siihen tulokseen, että hakusessa on korkeintaan muutaman vuoden nuorempi vastakkaisen sukupuolen edustaja. Paljon nuoremmat elävät omaa elämäänsä niin kuin haluavat.
Sä sit tulit siihen
6
61
Vastaukset
- Anonyymi
tulin joo
mutta kannattaa yrittää toooosi nuoria
mulla suunnitelmissa
en vielä aloittanut piirittämistä
ei ole voimia
mutta kun vanhenen niin yhä nuoremmat kiinnostavat
ehkä suostuu, ehkä....
yrittäminen kannattaa olemassaolon kannalta - Anonyymi
Lopeta rikolliset jutut.
- Anonyymi
Tulin siihen lopputulokseen, että en hakemalla hae mitään. Olen hyvin itsevarma ja osaan rakastaa itseäni, mulla on monta paskaa ihmissuhdetta takana ja en enää toista samoja virheitä. Piste
- Anonyymi
Ainiin ja M>N
- Anonyymi
Emmä ossoo ennee ketteen etsiä.
Jotenkin tuntuu, että mä olen nähnyt jo kaiken sillätavalla parisuhteissa.
En ole tehnyt mitään oikein koko elämässäni ja häpeän sitä.
Mut mä en aina oo tiennä miten mun piteis olla ja ellee mutta olen osannut vain männä eteenpäin.
Aina on jotain ollut.
Ja nyt vain huomoon kuinka muuttaa muotoaan ja vanhenoo ja miksipä en jo antaisi olla.- Anonyymi
No e miehkään ni, vika kerto taesi ollo tää
Ku johtain yrittäännii, ei ennee
Voihkaa ja voihkikkee immeiset kaik hyvin ni
Miehki luovuttanna ny, heei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713921Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813119Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462153Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232123Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551925TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768