Aihe

Pitkään olen miettinyt sitä että olen vain yhden asian takia tehnyt kaikkeni

Anonyymi

Jottei mun hermot vaikuta mun toiminnan myötä siihen että se jotenkin vaikeuttaa viattomien ihmisten elämää ja tarkoitan sitä että vain lapset ovat viattomia ja sen takia olen joutunut hillitsee mun reaktioita ettei se vaikuta mitenkään ettet saa olla lasten kanssa tekemisissä sen takia olen osannu käyttäytyy enkä ole edes kysynyt sinua mistään kun tiedän että jos hermostun sun kavereille nii tietysti ne kostaa sen sun lapsille ettei ne näe sinua tai sitten jotai muuta ilkeyttä mitä keksivät sen takia olen ollut ymmärtäväinen enkä ole kysellyt sinua muualta ettei mikää anna heille aihetta vaikuttaa sun lapsiin mutta minua oikeasti mietityttää että välitätkö edes ollenkaa sun lapsista kun sulla ei ole mitään tarvettakaan ollut pitää heihin yhteyttä tai muuttaa heidät sun luokse asuu Elikkäs toisin sanoen olet jättänyt omat lapset niin miksi ihmeessä mun pitäis olla varovainen etten voi heiltä kysyy missä olet.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sekavaa tekstiä

• Anonyymi

Mä oikeesti mietin että turhaanko olen pidätellyt mun hermot vaan sen takia että en halua että mikää vaikuttaa lapsiin mutta sinähän et edes halua hoitaa sun lapset kun olet ne jättänyt nii mitä sinä siinä menettää jos kysyn suoraan sun siskolta missä olet kun mulla on asiaa sulle ja sä et edes suostu jutella vaikka se ei vie sun aikaa kuin pienen hetken ja mä oon näin kauan kuluttanut mun aikaa suhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oikeesti mietin että turhaanko olen pidätellyt mun hermot vaan sen takia että en halua että mikää vaikuttaa lapsiin mutta sinähän et edes halua hoitaa sun lapset kun olet ne jättänyt nii mitä sinä siinä menettää jos kysyn suoraan sun siskolta missä olet kun mulla on asiaa sulle ja sä et edes suostu jutella vaikka se ei vie sun aikaa kuin pienen hetken ja mä oon näin kauan kuluttanut mun aikaa suhun

Siskolta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siskolta?

Tiedät että suutun kaikille jotka tietävät missä olet ja jos vielä joudun perustelee miksi haluan löytää sut nii mun hermot menee heti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät että suutun kaikille jotka tietävät missä olet ja jos vielä joudun perustelee miksi haluan löytää sut nii mun hermot menee heti

No juttelun takia vissiin vai muukin syy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juttelun takia vissiin vai muukin syy

Mä en oikeesti ymmärrä sinua jopa minä ajattelen sun lasten parasta enemmän kuin sinä itse siinä on se syy miksi en ole sinua löytäny kun oikeasti mulla olisi ollut monta kertaa mahdollisuuksia löytää sinut esimerkiksi muiden kautta mutta kuten olet huomannut että olen joutunut ajattelee ettei se vaikuta sun lapsiin kun jos niillä on jo nyt noin vahva ote sinusta että annat niiden määrätä mikä on lapsille parempi olla kuin sun kanssa niin en tietenkään voi antaa heille mitään aihetta kääntyä sinua vastaan ja vain sen takia että se vaikuttaa vain lapsiin ja lapset ovat aina viattomia ja mun mielestä ne lapset olisi onnellinen sun kanssa. Ei sen takia että minua kiinnostaa pätkän vertaa sun tunteet tai mitä sinä haluat mutta rehellisesti sanottuna sen lapsen elämä menee pilalle niitten kanssa koska pienet lapset ei ikinä kykene ymmärtää miksi jätit heidät ja luuletko että ne eivät mitenkää manipuloi heitä. Ja siinä on se syy miksi en ole menny heiltä kysyy mistä löydän sinut sen takia kun joudun selittää heille että miksi ja tietenkin ne hyödyntää sen omaksi edukseen sinua vastaan eikä se minua kiinnostaisi mitä sulle käy mutta se kiinnostaa ettei mikää ikinä vaikuta lapsiin joten jos nyt kuitenkin ymmärrät että se on ollu ainut syy miksi en ole kääntynyt sinua vastaan ja olisi ollu monta kertaa mahdollisuus tuhota sut kokonaan samalla tavalla kuin sä teit mulle etkä sä edes ajatellut miten se sun kiusa vaikutti mun lapsiin kun sä veit mun voimat täysin niin siltikään en ikinä aiheuta mitään kenenkään lapsille mikä vaikuttaa negatiivisesti että olemme loppujen lopuksi aivan vasta kohtia sun kanssa. Sinä olet hirviö kirjaimellisesti ja et ansaitse yhtää mitää ymmärrystä missään mutta täytyy kuitenkin aina muistaa että lapset tarvitsevat sinua ja heille olet tärkein asia maailmassa vaikka minä vihaan sinua eniten tässä koko maailmassa. Ja halveksin sinua todella paljon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      118
      4620