Sä välttelet mua selvästi viimeiseen hengenvetoon asti.
Ei sulla tunteita ole ollenkaan, pelkkää vihaa. Mä tunsin jotain enemmän
Mua raivostuttaa suunnattomasti
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, sinun rakkautesi olisi ollut itsekästä.
- Anonyymi
Pakko lisätä, että et tunne minua, et tunne menneisyyttä no, ihmissuhteitani tjms. Et tiedä mitä ihmiset tekevät, ihmisille.
- Anonyymi
Kulta, älä nyt tuolla tavalla hermostu. Rakkaus teettää kaikkea ja tulee monenlaista odottamatonta reaktiota. Kun suuret tunteet ovat pinnalla.
- Anonyymi
Lyttäsit kaiken kauniin mitä oli. Rikoit kaiken tottakai tunteet muuttuu.
- Anonyymi
Rikoit kaiken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikoit kaiken?
Niin. En jaksa avata enää tunteitani. Olen ne lopullisesti haudannut. En enää tämän takia revi itseäni koskaan rikki.
- Anonyymi
Tunteita ei ole.
- Anonyymi
Sano tämä kyseiselle henkilölle f2f!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano tämä kyseiselle henkilölle f2f!
Jatkoa..
Vaikka tuntuisi pahalta sanoa niin tee se molempien vuoksi
- Anonyymi
Näin teen.
Ja viha on mitä suurimmassa määrin voimakas tunne, ei se tyhjästä synny. - Anonyymi
No, se on kyllä hyvä sitten silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266410Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716243Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766205Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482425Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42365Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131329
- 1871138
- 64970