Miksi on hyvä olla sinkku?

Anonyymi

Niin miksi haluat olla sinkku? Onko miehestä tai naisesta vaivaa elämääsi etkä halua siksi seurustella?

48

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia aiemmin

    • Anonyymi

      Huonot kokemukset ei houkuttele jatkamaan. Rauha, jolle antaa arvoa enemmän kuin rauhattomuuteen.

    • Anonyymi

      Ei ole ollut jaksamista ajatella seurustelemista moneen vuoteen, mutta nyt alkaa tuntua siltä että olisi mukavaa löytää ihminen elämääni.

    • Anonyymi

      Ei tähän mitään sen syvällisempää syytä ole. Miksi siihen pitäis olla joku syy? Ei nyt vaan ole sattunut sopivaa kohdalle. Jos sattuu kohdalle, niin tilanne muuttuu, jos ei satu kohdalle, niin eipä se mitään.

      • Anonyymi

        Niin, kannattaa suhtautua rennosti ja myönteisesti.


    • Anonyymi

      En ole sinkku.

    • Sinkkuna pääsee paljon helpommalla. Oma aika, oma vapaus. Minulle riittää, kun toisinaan käy kiva kumppani, jonka kanssa on sellaista ihanaa, kivaa y-----ää, nam nam.

      • Anonyymi

        On varmasti hauskaa.


    • Anonyymi

      Barbara ei nalkuta koskaan, eikä tuota harmia!🤩

      • Anonyymi

        Ei varmaakaan, hauskaa ja helppoa vai mitä.


      • Anonyymi

        Vie kaapista tai sängyn alta tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie kaapista tai sängyn alta tilaa.

        Siltä voi päästää ilmat pihalle. Mahtuu pöytälaatikkoon.

        >Simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä voi päästää ilmat pihalle. Mahtuu pöytälaatikkoon.

        >Simiti<

        Emännästä jos päästää ilmat pihalle seuraukset voikin olla vakavammat...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emännästä jos päästää ilmat pihalle seuraukset voikin olla vakavammat...

        Tottahan tuo on. 🤪


    • Anonyymi

      Naisten huonot kokemukset on niitä jännämies kokemuksia. Sanokaa vaan suoraan että exänne olis komea mutta petti ja oli narsisti eli väkivaltainen. Kyllä naisten huonot kokemukset tiedetään. niitä saa kuunnella töissä tarpeeksi. Mies petti ja haukkui, oli kännissä joka viikonloppu ja just selvisi maanantaiksi

      • Exä oli ruma ätmi, joka omasi narsistisia piirteitä. Ei kannata yleistää.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Exä oli ruma ätmi, joka omasi narsistisia piirteitä. Ei kannata yleistää.

        Mun exä taas oli ruma ätmi, joka alkoi suhteen aikana ryypätä liikaa. Eli ei tosiaan kannata yleistää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun exä taas oli ruma ätmi, joka alkoi suhteen aikana ryypätä liikaa. Eli ei tosiaan kannata yleistää.

        Niin munkin exän kanssa kävi. Se oli todennäköisesti syy sille ettei itelle maistunu vuosiin alkoholi. Yksinkertaisesti ei enää tehnyt mieli juoda edes yhtä sidukkaa.


    • Anonyymi

      Sinkkuna mies saa olla mies ja on kotinsa ja reviirinsä hallitseva uros mutta kun nainen astuu reviirille ja taloon niin luonnotonta että nainen on se hallitsija ja määrääjä eikä mies saa enään olla mies vaan tohvelisankari

      • Anonyymi

        Ei ole pakko mennä tossun alle.


      • Anonyymi

        Äläs höpötä. Aikoinaan minulla oli Maine Coon ja 2 maatiaista. Narttu, 2 Kg määräsi ja kollit (9 ja 4,5Kg) olivat nöyränä.

        Eikun todistinko juuri kirjoituksesi. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs höpötä. Aikoinaan minulla oli Maine Coon ja 2 maatiaista. Narttu, 2 Kg määräsi ja kollit (9 ja 4,5Kg) olivat nöyränä.

