Sä sit tulit siihen

siihen tulokseen, että hakusessa on korkeintaan muutaman vuoden nuorempi vastakkaisen sukupuolen edustaja. Paljon nuoremmat elävät omaa elämäänsä niin kuin haluavat.
696
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

tulin joo

mutta kannattaa yrittää toooosi nuoria

mulla suunnitelmissa
en vielä aloittanut piirittämistä
ei ole voimia

mutta kun vanhenen niin yhä nuoremmat kiinnostavat
ehkä suostuu, ehkä....
yrittäminen kannattaa olemassaolon kannalta

Äänestä

Lopeta rikolliset jutut.

Äänestä

Tulin siihen lopputulokseen, että en hakemalla hae mitään. Olen hyvin itsevarma ja osaan rakastaa itseäni, mulla on monta paskaa ihmissuhdetta takana ja en enää toista samoja virheitä. Piste

Äänestä
  • Ainiin ja M>N

Äänestä

Emmä ossoo ennee ketteen etsiä.

Jotenkin tuntuu, että mä olen nähnyt jo kaiken sillätavalla parisuhteissa.

En ole tehnyt mitään oikein koko elämässäni ja häpeän sitä.

Mut mä en aina oo tiennä miten mun piteis olla ja ellee mutta olen osannut vain männä eteenpäin.

Aina on jotain ollut.

Ja nyt vain huomoon kuinka muuttaa muotoaan ja vanhenoo ja miksipä en jo antaisi olla.

Äänestä
  • No e miehkään ni, vika kerto taesi ollo tää
    Ku johtain yrittäännii, ei ennee
    Voihkaa ja voihkikkee immeiset kaik hyvin ni
    Miehki luovuttanna ny, heei

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

siihen tulokseen, että hakusessa on korkeintaan muutaman vuoden nuorempi vastakkaisen sukupuolen edustaja. Paljon nuoremmat elävät omaa elämäänsä niin kuin haluavat.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu