Ole mitä mieltä haluat.

Anonyymi

Oon tavallinen ja se riittää mulle.
Kaikkien ei tarvitse joka paikassa tyrkyttää itseään.
Mutta sinulle varmasti sopii sellainen paremmin.

20

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin.
      Aidon ihmisen tapaaminen oikeassa elämässä on aina parempaa, kuin anonyymien jätesäkkien ulos vieminen.

      • Anonyymi

        Onneksi olet itse täydellinen,
        Niin ei tarvi pelätä että muistuttaa jätesäkkiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olet itse täydellinen,
        Niin ei tarvi pelätä että muistuttaa jätesäkkiä!

        ite oot.
        Minakin osaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite oot.
        Minakin osaan.

        Älä höpötä 😝


    • Anonyymi

      Eli katsot naisen tyrkyttäneen seuraansa muille, muttei sulle?

      • Anonyymi

        Ei se on varmaan joku pihtari akka, joka on kateellinen, kun ei saa huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se on varmaan joku pihtari akka, joka on kateellinen, kun ei saa huomiota.

        Juu, se on varmaan sellainen pystyyn nostettu emakko
        Hyh Hyh hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se on varmaan joku pihtari akka, joka on kateellinen, kun ei saa huomiota.

        Hyvä eli paska yritys, mies piliittää kun nainen ei huomioi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, se on varmaan sellainen pystyyn nostettu emakko
        Hyh Hyh hyh

        Oot palstapena kerrassaan huvittava itsellesi vastatessasi🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, se on varmaan sellainen pystyyn nostettu emakko
        Hyh Hyh hyh

        Tonnikeiju enemmänkin 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot palstapena kerrassaan huvittava itsellesi vastatessasi🤦‍♀️

        Ei ole penan vastaus tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole penan vastaus tuo.

        Kannattaa tiktokista etsiä pentti81 siellä on palstapenan viteroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tonnikeiju enemmänkin 🤮

        Sehän ei meidän muiden ongelma ole että kauniit naiset eivät kiinnostu sinusta. Tuskin muutkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei meidän muiden ongelma ole että kauniit naiset eivät kiinnostu sinusta. Tuskin muutkaan!

        Nyt ei ole kauniista kyse. Yök ja hyiiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei meidän muiden ongelma ole että kauniit naiset eivät kiinnostu sinusta. Tuskin muutkaan!

        Ei kukkaa välitä roskiskeijosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole kauniista kyse. Yök ja hyiiiiii

        Niinhän siinä lukee että kauniit eivät kiinnostu sinusta! Se on enemmän peliin katsomisen paikka jos vaan rumat vetää puoleensa . Se on kato niin että samankaltaisuus kiehtoo. Tyydy mitä on vaan siihen tarjolla älä kuvittele että joku muu sua huolii.


    • Anonyymi

      Tyrkky ja antava nainen on paras. Uuh.
      Terv. Satojen panojen miäs

    • Anonyymi

      Jokainen rakastuu toiseen siksi että se jotenki erityinen kuin muut. Ei kukaan sano että oot niin tavallinen siksi oot mielenkiintoinen et erotu massasta ja olet joka asiasta samaa mieltä kuin muutkin. Et uskalla olla erillinen.

    • Anonyymi

      Ei sun tarvitse itseäsi tyrkyttää, mutta kyllä yhteys pitää olla, että normaali ihmissuhde käynnistyy, ihan millä tasolla vain, ystävyydestä kaikki lähtee. Tämän palstan kautta, et oikeas ihmistä kiinni saa.

      • Anonyymi

        En varmaan saakaan, mitä sitten. Mieltäni tänne puran. Sitä varten tämä paikka on.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe