tosi huono juttu. Tuolla sentään saa valita huoran ketä panee koska ne näkyy ikkunasta niin näkee onko nainen kaunis. Mies maksaa naisen kauneudesta, eihän kukaan rumaa naista halua panna.
- Anonyymi
Mutta silti moni panee
- Anonyymi
Näin naisena olen aina luullut, että maksavat v*tusta eivätkä ulkonäöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin naisena olen aina luullut, että maksavat v*tusta eivätkä ulkonäöstä.
Mitä väliä, kunhan maksavat ja paljon. Onneksi oon nainen, niin tämmöiset asiat eivät kosketa itseä millään tavalla. Miesten kuuluukin maksaa, suomimiesten vieläpä triplana.
- Anonyymi
Kyllä sä edelleen pääset valitsemaan. Se paikka vain siirtyy muualle ja ikkunoita vähennetään, mutta ei sitä käytäntöä lopeteta.
- Anonyymi
En maksaisi ruman naisen panemisesta. Suomessa 96% maksullisista naisista on rumia.
- Anonyymi
...mutta ulkomailla maksaisit? Ja olet sitten käynyt läpi kaikki Suomen maksulliset, paljonko niitä oli ja mistä revit sen ajan että ehdit kaikki katsastaa?
Vai onko nyt käynyt niin että edes maksullista et ole uskaltanut lähestyä? Ja nyt katkeruuttasi purat?
Jaxuhalit - Anonyymi
Suomalsiset on rumia, mutta esim. Tsekit tos.i kauniita
- Anonyymi
Niin eihän siinä asiakas edes kehtaa mennä ovesta sisään, kun turistilauma napsii kuvia vieressä someen postattavaksi😆🌚
Ehkä tekevät aiheeseen sopivan ostarin, seksilelumarketteineen, siten turisteillakin olisi sitten jotain ostettavaa.
Monesti tehnyt mieli lähteä pilveä polttelemaan Damiin pariksi viikoksi. Luulin, ettei turisteille saanut myydä? Oliko joku vanha tieto, kun artikkelin mukaan saa? - Anonyymi
Maksullisia naisia on lähempääkin- Turussa mukavia kauniita ja nuoria naisia. Hyvä vartaloisia ja hinnat liikkuu 200-400 välillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895