Jatketaan tämän toisen kanssa. Itke vaan.
Ei sussa ole nainen mitään hyvää.
7
56
Vastaukset
- Anonyymi
Aijaa 😔
- Anonyymi
Semmonen hyvän mielen ajatus trollilta yöhön.
- Anonyymi
Juu, turhanpäivästä ilkeilyä
- Anonyymi
Tämän jopa voisin omia, sopisi hänen tyyliin
Ja kyllä itken usein, sille en voi mitään 😢 - Anonyymi
Tänään on aika paljon negaa näissä otsikoissa, hmmm
- Anonyymi
Minua rupesi oikeasti itkettämään. Kun tiedän omasta kokemuksesta että tuollaisia ihmisiä on kuin aloittaja . Ikuiset traumat jättänyt. Onneksi viime yönä tuohon aikaan sain olla turvallisessa sylissä ei enää ikinä tarvitse pelätä että tuollainen sotkeutuisi omaan elämääni.
- Anonyymi
Se oli ihan hirveää. Itse suunnittelet itsemurhaa. Itket ja vapiset ,täriset ja pelkäät joku vain aukoo päätään hän on sydämetön ihminen. Minun teki mieli hypätä sieltä parvekkeelta autotielle siihen niiden eteen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405886
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4212830- 1422694
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192148- 202145
- 741360
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä111147Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52988
- 86937