Onko pettämistä

Anonyymi

Mieheni lähettelee viestejä naisille tämän tästä.
En hyväksy sitä ja sanon hänelle että se on pettämistä.
Hänen mielestään ei ole koska mitään muuta ei tapahdu. Miten on muiden mielestä.

9

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos se mielestäsi pettämistä. Niin eikö se riitä päätökseesi? Vedä omat rajat ja jätä se mies jos pettää!

    • Anonyymi

      Itselleni olisi aika olennaista millaisia viestejä hän lähettelee. Jos ei niitä viestejä kehtaa sulle näyttää, niin pettämistä sen kai sitten voi katsoa olevan. Tai toinen näkökanta on, että olisiko hänelle ok, jos sinä lähettelet samanmoisia muille miehille.

      • Anonyymi

        Mun kohdalla ei olis pettämistä enää mikää kun mietin vaan mitä kaikkee mun rakas on tehnyt koko meidän suhteen aikana joten suuttuisin jos mun vaimo edes puuttuisi mun viesteihini tai yrittää estellä mun netin käyttöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kohdalla ei olis pettämistä enää mikää kun mietin vaan mitä kaikkee mun rakas on tehnyt koko meidän suhteen aikana joten suuttuisin jos mun vaimo edes puuttuisi mun viesteihini tai yrittää estellä mun netin käyttöä

        Sitten se on teidän suhteessa noin. Moni muu luultavasti ajattelee toisin.


    • Anonyymi

      Enemmänkin pelkäät, et altistaa pettämiselle? Viestien sanomalla on merkitystä ja ajankohdalle, ajoittuuko iltoihin tai viikonloppuihin? Silloin aihetta pelolle, toki jatkuva viestittely on syy epäillylle aina. Miehen mielipide.

    • Anonyymi

      Ei ole pettämistä millään lailla vaan sosiaalista kanssa käymistä mikä on normaalia ihmisten kesken, onko ap itsetunnon puute.

      • Anonyymi

        Ei ole kyse itsetunnon ongelmasta vaan siitä että ei olla juteltu niin en myöskään luota siihen ettet vois pettää kun sulla on muutenkin toi ajatus ettei mulle kuulu sun asiat ja rehellisesti sanottuna jokainen sun asia kuuluu nimenomaan just mulle kun mun kanssa olet suhteessa ettei nyt kuitenkaan kannata viestitellä muiden kanssa ilman että olen siitä tietoinen kenen kanssa olet tekemisissä nii hyväksyn sun kaverit kun saan eka huomata ettei ne ole haitaksi meidän suhteelle ja ei yritä tunkea meidän väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse itsetunnon ongelmasta vaan siitä että ei olla juteltu niin en myöskään luota siihen ettet vois pettää kun sulla on muutenkin toi ajatus ettei mulle kuulu sun asiat ja rehellisesti sanottuna jokainen sun asia kuuluu nimenomaan just mulle kun mun kanssa olet suhteessa ettei nyt kuitenkaan kannata viestitellä muiden kanssa ilman että olen siitä tietoinen kenen kanssa olet tekemisissä nii hyväksyn sun kaverit kun saan eka huomata ettei ne ole haitaksi meidän suhteelle ja ei yritä tunkea meidän väliin

        Pitää varmaan lukita varmuuden vuoksi perunakellariin..


    • Anonyymi

      Varo vaan. Noita kakkoseksi haluavia naisia on joka puolella ja niille kelpaa kuka hyvänsä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe