Amesterdamin punaisten lyhtyjen alue suljetaan

Anonyymi

17

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oli aika rumia naisia ikunnoissa, kun itse kävin Amsterdamissa.

• Anonyymi

Tosin jos halvalla saa niin ei haittaa. Mutta aika kolealta näyttää kun ylimeikattu kuuppa seisoo näyteikkunassa halpojen hehkulamppujen loisteessa.

• Anonyymi

Hyvä. Olisi pitänyt jo vuosia sitten.

• Anonyymi

Ei se mihinkään katoa, siirretään vain toiseen paikkaan.
      Itse naisena en näe mitään ongelmaa nykyisestä olinpaikastakaan, eihän sinne ole pakko mennä jos oma moraali on niin herkillä ettei kestä sellaista synnin pesää.
      Tekopyhää touhua.
      Olen käynyt Amsderdamissa monta kertaa ja nähnyt myös tuon alueen. Itseäni ei häiritse tippaakaan eikä minulle kuulu kuka siellä työskentelee, käy, ja mitä tekee.
      Kukahan tai ketkä ovat vetäneet herneet ja muut palkokasvit syvälle nenään ja vielä juurineen. Sedät etusormi pystyssä soo-soo moraalitonta ja sitten salaa livahdetaan sinne synnin pesään! :D

• Anonyymi

Ikävästi se on siinä Amsterdamin pääkirkon vieressä. Ehkä se on yksi syy siirtoon pois keskustasta .

• Anonyymi

Tuossa jutussahan syy siirtoon oli mainittu: alueesta on tullut turistinähtävyys.

Porukat vissiin käy siellä vain tiiraamassa, eikä sitten asiakkaana ollenkaan. 😂 Tulot vähentyneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa jutussahan syy siirtoon oli mainittu: alueesta on tullut turistinähtävyys.

Porukat vissiin käy siellä vain tiiraamassa, eikä sitten asiakkaana ollenkaan. 😂 Tulot vähentyneet.

Tuo on totta. Kun itse kävin Amsterdamissa paikalla oli turistilaumat tiirailemassa. En usko, että monikaan teki ostoksia

• Anonyymi

Tosi huono juttu. Tuolla sentään saa valita huoran ketä panee koska ne näkyy ikkunasta niin näkee onko nainen kaunis. Mies maksaa naisen kauneudesta, eihän kukaan rumaa naista halua panna.

• Anonyymi

Mutta silti moni panee

• Anonyymi

Näin naisena olen aina luullut, että maksavat v*tusta eivätkä ulkonäöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin naisena olen aina luullut, että maksavat v*tusta eivätkä ulkonäöstä.

Mitä väliä, kunhan maksavat ja paljon. Onneksi oon nainen, niin tämmöiset asiat eivät kosketa itseä millään tavalla. Miesten kuuluukin maksaa, suomimiesten vieläpä triplana.

• Anonyymi

Kyllä sä edelleen pääset valitsemaan. Se paikka vain siirtyy muualle ja ikkunoita vähennetään, mutta ei sitä käytäntöä lopeteta.

• Anonyymi

En maksaisi ruman naisen panemisesta. Suomessa 96% maksullisista naisista on rumia.

• Anonyymi

...mutta ulkomailla maksaisit? Ja olet sitten käynyt läpi kaikki Suomen maksulliset, paljonko niitä oli ja mistä revit sen ajan että ehdit kaikki katsastaa?

Vai onko nyt käynyt niin että edes maksullista et ole uskaltanut lähestyä? Ja nyt katkeruuttasi purat?
        Jaxuhalit

• Anonyymi

Suomalsiset on rumia, mutta esim. Tsekit tos.i kauniita

• Anonyymi

Niin eihän siinä asiakas edes kehtaa mennä ovesta sisään, kun turistilauma napsii kuvia vieressä someen postattavaksi😆🌚

Ehkä tekevät aiheeseen sopivan ostarin, seksilelumarketteineen, siten turisteillakin olisi sitten jotain ostettavaa.

Monesti tehnyt mieli lähteä pilveä polttelemaan Damiin pariksi viikoksi. Luulin, ettei turisteille saanut myydä? Oliko joku vanha tieto, kun artikkelin mukaan saa?

• Anonyymi

Maksullisia naisia on lähempääkin- Turussa mukavia kauniita ja nuoria naisia. Hyvä vartaloisia ja hinnat liikkuu 200-400 välillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      31
      2562
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2541
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2534
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1956
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      33
      1845
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1688
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1506
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1358
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1108
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1093
    Aihe