        Eikun todistinko juuri kirjoituksesi. 🤣

        Meillä kyllä kissoista on juurikin se kolli kun määräsi ja nartut (lisäksi joskus ihmisetkin) nöyränä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kyllä kissoista on juurikin se kolli kun määräsi ja nartut (lisäksi joskus ihmisetkin) nöyränä.

        Tokihan se vaihtelee, mutta yleensä eläinmaailmassa naaraat määräävät tahdin. Me kollit vain päätämme vauhdista. Edesmennyt Maine Coonini nimi oli toki Manu.

        Kätevä kissa oli ja oppi noutamaankin. Silti Söpö (se narttu) oli aina pomon roolissa. Kerran kollit kiistelivät jostain asiasta, niin Söpö meni väliin ja kollit lähtivät nöyrästi kuikuilemaan kirjahyllyn päälle.


      • Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

        Tokihan se vaihtelee, mutta yleensä eläinmaailmassa naaraat määräävät tahdin. Me kollit vain päätämme vauhdista. Edesmennyt Maine Coonini nimi oli toki Manu.

        Kätevä kissa oli ja oppi noutamaankin. Silti Söpö (se narttu) oli aina pomon roolissa. Kerran kollit kiistelivät jostain asiasta, niin Söpö meni väliin ja kollit lähtivät nöyrästi kuikuilemaan kirjahyllyn päälle.

        Riippuu eläinlajista ja kissojen kohdalla ilmeisesti myös yksilöistä. Monella lajilla menee kyllä toisinkin päin. Lisäksi olen huomannut, että kissat lähes aina pomottavat koiria.


    • Anonyymi

      Aiemmat kokemukset 0/5, enkä muutenkaan kaipaa naisia sotkemaan elämääni enää yhtään enempää niinkun ei tarpeeksi olisi huolia ilmankin. Kaikesta tulisi taas niin hankalaa ja vittumaista. Ja toisekseen, enpä taitaisi enää kellekään edes kelvata ellei sitten olisi joku yhtä apaattinen kävelevä katastrofi itsekin.

    • Anonyymi

      Voi käydä baareis ja tavata tinder naisia pelkän seksin takia. Naisetkin harrastaa yhden yön juttuja eikä ne halua mitään vakavaa meidän miesten kanssa.

    • Anonyymi

      Ei naisia mikään kiinnosta. Haluavat vain olla sinkkuina ja mikään ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Eivät halua mitää. Jutella niitä näitä.. sitten miestä kiinnostaisi enempi nainen katoaa ja ei halua nähdä.. tai sitten ilmottaa että sori en eti mitään tai näkee miehen kuvan ja katoaa..

      • Anonyymi

        Semmosia ne naiset on nirppanokkia.. parempi olla yksin ku ei kelpaa tälläsenää


      • Anonyymi

        Mutta allu oot kehunu ettet ruma oo ainaskaa.
        Silti naiset katoaa kun näkee kuvasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta allu oot kehunu ettet ruma oo ainaskaa.
        Silti naiset katoaa kun näkee kuvasi.

        No ei ne kyl sori katoa ja ruma en ole.


    • Anonyymi

      Miksi tätä samaa hoetaan jatkuvalla syötöllä?

      Osa varmaan on sinkkuja koska eivät kykene solmimaan suhteita vaikka haluaisivatkin.
      Ja sitten on meitä jotka ovat valinneet tämän elämäntavan, sen parhaaksi havainneet ja näin haluavat elää. Miksi se tuntuu olevan niin iso piikki niin monen lihassa?
      Miksi ette voi hyväksyä että meitä sinkkudesta nauttivia on?

      Onko miehestä tai naisesta vaivaa elämääni? (Omassa tapauksessani miehestä).
      Eiköhän tuo ole aika selvää. Jos ja kun haluan elää yksin, en tunne minkäänlaista tarvetta miehelle elämässäni, ainakaan omaan huusholliini. Juuri siksi olen sinkku!

