Tammikuun alussa nostin sepram lääkkeen 20-> 30 ja siitä vielä 35 mutta jouduin tiputtamaan takaisin 30 kun tuli niin kauheat ahdistukset luultavasti sen takia kun .
Nyt syönyt 30mg 2 viikon ajan ja olo on ihan kauhea.. ainoastaan pari ihan Ok päivää ollut. ahdistaa, ”epätodellinen” olo, pelkään sekoavani, masentaa, ääniyliherkkyyttä.. tms kaikki ajatukset ahdistaa. Auttaakohan tässä enään edes lääkkeen nosto? Nyt kaipailis jotain tsemppiviestejä. Miten teillä mennyt jos tuntunut ettei lääke enään tehoa vaikka on nostettu?
Nyt syönyt 30mg 2 viikon ajan ja olo on ihan kauhea.. ainoastaan pari ihan Ok päivää ollut. ahdistaa, ”epätodellinen” olo, pelkään sekoavani, masentaa, ääniyliherkkyyttä.. tms kaikki ajatukset ahdistaa. Auttaakohan tässä enään edes lääkkeen nosto? Nyt kaipailis jotain tsemppiviestejä. Miten teillä mennyt jos tuntunut ettei lääke enään tehoa vaikka on nostettu?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.