Koskaan en ole ketään rakastanut aikaisemmin ja nyt kun rakastuin niin on todella

Anonyymi

Vaikeaa ymmärtää että en saa olla oman rakkaan elämässä millään tavalla ja en edes jutella. Ja olisin niin kiitollinen ja onnellinen jos saisin edes jutella hänen kanssaan.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo mä tiedän että tässä kohtaa jokaisen on helppoa heittää kommenttia että jos sä vaan nyt jatkat eteenpäin ja hyväksyt sen ettei hän ollu sinua varten ja että elämä jatkuu edelleen ja uusia suhteita tulee jne jne, mutta kukaan ei kuitenkaan ymmärrä sitä että mun on paljon helpompaa luopuu ihan kaikesta muusta mutta ei hänestä. Toi on vähän sama juttu kun joku sanoisi että hei sähän pärjäät ihan hyvin vaikkapa puu jaloilla jos esim jalat olisi pokkki niin nykyisin on niin hienoja tekniikoita että teko jalat toimii yhtä hyvin ja ajaa saman asian kuin oikeat jalat mutta kuitenkin siinä on se tunne juttu että kun nämä ei ole omat eikä edes tunnu omalta vähän nii kuin joku uusi suhde joka toimii hyvin ja ei ole ongelmia arki elämässä ja saa läheisyyttä ja seksiä mutta viimeistään siinä vaiheessa todellakin huomaa että tämä kuitenkaan ei ole se oma rakas eikä todellakaan tunnu omalta rakkaalta ja mä en voi sille mitään että mä rakastuin häneen jos olisin voinu jotenkin vaikuttaa siihen etten tuntisi mitää häntä kohtaan niin enhän mä olis edes halunnu rakastua kun se rakkaus tunne ei oikeesti ole niin kivaa ja ihanaa kuin kirjat antaa ymmärtää. Rakkaus sisältää myös paljon muitakin tunteita kuten ikävä, kaipaus, mustasukkaisuus, viha, katkeruus, ja ennen kaikkea se yhteenkuuluvuuden tunne se miten jokainen ne tunteet kokee ei aina välttämättä osaa oikealla tavalla näyttää jos esimerkiksi se mustasukkainen tunne on ollut paljon esillä nii käytös on myös toisenlainen mutta ainut tunne joka ei koskaan muutu kenelläkään joka rakkautta tuntee oikeasti on se yhteen kuuluvaisuuden tunne se että kaikesta huolimatta haluaa olla sen toisen kanssa yhdessä ja kokea jokainen päivä mitä elämä tuo tullessaan kaikkea ei voi suunnitella niin ettei suunniteltu tulevaisuudessa muutu mutta se rakkaus mikä minulla on niin ei valitettavasti koskaan tule muuttuu ja sen takia haluan olla hänen kanssaan koko loppuelämä ja antaa hänelle hyvän ja onnellisen suhteen ja paljon rakkautta. Pelkästään niillä hetkillä ei voi näyttää rakkautta ja vaikka seksi ja läheisyys on tärkeitä asioita nii vielä tärkeämpää on että rakkaus näkyy joka päivä kaikissa asioissa mitä elämässä on se että omalla rakkaalla on paha mieli tai huono päivä niin silloin kun rakastaa ihan oikeasti niin silloin kuuluu tehdä kaikkensa jotta oman rakkaan mieli olis parempi ja yrittää kaikin tavoin piristää päivää mutta on myös tunne tiloja jotka voi johtua menneisyydestä ja silloin jos oikeasti rakastaa nii ei voi tuomita tai sitten syytellä että mitäs olet ollut huonossa seurassa tässä on nyt sitten tulokset ja turhaan mulle mitää mieliä osoitat että suutu ja kiukuttele jollekin muulle joka jaksaa kuunnella ja joka ton olon on aiheuttanut että mä olen täysin syytön sun pahaa oloon niin silloin jos suhteessa joku noin ajattelee nii ei ole oikea rakkaus kun oikeasti jos rakastaa niin sitä rakastaa ihmistä ihan kokonaisuudessaan ja jos toinen ei saa olla ja tuntea itsensä niin kuin haluaa niin kenelle hän näyttää tunteitaan jos ei omalle puolisolle toi on ihan sama kun pyytäisi että joo sitte kun on huono mieli jostai muusta kuin nykyhetki nii mee muualle valittaa nii sama asia kuin sanoisi että voidaan jakaa elämässä vain ne hyvät päivät ja huonot päivät olet sitten jonkun toisen kanssa nii ei se ole rakkautta jos ei oman puolisin kanssa ole ihan kaikessa ja sen takia haluan että mun rakas tietää että vastoinkäymisiä tulee ja menee mutta yhdessä selvitään ja jokainen vastoinkäymisiä vahvistaa meidän suhdetta kun huomaa että se toine kuitenkin oli siinä koko ajan tukena ja ei tuominnut tai arvostellut vaikka muut läheiset niin tekisi niin minä olen ja pysyn oman rakkaan vieressä aina.

