eikö tästä maasta löydy yhtä hyvää miestä minulle

Anonyymi

On se vaan niin vaikeaa löytää hyvä mies. Kaikki on koitettu, baarit, harrastukset, tinderit ym. Täytyy kai sitten luovuttaa. Mutta sääli että menee hyvä nainen hukkaan

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko tinderityttö no sinut tunnetaan tinderityttönä ehkä muutto min 150km päähän jossa sinua ei tunneta

    • Anonyymi

      Onko hakuharava nyt liian iso? Koko maa. Hyvät miehet ovat paikallisia.

    • eihän se paikkakunta hyvää miestä määritä.

      • Anonyymi

        Ei niin. Mutta hyvä mies ei lähde naisen perässä liehumaan toiselle puolelle maata.


    • miten hyvä / sopiva mies löytyy?

    • Anonyymi

      Onko PaPa-testit otettu ja papanoista todettu negatiivinen Salmonella? Jos on niin voin harkita. Ai niin ja teet lämpimän paskan ja pulssi löytyy?

    • Anonyymi

      Hyvällä naisella on jo mies.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Ei ollut silloinkaan ennen kuin hän aloitti suhteen!


    • Anonyymi

      Täälä hyvä pitkä mies vapaana etsii naista. 195 cm ja hyvä palkka ja olen hyvä mies.

      • Anonyymi

        Jos olet vapaa ja sinkku ota yhteyttä sovitaan treffit..


      • Anonyymi

        Tuskin kovin hyvä jos pitää mainita palkka. Itseäni ei tuollaiset miehet kiinnosta, heillä ei ole muuta tarjottavaa kuin palkka, tylsimyksiä ovat


      • Anonyymi

        kuulostaa hyvältä . Missäpäin Suomea asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kovin hyvä jos pitää mainita palkka. Itseäni ei tuollaiset miehet kiinnosta, heillä ei ole muuta tarjottavaa kuin palkka, tylsimyksiä ovat

        15e allu on sanonut palkkansa olevan. Ei kovin hyvä pääkaupunkiseudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kovin hyvä jos pitää mainita palkka. Itseäni ei tuollaiset miehet kiinnosta, heillä ei ole muuta tarjottavaa kuin palkka, tylsimyksiä ovat

        Sydäntään ei uskalla antaa
        Tiä vaikka murjot sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15e allu on sanonut palkkansa olevan. Ei kovin hyvä pääkaupunkiseudulla.

        15e kokopäivätyöstä on hyvä palkka. Pääkaupunkiseudulla ihan yhtä hyvä kuin muualla Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15e kokopäivätyöstä on hyvä palkka. Pääkaupunkiseudulla ihan yhtä hyvä kuin muualla Suomessa.

        Ei vastaa samaa kun kaikki on kalliimpaa pääkaupunkiseudulla.


    • Anonyymi

      Tulikko kuin kaukaa?
      https://youtu.be/Lekvz_uw7-k

    • Anonyymi

      Laske rimaa.

    • Helmikuun paukkupakkasilla ladulle ja huudat miesten kohdalla, latua latua tai lähdet treffeille! :)

      • Anonyymi

        Ensin ne pitäisi saada hiihtämällä kiinni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensin ne pitäisi saada hiihtämällä kiinni..

        Juu, mutta siinä kasvaa kunto samalla. :)


    • Anonyymi

      Naiset ei halua hyviä miehiä vaan jännämiehiä. Jännämiehiä löydät vankilasta tai jostain paikallisesta räkälästä ryyppäämästä. Kunnolliset miehet on kotona eikä niitä kiinnosta naiset koska naiset antoi tylyjä pakkeja aina niin ei kunnolliset miehet halua enää naisia. Löydät varmaan joskun jännämiehen joka pettää sinua onnea vaan.

    • Anonyymi

      Kunnollisia miehii löytyy palstalta. Sellaisia jotka ei juo viinaa eikä sekoile. Eli ätmejä palstalla mikset pyydä treffeille.

    • Anonyymi

      No missä on hyvät naiset. Savuttomat jotka ei halua käydä baareissa enää vaan mielummin juhlii kotoan ystävien kanssa. Sit pitäis herätä aamuisinkin aikaisin verkkoja kokemaan.

    • Anonyymi

      Aloittajahan on naispuoleinen allu!

    • Anonyymi

      Millaista miestä hakemassa? Onko lapsia? Monenko jännämiehen käyttämä olet?

    • Anonyymi

      Millainen on hyvä mies?

    • Anonyymi

      Entä jos löytyykin kaksi? Ei sitä koskaan tiedä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ei löydy yhtä hyvää miestä kenellekään, kuin mitä minä olen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe