Aihe

Onko reilua jättää palstalla ja vielä ilman mitään syytä tai muutakaan mahdollisuuksia

Anonyymi

Keskustella mistään. Vaimoni jätti minut viikko sitten ja ei mitään syytä ollut ja kaikki muuttui kun hänen veli alkoi useammin olee tekemisissä hänen kanssaan ja uusia tuttuja niin luultavasti siinä on se syy miksi minut jätettiin kun hänen veli on tietenkin sanonu että löydät aivan varmasti jonku paremman ja jos ei heti löydy nii ajan kuluksi voit tutustuu mun kavereihin kun nekin on sinkkuja ja vaimo ei tietenkään ole ymmärtänyt että hän ei ollu sinkku kun meni sinne veljen kanssa bilettää

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No huh huh. Todella törkeä käytös. Toivottavasti edes vähän korotit ääntä sille vaimos veljelle. Tai edes vähän kiroilit

• Anonyymi

En mä alennu huutaa. Mä otin vaimon siskon muutaman illan iloksi ja hauskaa tosiaan oli hänen kustannuksella 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡🤡🤡🤡🤡🤡🐽🐽🐽🤡🤡🤡🆕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä alennu huutaa. Mä otin vaimon siskon muutaman illan iloksi ja hauskaa tosiaan oli hänen kustannuksella 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡🤡🤡🤡🤡🤡🐽🐽🐽🤡🤡🤡🆕

Ja seuraavaksi syntyy kaksi kersaaa, jotka on molemmat puoliksi vaimolle ja sen siskolle?

• Anonyymi

Etköhän kuitenki ite oo ensin tunaroinu jotain, vaimos odottaa että meet ittees ja tuut synnintuntoon.

• Anonyymi

En ole tehnyt mitään muuta kuin rakastunut väärään naiseen joka ei ole antanut minulle mitään mahdollisuuksia edes olla hänelle kunnollinen puoliso kun hänen kaverit on sitä mieltä ettei mun kanssa voi edes puhua kun mun täytyy aina vaan arvaa miksi mun vaimo on vihainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      373
      4681
    2. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      344
      3278