Aihe

Rukousaiheita 4.2. klo 24 saakka

Anonyymi

Vastaanotan rukousaiheita täällä mainittuun aikaan asti. Ei pellejä, pilkkaajia , alkoholiin ja sen kerrannaisvaikutuksiin, työpakoisuuteen liittyviä. Hätä ja tuska maailman, suurempi on luullahan, ken tahtoo kärsivää auttaa. Herran on kullat, hopeat, päivämme... Esim. olen nähnyt itse miehistön jäsenenä monia ihmeparantumisia.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikea nilkani on kipeä ja turvonnut kaatumisen vuoksi.

• Anonyymi

Rikkoutunut parisuhteeni eheytymisen puolesta.

• Anonyymi

Rukoilisitko ystävättäreni veljen puolesta että hän parantuisi syövästä.

• Anonyymi

Olen rukoillut aihetten puolesta. Tänään minulla on paljon aikaa rukoukseen. Myös tänään rukoilen. Jumala on samaa mitä Hän oli Hooreb-vuorella Moosekselle. Raamattu on aika vähäsanainen tapahtumista siellä. Todella Hän on sama, mitä Hän oli Elialle, Elisalle, Simsonille, Naemanille, Hiskialle. Eli ihmeitä tapahtuu tänääkin. Ei minun vuoksi, vaan Jeesus Kristus tekee ihmeitä. Aloittaja ,börjare.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      144
      7375
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      237
      3999
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      127
      2099