      • Anonyymi

        Gretan ja sun ero

        Greta sanoista tekoihin


    • Anonyymi

      Jos oot VUOSIA toista ahdistellut ja vainonnut, niin kannattaisi jo lopettaa!!!

      • Anonyymi

        Onko taas sun veli asialla kun tulee näitä trollien kommentteja jokaiseen mun ketjuun. Ja joo kyllä tuli selväksi että annat ihan kaikkien tulla meidän välejä rikkoo ja sitten vielä annat sun veljen joko esitellä mun kirjoituksia tai sitte annat hänen vittuilla mulle vaikka se iljettävä sika vois sanoo mulle suoraan että nämä sivut ovat tarkoitettu kaikille muille mutta ei minulle nii voidaanko me vaa jutella ja erota ja sen jälkeen tee kuten haluat mä en ikinä anna sun veljen tai muidenkaan sun ystävien sanella kuinka meidän suhde toimii nii ota joku sellainen joka antaa hyppii silmille mä en ikinä anna muiden tehdä sulle noin kuin sä oot antanut mulle tehdä. Niin miten luulit että ikinä meillä voi suhde toimii kun inhoan jo valmiiksi sun perhettä Vaikka en ole heitä nähnyt niin mun refleksit on nämä että tulee jo valmiiksi huono olo kun edes kuulen heistä yhtään mitään ja en enää kirjoita tänne kun olet antanut muitten kiusaa minua ja mä selvitän kuka perkele tuli meidän väliin noin kierrolla tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko taas sun veli asialla kun tulee näitä trollien kommentteja jokaiseen mun ketjuun. Ja joo kyllä tuli selväksi että annat ihan kaikkien tulla meidän välejä rikkoo ja sitten vielä annat sun veljen joko esitellä mun kirjoituksia tai sitte annat hänen vittuilla mulle vaikka se iljettävä sika vois sanoo mulle suoraan että nämä sivut ovat tarkoitettu kaikille muille mutta ei minulle nii voidaanko me vaa jutella ja erota ja sen jälkeen tee kuten haluat mä en ikinä anna sun veljen tai muidenkaan sun ystävien sanella kuinka meidän suhde toimii nii ota joku sellainen joka antaa hyppii silmille mä en ikinä anna muiden tehdä sulle noin kuin sä oot antanut mulle tehdä. Niin miten luulit että ikinä meillä voi suhde toimii kun inhoan jo valmiiksi sun perhettä Vaikka en ole heitä nähnyt niin mun refleksit on nämä että tulee jo valmiiksi huono olo kun edes kuulen heistä yhtään mitään ja en enää kirjoita tänne kun olet antanut muitten kiusaa minua ja mä selvitän kuka perkele tuli meidän väliin noin kierrolla tavalla

        *estellä mun viestejä *


    • Anonyymi

      Miksi et saisi? Luuri käteen ja viestiä naputtelemaan. 😉 Super simple stuff.

    • Anonyymi

      yksipuolisuus ei vielä toimii

      vasta kun molemmat...niin...

      • Anonyymi

        Niin sen takia haluan jutella sun kanssa ja vasta sitten jos itse sanot että et rakasta minua niin annan sinulle tilaa enkä häiritse sinua millään tavalla mutta ei niin että sun veli kirjoittaa täällä sun puolestasi ja sitten minua syytät kun se kaiffari on sekoilu viesteillään sotkenut meidän asioita nii älä anna kenenkään tehdä nii että millään tavalla saa puuttuu meidän asioihin kun en minäkään ikinä anna kenenkään tehdä tai käyttäytyy sulle tollein kun sä oot antanut mulle tehdä. Jutellaan kahdestaan ja sitten päätät mitä haluat tehdä. Mä oikeesti rakastan sua ja vain sen takia kunnioitan sun päätöstä vaikka haluaisit erota nii jos tunnet että olet onnellinen jonkun muun kanssa niin vaikkapa se minun sydämessä tuntuu pahalta ja tietysti olen mustasukkainen sinusta mutta koska rakastan sinua niin paljon nii en mä kestä katsoa ettet oo onnellinen niin sen takia mä olen valmis hyväksymään sen etten ole sulle se oikea kun kyllä mä tiedän että vaikka kuinka tekisin kaikkeni että olisit onnellinen ja suhde toimis hyvin niin jos sun sydän ja tunteet kuuluu jollekin muulle nii en mä halua että olet mun takia onneton ja koska mä oikeesti rakastan sua nii mä haluan vain että olet onnellinen ja että sulla on kaikki hyvin. Rakastan sinua ikuisesti jp❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe