Hassua huomata vieressä...

Anonyymi

Toisten tunteet. Minun työpaikalla on molempien sukupuolien edustajia aika tasaisesti. Olen ollut itse töissä tuossa paikassa reilu vuoden. Heti kävi selväksi miten kahden työkaverin välillä kipinöi. Olen tässä sitä vierestä seuraillut ja ihmettelen miksi he eivät anna tunteen viedä? En kyllä tunne kummankaan puolisoa mutta nämä kaksi ovat kuin luodut toisilleen! Se katse kun mies katsoo tuota työkaveriani ja heidän välinen sanaton sekä saumaton vuorovaikutus. Mä kohta puutun tuohon ja sanon että älkää kävelkö onnenne ohi!

62

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työpaikka vaan kun ei ole mikään tinderi missä varsinkaan miehet voisi kovin useasti käyttäytyä villieläimen tavoin. Kolmannen osapuolen puuttuminen toki voisi olla eduksi parinmuodostuksessa mutta jos on puolisoita jo entuudestaan niin varmaan ainakaan nainen ei ole kiinnostunut muusta kuin saamastaan huomiosta.

    • Anonyymi

      Mitäs tekisit jos he olisivat samaa sukupuolta, mutta yhteistyö sujuisi loistavasti?

      • Anonyymi

        Joo kiinnostaa kuulla


    • Anonyymi

      Tää on aika hauska "kohteliaisuus" tavallaan 😄

    • Anonyymi

      On se kamalaa;)

      • Anonyymi

        Mikä on kamalaa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kamalaa? :D

        Jos joku näkee tunteet,vaikka ei sais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku näkee tunteet,vaikka ei sais.

        Miksi ei saisi nähdä? Voi auttaa parin yhteen kuten ap suunnittelee.


    • Höpönlöpön, älä puutu luonnon kulkuun, se kyllä hoitaa itse itsensä parhaalla mahdollisella, miten ikinä hoitaakaan, kunhan et mene häsläämään väliin.

      Nauti siitä mitä näet, sehän on kaunista ja mitä parasta viihdettä myös, et kai halua mennä mukaan niihin TV-ohjelmiin tai leffoihin, joista pidät? Vaan annat mieluummin näyttelijöiden tehdä työnsä? Tee nyt samoin.

      • Anonyymi

        Luonto pärjää omillaan mutta lääkäri voi pelastaa kuolemansairaan tai puutarhaa ehostaa kauniimmaksi eikä se väärin ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonto pärjää omillaan mutta lääkäri voi pelastaa kuolemansairaan tai puutarhaa ehostaa kauniimmaksi eikä se väärin ole.

        Kun puhutaan sydämen asioista, niin vain kardiologi voi hyvällä syyllä puuttua asioihin ja sekin vain häiriöihin, ei sydämen valintoihin. Joten jättäisin valintaosuuden henkilölle itselleen, valitsi tai ei, mutta muiden valinnat eivät luultavasti osu oikeaan, eivätkä ole välttämättä mieleisiäkään, jos saa tietää.
        Vai haluaisitko itse, että puolestasi tehdään valintoja elämäsi isoissa kysymyksissä? Jos haluat, niin sopiiko, että minä tekisin jonkin niistä? Se olisi kovin mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kun puhutaan sydämen asioista, niin vain kardiologi voi hyvällä syyllä puuttua asioihin ja sekin vain häiriöihin, ei sydämen valintoihin. Joten jättäisin valintaosuuden henkilölle itselleen, valitsi tai ei, mutta muiden valinnat eivät luultavasti osu oikeaan, eivätkä ole välttämättä mieleisiäkään, jos saa tietää.
        Vai haluaisitko itse, että puolestasi tehdään valintoja elämäsi isoissa kysymyksissä? Jos haluat, niin sopiiko, että minä tekisin jonkin niistä? Se olisi kovin mielenkiintoista.

        Jos näet että poika haluaa tietyn tietokonepelin tai tyttö tietyn käsilaukun niin halutessasi ehkä voit auttaa hieman? Aivan mitä tahansa taas en suositteleisi randomina hankkimaan vaikka pojalle mekkoa.

        Ap on jo pysähtynyt onnettomuuspaikalle siinä missä muut ajaa sen ohi. Pysähtynyt tiedustelee tilannetta ja jatkaa sitten matkaansa jos apua ei tarvita.


    • Anonyymi

      Vaikea sitä kipinöintiä on piilottaakkaan. Muut vaistoaa vaikka "pari" yrittäisi pitää välit asiallisena kaveritasolla. Nähnyt läheltä.

      • Anonyymi

        Niinniin. Vuoronumero otettu mutta nykyiset puolisot tulppana edessä? Harmi jos oli tyhjä arpa.


    • Anonyymi

      Millainen se miehen katse sitten oikein on? 🤔

      • Sekä naisella että miehellä on silmät puolen tuuman tapilla, posket punoittaa ja on suu messingillä.


    • Anonyymi

      Kamalaa olla siinä tilanteessa, että tietää kaikkien huomaavan... Viimeksi keskiviikkona halusin vaan koskettaa sitä miestä, joka seisoi vieressäni ihan epäinhimillisen lähellä.

      • Anonyymi

        Korona-aikana? Turvavälit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona-aikana? Turvavälit?

        Hän on ainoa, jonka lähellä unohdan ne kokonaan :D Ihmeen vetovoimainen tyyppi :)


    • Anonyymi

      Itsekin tuossa tilanteessa. Pyysin ulos mutta ei lähtenyt koska hänellä on jo mies. Raskasta olla töissä mutta välttely helpottaa. Hänelle ehkäpä vain viihdettä ja piristystä arkipäiviin, tuskin edes itse tajua minkä tekee.

    • Anonyymi

      Vaikeita tilanteita etenkin jos toinen tai kumpikin on varattuja. Tunteita ei saa muilta piiloon. Ne loistaa muidenkin silmään ne syvät silmäykset ja hehkuvat posket.

      • Anonyymi

        Jep... Pahinta on hirveä ikävä toista viikonloppuisin ja muulloin kun ei näe häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep... Pahinta on hirveä ikävä toista viikonloppuisin ja muulloin kun ei näe häntä.

        Tiedän tunteen. Nelisen vuotta elänyt sen kanssa. Vaikea tehdä asialle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Nelisen vuotta elänyt sen kanssa. Vaikea tehdä asialle mitään.

        Miksi on vaikea? Oletteko edes puhuneet asiasta kertaakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Nelisen vuotta elänyt sen kanssa. Vaikea tehdä asialle mitään.

        Mä en kestäisi tätä neljää vuotta... Muutama kuukausi alkaa jo sekoittaa mun elämän niin, että on pakko kohta saada puhua hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Nelisen vuotta elänyt sen kanssa. Vaikea tehdä asialle mitään.

        Mulla myös mennyt nelisen vuotta. Tosin neljä vuotta sitten tunne oli vielä vain pintapuolinen kiinnostus, joka heräsi vaikkei edes tunnettu silloin. Nyt tunnetaan ja tunteet on sitä luokkaa etten muista aiemmin vastaavaa kokoneeni. Ikävä raastaa kunnolla ja myös se, että asialle on vaikea tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla myös mennyt nelisen vuotta. Tosin neljä vuotta sitten tunne oli vielä vain pintapuolinen kiinnostus, joka heräsi vaikkei edes tunnettu silloin. Nyt tunnetaan ja tunteet on sitä luokkaa etten muista aiemmin vastaavaa kokoneeni. Ikävä raastaa kunnolla ja myös se, että asialle on vaikea tehdä mitään.

        Toi on vielä helppo kun on vaan vaikee tehdä asialle jotain. Mietippä kun olis mahdoton. Ja mahdottomastakin tulee mahdollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on vaikea? Oletteko edes puhuneet asiasta kertaakaan?

        Liian kiusallista ottaa asia puheeksi monestakin syystä. Jos toinen onkin kiinnostunut vain kaverillisesti ja tilanne alkaisi häntä ahdistamaan, perhetilanne rajoittaa jne. Tunteet silti on ja pysyy. Ja töitä pitää pystyä jatkamaan kuten tähän asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kiusallista ottaa asia puheeksi monestakin syystä. Jos toinen onkin kiinnostunut vain kaverillisesti ja tilanne alkaisi häntä ahdistamaan, perhetilanne rajoittaa jne. Tunteet silti on ja pysyy. Ja töitä pitää pystyä jatkamaan kuten tähän asti.

        Olipas turha. Kannattaa lopettaa kirjoittaminen aiheesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kiusallista ottaa asia puheeksi monestakin syystä. Jos toinen onkin kiinnostunut vain kaverillisesti ja tilanne alkaisi häntä ahdistamaan, perhetilanne rajoittaa jne. Tunteet silti on ja pysyy. Ja töitä pitää pystyä jatkamaan kuten tähän asti.

        Itsellä käytännössä samat syyt. Työt hoituisi kyllä omasta puolestani kuten ennen mutta kiusallisuus ja etenkin mahdollinen välien viilentyminen pelottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas turha. Kannattaa lopettaa kirjoittaminen aiheesta

        Turha? Eiköhän ihmiset juuri siksi tänne kirjoittele, koska eivät vastuullisina ja ajattelevina ihmisinä voi toimia ns. oikeassa elämässä. Syynsä kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä käytännössä samat syyt. Työt hoituisi kyllä omasta puolestani kuten ennen mutta kiusallisuus ja etenkin mahdollinen välien viilentyminen pelottaa.

        On tossa kyllä syyt olla tekemättä mitään. Ahdistus, pelko, kiusallisuus ja rajoitus. Itse en noiden tunteiden kohde haluis olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kestäisi tätä neljää vuotta... Muutama kuukausi alkaa jo sekoittaa mun elämän niin, että on pakko kohta saada puhua hänen kanssaan.

        Hankalaa on myös se, että olen tavallaan jo kertonut hänelle tunteistani ja pelkään, että hän vain pelaa niillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa on myös se, että olen tavallaan jo kertonut hänelle tunteistani ja pelkään, että hän vain pelaa niillä...

        Kävi itselle juuri noin. Siinä on kädet sidotut sen jälkeen, kun työpaikalla ollaan. Ja nainenhan ei itse varmasti muuta tee kuin vetää silloin porkkanakepin suoraan nenän alle. Oman yrittämisen määrä on kääntäen verrannollinen naisen kiinnostukseen. Ei järjen häivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä käytännössä samat syyt. Työt hoituisi kyllä omasta puolestani kuten ennen mutta kiusallisuus ja etenkin mahdollinen välien viilentyminen pelottaa.

        Oletko mies vai nainen?
        Itse en juuri tuosta syystä ole uskaltanut työpaikkani miehelle suoraan sanoa mitä tunnen. Pelkään, että menetän hänen turvallisuutensa, tukensa ja keskustelut sekä hassuttelut. Hän on 👌🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen?
        Itse en juuri tuosta syystä ole uskaltanut työpaikkani miehelle suoraan sanoa mitä tunnen. Pelkään, että menetän hänen turvallisuutensa, tukensa ja keskustelut sekä hassuttelut. Hän on 👌🏻

        Olen itsekin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen?
        Itse en juuri tuosta syystä ole uskaltanut työpaikkani miehelle suoraan sanoa mitä tunnen. Pelkään, että menetän hänen turvallisuutensa, tukensa ja keskustelut sekä hassuttelut. Hän on 👌🏻

        On täällä miehiäkin samoista syistä. Omasta puolestani voin sanoa, ettei hän menettäisi mitään noista. Vaan mistäpä sitä voisi etukäteen tietää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä miehiäkin samoista syistä. Omasta puolestani voin sanoa, ettei hän menettäisi mitään noista. Vaan mistäpä sitä voisi etukäteen tietää. :)

        Mietitkö miehenä samaa? Eli et uskalla sanoa suoraan ääneen mitä tunnet/ajattelet? Miten itse käyttäydyt yleensä naisen seurassa joka mieltäsi kaivertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitkö miehenä samaa? Eli et uskalla sanoa suoraan ääneen mitä tunnet/ajattelet? Miten itse käyttäydyt yleensä naisen seurassa joka mieltäsi kaivertaa?

