Aihe

Toisilla vain on hyvä tuuri

Taisin kertoa siitä, elokuvasta jossa pararatsastaja on ratsastanut, sekä elokuvakin tehty.

Itsehän olen kovia kokenut, mutta olen jotenkuten toipunut. Hermoradat eivät ole menneet moikki, mutta aivot eivät kaikkea voi korvata.

Jokatapauksessa olen iso paskiainen joka liikkuu edes jotenkuten. Tämä ei ole kivaa, mutta kokemuksesta mukavempaa, kuin halvaantuminen.

Minähän aikoinaan sain ison iskun päähän. Aivot tosiaan ovat mukautuvia ja hermopinnat olivat kunnossa, joten halvaantuminen oli väliaikaista.

Tosin aivoilla menee hetki sopeutua uuteen tgilanteeseen, joten liikkumiseni ei todellakaan ole täydellistä.

Mutta kun katsoin tämän pararatsastajan elämänkertaa, niin hemmetti, kyllä minulla on ollut hyvä onni!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
        Maailman menoa
        279
        6457
      2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
        Maailman menoa
        229
        4642
      3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
        Maailman menoa
        212
        3927