Aihe

Onneksi olen täällä

Anonyymi

Palstalla. Muuten palstalla olisi kaaos. Pidän palstan koossa ja olisitte muuten ihan yksin kun ei olisi ketään kenelle jutella.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä mietin mitä teen täällä. Jätän palstan, jossa ei mitään järjellistä asiaa.

• Anonyymi

Juokaa viinaa baareissa niin ei tarvii palstailla kun voi baareissa tutustua naisiin.

• JanK

Niinpä. Itellä alkaa hyytyy. Pidä palsta pystyssä.

• No kiitos, sinä Tarzan, apinain kuningas!

• Anonyymi

Viinaa pitää juoda baareissa jotta naisiin voi tutustua baarissa. Onneksi olen täällä kertomassa sen teille, muuten ette ymmärtäisi miten naisiin voi tutustua.

t viinamies

• Anonyymi

Niin vastuunkantajia tarvitaan, huuhailijat eivät ymmärrä mitään pitkäjänteisyydestä.

• No hyvä kun huomasin että olet siinä.

• Anonyymi

Te naiset tarvitte tukea joka asiassa.

• Anonyymi

Onneks on sinkut palsta hylätyille sinkuille koska koronaa on joka puolella niin voitte tulla palstalle jutskaamaan ihmisten kanssa jotka on sinkkuja ettekä tiedä miten löytyis oma kumppani. Annamme täällä hyviä neuvoja miten naisia voi lähestyä.
      Jos näet kadulla naisen niin voi mennä vaikka kysymään siltä että tietääkö missä olis joku kiva kahvila ja sitten siinä jutustelet ja kysyt lähtiskö nainen mukaan kahville.

• Anonyymi

On kahdenlaisia miehiä, niitä jotka juo viinaa ja seurustelee ja niitä jotka palstailee.

t viinamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      9383
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      4035