        Juu mietin. Voi sitä silti monin tavoin teoillaan ja sanoillaan vähintään epäsuorasti ilmaista, että haluaa olla toisen kanssa tekemisissä ja lähellä. Ei varmasti ole jäänyt huomaamatta, puolin ja toisin, mutta siihen se on jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mietin. Voi sitä silti monin tavoin teoillaan ja sanoillaan vähintään epäsuorasti ilmaista, että haluaa olla toisen kanssa tekemisissä ja lähellä. Ei varmasti ole jäänyt huomaamatta, puolin ja toisin, mutta siihen se on jäänyt.

        Voi, jos molemmat ovat vapaita. Varattuna ollessasi voit työntää nuo lähellä olemisesi... Sanonko minne.


    • Anonyymi

      En edes osaisi ihastua ihmiseen, jolta en tuntisi saavan vastakaikua. Kysymällä selviää ja sitä myöten kiinnostus omalta kohdaltani myös hyvin tehokkaasti hiipuu. Miksi sitten pitää siitäkin huolimatta jatkaa sitä samaa flirttailua, vaikka mitään ei halua? Neljä vuotta menee helposti ja varmasti vaikka paljon kauemminkin.

    • Anonyymi

      Nooh.... Jos on minun exästä kyse, niin fyysistä sutinaa on ollut. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen nainen kyseessä. Älä puutu. Kyllä se mies hommansa osaa.

    • Anonyymi

      Hassua olla se, jonka tunteet muut tajuaa. Tai sen toisen tajutaan. Voi pojat.

      • Anonyymi

        Olisipa ihanaa voida kertoa hänelle ajatukseni... Itse asiassa alan olla siinä tilanteessa, että minun on pakko rohkaistua ja kertoa kaikki. Se mies sekoittaa ajatukseni joka kerta kun hän tulee lähelleni ja katsoo silmiini...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ihanaa voida kertoa hänelle ajatukseni... Itse asiassa alan olla siinä tilanteessa, että minun on pakko rohkaistua ja kertoa kaikki. Se mies sekoittaa ajatukseni joka kerta kun hän tulee lähelleni ja katsoo silmiini...

        Jaa miksi et voisi kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa miksi et voisi kertoa?

        En tiedä miten sanoa sitä... Voisin kertoa sen vaikka heti WAlla, mutta en tiedä miten hän sen ottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ihanaa voida kertoa hänelle ajatukseni... Itse asiassa alan olla siinä tilanteessa, että minun on pakko rohkaistua ja kertoa kaikki. Se mies sekoittaa ajatukseni joka kerta kun hän tulee lähelleni ja katsoo silmiini...

        Minä olen nainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen..

        Nimenomaan naisen on helppo kertoa. Miehet harvemmin johtaa toista harhaan esittäen kiinnostunutta pelkän huomion toivossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan naisen on helppo kertoa. Miehet harvemmin johtaa toista harhaan esittäen kiinnostunutta pelkän huomion toivossa.

        Ja naiset tekee näun? Aika kapea näkemys naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naiset tekee näun? Aika kapea näkemys naisista.

        Itselle ne muutamat hassut kerrat ovat tuottaneet kuvatun kapean (katkeroituneen) näkemyksen. Tietysti ymmärrän aina väärin mutta jos esim. valehtelee asuvansa isänsä kanssa ja asuukin miehensä kanssa niin selvä. Ei ihme jos ei miehet uskalla lähestyä kun aina tulee kunnolla lunta tupaan. Mistäs erilaisia kokemuksia löytyisi?


      • Anonyymi

        Voin sanoa näin työkaverien asemesta että kaikkea muuta kuin hassua. Ei ole mukava huomata mitään tällaista.


