Mieheni lähettelee viestejä naisille tämän tästä.
En hyväksy sitä ja sanon hänelle että se on pettämistä.
Hänen mielestään ei ole koska mitään muuta ei tapahdu. Miten on muiden mielestä.
Onko pettämistä
9
236
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se mielestäsi pettämistä. Niin eikö se riitä päätökseesi? Vedä omat rajat ja jätä se mies jos pettää!
- Anonyymi
Itselleni olisi aika olennaista millaisia viestejä hän lähettelee. Jos ei niitä viestejä kehtaa sulle näyttää, niin pettämistä sen kai sitten voi katsoa olevan. Tai toinen näkökanta on, että olisiko hänelle ok, jos sinä lähettelet samanmoisia muille miehille.
- Anonyymi
Mun kohdalla ei olis pettämistä enää mikää kun mietin vaan mitä kaikkee mun rakas on tehnyt koko meidän suhteen aikana joten suuttuisin jos mun vaimo edes puuttuisi mun viesteihini tai yrittää estellä mun netin käyttöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kohdalla ei olis pettämistä enää mikää kun mietin vaan mitä kaikkee mun rakas on tehnyt koko meidän suhteen aikana joten suuttuisin jos mun vaimo edes puuttuisi mun viesteihini tai yrittää estellä mun netin käyttöä
Sitten se on teidän suhteessa noin. Moni muu luultavasti ajattelee toisin.
- Anonyymi
Enemmänkin pelkäät, et altistaa pettämiselle? Viestien sanomalla on merkitystä ja ajankohdalle, ajoittuuko iltoihin tai viikonloppuihin? Silloin aihetta pelolle, toki jatkuva viestittely on syy epäillylle aina. Miehen mielipide.
- Anonyymi
Ei ole pettämistä millään lailla vaan sosiaalista kanssa käymistä mikä on normaalia ihmisten kesken, onko ap itsetunnon puute.
- Anonyymi
Ei ole kyse itsetunnon ongelmasta vaan siitä että ei olla juteltu niin en myöskään luota siihen ettet vois pettää kun sulla on muutenkin toi ajatus ettei mulle kuulu sun asiat ja rehellisesti sanottuna jokainen sun asia kuuluu nimenomaan just mulle kun mun kanssa olet suhteessa ettei nyt kuitenkaan kannata viestitellä muiden kanssa ilman että olen siitä tietoinen kenen kanssa olet tekemisissä nii hyväksyn sun kaverit kun saan eka huomata ettei ne ole haitaksi meidän suhteelle ja ei yritä tunkea meidän väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse itsetunnon ongelmasta vaan siitä että ei olla juteltu niin en myöskään luota siihen ettet vois pettää kun sulla on muutenkin toi ajatus ettei mulle kuulu sun asiat ja rehellisesti sanottuna jokainen sun asia kuuluu nimenomaan just mulle kun mun kanssa olet suhteessa ettei nyt kuitenkaan kannata viestitellä muiden kanssa ilman että olen siitä tietoinen kenen kanssa olet tekemisissä nii hyväksyn sun kaverit kun saan eka huomata ettei ne ole haitaksi meidän suhteelle ja ei yritä tunkea meidän väliin
Pitää varmaan lukita varmuuden vuoksi perunakellariin..
- Anonyymi
Varo vaan. Noita kakkoseksi haluavia naisia on joka puolella ja niille kelpaa kuka hyvänsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683