      En ala kenellekään perustella omia valintojani sillä ne eivät kenellekään kuulu. Haluan vain elää hyvää elämää ja sellaista joka minulle itselleni parhaiten sopii ja jossa tunnen oloni hyväksi ja tyytyväiseksi. Piste.

      • Anonyymi

        Siinähän olet ikuisesti sinkku.


    • Anonyymi

      Miksi joku haluaa olla raitis. Viinaa juomalla tutustuu naisiin baarissa.

      T viinamies

      • Anonyymi

        En minäkään tuota raittiutta oikein ymmärrä. Itselle tosin oleellisinta on vain se känni eikä niillä naisilla niinkään väliä.


    • Anonyymi

      Aikuisen ihmisen pitää osata ja uskaltaa elää itselleen omilla ehdoillaan eikä osallistua kaiken laiseen pelleilyyn mitä parisuhde tuo.

    • Anonyymi

      En halua lisähuolia. Tuntuu, et asioista tulee vaikeampi selkoisia, ku pahimmillaan saa vääntää rautalangasta itselle selkeitä juttuja.

    • Olin sinkkuuden alussa pitkään fyysisesti huonossa kunnossa ja oma jaksamisen oli rajattu, joten en edes kaivannut ketään rinnalle, saati että olisin ketään edes etsinyt, "oikean" vastaan tulemisesta puhumattakaan. Silloin oli itseensä ja omaan jaksamiseen keskittyminen ykkösenä elämässä, kuten myös koulun loppuun käyminen ja toiseen ammattiin valmistuminen.

      Toissa vuonna alkoi olotila olemaan siinä kunnossa, että alkoi entistä enemmän kiinnittämään huomiota myös erääseen vastaantulevaan mieheen, ja tunne siitä että kaipaa toista rinnalle alkoi nostaa päätään. Kuitenkin ennen kuin mitään ehti tapahtua ajatusta pitemmälle, vointini heikkeni täksi mitä se on nyt. En ota yhteyttä tai tee ensimmäisenä juuri mitään muutakaan, koska en halua olla hänelle taakka puhumattakaan satuttamisesta, jonka tiedän tekeväni pelkällä läsnäololla erittäin huonona kipupäivänä. Ajatukset ovat ristiriitaiset sen suhteen että tunteet ja kaipuu toisesta rinnalla eivät ole hävinneet mihinkään, vaikka järjellä ajatellen mahdollisen suhteen aloittaminen tällä hetkellä on erittäin huono ajoitus.

      Ei tästä sen enempää...tilanne on mikä on, ja tuskin muuttuu muuksi.

      • Anonyymi

        Kuka tuommosta naista jaksaa ei ketään.


      • Anonyymi

        Pysy paremmin ikisinkkuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuommosta naista jaksaa ei ketään.

        Siksi hän mä en tee mitään asian eteen, ja pysyn yksin.


    • Anonyymi

      Ehkä se parempi sit itsekki sinkkuna ku ei kelpaa naisille.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Sulla nyt ei muuta valinnanvaraa ole. Pakon sanelema juttu.
        T. Ulla


    • Anonyymi

      Eiköhän jokaisella ole omat syynsä.

      Olen ollut sinkku yhteensä 9kk pitkän aikuiselämäni aikana. Ei yhtään hullumpaa sekään 😎. Parisuhteen eri muodot ovat kuitenkin vieneet voiton.

      - Sheena

    • Anonyymi

      En halua olla sinkku. Ei naisesta ole vaivaa koskaa ollut. Se tietty riippuu naisen luonteesta mutta itse olen tavannut aina kilttejä naisia joiden kanssa ei ole riitaa tai mitää ollut.

      • Anonyymi

        Aluksi vaikuttavat kiltiltä, mutta ei kukaan nainen sellainen sitten pohjimmiltaan lopulta ole.


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi mies uomessa haluaa olla raitis. Raitis jää sinkuksi.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Wiinaa alentaa testoja. Wiinamies on livin'proof. Kaverin mielipide.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe