Oon tavallinen ja se riittää mulle.
Kaikkien ei tarvitse joka paikassa tyrkyttää itseään.
Mutta sinulle varmasti sopii sellainen paremmin.
Ole mitä mieltä haluat.
20
58
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin.
Aidon ihmisen tapaaminen oikeassa elämässä on aina parempaa, kuin anonyymien jätesäkkien ulos vieminen.- Anonyymi
Onneksi olet itse täydellinen,
Niin ei tarvi pelätä että muistuttaa jätesäkkiä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olet itse täydellinen,
Niin ei tarvi pelätä että muistuttaa jätesäkkiä!ite oot.
Minakin osaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite oot.
Minakin osaan.Älä höpötä 😝
- Anonyymi
Eli katsot naisen tyrkyttäneen seuraansa muille, muttei sulle?
- Anonyymi
Ei se on varmaan joku pihtari akka, joka on kateellinen, kun ei saa huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se on varmaan joku pihtari akka, joka on kateellinen, kun ei saa huomiota.
Juu, se on varmaan sellainen pystyyn nostettu emakko
Hyh Hyh hyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se on varmaan joku pihtari akka, joka on kateellinen, kun ei saa huomiota.
Hyvä eli paska yritys, mies piliittää kun nainen ei huomioi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se on varmaan sellainen pystyyn nostettu emakko
Hyh Hyh hyhOot palstapena kerrassaan huvittava itsellesi vastatessasi🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se on varmaan sellainen pystyyn nostettu emakko
Hyh Hyh hyhTonnikeiju enemmänkin 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot palstapena kerrassaan huvittava itsellesi vastatessasi🤦♀️
Ei ole penan vastaus tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole penan vastaus tuo.
Kannattaa tiktokista etsiä pentti81 siellä on palstapenan viteroita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonnikeiju enemmänkin 🤮
Sehän ei meidän muiden ongelma ole että kauniit naiset eivät kiinnostu sinusta. Tuskin muutkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ei meidän muiden ongelma ole että kauniit naiset eivät kiinnostu sinusta. Tuskin muutkaan!
Nyt ei ole kauniista kyse. Yök ja hyiiiiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ei meidän muiden ongelma ole että kauniit naiset eivät kiinnostu sinusta. Tuskin muutkaan!
Ei kukkaa välitä roskiskeijosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ole kauniista kyse. Yök ja hyiiiiii
Niinhän siinä lukee että kauniit eivät kiinnostu sinusta! Se on enemmän peliin katsomisen paikka jos vaan rumat vetää puoleensa . Se on kato niin että samankaltaisuus kiehtoo. Tyydy mitä on vaan siihen tarjolla älä kuvittele että joku muu sua huolii.
- Anonyymi
Tyrkky ja antava nainen on paras. Uuh.
Terv. Satojen panojen miäs - Anonyymi
Jokainen rakastuu toiseen siksi että se jotenki erityinen kuin muut. Ei kukaan sano että oot niin tavallinen siksi oot mielenkiintoinen et erotu massasta ja olet joka asiasta samaa mieltä kuin muutkin. Et uskalla olla erillinen.
- Anonyymi
Ei sun tarvitse itseäsi tyrkyttää, mutta kyllä yhteys pitää olla, että normaali ihmissuhde käynnistyy, ihan millä tasolla vain, ystävyydestä kaikki lähtee. Tämän palstan kautta, et oikeas ihmistä kiinni saa.
- Anonyymi
En varmaan saakaan, mitä sitten. Mieltäni tänne puran. Sitä varten tämä paikka on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351906
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 60509
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74412