    • Anonyymi

      Tämä teksti on niin tuttua. Sama mies ja nainen juttelevat aina. Ilmassa on naurua ja puolin ja toisin flirttaavaa hassuttelua. Katsovat toisiaan kuin tietäen toisesta jotain enemmän. Työyhteisössä selkeästi luottavat toisiinsa. Mies on jutuissaan rohkeampi ja heittelee välillä aikamoisia juttuja. Viihtyvät yhdessä ja sen tuntee ja huomaa. Mikä olisi se joka saisi heidät antautumaan tunteelle?

      • Anonyymi

        Miksi tarvitsisi "antautua" tunteelle? Miksi siitä ei vain voisi nauttia ilman mitään sen pidemmälle johtavaa toimintaa? Monelle työpaikan mukavan ihmisen seura ja huomio tekee vain hyvää, kotona arki on omanlaistaan ja varmastikin aika samanlaista päivästä toiseen. Jos huomioiminen auttaa jaksamaan elämässä niin miksi siitä pitäisi tulla jotakin muuta? Fyysinen vetovoima vie ihmisiä yhteen mutta se ei automaattisesti tarkoita rakastamista ja rakkautta vaikka yhdessä viihtyykin. Kyllä itse ajattelen että ulkopuolisen päättäminen että nyt saatetaan kaksi ihmistä yhteen kun ne niin hyvin sopisi toisilleen on ihan peestä, jos siellä kotona molemmilla odottaa perheet. On ihan eri asia jos ovat vapaita ihmisiä..


      • Anonyymi

        Se, että mies kertoisi, mitä oikeasti haluaa. Se ainakin minun tilanteessani helpottaisi asioita. Voisi miettiä elämäntilannettaan ja itseään, missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että mies kertoisi, mitä oikeasti haluaa. Se ainakin minun tilanteessani helpottaisi asioita. Voisi miettiä elämäntilannettaan ja itseään, missä mennään.

        Elämässäni ja minussa moni asia on muutenkin niin muuttunut, että joudun pohtimaan asioita entistä avoimemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässäni ja minussa moni asia on muutenkin niin muuttunut, että joudun pohtimaan asioita entistä avoimemmin.

        Ja itse et voi avata keskustelua siihen suuntaan, että näkisit miten toinen reagoi, jos et suoraan uskalla kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse et voi avata keskustelua siihen suuntaan, että näkisit miten toinen reagoi, jos et suoraan uskalla kysyä?

        Hän sai joskus aiemmin puolivahingossa tietää mitä tunnen, sen jälkeen hän on vain flirttaillut, mutta ei mitään keskustelua aiheesta sen enempää... Ei siinä oikein tiedä mitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän sai joskus aiemmin puolivahingossa tietää mitä tunnen, sen jälkeen hän on vain flirttaillut, mutta ei mitään keskustelua aiheesta sen enempää... Ei siinä oikein tiedä mitä tehdä.

        Mielenkiintoista miten se voi tapahtua "puolivahingossa"? Jos olet asian kertaalleen tehnyt selväksi ja toinen leikkii sinulla sen perusteella, niin itse jättäisin tulevaisuuden hänen vastuulleen. Juurikin usein jos tilanne pitkittyy vuosiksi kuten ap kuvaa, toinen on kertaalleen lähestynyt ja toinen taasen polkenut yrityksen maanrakoon.

        Tietämättä historiaanne miksipä et pistäisi vaikka "vahingossa" väärää viestiä hänelle(jota sitten pahoittelet), tai kyselet jostain joutavasta työasiasta(joka olisi muutenkin selvinnyt), katsot miten vastaa. Toki kierteleviin tai epämääräisiin kysymyksiin vastus riippuu ihmisen luonteen lisäksi aikaisemmista välillänne tapahtuneista asioista.


    • Anonyymi

      Hassua huomata tunteet

    • Anonyymi

      Hassua huimata

    • Anonyymi

      Hassua on huomata

      • Anonyymi

        Hassu on hassu niin.
        Haeskellaan taas kun tavataan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe