Onko pettämistä

Anonyymi

Mieheni lähettelee viestejä naisille tämän tästä.
En hyväksy sitä ja sanon hänelle että se on pettämistä.
Hänen mielestään ei ole koska mitään muuta ei tapahdu. Miten on muiden mielestä.

9

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos se mielestäsi pettämistä. Niin eikö se riitä päätökseesi? Vedä omat rajat ja jätä se mies jos pettää!

• Anonyymi

Itselleni olisi aika olennaista millaisia viestejä hän lähettelee. Jos ei niitä viestejä kehtaa sulle näyttää, niin pettämistä sen kai sitten voi katsoa olevan. Tai toinen näkökanta on, että olisiko hänelle ok, jos sinä lähettelet samanmoisia muille miehille.

• Anonyymi

Mun kohdalla ei olis pettämistä enää mikää kun mietin vaan mitä kaikkee mun rakas on tehnyt koko meidän suhteen aikana joten suuttuisin jos mun vaimo edes puuttuisi mun viesteihini tai yrittää estellä mun netin käyttöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kohdalla ei olis pettämistä enää mikää kun mietin vaan mitä kaikkee mun rakas on tehnyt koko meidän suhteen aikana joten suuttuisin jos mun vaimo edes puuttuisi mun viesteihini tai yrittää estellä mun netin käyttöä

Sitten se on teidän suhteessa noin. Moni muu luultavasti ajattelee toisin.

• Anonyymi

Enemmänkin pelkäät, et altistaa pettämiselle? Viestien sanomalla on merkitystä ja ajankohdalle, ajoittuuko iltoihin tai viikonloppuihin? Silloin aihetta pelolle, toki jatkuva viestittely on syy epäillylle aina. Miehen mielipide.

• Anonyymi

Ei ole pettämistä millään lailla vaan sosiaalista kanssa käymistä mikä on normaalia ihmisten kesken, onko ap itsetunnon puute.

• Anonyymi

Ei ole kyse itsetunnon ongelmasta vaan siitä että ei olla juteltu niin en myöskään luota siihen ettet vois pettää kun sulla on muutenkin toi ajatus ettei mulle kuulu sun asiat ja rehellisesti sanottuna jokainen sun asia kuuluu nimenomaan just mulle kun mun kanssa olet suhteessa ettei nyt kuitenkaan kannata viestitellä muiden kanssa ilman että olen siitä tietoinen kenen kanssa olet tekemisissä nii hyväksyn sun kaverit kun saan eka huomata ettei ne ole haitaksi meidän suhteelle ja ei yritä tunkea meidän väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse itsetunnon ongelmasta vaan siitä että ei olla juteltu niin en myöskään luota siihen ettet vois pettää kun sulla on muutenkin toi ajatus ettei mulle kuulu sun asiat ja rehellisesti sanottuna jokainen sun asia kuuluu nimenomaan just mulle kun mun kanssa olet suhteessa ettei nyt kuitenkaan kannata viestitellä muiden kanssa ilman että olen siitä tietoinen kenen kanssa olet tekemisissä nii hyväksyn sun kaverit kun saan eka huomata ettei ne ole haitaksi meidän suhteelle ja ei yritä tunkea meidän väliin

Pitää varmaan lukita varmuuden vuoksi perunakellariin..

• Anonyymi

Varo vaan. Noita kakkoseksi haluavia naisia on joka puolella ja niille kelpaa kuka hyvänsä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe