Kumpia naisia on enemmän?

Anonyymi

Kauniita vai rumia?

17

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisista yli 90% on rumia.

Miehissä vastaava jakauma. Alle 10% on komeita.

• Anonyymi

On se kurjaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kurjaa

Mitä turhia murehtimaan?

Koska me rumat olemme enemmistö, meillä riittää valinnanvaraa kaltaisissamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä turhia murehtimaan?

Koska me rumat olemme enemmistö, meillä riittää valinnanvaraa kaltaisissamme.

Sehän on mahtavaa kun pystyt myös arvioimaan minun ulkonäköni palstan perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on mahtavaa kun pystyt myös arvioimaan minun ulkonäköni palstan perusteella.

Pelkkää todennäköisyysmatematiikkaa. Todennäköisyys sille, että olet ruma, on yli 90%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kurjaa

Onhan se ikävää että on noin huono itsetunto

• Anonyymi

Kaikki naiset ja miehet ovat kauniita, kaikki ovat persoonallisen näköisiä ja se on hyvä.

• Anonyymi

Ihan surku heitä, jotka näkevät ympärillään vain rumuutta.

• Anonyymi

Riippuu siitä, montako alkoholi annosta on tullut otettua ennen kuin alkaa katsella naisia tarkemmin.

• Anonyymi

Itse olen tehnyt virhearvioita juurikin alkoholin takia.
        Nainen onkin ollut 🤮

• Tämä voidaan tutkia ajatuskokeella. Otetaan tutkimuskohteeksi nainen X. Sitten mennään pohtimaan ja ennen kaikkea kertomaan naiselle X, ketkä kaikki ovat häntä kauniimpia ja ketkä kaikki rumempia. Lasketaan ja pidetään kirjaa samalla. Oletan että rumempia kertyy enemmän, mistä väistämättä seuraa, että nainen X on kaunis. Näin ollen kumulatiivisesti miltei kaikki naiset ovat kauniita.

• Onneksi sen voit ihan itse päättää, pidätkö enemmistöä naisista rumina vai kauniina? Kannattaa ehdottomasti valita, että enemmistö on kauniita, niin elämästä tulee paljon mukavampaa 🥰

• Anonyymi

Jokainen on riittävän kivan näköinen.

• Anonyymi

Kyllä varmaan 90% miehistä ja naisista on tavis rumia. Nykyään ruma mies ei kelpaa rumalle naiselle.

• Siinäpä joillekin miettimistä...

• Anonyymi

Jos nyt miettii oikein komeita miehiä. Niin eihän niitä Suomessa ole komeimmat miehet ovat tummia ja tulisija eivät mitään Suomalaisia maito samoja

• Anonyymi

Siis maitonaamoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      137
      6279
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      66
      5201
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3665
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3250
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      104
      2350
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      1998
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1608
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      76
      1108
    10. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      12
      1028
    Aihe